abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220124472
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 14:18 schreef Henrike het volgende:

[..]
Ja las ik, helemaal
Goed toch
Hoezo reageer je er dan nog zo op 🤷🏻♀🤷🏻♀🤷🏻♀

Heeft Sanneke haar loopband nog eigenlijk?
pi_220124487
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 14:20 schreef Henrike het volgende:

[..]
Tsja, dat jij zo over haar denkt dat mag.
Ze kan bij jou een potje breken. Dat ze inmiddels al een hele groothandel aan potjes heeft gebroken laten we maar even buiten beschouwing. The bold is er niets bij joh 🤣
pi_220124559
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 13:42 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Kan wel in de bakfiets 🤣
Dat zou serieus kunnen ja. 😂 Ik heb grotere dingen in m’n bakfiets vervoerd en volgens mij is de bakfiets van Sanne nog veel groter.
pi_220124586
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 14:21 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Heeft Sanneke haar loopband nog eigenlijk?
Ik zie hem al een tijdje niet meer staan in de woonkamer met tassen en wasgoed er op. Maar nu hebben ze 3 slaapkamers, dus kan ze hem daar uitgeklapt laten staan zodat hij direct klaar is voor gebruik.

Als hij nog niet verpatst is, uiteraard.
pi_220124604
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 14:23 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
Ze kan bij jou een potje breken. Dat ze inmiddels al een hele groothandel aan potjes heeft gebroken laten we maar even buiten beschouwing. The bold is er niets bij joh 🤣
MCW zal vooral wijnglazen breken 🤪.
pi_220124704
Judith met een tip voor meerling ouders omdat ze de tweeling waar ze 20? Jaar geleden op gepast heeft niet meer uit elkaar kan houden ....
pi_220124775
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 14:30 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zie hem al een tijdje niet meer staan in de woonkamer met tassen en wasgoed er op. Maar nu hebben ze 3 slaapkamers, dus kan ze hem daar uitgeklapt laten staan zodat hij direct klaar is voor gebruik.

Als hij nog niet verpatst is, uiteraard.
Ik gok erop dat die loopband verpatst is maar mocht ze hem nog hebben dan komt ie vast in de 3e slaapkamer want daar komt een leuk behangetje zodat ze mooie content kan maken.
Ik wil blijven.
  Moderator dinsdag 17 februari 2026 @ 14:50:12 #83
403253 crew  Meke
Fuck the EBU!
pi_220125048
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 14:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith met een tip voor meerling ouders omdat ze de tweeling waar ze 20? Jaar geleden op gepast heeft niet meer uit elkaar kan houden ....
Ja daar moest ik ook wel om lachen. Het is ook niet echt een concrete tip verder _O-
Op woensdag 9 september 2020 20:31 en op maandag 13 januari 2025 21:00 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod (die we nooit hebben gehad.)
pi_220125064
Sanneke zet gister een storie neer met glitters en vraagt wie die spullen wil hebben tegen verzendkosten. Nu staan ze op Vinted. Zo kom je wel met een lekker tempo van je spullen af ook. Hop de bak in, niemand wil het, doorpakken, ruimen die hap.
pi_220125066
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 14:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ouders kunnen heel goed op foto's zien wie wie is... Dat de oppas dat niet meer lukt...het isbahar vergeven.
pi_220125148
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 14:50 schreef Meke het volgende:

[..]
Ja daar moest ik ook wel om lachen. Het is ook niet echt een concrete tip verder _O-
Jawel dat je erbij moet noteren wie wie is omdat je dat over 30 jaar niet meer weet
Maar ook echt meerlingen.. niet 1eiige tweeling ofzo... dan zou ik het snappen maar 99% van die ouders hebben al truckjes om ze uit elkaar te houden
pi_220125311
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 14:29 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Dat zou serieus kunnen ja. 😂 Ik heb grotere dingen in m’n bakfiets vervoerd en volgens mij is de bakfiets van Sanne nog veel groter.
Ik heb mensen grotere dingen zien vervoeren op een gewone fiets. Maar niemand heeft Sanne vertelen dat ze dat met de bakfiets ook kan doen.
pi_220125315
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gelukkig heeft haar zus wel een keertje op koffie en gebak getrakteerd, scheelt toch weer.
Zou Judith ook eens getrakteerd hebben?
Dat is vragen naar de bekende weg he?
pi_220125328
HVK heeft de huurcommissie op bezoek gehad, en gisteren ook nog werkmensen. Terwijl het vakantie is!

Maar gelukkig had ze nog wel tijd voor een photoshoot met L.
pi_220125410
quote:

[..]
We reageren hier op wat fluflu's posten en niet om elkaar de maat te nemen of toestemming te geven dat de reactie mag.
pi_220125422
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 14:52 schreef papierentas het volgende:
Sanneke zet gister een storie neer met glitters en vraagt wie die spullen wil hebben tegen verzendkosten. Nu staan ze op Vinted. Zo kom je wel met een lekker tempo van je spullen af ook. Hop de bak in, niemand wil het, doorpakken, ruimen die hap.
Ja of zet alles op Nextdoor gratis afhalen en je bent dezelfde dag nog van alles af. Dat gekloot voor een paar euro, niet te doen.
pi_220125452
Die Botox verbaast me echt bij Lotte. Altijd alles zo “natuurlijk” mogelijk, “omarm je lichaam” en vol “wolletjes”. En dan toch zoiets laten inspuiten (en die operatie natuurlijk ook nog).

Je lichaam is blijkbaar toch niet goed zoals het is?
  Moderator / Colorchick dinsdag 17 februari 2026 @ 15:15:41 #93
382129 crew  Donna
pi_220125455
quote:

[..]
Je hoeft niet te reageren he? Wat voegt dit nou toe?
pi_220125509
MCW

Die is nog steeds kneiter overspannen, ook onder de Spaanse zon.

Ik dacht dat ze bij Iris logeerden, maar nee, hotel, autohuur. Leuk ook voor haar personeel dat niet betaald kon worden (en die zich een slag in de rondte werken).

En wat weer een gezever over die oudste zoon. Dingen die normaal zijn, zijn bij Mies maximaal. Volgende week weer aan het infuus.
pi_220125560
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:17 schreef Cattolica het volgende:
Judith's kostenoverzicht: mijn zus was mee natuurlijk, dus een deel van de kosten is al door de helft.

De helft 🤣🥴.
Bizar dat zij niet meer betaald! Ik zou Bob toch wel meetellen hoor
pi_220125585
Dat Tamara de schoolvoorstelling filmt kan ik snappen. Maar het online zetten met tientallen kinderen herkenbaar in beeld kan echt niet.
pi_220125594
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:13 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja of zet alles op Nextdoor gratis afhalen en je bent dezelfde dag nog van alles af. Dat gekloot voor een paar euro, niet te doen.
Gekloot voor een paar euro inderdaad. Er staan ook truien en babyspullen op, die er kennelijk al een halfjaar opstaan. Daar moet je gewoon afscheid van nemen. Je hebt alle tijd nodig om te klussen en in te pakken,dan heb je toch ook helemaal geen zin om nog pakketjes te moeten maken en wegbrengen.
pi_220125617
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:21 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
MCW

Die is nog steeds kneiter overspannen, ook onder de Spaanse zon.

Ik dacht dat ze bij Iris logeerden, maar nee, hotel, autohuur. Leuk ook voor haar personeel dat niet betaald kon worden (en die zich een slag in de rondte werken).

En wat weer een gezever over die oudste zoon. Dingen die normaal zijn, zijn bij Mies maximaal. Volgende week weer aan het infuus.
Ik zou ook liever overspannen zijn in de zon🙈. Maar goed, ik blijf het onverstandig vinden dat ze na vorige week alleen met 4 kinderen is gaan vliegen.
pi_220125620
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:15 schreef Donna het volgende:

[..]
Je hoeft niet te reageren he? Wat voegt dit nou toe?
Deze zin.. Deze vakantie (en het is nog maar dinsdag 😫) al zo vaak tegen mijn kinderen gezegd. Dus moest stiekem gniffelen dat jij die ook gebruikt.
pi_220125633
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 15:29 schreef papierentas het volgende:

[..]
Gekloot voor een paar euro inderdaad. Er staan ook truien en babyspullen op, die er kennelijk al een halfjaar opstaan. Daar moet je gewoon afscheid van nemen. Je hebt alle tijd nodig om te klussen en in te pakken,dan heb je toch ook helemaal geen zin om nog pakketjes te moeten maken en wegbrengen.
Wat ik me vooral afvraag: als zij iets verkoopt, wie verpakt het en brengt het weg?
Laait zij de bakfiets vol? Of mag Dion het weer doen terwijl zij op de bijrijdersstoel de binnenkant van dr neus filmt?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')