Vertel! Was dat niet die family die op Insta de scheiding verkondigde. En dat was nep? Of was het echt?quote:Op maandag 16 februari 2026 21:53 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik kom nog bij je terug over de familie Koet 😉.
Ik kreeg de indruk dat de jongste op haar schoot had geslapen. Maar met al dat slaapgebrek kan het natuurlijk zomaar dat ze zelf ook heeft zitten slapen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:57 schreef Hope88 het volgende:
En heeft MCW nu alleen gevlogen met 4 kinderen en heeft zelf toen in vliegtuig geslapen? Noem mij maar raar, maar ik vind het echt onverantwoordelijk om te gaan slapen als je als enige verantwoordelijk ben voor 4 kleine kinderen.
Ze kunnen toch nergens heenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:57 schreef Hope88 het volgende:
En heeft MCW nu alleen gevlogen met 4 kinderen en heeft zelf toen in vliegtuig geslapen? Noem mij maar raar, maar ik vind het echt onverantwoordelijk om te gaan slapen als je als enige verantwoordelijk ben voor 4 kleine kinderen.
Ze zegt "als je een uur kunt tukken terwijl je jongste zoon ook slaapt op je schoot", dus dat lees ik dat ze zelf geslapen heeft.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:12 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik kreeg de indruk dat de jongste op haar schoot had geslapen. Maar met al dat slaapgebrek kan het natuurlijk zomaar dat ze zelf ook heeft zitten slapen.
Het is twee uurtjes vliegen naar Spanje. Ze zal hooguit een klein dutje hebben gedaan. Het is niet dat je lekker diep slaapt in zo'n low-cost vliegtuigstoel.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 08:57 schreef Hope88 het volgende:
Nou heerlijk, ik zag de foto's bij Mies en dat zag er lekker uit hoor, de kindjes hadden het zo te zien ook naar hun zin. Respect voor haar hoor dat ze dit onderneemt met 4 kinderen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:
Eerlijk zou ook wel vitamine D kunnen gebruiken, soms wil je ook even uit de omgeving dus snap haar wel
Ze is zeer recent nog in Dubai geweest.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:
Eerlijk zou ook wel vitamine D kunnen gebruiken, soms wil je ook even uit de omgeving dus snap haar wel
Omdat ze daar iedere dag voorbij lopen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Janneke die bij een random iemand aanbelt om te vragen hoe de kat heet, en dan zegt dat ze hem wel willen hebben als ze hem ooit weg doen? Ik zou daar dus echt niet van gediend zijn
Eens, en voor de kids ook lekker gewoon even op vakantie, ik zou het wel weten hoor.. geniet nu al van een paar uur zon hierquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nou heerlijk, ik zag de foto's bij Mies en dat zag er lekker uit hoor, de kindjes hadden het zo te zien ook naar hun zin. Respect voor haar hoor dat ze dit onderneemt met 4 kinderen.
Oké? En je punt is… dat je nu niet een paar dagen weg mag?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze is zeer recent nog in Dubai geweest.
Lekker toch, ik ga begin april 5 dagen naar Frankrijk en begin mei een lang weekend naar Barcelona.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:06 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ze is zeer recent nog in Dubai geweest.
Oei oei dat kan echt niet hoor 😂quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:25 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Lekker toch, ik ga begin april 5 dagen naar Frankrijk en begin mei een lang weekend naar Barcelona.
Shame on me!
‘Soms wil je ook even uit de omgeving’ en ‘ik zou ook wel wat vitamine D kunnen gebruiken’quote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:14 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Oké? En je punt is… dat je nu niet een paar dagen weg mag?
Snap echt wel dat mensen vraagtekens hebben of vooroordelen
Maar ik zie menig influencer nu op vakantie gaan, als het kan why not! Is hier koud en nat bah! En ze is zonder Tim even met de kids alleen
Echt een hele rare actie iddquote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Janneke die bij een random iemand aanbelt om te vragen hoe de kat heet, en dan zegt dat ze hem wel willen hebben als ze hem ooit weg doen? Ik zou daar dus echt niet van gediend zijn
Dan begreep ik je verkeerd, excuusquote:Op dinsdag 17 februari 2026 10:33 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
‘Soms wil je ook even uit de omgeving’ en ‘ik zou ook wel wat vitamine D kunnen gebruiken’
Waarop ik antwoord dat ze nog recent in Dubai is geweest, dus met dat ‘kan wel wat vit D gebruiken en even uit de omgeving willen zijn’ loopt het wel los.
Meer niet.
Ik heb niets te vertellen, want ik weet niets en heb eigenlijk alleen maar vragen. Ik heb het idee dat ik naar een man zit te kijken, die nu met z'n tweede gezin hetzelfde wil (gaan) doen, wat ie met z'n eerste ook deed; influencers worden. Misschien heb ik het verkeerd. En ik vraag me af of deze man dezelfde is, die door Tim Hofman werd gebeld in zijn Youtube aflevering over familievlogs enkele jaren geleden.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 09:09 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Vertel! Was dat niet die family die op Insta de scheiding verkondigde. En dat was nep? Of was het echt?
Sowieso is een weekend/week/weken wintersport duur. Accommodatie, skipassen, lessen, iets eten/drinken op de piste, huur van materiaal.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith vond lang weekend winterberg duur... tja... ik snap het niet zo denk ik 🤔 weekend weg kost geld 🤷 vind het ergens nog mee vallen eigenlijk 🤷 huur een huisje in Nederland en je bent hetzelfde kwijt..
Gelukkig heeft haar zus wel een keertje op koffie en gebak getrakteerd, scheelt toch weer.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith vond lang weekend winterberg duur... tja... ik snap het niet zo denk ik 🤔 weekend weg kost geld 🤷 vind het ergens nog mee vallen eigenlijk 🤷 huur een huisje in Nederland en je bent hetzelfde kwijt..
Ja daarom... ik vind nog geen 900 voor een volwassene en kind best redelijk voor een lang weekendquote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Sowieso is een weekend/week/weken wintersport duur. Accommodatie, skipassen, lessen, iets eten/drinken op de piste, huur van materiaal.
Maar dat is toch iets wat je van te voren kan calculeren? Daar heeft Judith haar vader toch wel een excelletje voor gemaakt?
Ik zou het er niet voor over hebben, maar het moet voor haar niet als een verrassing komen.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja daarom... ik vind nog geen 900 voor een volwassene en kind best redelijk voor een lang weekend
Wahhahaha idd! En die pakken zijn echt niet HUGH! Dion kan na zijn werk gewoon langsrijden, bank plat, bijrijdersstoel plat en hoppaaaaa! En eerlijk vind het niet het meest belangrijke nu dit soort kasten voor de schuur neem ik aan..quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke en Dion hebben niet de auto (en tijd) om een opbergrek te halen. Dus of iemand in Hellevoetsluis dat voor ze kan halen…
Er staat bij ‘makkelijk monteerbaar’
Heeft niemand tegen haar gezegd dat het een plat pak is wat inderdaad makkelijk zelf in het huis in elkaar te zetten is? Zelfs door Sanneke?
Je hebt alleen een hamer nodig om wat verbindingen vast te tikken.
Nee ik ook niet.. maar ik hou niet van skiën en wintersport algemeen 🤷 maar voor wat het is vind ik het niet duur... snap haar verbazing en redenering dus nietquote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:45 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Ik zou het er niet voor over hebben, maar het moet voor haar niet als een verrassing komen.
Huh? De Koet die ik zie heeft z’n vrouw met Valentijn nog verrast? Patty? Of heeft hij voor haar al een gezin gehad?quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:27 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Ik heb niets te vertellen, want ik weet niets en heb eigenlijk alleen maar vragen. Ik heb het idee dat ik naar een man zit te kijken, die nu met z'n tweede gezin hetzelfde wil (gaan) doen, wat ie met z'n eerste ook deed; influencers worden. Misschien heb ik het verkeerd. En ik vraag me af of deze man dezelfde is, die door Tim Hofman werd gebeld in zijn Youtube aflevering over familievlogs enkele jaren geleden.
Zoon had na onderzoek ook geen autisme maar blijft ze ook labelen als autist.. dus lekker boeiend wat er uit dat onderzoek komt! Ze heeft gewoon fokking zware autisme ja!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:47 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Wahhahaha idd! En die pakken zijn echt niet HUGH! Dion kan na zijn werk gewoon langsrijden, bank plat, bijrijdersstoel plat en hoppaaaaa! En eerlijk vind het niet het meest belangrijke nu dit soort kasten voor de schuur neem ik aan..
Die kasten zijn zo vaak voor een prikkie ergens te krijgen
DBM gooit haar make-up fobie op autisme, wat als nou blijkt meid dat je geen autisme hebt??
🤣🤣🤣🤣 ik denk ze Fokking wat anders heeft 🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zoon had na onderzoek ook geen autisme maar blijft ze ook labelen als autist.. dus lekker boeiend wat er uit dat onderzoek komt! Ze heeft gewoon fokking zware autisme ja!
Papa Koet is xtremeridesnlquote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:49 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Huh? De Koet die ik zie heeft z’n vrouw met Valentijn nog verrast? Patty? Of heeft hij voor haar al een gezin gehad?
Oh my.. ik heb echt niks beters te doen 🙈
Wat zeg jij nou? Judith en trakteren kan ik me niet voorstellen 🥴quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Gelukkig heeft haar zus wel een keertje op koffie en gebak getrakteerd, scheelt toch weer.
Zou Judith ook eens getrakteerd hebben?
Even op de website gekeken, heb niet het idee dat ze iets gratis weggeven. Wel met korting, maar de meeste vloeren hebben daar geen praxis prijs. Ben heel benieuwd of ze hiermee in zee gaat.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:50 schreef Moppie1982 het volgende:
Een vloeren winkel? Reageert bij Sanneke onder de foto, bedrijf heeft 231 volgers… misschien krijgt ze dan nog die vloer voor elkaar 😅
Ja zag het idd ook!quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:29 schreef papierentas het volgende:
[..]
Even op de website gekeken, heb niet het idee dat ze iets gratis weggeven. Wel met korting, maar de meeste vloeren hebben daar geen praxis prijs. Ben heel benieuwd of ze hiermee in zee gaat.
Dat hoeft vaak nog niet eens. Je kunt ze zo op de achterbank leggen of tegen de bijrojdersstoel.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 11:47 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Wahhahaha idd! En die pakken zijn echt niet HUGH! Dion kan na zijn werk gewoon langsrijden, bank plat, bijrijdersstoel plat en hoppaaaaa! En eerlijk vind het niet het meest belangrijke nu dit soort kasten voor de schuur neem ik aan..
Die kasten zijn zo vaak voor een prikkie ergens te krijgen.
Overwerken kan soms best normaal zijn, maar niet vrijwillig. Ben geen vrijwilligersorganisatie.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:36 schreef Iris2.0 het volgende:
Zegt blaaskaak MW aan het eind van de podcast over dat puberale verliefde gedoe nu, I know it's on a forum? Ik had niet verwacht dat zij tijd zou hebben om hier mee te lezen. Daarnaast vond ik het vrij bijzonder dat zij en ook de godfather het ook vrij normaal vonden om over te werken. Van 8 tot 6, op papier van half 9 tot 5. Ik ben met hen eens dat een goede werkethos belangrijk is. Mijn kids zijn echter belangrijker. 32 u pw met 3 kids is zat en ik dien mn overuren gewoon in. Als ik iets niet wil is mijn kids zo laten opgroeien als de Bollen kids, in complete chaos. Wat denkt die vrouw. Bizar!
Kan alleen maar wow zeggen haha.. me zoon gek op center parcs filmpjes maar hij mag die van hem liever niet zien.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:00 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Papa Koet is xtremeridesnl
Zijn huidige vrouw is pattykoet91
Zijn ex is melaniesuijkerbuijk1981
Hun dochter is djalychiakoet
De familie-account is familiekoetlife
Denk ik maar laat me graag corrigeren.
Ho ho vergeet de 2 broertjes niet hè Jayden en Jayson, want het is een drieling.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 12:00 schreef Cattolica het volgende:
[..]
Papa Koet is xtremeridesnl
Zijn huidige vrouw is pattykoet91
Zijn ex is melaniesuijkerbuijk1981
Hun dochter is djalychiakoet
De familie-account is familiekoetlife
Denk ik maar laat me graag corrigeren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |