abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220121609
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_220121619
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 21:53 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik kom nog bij je terug over de familie Koet 😉.
Vertel! Was dat niet die family die op Insta de scheiding verkondigde. En dat was nep? Of was het echt?
pi_220121635
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:57 schreef Hope88 het volgende:
En heeft MCW nu alleen gevlogen met 4 kinderen en heeft zelf toen in vliegtuig geslapen? Noem mij maar raar, maar ik vind het echt onverantwoordelijk om te gaan slapen als je als enige verantwoordelijk ben voor 4 kleine kinderen.
Ik kreeg de indruk dat de jongste op haar schoot had geslapen. Maar met al dat slaapgebrek kan het natuurlijk zomaar dat ze zelf ook heeft zitten slapen.
pi_220121645
quote:
En heeft MCW nu alleen gevlogen met 4 kinderen en heeft zelf toen in vliegtuig geslapen? Noem mij maar raar, maar ik vind het echt onverantwoordelijk om te gaan slapen als je als enige verantwoordelijk ben voor 4 kleine kinderen.
Ze kunnen toch nergens heen :P
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_220121653
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:12 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik kreeg de indruk dat de jongste op haar schoot had geslapen. Maar met al dat slaapgebrek kan het natuurlijk zomaar dat ze zelf ook heeft zitten slapen.
Ze zegt "als je een uur kunt tukken terwijl je jongste zoon ook slaapt op je schoot", dus dat lees ik dat ze zelf geslapen heeft.
pi_220121757
Janneke die bij een random iemand aanbelt om te vragen hoe de kat heet, en dan zegt dat ze hem wel willen hebben als ze hem ooit weg doen? Ik zou daar dus echt niet van gediend zijn
pi_220121815
quote:
Het is twee uurtjes vliegen naar Spanje. Ze zal hooguit een klein dutje hebben gedaan. Het is niet dat je lekker diep slaapt in zo'n low-cost vliegtuigstoel.
pi_220121918
Eerlijk zou ook wel vitamine D kunnen gebruiken, soms wil je ook even uit de omgeving dus snap haar wel
pi_220121924
Och MCW met haar eeuwige maximale slaapverhaal. Ze moet haar verhaallijn wel in de gaten houden, want die rammelt behoorlijk tegenwoordig op dit gebied.
In plaats van dat ze er wat aan gaat doen en hulpt zoekt ( net als bij het eten en minderen met alcohol) Kickt er gewoon op!
  Moderator dinsdag 17 februari 2026 @ 09:52:36 #10
184769 crew  Deisyy
pi_220121954
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:
Eerlijk zou ook wel vitamine D kunnen gebruiken, soms wil je ook even uit de omgeving dus snap haar wel
Nou heerlijk, ik zag de foto's bij Mies en dat zag er lekker uit hoor, de kindjes hadden het zo te zien ook naar hun zin. Respect voor haar hoor dat ze dit onderneemt met 4 kinderen.
pi_220122043
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:45 schreef Moppie1982 het volgende:
Ze is zeer recent nog in Dubai geweest.
pi_220122069
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Janneke die bij een random iemand aanbelt om te vragen hoe de kat heet, en dan zegt dat ze hem wel willen hebben als ze hem ooit weg doen? Ik zou daar dus echt niet van gediend zijn
Omdat ze daar iedere dag voorbij lopen. 8)7 Zij spoort echt niet hoor.
pi_220122081
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:52 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Nou heerlijk, ik zag de foto's bij Mies en dat zag er lekker uit hoor, de kindjes hadden het zo te zien ook naar hun zin. Respect voor haar hoor dat ze dit onderneemt met 4 kinderen.
Eens, en voor de kids ook lekker gewoon even op vakantie, ik zou het wel weten hoor.. geniet nu al van een paar uur zon hier
pi_220122093
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Oké? En je punt is… dat je nu niet een paar dagen weg mag?
Snap echt wel dat mensen vraagtekens hebben of vooroordelen

Maar ik zie menig influencer nu op vakantie gaan, als het kan why not! Is hier koud en nat bah! En ze is zonder Tim even met de kids alleen
  Moderator dinsdag 17 februari 2026 @ 10:25:53 #15
184769 crew  Deisyy
pi_220122158
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:06 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Lekker toch, ik ga begin april 5 dagen naar Frankrijk en begin mei een lang weekend naar Barcelona.
Shame on me!
pi_220122188
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:25 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Lekker toch, ik ga begin april 5 dagen naar Frankrijk en begin mei een lang weekend naar Barcelona.
Shame on me!
Oei oei dat kan echt niet hoor 😂
pi_220122204
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:14 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Oké? En je punt is… dat je nu niet een paar dagen weg mag?
Snap echt wel dat mensen vraagtekens hebben of vooroordelen

Maar ik zie menig influencer nu op vakantie gaan, als het kan why not! Is hier koud en nat bah! En ze is zonder Tim even met de kids alleen
‘Soms wil je ook even uit de omgeving’ en ‘ik zou ook wel wat vitamine D kunnen gebruiken’

Waarop ik antwoord dat ze nog recent in Dubai is geweest, dus met dat ‘kan wel wat vit D gebruiken en even uit de omgeving willen zijn’ loopt het wel los.

Meer niet.
pi_220122571
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:29 schreef Muisjeruisje het volgende:
Echt een hele rare actie idd
pi_220122582
Wat betreft MC, ik zou ipv naar Spanje vluchten, de kinderen lekker rust gunnen op de boerderie, lekker met vriendjes afspreken en aankeutelen
pi_220122597
Zolang MW haar personeel blijft betalen vind ik het prima dat ze lekker weg gaat. Ik zou het ook wel weten als ik het kon hoor.

Maar zodra ze bijvoorbeeld dit niet zou doen en zelf heel de tijd weg gaat vind ik dat echt niet oké. Dat je personeel krom ligt voor indirect jouw vakanties. Dan moet je gewoon even anders gaan leven.
pi_220122773
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:33 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
‘Soms wil je ook even uit de omgeving’ en ‘ik zou ook wel wat vitamine D kunnen gebruiken’

Waarop ik antwoord dat ze nog recent in Dubai is geweest, dus met dat ‘kan wel wat vit D gebruiken en even uit de omgeving willen zijn’ loopt het wel los.

Meer niet.
Dan begreep ik je verkeerd, excuus

Ik denk dat de kinderen meer rust hebben in Spanje dan op de boerderij, daar gaat ze misschien de hele dag de hort op of de hele dag iedereen over de vloer.

Hier leven ze in de bubbel van Iris, en eerlijk ik vind Iris wel een lekker leven leiden
pi_220122842
Judith vond lang weekend winterberg duur... tja... ik snap het niet zo denk ik 🤔 weekend weg kost geld 🤷 vind het ergens nog mee vallen eigenlijk 🤷 huur een huisje in Nederland en je bent hetzelfde kwijt..
pi_220122873
Maar MCW post wel even een foto met een kop thee, maar verder leest hier nooit een influencer mee hoor 😉
pi_220123109
Ach en wee, Sanneke en haar betraande ogen selfie weer. Ze is zó zielig 🥴.
pi_220123158
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:09 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Vertel! Was dat niet die family die op Insta de scheiding verkondigde. En dat was nep? Of was het echt?
Ik heb niets te vertellen, want ik weet niets en heb eigenlijk alleen maar vragen. Ik heb het idee dat ik naar een man zit te kijken, die nu met z'n tweede gezin hetzelfde wil (gaan) doen, wat ie met z'n eerste ook deed; influencers worden. Misschien heb ik het verkeerd. En ik vraag me af of deze man dezelfde is, die door Tim Hofman werd gebeld in zijn Youtube aflevering over familievlogs enkele jaren geleden.
pi_220123276
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Judith vond lang weekend winterberg duur... tja... ik snap het niet zo denk ik 🤔 weekend weg kost geld 🤷 vind het ergens nog mee vallen eigenlijk 🤷 huur een huisje in Nederland en je bent hetzelfde kwijt..
Sowieso is een weekend/week/weken wintersport duur. Accommodatie, skipassen, lessen, iets eten/drinken op de piste, huur van materiaal.

Maar dat is toch iets wat je van te voren kan calculeren? Daar heeft Judith haar vader toch wel een excelletje voor gemaakt?
pi_220123305
Sanneke en Dion hebben niet de auto (en tijd) om een opbergrek te halen. Dus of iemand in Hellevoetsluis dat voor ze kan halen…

Er staat bij ‘makkelijk monteerbaar’

Heeft niemand tegen haar gezegd dat het een plat pak is wat inderdaad makkelijk zelf in het huis in elkaar te zetten is? Zelfs door Sanneke?
Je hebt alleen een hamer nodig om wat verbindingen vast te tikken.
pi_220123308
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:04 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Gelukkig heeft haar zus wel een keertje op koffie en gebak getrakteerd, scheelt toch weer.
Zou Judith ook eens getrakteerd hebben?
pi_220123310
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Sowieso is een weekend/week/weken wintersport duur. Accommodatie, skipassen, lessen, iets eten/drinken op de piste, huur van materiaal.

Maar dat is toch iets wat je van te voren kan calculeren? Daar heeft Judith haar vader toch wel een excelletje voor gemaakt?
Ja daarom... ik vind nog geen 900 voor een volwassene en kind best redelijk voor een lang weekend
pi_220123317
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:44 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja daarom... ik vind nog geen 900 voor een volwassene en kind best redelijk voor een lang weekend
Ik zou het er niet voor over hebben, maar het moet voor haar niet als een verrassing komen.
pi_220123330
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:43 schreef Huisopdehoek het volgende:
Sanneke en Dion hebben niet de auto (en tijd) om een opbergrek te halen. Dus of iemand in Hellevoetsluis dat voor ze kan halen…

Er staat bij ‘makkelijk monteerbaar’

Heeft niemand tegen haar gezegd dat het een plat pak is wat inderdaad makkelijk zelf in het huis in elkaar te zetten is? Zelfs door Sanneke?
Je hebt alleen een hamer nodig om wat verbindingen vast te tikken.
Wahhahaha idd! En die pakken zijn echt niet HUGH! Dion kan na zijn werk gewoon langsrijden, bank plat, bijrijdersstoel plat en hoppaaaaa! En eerlijk vind het niet het meest belangrijke nu dit soort kasten voor de schuur neem ik aan..

Die kasten zijn zo vaak voor een prikkie ergens te krijgen

DBM gooit haar make-up fobie op autisme, wat als nou blijkt meid dat je geen autisme hebt??
pi_220123343
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:45 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Ik zou het er niet voor over hebben, maar het moet voor haar niet als een verrassing komen.
Nee ik ook niet.. maar ik hou niet van skiën en wintersport algemeen 🤷 maar voor wat het is vind ik het niet duur... snap haar verbazing en redenering dus niet
pi_220123350
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:27 schreef Cattolica het volgende:

[..]
Ik heb niets te vertellen, want ik weet niets en heb eigenlijk alleen maar vragen. Ik heb het idee dat ik naar een man zit te kijken, die nu met z'n tweede gezin hetzelfde wil (gaan) doen, wat ie met z'n eerste ook deed; influencers worden. Misschien heb ik het verkeerd. En ik vraag me af of deze man dezelfde is, die door Tim Hofman werd gebeld in zijn Youtube aflevering over familievlogs enkele jaren geleden.
Huh? De Koet die ik zie heeft z’n vrouw met Valentijn nog verrast? Patty? Of heeft hij voor haar al een gezin gehad?
Oh my.. ik heb echt niks beters te doen 🙈
pi_220123353
Een vloeren winkel? Reageert bij Sanneke onder de foto, bedrijf heeft 231 volgers… misschien krijgt ze dan nog die vloer voor elkaar 😅
pi_220123361
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:47 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Wahhahaha idd! En die pakken zijn echt niet HUGH! Dion kan na zijn werk gewoon langsrijden, bank plat, bijrijdersstoel plat en hoppaaaaa! En eerlijk vind het niet het meest belangrijke nu dit soort kasten voor de schuur neem ik aan..

Die kasten zijn zo vaak voor een prikkie ergens te krijgen

DBM gooit haar make-up fobie op autisme, wat als nou blijkt meid dat je geen autisme hebt??

Zoon had na onderzoek ook geen autisme maar blijft ze ook labelen als autist.. dus lekker boeiend wat er uit dat onderzoek komt! Ze heeft gewoon fokking zware autisme ja!
pi_220123371
Over MCW naar Spanje met haar vier jonge kinderen. Ik heb decennialang elke kans aangegrepen om meerdere keren per jaar op vakantie te gaan en bij ons begint de vakantie, zodra de koffers zijn ingecheckt. Maar we hebben het over MCW, het is wat dubbel, ik zie ook de onrustige leefpatroon bij haar én toch zeg ik, lekker gaan met de kids.
pi_220123393
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zoon had na onderzoek ook geen autisme maar blijft ze ook labelen als autist.. dus lekker boeiend wat er uit dat onderzoek komt! Ze heeft gewoon fokking zware autisme ja!
🤣🤣🤣🤣 ik denk ze Fokking wat anders heeft 🤣🤣🤣

Vind daar wel wat van, zo iemand die alleen in haar eigen waarheid gelooft
pi_220123422
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:49 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Huh? De Koet die ik zie heeft z’n vrouw met Valentijn nog verrast? Patty? Of heeft hij voor haar al een gezin gehad?
Oh my.. ik heb echt niks beters te doen 🙈
Papa Koet is xtremeridesnl
Zijn huidige vrouw is pattykoet91

Zijn ex is melaniesuijkerbuijk1981
Hun dochter is djalychiakoet

De familie-account is familiekoetlife

Denk ik maar laat me graag corrigeren.
pi_220123597
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:44 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gelukkig heeft haar zus wel een keertje op koffie en gebak getrakteerd, scheelt toch weer.
Zou Judith ook eens getrakteerd hebben?
Wat zeg jij nou? Judith en trakteren kan ik me niet voorstellen 🥴
pi_220123655
Judith's kostenoverzicht: mijn zus was mee natuurlijk, dus een deel van de kosten is al door de helft.

De helft 🤣🥴.
pi_220123753
De post bij Judith waarvan we vooraf al wisten dat hij ging komen... zeuren over hoe duur het wel niet was. En als ze eenmaal op vakantie is dan denkt ze niet maar aan de kosten en wil ze genieten. Uh, wie zat er al te zeuren over de benzineprijs onderweg en over alle kosten daar? Lekker genoten hoor!
pi_220123755
Ellen is de laatste tijd zo druk met reclame maken voor haar zweefonzincursussen, ik vermoed dat de zaken slecht gaan.
pi_220123765
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:50 schreef Moppie1982 het volgende:
Een vloeren winkel? Reageert bij Sanneke onder de foto, bedrijf heeft 231 volgers… misschien krijgt ze dan nog die vloer voor elkaar 😅
Even op de website gekeken, heb niet het idee dat ze iets gratis weggeven. Wel met korting, maar de meeste vloeren hebben daar geen praxis prijs. Ben heel benieuwd of ze hiermee in zee gaat.
pi_220123827
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:29 schreef papierentas het volgende:

[..]
Even op de website gekeken, heb niet het idee dat ze iets gratis weggeven. Wel met korting, maar de meeste vloeren hebben daar geen praxis prijs. Ben heel benieuwd of ze hiermee in zee gaat.
Ja zag het idd ook!
pi_220123835
Zegt blaaskaak MW aan het eind van de podcast over dat puberale verliefde gedoe nu, I know it's on a forum? Ik had niet verwacht dat zij tijd zou hebben om hier mee te lezen. Daarnaast vond ik het vrij bijzonder dat zij en ook de godfather haar vader het ook vrij normaal vonden om over te werken. Van 8 tot 6, op papier van half 9 tot 5. Ik ben met hen eens dat een goede werkethos belangrijk is. Mijn kids zijn echter belangrijker. 32 u pw met 3 kids is zat en ik dien mn overuren gewoon in. Als ik iets niet wil is mijn kids zo laten opgroeien als de Bollen kids, in complete chaos. Wat denkt die vrouw. Bizar!

[ Bericht 1% gewijzigd door Donna op 17-02-2026 16:17:37 ]
pi_220123859
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:47 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]

Die kasten zijn zo vaak voor een prikkie ergens te krijgen.
Dat hoeft vaak nog niet eens. Je kunt ze zo op de achterbank leggen of tegen de bijrojdersstoel.

Die dingen zitten altijd/zeer regelmatig in de aanbieding bij de bouwmarkt.

Afhankelijk van wat ze er op wil zetten zou ik wel een zwaardere kwaliteit kiezen, deze houten plaatjes zakken snel door

#ervaring
pi_220123948
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:36 schreef Iris2.0 het volgende:
Zegt blaaskaak MW aan het eind van de podcast over dat puberale verliefde gedoe nu, I know it's on a forum? Ik had niet verwacht dat zij tijd zou hebben om hier mee te lezen. Daarnaast vond ik het vrij bijzonder dat zij en ook de godfather het ook vrij normaal vonden om over te werken. Van 8 tot 6, op papier van half 9 tot 5. Ik ben met hen eens dat een goede werkethos belangrijk is. Mijn kids zijn echter belangrijker. 32 u pw met 3 kids is zat en ik dien mn overuren gewoon in. Als ik iets niet wil is mijn kids zo laten opgroeien als de Bollen kids, in complete chaos. Wat denkt die vrouw. Bizar!
Overwerken kan soms best normaal zijn, maar niet vrijwillig. Ben geen vrijwilligersorganisatie.
Toen ik nog in een verpleeghuis werkte ging ik wel eens vrijwillig mee op een uitstapje (naar de kermis ofzo), maar als mijn werkdag langer duurde door calamiteiten/tekort aan collega's, schreef ik die uren echt wel.
Ik zou niet lang bij Jolie werken denk🙈
pi_220123995
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:00 schreef Cattolica het volgende:

[..]

Kan alleen maar wow zeggen haha.. me zoon gek op center parcs filmpjes maar hij mag die van hem liever niet zien.
pi_220124004
Maar sowieso dat je rond 12 uur snachts paraat moet staan om dingen te bestellen of bij te vullen..
Ze mogen daar wel goed uurloon krijgen. Vind echt bijzonder
  dinsdag 17 februari 2026 @ 13:13:41 #50
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_220124025
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:00 schreef Cattolica het volgende:

[..]

Ho ho vergeet de 2 broertjes niet hè Jayden en Jayson, want het is een drieling.
Die al vanuit de couveuse een camera op hun snufferd hebben, weet niet of het vloggen met kinderen toen al is begonnen, maar ik heb die filmpjes weleens gezien. :)
W
Z
E
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')