abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220120032
Beoogd staatssecretaris Van Berkel corrigeert cv na onjuiste studie-informatie, ‘aangeschoten wild’.

Nathalie van Berkel (D66), beoogd staatssecretaris van Financiën, heeft jarenlang onjuiste informatie gedeeld over haar opleiding. Op haar cv stond dat ze een master Bestuurskunde volgde aan de Universiteit Leiden, maar in werkelijkheid ging het om een hbo-opleiding, meldt de Volkskrant. ‘Het is vooral de context die zwaar weegt en dat kan haar wel eens de das omdoen’, zegt reputatiedeskundige Debbie de Wagenaar.

Van Berkel behaalde alleen haar propedeuse op het hbo en nam deel aan een toelatingstraject voor een universitaire master, maar rondde dat niet af. Na vragen van de Volkskrant over haar opleidingsverleden paste ze vrijdag haar openbare cv op LinkedIn aan.

Tot donderdagavond stond daar dat zij Public Management (master Bestuurskunde) aan de Universiteit Leiden studeerde. Inmiddels vermeldt haar profiel een pre-master Public Administration, een traject dat ze eveneens niet heeft afgerond.

Reputatie en integriteit

Volgens De Wagenaar speelt de context van haar beoogde functie een grote rol. 'Ze is beoogd staatssecretaris van Financiën, een functie waarin integriteit cruciaal is en waarin je grote verantwoordelijkheid krijgt over belastinggeld. We weten wat er de afgelopen jaren bij de Belastingdienst is gebeurd, denk aan de toeslagenaffaire die nog niet volledig is afgerond. Om dan zo te beginnen, voelt al snel ongemakkelijk.'

Ook de politieke kwetsbaarheid weegt mee. In politiek Den Haag is er nauwelijks coulance. Als je zo begint, heb je geen fallback. Die kwetsbaarheid werkt door, en de lat ligt extra hoog omdat de dossiers bij de Belastingdienst over integriteit en financiën gaan. Dat maakt de context zwaar en kan echt meewegen.'

Reactie

In een reactie zegt Van Berkel dat ze haar opleidingen 'explicieter had kunnen vermelden'. Volgens haar heeft ze haar cv destijds 'naar eer en geweten, op basis van haar geheugen' ingevuld. Ze benadrukt dat ze 'op geen enkele wijze de indruk heeft willen wekken' een studie te hebben gevolgd die ze niet heeft gevolgd en dat de aanpassing is gedaan om onduidelijkheid weg te nemen.

https://www.bnr.nl/nieuws(...)formatie-over-studie

En dan moet het feest nog beginnen.
pi_220120068
Ze heeft zich inmiddels (wijselijk) teruggetrokken. ^O^
pi_220120170
Zijn er D66ers hier?

Ik zou graag willen weten hoe jullie precies dénken.

Je kunt dus tegen CO2 uitstoot zijn, maar tóch continu vliegen.

Je kunt dus beweren dat je doctorandus bent, en tóch geen diploma hebben.

Hoe werkt dat dan precies in het hoofd bij jullie?
pi_220120202
Het is maar goed dat dit soort mensen geen hoge positie hebben bij uitvoeringsinstanties als het UWV, stel je voor zeg. Gelukkig gaat alles goed bij het UWV.
pi_220120218
De partij die graag ziet dat Jan burgerlul Modaal een leven lang leert en 67.832 nutteloze cursussen volgt om 67.832 nutteloze certificaten die 'voor je CV', laat staan je baanzekerheid, zeer noodzakelijk zijn, want je moet jezelf blijven ontwikkelen en up to date blijven, zet dus deze dame op nummer 2.

Echt, wat walg ik van die partij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220120231
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:
De partij die graag ziet dat Jan burgerlul Modaal een leven lang leert en 67.832 nutteloze cursussen volgt om 67.832 nutteloze certificaten die 'voor je CV', laat staan je baanzekerheid, zeer noodzakelijk zijn, want je moet jezelf blijven ontwikkelen en up to date blijven, zet dus deze dame op nummer 2.

Wat een rare drogredenering.

- Een leven lang leren is prima
- Liegen over je CV is fout
Die twee dingen hebben niets met elkaar te maken.
pi_220120234
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

Er is niks mis met jezelf blijven ontwikkelen. Zou jij ook moeten gaan doen ipv continu hetzelfde riedeltje af te gaan draaien.
pi_220120241
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:20 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
Wat een rare drogredenering.

- Een leven lang leren is prima
- Liegen over je CV is fout
Die twee dingen hebben niets met elkaar te maken.
Klopt, zo leer ik graag bij over Franse Rococo-schilders.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220120245
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:20 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Er is niks mis met jezelf blijven ontwikkelen. Zou jij ook moeten gaan doen ipv continu hetzelfde riedeltje af te gaan draaien.
Dat doe ik constant; heerlijk, lezen, bronnen raadplegen, nieuwe dingen ontdekken. Kan ook urenlang rondhangen op Wikipedia en in digitale biebs.

Dat is echter niet wat D66 met leven lang leren bedoelt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220120251
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:22 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat doe ik constant; heerlijk, lezen, bronnen raadplegen, nieuwe dingen ontdekken.

Dat is echter niet wat D66 met leven lang leren bedoelt.
Hoezo niet? Dat is toch ook een leven lang leren?
pi_220120252
Hoe komt iemand met zo’n mager CV eigenlijk überhaupt op die positie terecht? Die moet wel ergens heel goed in zijn geweest dan.
Waarheid is datgene dat, als je er niet meer in gelooft, tòch blijft bestaan.
  maandag 16 februari 2026 @ 22:23:34 #12
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220120255
Temu troep
pi_220120257
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:22 schreef Akkerdjie het volgende:
Hoe komt iemand met zo’n mager CV eigenlijk überhaupt op die positie terecht? Die moet wel ergens heel goed in zijn geweest dan.
Het juiste kleurtje hebben helpt al.
pi_220120262
quote:
Misschien een goed politicus?
pi_220120267
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:24 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Misschien een goed politicus?
Liegen en/of draaien gaat haar in ieder geval al goed af.
pi_220120269
quote:
twitter

Carrière tijger. Paar jaar op een baan, vooral hard werken aan je profiel en je netwerk en snel weer door naar de volgende baan.

Hoop bluffen ook, want het is sowieso knap om juridisch adviseur te worden met alleen een HAVO diploma
  maandag 16 februari 2026 @ 22:27:09 #17
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220120271
twitter
  maandag 16 februari 2026 @ 22:28:44 #18
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220120282
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:22 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hoezo niet? Dat is toch ook een leven lang leren?
Ja, dat is leven lang leren omdat je nieuwsgierig bent en kennis wil vergaren.

Wat D66 bedoelt met leven lang leren is jezelf klaarstomen voor een hyperflexibele arbeidsmarkt met verkorte WW en verschraling van sociale zekerheid, en dan is het niet de bedoeling dat je rococo gaat bestuderen, maar de cursus die D66 het meest 'nuttig' en 'rendabel' acht zodat je geen 'parasiet' wordt maar een jaartje of 70 in chronische onzekerheid je werk mag uitvoeren.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220120287
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:26 schreef Lichtloper het volgende:

[..]
[ x ]

Carrière tijger. Paar jaar op een baan, vooral hard werken aan je profiel en je netwerk en snel weer door naar de volgende baan.

Hoop bluffen ook, want het is sowieso knap om juridisch adviseur te worden met alleen een HAVO diploma
Dat heet ondernemen.. >:)
  maandag 16 februari 2026 @ 22:30:13 #20
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220120292
twitter
  maandag 16 februari 2026 @ 22:30:41 #21
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220120293
quote:
deze kan wel op groot scherm en op repeat..
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220120296
quote:
Hoepel toch op met die Geert Dales shit.
  maandag 16 februari 2026 @ 22:33:29 #23
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220120308
"Van Berkel (41) is expert op het gebied van sociale zekerheid en armoedebestrijding, maar heeft geen parlementaire ervaring. Haar hoge positie wijst op D66's focus op vernieuwing en expertise van buiten de politiek"

https://www.parlement.com(...)nceptkandidatenlijst

Tuurlijk, een expert.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220120324
quote:
Wat goed dat bij ons de journalistiek nog gewoon zijn werk doet! Wat zou het fijn zijn als ze dat in landen als de VS ook nog zouden hebben...
pi_220120328
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Wat D66 bedoelt met leven lang leren is jezelf klaarstomen voor een hyperflexibele arbeidsmarkt met verkorte WW en verschraling van sociale zekerheid, en dan is het niet de bedoeling dat je rococo gaat bestuderen, maar de cursus die D66 het meest 'nuttig' en 'rendabel' acht zodat je geen 'parasiet' wordt maar een jaartje of 70 in chronische onzekerheid je werk mag uitvoeren.
Wat D66 bedoelt is dat jij van jouw nieuwsgierigheid en kennis een onderneming opbouwt waar je zelf van rond kunt komen, de staat gaat geen hobby's financieren natuurlijk.. >:)
  maandag 16 februari 2026 @ 22:38:20 #26
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220120333
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:37 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wat D66 bedoelt is dat jij van jouw nieuwsgierigheid en kennis een onderneming opbouwt waar je zelf van rond kunt komen, de staat gaat geen hobby's financieren natuurlijk.. >:)
Dat doet de staat ook niet, aangezien ik mijn hobby's zelf bekostig.

Jeweetwel, dingen die je in je vrije tijd doet.

Maar fijn dat je binnen 2 reacties van "dat is ook leren toch" naar de standaard neoliberale "het moet wel financieel nut hebben" bent gegaan. Waarmee je precies mijn punt bevestigt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220120338
quote:

[..]
[ x ]

Haha, ja, ik was net aan het kijken, vond het toch erg opvallend. Havo af, even een teenje gedipt in bedrijfskunde, enkele opleidingen gestart en weer afgebroken, en dan bij een sollicitatie juridisch adviseur binnenkomen? Tja. 🤷♂
pi_220120339
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:38 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Dat doet de staat ook niet, aangezien ik mijn hobby's zelf bekostig.

Jeweetwel, dingen die je in je vrije tijd doet.
Nou dan en als je ontevreden met je werk bent zul je je ook moeten ontwikkelen, niks mis mee toch?
  maandag 16 februari 2026 @ 22:40:54 #29
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220120340
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:39 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Nou dan en als je ontevreden met je werk bent zul je je ook moeten ontwikkelen, niks mis mee toch?
Ik ben niet ontevreden over mijn werk, integendeel.

Maar fijn dat je binnen 2 reacties van "dat is ook leren toch" naar de standaard neoliberale "het moet wel financieel nut hebben" bent gegaan. Waarmee je precies mijn punt bevestigt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220120348
quote:

[..]
[ x ]

Na een jaar of anderhalf begon ze door de mand te vallen en haar collega’s kwamen erachter dat zij eigenlijk niets kon en…hoppa naar een andere baan. Dit zie je heel veel binnen het Rijk.
pi_220120350
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:40 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Ik ben niet ontevreden over mijn werk, integendeel.

Tja, dat is pragmatisch denken, er moet toch iets nut hebben. Misschien wel neoliberaal, ja. Iets van als je je eigen broek op kunt houden dan graag.
  maandag 16 februari 2026 @ 22:49:10 #32
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220120387
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:42 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Tja, dat is pragmatisch denken, er moet toch iets nut hebben. Misschien wel neoliberaal, ja. Iets van als je je eigen broek op kunt houden dan graag.
Dat heeft kennis opdoen altijd. Dat anderen daar enkel nut inzien als het centen oplevert is gewoon een verschraling van het begrip 'kennisvergaring'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220120404
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:23 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Het juiste kleurtje hebben helpt al.
Zeker bij de wokies d66.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 16 februari 2026 @ 22:51:19 #34
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220120408
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:28 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Dat komt mede door het rapport van Peter Wennink die ze als praatplaat hebben gebruikt. Want ons toekomstige kapitaal moet immers veiliggesteld worden door het bedrijfsleven.

Netto resultaat: een verdere versobering van het sociale-zekerheidsrecht. En tot Sint-juttemis werken en 90 cent van elke euro afdragen.

Dat is de welvaart die we verdienen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220120409
Hoe komt het toch dat mensen minder vertrouwen hebben in de politiek _O_ _O-
pi_220120419
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:30 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Hoepel toch op met die Geert Dales shit.
:D

Is het te hard voor je? De waarheid?
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220120463
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:53 schreef Red_85 het volgende:

[..]
:D

Is het te hard voor je? De waarheid?
Nee hoor, maar niet uit de mond van die hypocriet. Soort beroepspoliticus, ga zijn CV maar eens navragen, haha
pi_220120611
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:42 schreef Hoppahop het volgende:

[..]
Na een jaar of anderhalf begon ze door de mand te vallen en haar collega’s kwamen erachter dat zij eigenlijk niets kon en…hoppa naar een andere baan. Dit zie je heel veel binnen het Rijk.
Ze is toch gehopt van Rotterdam naar Amsterdam, dus iemand in rotjeknor moet haar toch een fijne referentie hebben gegeven.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220120663
Wel even opletten dat ze nu geen "staatssecretaris" op haar CV gaat schrijven.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_220120710
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 18:23 schreef capricia het volgende:

[..]
En weet je. Dat is nog niet eens het erge. Niemand hoeft zich te schamen voor een havo diploma.

Maar daarover gaan liegen en doen alsof je een drs. bent, is gewoon ook trappen naar mensen die wel gewoon een havo diploma hebben. Of een mbo.
Dat is kennelijk allemaal niet goed genoeg voor mevrouw.
Bah.

En dat van de onderwijspartij.
Tja, dit. Wat moeten mijn kinderen überhaupt moeite doen dan voor zo’n baantje? Mijn oudste doet vwo met een vooropleiding conservatorium en volgend jaar met twee extra examen vakken. Om over drie jaar twee uni opleidingen te gaan doen. Waarom dan?
Om minister te worden?

Aan de andere kant, zoek ff Vancreators op. Die bouwden volkswagenbussen om tot campers. Deden ze tot 2023 redelijk, vanaf 2024 lichtte ze de boel op. Trekken ff lachend ervenissen en spaargeld hun rekening op.
Ik ken die mensen en hun personeel, zo dom als de achterkant van een varken maar ze doen het gewoon.
Wonen in dure huizen, profileren zich als de elite. Feesten en leven er op los… en worden ze gepakt dan ligt het altijd aan een ander..
pi_220120717
Het politieke landschap is tegenwoordig een lachertje. Elke koekenbakker kan staatsecretaris of minister worden.

Ik stem rechts, maar doe ons gewoon een lol en zet eindelijk eens vakmensen op die hoge positie’s. Of ze nu van de SP of van GroenLinks zijn. Zet de juiste mensen nu eens op de juiste posten.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 04:03:33 #42
165264 Puzzie
Kreng de la crème
pi_220120826
quote:
1s.gif Op maandag 16 februari 2026 20:10 schreef Kottnauer het volgende:
Typisch D66. Van anderen gedrag eisen waar je zelf niet aan voldoet. Een kleine greep uit het verleden:

- voor het referendum zijn, maar dit zelf afschaffen

- voor de gekozen burgemeester zijn, maar jezelf laten benoemen

- voor vrouwenrechten zijn, maar zelf vrouwen mishandelen

- tegen de luchtvaart zijn, zelf de hele wereld rondvliegen

- voor onderwijs pleiten, maar zelf alleen doen alsof je hebt gestudeerd

Enzovoorts
Het afschaffen van het referendum was idd behoorlijk tegenstrijdig , daar was ook heel veel kritiek op. Terechte kritiek wmb.
De VVD en het CDA waren historisch gezien overwegend tegen het verankeren van referenda in de grondwet.
Het afschaffen was een concessie van D66 aan de VVD en het CDA in het regeerakkoord van Rutte lll
D66 werd door critici en binnen de eigen achterban beschuldigd van het afdwalen van eigen idealen, omdat de partij altijd voorstander is geweest van referenda.

Ik neem aan dat je het mbt vrouwenrechten over Frans van Drimmelen hebt die vrouwen intimideerde , manipuleerde en stalkte?
Iets wat sowieso te walgelijk voor woorden is en waar hij voor uit de partij is gezet.

Maar dat zegt iets over het gedrag van de persoon zelf , niet over een partij.

Van anderen gedrag eisen waar je zelf niet aan voldoet zegt dus altijd iets iets over het gedrag van een persoon , ik snap niet zo goed wat de partij daar mee te maken heeft. Een partij is geen persoon.
De andere punten vind ik wat onzinnig en selectief gekozen.

• Minister Grapperhaus die in 2020 in een persconferentie aankondigde dat 'mensen die de coronaregels overtreden beboet zouden worden'
Hij veroordeelde mensen die zich "met veel te veel en veel te dicht op elkaar" buitenshuis begaven.
Dat was 'slordig, nalatig en een asociale manier van omgaan met maatregelen want mensen gingen dood',
Maar zelf de coronaregels overtrad tijdens zijn bruiloft.

• Dennis Wiersma, minister voor Primair en Voortgezet Onderwijs en de herhaalde klachten en meldingen van grensoverschrijdend gedrag en intimidatie.
Zijn gedrag stond in schril contrast met de met de voorbeeldfunctie die hij als bewindspersoon, en specifiek als onderwijsminister die pesten moest bestrijden, had.

• Rob Oudkerk die coke snoof en prostituees bezocht, onder meer op een omstreden tippelzone in A'dam

• Halbe Zijlstra en zijn verzonnen ontmoeting met Vladimir Poetin in 2006

• Het aftreden van minister Ivo Opstelten & staatssecretaris Fred Teeven van Veiligheid en Justitie nadat bleek dat zij de Tweede Kamer onjuist hadden geïnformeerd over de deal met drugshandelaar Cees H, oftewel de 'bonnetjesaffaire'
En zo kan ik nog wel ff doorgaan over fout en hypocriet gedrag van mensen met een voorbeeldfunctie in de politiek

quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:10 schreef Kottnauer het volgende:
Zijn er D66ers hier?

Nee ik ben geen D66er en volgens mij ben je ook niet echt geinteresseerd in wat zij denken,
het komt op mij meer over als projecteren, generaliseren, invullen, oordelen en kortzichtig denken.

• Charles Schwietert(VVD) die in zijn CV loog hij dat hij de titel doctorandus bezat en dat hij luitenant was geweest in het leger.
Zijn hoogst behaalde rang was in werkelijkheid korporaal en hij had nooit een opleiding aan een universiteit afgerond.

• Nathalie van Berkel (D66) geen master bestuurskunde. 'Slechts' een havo-diploma en een propedeuse hbo als hoogst genoten opleiding

• Staatssecretaris Philomena Bijlhout ( LPF) die loog over haar lidmaatschap en actieve steun aan het militaire regime van Desi Bouterse die beweerde dat ze nooit iets met hem te maken had gehad, tot er foto's opdoken waar ze met hem op stond.

• Staatssecretaris Maeijer (PVV) met de scriptie waarmee ze in 2009 haar bul haalde ,waarvan later bleek dat het overgeschreven passages bevatte en daardoor ongeldig werd verklaard.

Iemand liegt over zijn cv, iemand liegt over zijn verleden , iemand pleegt plagiaat.
En hoewel een leugen persoonlijk is zegt het uiteraard ook veel over de slechte screening van de verantwoordelijke partij.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_220120952
Genant. En alsof liegen en keihard de boel bedriegen nog niet erg genoeg is komen ze (zoals wel vaker) met praatjes alsof we allemaal achterlijk zijn.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 06:13:27 #44
511677 EsserS
Toon maar aan
pi_220120981
Tja, integriteit is de belangrijkste eis voor een functie als staatssecretaris van Financiën. Als zo'n "vergeetachtig" iemand ook nog verantwoordelijk is voor het hervormen en implementeren van het nieuwe box3 stelsel, dan kan je het niet hebben dat ze ook "vergeet" een tweede woning op te geven bij haar belastingaangifte.
pi_220121004
quote:

[..]
[ x ]

Vertellen dat je in plaats van die Havo diploma een universiteitsdiploma met drs. titel hebt, dat geeft die extra boost.
pi_220121032
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 22:10 schreef Kottnauer het volgende:
Zijn er D66ers hier?

Beetje teveel generaliseren.

Het schijnt namelijk ook dat je met een buitenlander kan trouwen, terwijl je anti-buitenlander bent...etc.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 06:49:50 #47
511677 EsserS
Toon maar aan
pi_220121073
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 00:12 schreef capricia het volgende:
Wel even opletten dat ze nu geen "staatssecretaris" op haar CV gaat schrijven.
Ze zal ook wel "vergeten" dat het niet doorging.
pi_220121074
quote:
Ik ben echt bang dat ze in deze echt de diversiteit kaart gespeeld hebben.
pi_220121520
Zie hier wat je krijgt wanneer je niet selecteert op competentie, maar op geslacht en huidskleur.
pi_220121533
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 06:50 schreef 111210 het volgende:

[..]
Ik ben echt bang dat ze in deze echt de diversiteit kaart gespeeld hebben.
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:45 schreef Kottnauer het volgende:
Zie hier wat je krijgt wanneer je niet selecteert op competentie, maar op geslacht en huidskleur.
:')

:') :')

Ik wens jullie arme zielige drommels veel sterkte toe.

Ze is al zes jaar lid van raad van bestuur uwv. Uwv heeft 22.000 medewerkers. Blijf vooral denken dat ze niks kan omdat ze een donkere huidskleur heeft. Daarmee houd je alleen jezelf voor de gek

[ Bericht 14% gewijzigd door opgebaarde op 17-02-2026 08:58:34 ]
pi_220121564
Mensen die hier zeggen dat zij is gekozen is om haar diversiteit terwijl dit hele bericht juist gaat over dat ze gelogen heeft over haar cv en haar titel en dat niemand dat wist :')
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:00:20 #52
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220121574
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen die hier zeggen dat zij is gekozen is om haar diversiteit terwijl dit hele bericht juist gaat over dat ze gelogen heeft over haar cv en haar titel en dat niemand dat wist :D :')
D66 zegt dat ze het wel wisten (dat ze geen vervolgopleiding heeft afgemaakt). Toch raar dat ze niet gezegd hebben dat ze haar CV moest aanpassen.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_220121613
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:00 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
D66 zegt dat ze het wel wisten (dat ze geen vervolgopleiding heeft afgemaakt). Toch raar dat ze niet gezegd hebben dat ze haar CV moest aanpassen.
Later pas neem ik aan, dus nog steeds niet gekozen om haar diversiteit.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:09:56 #54
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220121621
Ik meen me nog heel wat boze bezorgde fok!'ers te heugen die rond de casus Vicky Maeijer ZEKER wisten dat de LiNkSe meDiA nooit zo diep zouden graven bij D66.
Huilen dan.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:15:50 #55
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220121658
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:09 schreef Isdatzo het volgende:
Ik meen me nog heel wat boze bezorgde fok!'ers te heugen die rond de casus Vicky Maeijer ZEKER wisten dat de LiNkSe meDiA nooit zo diep zouden graven bij D66.
Er is dan ook helemaal niet diep gegraven. Dit is evident. De verbazing is dat ik al die overheidsfuncties daarvoor nooit een check is geweest.
The End Times are wild
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:18:49 #56
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220121685
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat laatste zeg ik ook niet. En dat eerste wisten ze wél begreep ik.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:21:47 #57
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220121709
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 23:38 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
Ze is toch gehopt van Rotterdam naar Amsterdam, dus iemand in rotjeknor moet haar toch een fijne referentie hebben gegeven.
Dat wordt vaak gedaan om van iemand af te komen
The End Times are wild
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:26:26 #58
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220121742
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Er is dan ook helemaal niet diep gegraven. Dit is evident. De verbazing is dat ik al die overheidsfuncties daarvoor nooit een check is geweest.
Bij de extreemlinkse VK hebben ze toch echt behoorlijk hun best gedaan om door de leugens en rookgordijnen van Van Berkel heen te prikken.
Huilen dan.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:28:30 #59
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220121753
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Bij de extreemlinkse VK hebben ze toch echt behoorlijk hun best gedaan om door de leugens en rookgordijnen van Van Berkel heen te prikken.
Nee! Gewoon een check bij DUO. 5 min werk
The End Times are wild
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:29:43 #60
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220121760
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:28 schreef LXIV het volgende:

[..]
Nee! Gewoon een check bij DUO. 5 min werk
:|W
Huilen dan.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:44:23 #61
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220121909
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:29 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
:|W
Het is nogal moeilijk om een scriptie te controleren die uberhaüpt nooit geschreven is hè einstein.

Hoe wil jij dan diep gaan graven?
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:47:15 #62
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220121926
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:44 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Het is nogal moeilijk om een scriptie te controleren die uberhaüpt nooit geschreven is hè einstein.

Hoe wil jij dan diep gaan graven?
Heb je nog meer van dit soort ontzettend waardevolle inzichten?

Huilen dan.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:48:45 #63
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220121933
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 08:58 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Mensen die hier zeggen dat zij is gekozen is om haar diversiteit terwijl dit hele bericht juist gaat over dat ze gelogen heeft over haar cv en haar titel en dat niemand dat wist :')
Wat een hoop stront in 1 bericht 🙏
"Hoka Hey!"
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:49:00 #64
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220121934
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:26 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hoe hebben ze dat dan precies gedaan volgens jou?
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:53:16 #65
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220121958
Hebben ze ook al wokistische drek opgescharreld uit een groepsapp van 10 jaar geleden dan?
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_220121959
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Echt wel, al zullen ze dat nooit zeggen.Om haar "uitstekende" opleiding en "capaciteiten" kan het niet zijn, ofwel?

Heel veel uit de zwarte gemeenschap die op haar stemmen. Zie Sylvana..
Waarom denk je dat die Lahlahla bij GL op de lijst staat?
  Redactie Sport dinsdag 17 februari 2026 @ 09:54:40 #67
274204 crew  Mexicanobakker
pi_220121964
Dit is wel iets wat vrij simpel te achterhalen is natuurlijk, wel prima dat het gebeurt verder. Stom dat dat zo lang duurt.

Dit is namelijk ook niet meer 'een beetje oppoetsen', dit is gewoon keihard liegen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  dinsdag 17 februari 2026 @ 09:56:59 #68
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220121977
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:49 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Hoe hebben ze dat dan precies gedaan volgens jou?
Dat kan je in het artikel van de VK lezen, maar speciaal voor jou zal ik het je makkelijk maken:

Verantwoording
Tijdens een opgenomen telefonisch gesprek op dinsdag 10 februari en een schriftelijke verklaring op woensdag 11 februari meldde Van Berkel dat ze na haar middelbare school eerst vijf jaar rechten aan de Erasmus Universiteit had gestudeerd (2004-2009), gevolgd door drie jaar lang de ‘bachelor bestuurskunde’ op de Haagse Hogeschool (2008-2011) en daarna ook nog twee jaar de ‘master bestuurskunde’ aan de Universiteit Leiden (2011-2013).
Hoewel ze telefonisch direct toegaf dat ze geen van deze deeltijd-studies had afgemaakt, benadrukte ze wel dat ze de ‘hele bachelor’ op het hbo had doorlopen, afgezien van het inleveren van haar scriptie. In het laatste jaar zou ze al zijn overgestapt naar de universiteit. ‘Ja, dat kan’, zei Van Berkel. ‘Toen ik hbo deed, ben ik ook begonnen met mijn master aan de Leidse Universiteit.’
In een face-to-face gesprek dat daarop volgde, op woensdag 11 februari, wijzigde ze haar verklaring echter en gaf toe dat ze helemaal geen master bestuurskunde had gevolgd. Ze was alleen begonnen aan een pre-master om toegelaten te worden tot de universitaire master. De deeltijd-rechtenstudie bleek bovendien niet vijf, maar vier jaar te hebben geduurd; in die tijd haalde ze haar propedeuse niet. Ook de jaartallen dat ze op het hbo zat en het jaar waarin ze haar havo-diploma behaalde, bleken niet te kloppen.
Op donderdag 12 februari leverde Van Berkel een nieuwe, tweede versie van haar cv in bij de Volkskrant. Daarop wijzigde ze wederom een aantal data. Zo bleek haar deeltijd-rechtenstudie nog korter te hebben geduurd: drie jaar. Vanwege het gegoochel met alle gegevens, vroeg de Volkskrant om bewijsstukken van haar inschrijvingen en diploma’s.
Verwarring over inschrijving
Daaruit bleek dat ze twee diploma’s (havo en propedeuse-hbo) heeft, maar geen bewijs kon leveren voor haar bewering dat ze tussen 2011 en 2013 twee jaar lang in deeltijd heeft deelgenomen aan de pre-master bestuurskunde aan de Universiteit Leiden. Wel leverde ze een fotokopie aan van twee certificaten die aantonen dat ze twee losse vakken van elk 28 uur volgde op de universiteit (2008 en 2009), terwijl ze stond ingeschreven op het hbo.
Ook gaf ze het nummer van een studiegenoot die zou kunnen getuigen dat ze samen het pre-master traject hebben gevolgd. Hij blijkt echter alleen aan de Volkskrant te willen verklaren dat hij tussen 2007 en 2011 met haar op de Haagse Hogeschool zat en dat hij haar daarna ‘tegenkwam op de Haagse campus van de Universiteit Leiden voor het pre-mastertraject om toegelaten te worden voor de master’. Of dat in 2011 of in 2013 was, staat hem niet goed meer bij omdat de studiegenoot in beide jaartallen aan de campus studeerde.
Op vrijdag 13 februari stuurde Van Berkel nóg een keer een gewijzigde versie van haar cv (versie drie) naar de Volkskrant. Daarop staat nog wel dat ze de pre-master bestuurskunde volgde, maar durft zij daar niet meer jaren 2011-2013 aan te hangen. Ook laat ze inmiddels in het midden of ze voor dit toelatingstraject stond ingeschreven aan de hogeschool of de universiteit.
Volgens haar woordvoerder kan ze geen inschrijfbewijs voor de pre-master aanleveren omdat deze studie niet geregistreerd is door de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO). Van Berkel wilde dit weekeinde niet zeggen of ze bij de Universiteit Leiden zelf ook heeft gevraagd om een inschrijfbewijs. Daar komt ze maandag op terug.
Huilen dan.
pi_220121978
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:15 schreef LXIV het volgende:

[..]
Snap ik ook niet.
Voor sommige baantjes die zij heeft gehad, is een WO-opleiding vereist.
Ja, hoe dan?
Het is geen baan op palletsorteernivo he?
pi_220121992
De ABD _O_ _O-
pi_220122040
Iemand RTL tonight gekeken gisteren?

quote:
AD-verslaggeefster Elodie Verweij voerde bij ‘RTL Tonight’ uit de mond van anonieme D66’ers zelfs de kutsmoes aller kutsmoezen op: Van Berkel had zo’n slechte jeugd gehad
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:06:20 #72
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_220122044
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:56 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Dat kan je in het artikel van de VK lezen, maar speciaal voor jou zal ik het je makkelijk maken:

Verantwoording
Tijdens een opgenomen telefonisch gesprek op dinsdag 10 februari en een schriftelijke verklaring op woensdag 11 februari meldde Van Berkel dat ze na haar middelbare school eerst vijf jaar rechten aan de Erasmus Universiteit had gestudeerd (2004-2009), gevolgd door drie jaar lang de ‘bachelor bestuurskunde’ op de Haagse Hogeschool (2008-2011) en daarna ook nog twee jaar de ‘master bestuurskunde’ aan de Universiteit Leiden (2011-2013).
Hoewel ze telefonisch direct toegaf dat ze geen van deze deeltijd-studies had afgemaakt, benadrukte ze wel dat ze de ‘hele bachelor’ op het hbo had doorlopen, afgezien van het inleveren van haar scriptie. In het laatste jaar zou ze al zijn overgestapt naar de universiteit. ‘Ja, dat kan’, zei Van Berkel. ‘Toen ik hbo deed, ben ik ook begonnen met mijn master aan de Leidse Universiteit.’
In een face-to-face gesprek dat daarop volgde, op woensdag 11 februari, wijzigde ze haar verklaring echter en gaf toe dat ze helemaal geen master bestuurskunde had gevolgd. Ze was alleen begonnen aan een pre-master om toegelaten te worden tot de universitaire master. De deeltijd-rechtenstudie bleek bovendien niet vijf, maar vier jaar te hebben geduurd; in die tijd haalde ze haar propedeuse niet. Ook de jaartallen dat ze op het hbo zat en het jaar waarin ze haar havo-diploma behaalde, bleken niet te kloppen.
Op donderdag 12 februari leverde Van Berkel een nieuwe, tweede versie van haar cv in bij de Volkskrant. Daarop wijzigde ze wederom een aantal data. Zo bleek haar deeltijd-rechtenstudie nog korter te hebben geduurd: drie jaar. Vanwege het gegoochel met alle gegevens, vroeg de Volkskrant om bewijsstukken van haar inschrijvingen en diploma’s.
Verwarring over inschrijving
Daaruit bleek dat ze twee diploma’s (havo en propedeuse-hbo) heeft, maar geen bewijs kon leveren voor haar bewering dat ze tussen 2011 en 2013 twee jaar lang in deeltijd heeft deelgenomen aan de pre-master bestuurskunde aan de Universiteit Leiden. Wel leverde ze een fotokopie aan van twee certificaten die aantonen dat ze twee losse vakken van elk 28 uur volgde op de universiteit (2008 en 2009), terwijl ze stond ingeschreven op het hbo.
Ook gaf ze het nummer van een studiegenoot die zou kunnen getuigen dat ze samen het pre-master traject hebben gevolgd. Hij blijkt echter alleen aan de Volkskrant te willen verklaren dat hij tussen 2007 en 2011 met haar op de Haagse Hogeschool zat en dat hij haar daarna ‘tegenkwam op de Haagse campus van de Universiteit Leiden voor het pre-mastertraject om toegelaten te worden voor de master’. Of dat in 2011 of in 2013 was, staat hem niet goed meer bij omdat de studiegenoot in beide jaartallen aan de campus studeerde.
Op vrijdag 13 februari stuurde Van Berkel nóg een keer een gewijzigde versie van haar cv (versie drie) naar de Volkskrant. Daarop staat nog wel dat ze de pre-master bestuurskunde volgde, maar durft zij daar niet meer jaren 2011-2013 aan te hangen. Ook laat ze inmiddels in het midden of ze voor dit toelatingstraject stond ingeschreven aan de hogeschool of de universiteit.
Volgens haar woordvoerder kan ze geen inschrijfbewijs voor de pre-master aanleveren omdat deze studie niet geregistreerd is door de Dienst Uitvoering Onderwijs (DUO). Van Berkel wilde dit weekeinde niet zeggen of ze bij de Universiteit Leiden zelf ook heeft gevraagd om een inschrijfbewijs. Daar komt ze maandag op terug.

Je kunt jaren in deeltijd ingeschreven staan, dat betekent helemaal niks
The End Times are wild
pi_220122060
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:09 schreef Isdatzo het volgende:
Het begon bij 1 specifieke journalist. Daarna is het gaan rollen. Zoveel is er niet gegraven. Ze volgden de ophef.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:08:43 #74
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220122065
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:06 schreef LXIV het volgende:

[..]
Je kunt jaren in deeltijd ingeschreven staan, dat betekent helemaal niks
Niemand beweert het tegendeel.
Huilen dan.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:10:26 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220122075
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:08 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Het begon bij 1 specifieke journalist. Daarna is het gaan rollen. Zoveel is er niet gegraven. Ze volgden de ophef.
Whatever. Het punt is dat de "extreemlinkse" Volkskrant er werk van heeft gemaakt, iets dat door bovengenoemde boze bezorgde fok!'ers eerder als schier onmogelijk werd geacht.
Huilen dan.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:23:02 #76
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220122141
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:10 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Whatever. Het punt is dat de "extreemlinkse" Volkskrant er werk van heeft gemaakt, iets dat door bovengenoemde boze bezorgde fok!'ers eerder als schier onmogelijk werd geacht.
Wie zegt dit? En D66 is een progressief liberale partij, welke gewetensbezwaren zou een "extreemlinkse" krant dan moeten hebben om haar niet te onderzoeken? Het klinkt eerder alsof je met je eigen schaduwen aan het discussiëren bent hier. Dat zie ik trouwens wel vaker bij jou; je doet een of andere vage aanname en gaat daar dan vervolgens zelf met gestrekt been tegenin.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:23:52 #77
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220122146
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:23 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Wie zegt dit? En D66 is een progressief liberale partij, welke gewetensbezwaren zou een "extreemlinkse" krant dan moeten hebben om haar niet te onderzoeken? Het klinkt eerder alsof je met je eigen schaduwen aan het discussiëren bent hier. Dat zie ik trouwens wel vaker bij jou; je doet een of andere vage aanname en gaat daar dan vervolgens zelf met gestrekt been tegenin.
D66 is RECHTS progressief. En de Volkskrant niet 'extreemlinks' en al helemaal niet extreemlinks.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:25:22 #78
402274 Cruzinats
we were kings, and such
pi_220122155
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:23 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]
D66 is RECHTS progressief. En de Volkskrant niet 'extreemlinks' en al helemaal niet extreemlinks.
Dat zeg ik toch ook. Dat Volkskrant extreemlinks is zijn de woorden van die wappie boven mij.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:28:18 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_220122171
quote:
4s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:23 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Hier heb je een voorbeeld:

quote:
0s.gif Op donderdag 28 november 2024 12:17 schreef apenoot het volgende:
Als het iemand van D66, PvdA, VVD, etc was geweest, dan had er geen haan naar gekraaid of überhaupt onderzoek naar gedaan.
15 jaar later deze koe uit de sloot vissen omdat de persoon een functie voor de PVV vervuld (of welke politieke partij dan ook) is nogal sneu.
De volgende 8 users hebben deze post geliked:
AchJa Red_85 Weltschmerz MacorgaZ KaBuf the-eye Tjoent JaxStrumleyII
Huilen dan.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:41:09 #80
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220122363
twitter
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:41:39 #81
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220122369
twitter
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:42:28 #82
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220122380
twitter
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:43:36 #83
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220122402
twitter
  dinsdag 17 februari 2026 @ 10:45:47 #84
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_220122448
twitter
pi_220123007
quote:
7s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 10:28 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Hier heb je een voorbeeld:
[..]
De volgende 8 users hebben deze post geliked:
AchJa Red_85 Weltschmerz MacorgaZ KaBuf the-eye Tjoent JaxStrumleyII
Als je hier toch over door wil blijven zagen: de twee zaken zijn niet vergelijkbaar.

Het incident uit 2024 was over een voltooide opleiding waar in de scriptie enig kopie-paste werk is gevonden. Het onderwijsinstituut had dit destijds (15 jaar terug) niet opgemerkt en het diploma is uitgereikt. Om dit achteraf door te gaan lichten en daar de persoon op af gaan rekenen is van de categorie oude koeien.

Het huidige incident is het bewust verkeerd vermelden van diploma's en opleidingen die niet gehaald of voltooid zijn.
Dat is aantoonbaar bewust de boel bedonderen en D66 wist er van (recent, geen "oude koei uit de sloot")

Dat men dit ook bij partijen zoals D66 controleert en naar buiten brengt had ik inderdaad niet verwacht.
pi_220123157
Allemaal sjappies op LikkedIn die het jammer vinden dat ze nu geen stas wordt, gemiste kans etc. Wat een land jongens :{
pi_220123199
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:27 schreef Harmankardon het volgende:
Allemaal sjappies op LikkedIn die het jammer vinden dat ze nu geen stas wordt, gemiste kans etc. Wat een land jongens :{
Mooi toch, zijn alle hypocrieten eens goed in beeld. En ja, dat zijn er nogal wat.
pi_220123240
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:27 schreef Harmankardon het volgende:
Allemaal uit hetzelfde hout gesneden.

"Wij van Dzezzenzeztig" :r
  dinsdag 17 februari 2026 @ 11:37:11 #89
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220123265
quote:
De beerput gaat helemaal open.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220123332
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:37 schreef thedeedster het volgende:

[..]
De beerput gaat helemaal open.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 11:49:10 #91
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220123347
Ik vind het voornamelijk grappig dat mensen nog verbaasd zijn ook, die rattenpartij is ontstaan uit leugens, haat en anderen met dedain vertellen hoe veel beter, moreel verheven D66ers zijn.

Bron: alle D66ers op FOK! B-).
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_220123382
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 09:53 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Echt wel, al zullen ze dat nooit zeggen.Om haar "uitstekende" opleiding en "capaciteiten" kan het niet zijn, ofwel?

Jij kent haar capaciteiten of neem je gewoon aan dat ze niet capabel is?

quote:
Heel veel uit de zwarte gemeenschap die op haar stemmen. Zie Sylvana..
Hoe is dat relevant?

quote:
Waarom denk je dat die Lahlahla bij GL op de lijst staat?
Omdat ze al een tijdje politiek actief is en blijkbaar goed bevalt? Heeft zo te zien ook een doctoraat.
pi_220123392
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:54 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Jij kent haar capaciteiten of neem je gewoon aan dat ze niet capabel is?

Dat is inmiddels wel bewezen lijkt me. Hoe kun je zo iemand verdedigen?
  dinsdag 17 februari 2026 @ 11:59:41 #94
287741 matspontius
pi_220123415
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Omdat het zielig en divers is - dat geeft de gutmensch een goed gevoel. Opkomen voor de zogenaamde zwakkeren in deze samenleving vanuit een zichzelf aangepraat minderwaardigheidscomplex. Dus alles wat buitenlands is c.q. een ander kleurtje heeft wordt met hand en tand verdedigd .......
"Hoka Hey!"
  dinsdag 17 februari 2026 @ 12:01:17 #95
287741 matspontius
pi_220123429
quote:
9s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:47 schreef Tjoent het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Die schaffen dass _O-
"Hoka Hey!"
pi_220123460
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 11:56 schreef MoreDakka het volgende:

[..]
Ze is haar geloofwaardigheid kwijt en wordt terecht geen staatssecretaris maar dat betekent niet dat ze niet capabel is/was.
  dinsdag 17 februari 2026 @ 12:06:01 #97
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220123490
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:04 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Ze is haar geloofwaardigheid kwijt en wordt terecht geen staatssecretaris maar dat betekent niet dat ze niet capabel is/was.
Liep gesmeerd daar bij het UWV inderdaad.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 17 februari 2026 @ 12:07:44 #98
287741 matspontius
pi_220123522
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:06 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Liep gesmeerd daar bij het UWV inderdaad.
UWV - goed werkende instantie geleid door capabele mensen _O- _O-
"Hoka Hey!"
  dinsdag 17 februari 2026 @ 12:09:19 #99
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_220123555
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 februari 2026 12:07 schreef matspontius het volgende:

[..]
UWV - goed werkende instantie geleid door capabele mensen _O- _O-
Het ergste vind ik dat mensen afhankelijk van het UWV als halve criminelen zijn behandeld als er ergens iets niet correct was ingevuld.

En dan dit... Echt, het is om te kotsen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_220123567
Het D66 betonrot zit helaas in legio instituties.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')