Nee, van koningsnummers blijf je af.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we, is dit de laatste 50k op de OWS? Want de Noren maken het wel erg makkelijk om wat ruimte in het programma te vinden voor andere sporten.
Is het niet het probleem het aantal atleten? Er is genoeg ruimte op het programma. Lijkt mij niet dat ze dit onderdeel snel schrappen, is het niet een beetje de marathon van de Winterspelen?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
Wat denken we, is dit de laatste 50k op de OWS? Want de Noren maken het wel erg makkelijk om wat ruimte in het programma te vinden voor andere sporten.
Ik denk dat ze de mazzel hebben dat ze dit op de laatste twee dagen doen. En ze op de laatste dag nog wel een klassiek nummer willen hebben.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:27 schreef Faraday01 het volgende:
Dat heeft hij de hele Spelen al, compleet uit zijn dak voor de strijd om plek 14 in de 2mansbob oid. "Ongelooflijk, er zit maar 3 honderdste tussen!!!"quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:13 schreef mitt het volgende:
Ivo gaat het uit verveling ook maar hebben over DE STRIJD OM PLEK TIEN
Bij de bob ga je bij de 14e starter in run 3 ook niet naar de eerste plaats kijken natuurlijkquote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:33 schreef Hanca het volgende:
[..]
Dat heeft hij de hele Spelen al, compleet uit zijn dak voor de strijd om plek 14 in de 2mansbob oid. "Ongelooflijk, er zit maar 3 honderdste tussen!!!"
Maar wel leuk, enthousiaste commentators maken een sport gewoon leuker.
Ik begrijp het sentiment maar dit is natuurlijk wel pijnlijk. Een sweep is een ding, maar dit duurt dan nog ruim een uur en het verschil is gigantisch. En dan heb ik het gevoel dat ze al lang niet meer volle bak gaan.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:30 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Nee, van koningsnummers blijf je af.
Helemaal eensen hij doet het prima, maar het valt wel op dat hij zelfs de strijd om de middenmootplekken gewoon nog heel spannend kan maken.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de bob ga je bij de 14e starter in run 3 ook niet naar de eerste plaats kijken natuurlijk
Dit zijn wel Gewiss praktijken ja, maar ik denk niet dat 1 Spelen een zwiep iets uit gaat maken. Het is niet zo dat na Sochi het schaatsen werd geschrapt bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik begrijp het sentiment maar dit is natuurlijk wel pijnlijk. Een sweep is een ding, maar dit duurt dan nog ruim een uur en het verschil is gigantisch. En dan heb ik het gevoel dat ze al lang niet meer volle bak gaan.
Schijnbaar niet, maar misschien heb ik het net als Ivo gemist.quote:
Rondere wielen, gladdere wax. Noortjes hebben het langlaufen uitgespeeld.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Schijnbaar niet, maar misschien heb ik het net als Ivo gemist.
Dat wordt spannend!quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:50 schreef Montov het volgende:
De voorste 3 zijn wel wat aan het sparen voor een eindsprint.
Zouden ze hebben afgesproken om niet te wisselen om de andere Noren nog een kans te geven om Klaebo te verslaan?quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:50 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Rondere wielen, gladdere wax. Noortjes hebben het langlaufen uitgespeeld.
Ik heb gehoord dat die Klaebo een behoorlijke sprint in zijn benen heeft!quote:
Dat hebben we deze OWS nog niet gezien.quote:Op zaterdag 21 februari 2026 12:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gaat Johannes wachten tot laatste heuveltje ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |