Hart voor de zaak is niet erg, maar er zijn grenzen. Ik ben niet te beroerd om buiten mijn reguliere contracturen dingen op te pakken, maar ben geen filantropische instelling. Ik ben flexibel naar mijn werkgever en verwacht dan ook flexibiliteit terug. Gelukkig gaat dat in goede harmonie, maar zie het helaas ook op veel plekken niet goed geregeld.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:59 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Overwerken kan soms best normaal zijn, maar niet vrijwillig. Ben geen vrijwilligersorganisatie.
Toen ik nog in een verpleeghuis werkte ging ik wel eens vrijwillig mee op een uitstapje (naar de kermis ofzo), maar als mijn werkdag langer duurde door calamiteiten/tekort aan collega's, schreef ik die uren echt wel.
Ik zou niet lang bij Jolie werken denk🙈
De helft terwijl Judith met 2 personen was?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:17 schreef Cattolica het volgende:
Judith's kostenoverzicht: mijn zus was mee natuurlijk, dus een deel van de kosten is al door de helft.
De helft 🤣🥴.
Ze rekent natuurlijk wel af in haar voordeel hè? Knieperd dat ze is.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De helft terwijl Judith met 2 personen was?
Autonoom uitgekookt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:28 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De helft terwijl Judith met 2 personen was?
Misschien denkt Sanneke dat die dingen al gemonteerd zijn. Niemand heeft haar natuurlijk verteld dat ze ze zelf nog in elkaar moet zetten. Volgende vraag zal dan zijn of iemand dat even kan doen want geen tijd en zij mag even niks. Waarom mag ze eigenlijk niet kijken naar verf etc.?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:24 schreef Paardrijden123 het volgende:
Die stelling kasten zijn hartstikke klein in doos. Die moet je gewoon nog compleet in elkaar zetten. Hier pasten ze prima in een aygo 🤷🏼♀
Gamma 1+1 gratis geloof ik dat ik op de folder zag.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Dat hoeft vaak nog niet eens. Je kunt ze zo op de achterbank leggen of tegen de bijrojdersstoel.
Die dingen zitten altijd/zeer regelmatig in de aanbieding bij de bouwmarkt.
Afhankelijk van wat ze er op wil zetten zou ik wel een zwaardere kwaliteit kiezen, deze houten plaatjes zakken snel door
#ervaring
Kan wel in de bakfiets 🤣quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:24 schreef Paardrijden123 het volgende:
Die stelling kasten zijn hartstikke klein in doos. Die moet je gewoon nog compleet in elkaar zetten. Hier pasten ze prima in een aygo 🤷🏼♀
Omdat ze nu al overwerkt is? Hallo 24/7 bezig inmet het huis. Ze overziet het niet en weet ook gewoon duidelijk niet waar te beginnen. Denk ook oprecht dat ze nu al een week nog erger in de stress zit.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien denkt Sanneke dat die dingen al gemonteerd zijn. Niemand heeft haar natuurlijk verteld dat ze ze zelf nog in elkaar moet zetten. Volgende vraag zal dan zijn of iemand dat even kan doen want geen tijd en zij mag even niks. Waarom mag ze eigenlijk niet kijken naar verf etc.?
Kan. Hoewel ik echt mijn twijfels heb omdat ik Sanneke ontzettend gehaaid vindt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:47 schreef papierentas het volgende:
[..]
Omdat ze nu al overwerkt is? Hallo 24/7 bezig inmet het huis. Ze overziet het niet en weet ook gewoon duidelijk niet waar te beginnen. Denk ook oprecht dat ze nu al een week nog erger in de stress zit.
Dit idd. Ik kan me voorstellen dat iets overweldigend kan zijn, maar ze stort zich ook zonder na te denken ergens in.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sorry maar ik vind het dieptriest dat dit blijkbaar de mentale weerbaarheid is van Sanneke. Dat is echt niet oké en ik hoop dat ze eens hulp gaat zoeken.
Ze heeft eens laten zien hoeveel kleding ze heeft voor haar zoon, soms meerdere maten op de groei. Maar sparen hoeft niet zolang anderen haar tikkies betalen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:56 schreef papierentas het volgende:
Sanneke heeft een Autisme Krachtplanner, to do list te koop op vinted. Nieuw. Ze kan hem beter gebruiken voor haarzelf nu.
Wat een hoop spullen staan erop. Veel nieuw ook. Wat een verzamelaar. Even optellen Sanneke, dat was toch mooi spaargeld geweest.
quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:34 schreef Harper het volgende:
[..]
Het is twee uurtjes vliegen naar Spanje. Ze zal hooguit een klein dutje hebben gedaan. Het is niet dat je lekker diep slaapt in zo'n low-cost vliegtuigstoel.
Ik krijg heimwee als ik de plaatjes zie, wij gingen geregeld die kant op. Vanaf haar huis ben je zo in Eindhoven, 2 uurtjes vliegen en dan uurtje auto en je bent in een heerlijke omgeving.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou heerlijk, ik zag de foto's bij Mies en dat zag er lekker uit hoor, de kindjes hadden het zo te zien ook naar hun zin. Respect voor haar hoor dat ze dit onderneemt met 4 kinderen.
Ja en? Dus is het niet geoorloofd om nu naar Spanje te gaan?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze is zeer recent nog in Dubai geweest.
Ja jij, zij niet.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:51 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat betreft MC, ik zou ipv naar Spanje vluchten, de kinderen lekker rust gunnen op de boerderie, lekker met vriendjes afspreken en aankeutelen
Tsja sommigen hier denken volgens mij dat ze alleen maar wijn drinkt , er zal ook echt wel een keer wat anders in gaan , t is net een echt mens he.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:05 schreef Avea het volgende:
Maar MCW post wel even een foto met een kop thee, maar verder leest hier nooit een influencer mee hoor 😉
T was niet misgunnend bedoelt, legt ze later uitquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:04 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ja en? Dus is het niet geoorloofd om nu naar Spanje te gaan?
Ik wist het wel als ik het kon deed ik het ook,
Wel een echt mens met een sjenel en bmw, aldus de podcast. Rare kwiebes die vrouw 🤣quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Tsja sommigen hier denken volgens mij dat ze alleen maar wijn drinkt , er zalmooknecht wel een keer wat anders in gaan , t is net een echt mens he.
Ik denk dat ze Dion helemaal gek maakt met wat ze ziet, hoort, leest en denkt en dat ie heeft gezegd, dat ze ermee moet stoppen. Er is nog geen centimeter geverfd en zij is met duizendeneen andere dingen tegelijk bezig.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 13:38 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Misschien denkt Sanneke dat die dingen al gemonteerd zijn. Niemand heeft haar natuurlijk verteld dat ze ze zelf nog in elkaar moet zetten. Volgende vraag zal dan zijn of iemand dat even kan doen want geen tijd en zij mag even niks. Waarom mag ze eigenlijk niet kijken naar verf etc.?
Ja las ik, helemaalquote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:09 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
T was niet misgunnend bedoelt, legt ze later uit
Tsja, dat jij zo over haar denkt dat mag.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:16 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Wel een echt mens met een sjenel en bmw, aldus de podcast. Rare kwiebes die vrouw 🤣
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |