Vertel! Was dat niet die family die op Insta de scheiding verkondigde. En dat was nep? Of was het echt?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik kom nog bij je terug over de familie Koet 😉.
Ik kreeg de indruk dat de jongste op haar schoot had geslapen. Maar met al dat slaapgebrek kan het natuurlijk zomaar dat ze zelf ook heeft zitten slapen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:57 schreef Hope88 het volgende:
En heeft MCW nu alleen gevlogen met 4 kinderen en heeft zelf toen in vliegtuig geslapen? Noem mij maar raar, maar ik vind het echt onverantwoordelijk om te gaan slapen als je als enige verantwoordelijk ben voor 4 kleine kinderen.
Ze kunnen toch nergens heenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:57 schreef Hope88 het volgende:
En heeft MCW nu alleen gevlogen met 4 kinderen en heeft zelf toen in vliegtuig geslapen? Noem mij maar raar, maar ik vind het echt onverantwoordelijk om te gaan slapen als je als enige verantwoordelijk ben voor 4 kleine kinderen.
Ze zegt "als je een uur kunt tukken terwijl je jongste zoon ook slaapt op je schoot", dus dat lees ik dat ze zelf geslapen heeft.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:12 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat de jongste op haar schoot had geslapen. Maar met al dat slaapgebrek kan het natuurlijk zomaar dat ze zelf ook heeft zitten slapen.
Het is twee uurtjes vliegen naar Spanje. Ze zal hooguit een klein dutje hebben gedaan. Het is niet dat je lekker diep slaapt in zo'n low-cost vliegtuigstoel.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:57 schreef Hope88 het volgende:
Nou heerlijk, ik zag de foto's bij Mies en dat zag er lekker uit hoor, de kindjes hadden het zo te zien ook naar hun zin. Respect voor haar hoor dat ze dit onderneemt met 4 kinderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:
Eerlijk zou ook wel vitamine D kunnen gebruiken, soms wil je ook even uit de omgeving dus snap haar wel
Ze is zeer recent nog in Dubai geweest.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:
Eerlijk zou ook wel vitamine D kunnen gebruiken, soms wil je ook even uit de omgeving dus snap haar wel
Omdat ze daar iedere dag voorbij lopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Janneke die bij een random iemand aanbelt om te vragen hoe de kat heet, en dan zegt dat ze hem wel willen hebben als ze hem ooit weg doen? Ik zou daar dus echt niet van gediend zijn
Eens, en voor de kids ook lekker gewoon even op vakantie, ik zou het wel weten hoor.. geniet nu al van een paar uur zon hierquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou heerlijk, ik zag de foto's bij Mies en dat zag er lekker uit hoor, de kindjes hadden het zo te zien ook naar hun zin. Respect voor haar hoor dat ze dit onderneemt met 4 kinderen.
Oké? En je punt is… dat je nu niet een paar dagen weg mag?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze is zeer recent nog in Dubai geweest.
Lekker toch, ik ga begin april 5 dagen naar Frankrijk en begin mei een lang weekend naar Barcelona.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze is zeer recent nog in Dubai geweest.
Oei oei dat kan echt niet hoor 😂quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker toch, ik ga begin april 5 dagen naar Frankrijk en begin mei een lang weekend naar Barcelona.
Shame on me!
‘Soms wil je ook even uit de omgeving’ en ‘ik zou ook wel wat vitamine D kunnen gebruiken’quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:14 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Oké? En je punt is… dat je nu niet een paar dagen weg mag?
Snap echt wel dat mensen vraagtekens hebben of vooroordelen
Maar ik zie menig influencer nu op vakantie gaan, als het kan why not! Is hier koud en nat bah! En ze is zonder Tim even met de kids alleen
Echt een hele rare actie iddquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Janneke die bij een random iemand aanbelt om te vragen hoe de kat heet, en dan zegt dat ze hem wel willen hebben als ze hem ooit weg doen? Ik zou daar dus echt niet van gediend zijn
Dan begreep ik je verkeerd, excuusquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘Soms wil je ook even uit de omgeving’ en ‘ik zou ook wel wat vitamine D kunnen gebruiken’
Waarop ik antwoord dat ze nog recent in Dubai is geweest, dus met dat ‘kan wel wat vit D gebruiken en even uit de omgeving willen zijn’ loopt het wel los.
Meer niet.
Ik heb niets te vertellen, want ik weet niets en heb eigenlijk alleen maar vragen. Ik heb het idee dat ik naar een man zit te kijken, die nu met z'n tweede gezin hetzelfde wil (gaan) doen, wat ie met z'n eerste ook deed; influencers worden. Misschien heb ik het verkeerd. En ik vraag me af of deze man dezelfde is, die door Tim Hofman werd gebeld in zijn Youtube aflevering over familievlogs enkele jaren geleden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:09 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Vertel! Was dat niet die family die op Insta de scheiding verkondigde. En dat was nep? Of was het echt?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |