abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220117321
quote:
6s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En eentje die nog kan praten ook.
Gewoon Android Auto -> Hey Google!
pi_220117323
quote:
6s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:05 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
En eentje die nog kan praten ook.
Please no.
Ik heb standaard navi er in zitten maar heb Karin ook uitgezet.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220117328
Mijn auto kan praten maar dat wil je beslist niet. Ook uitgeschakeld dus.
Zing een liedje en ze vraagt: wat kan ik voor je doen? 'Niks' en dan zoekt ze het adres van een bedrijf dat Niks heet.
pi_220117333
quote:
8s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:04 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Ben je ook zo'n lulhannes die tergend langzaam optrekt en rijdt maar op totaal willekeurige momenten (bij voorkeur als je ingehaald wordt)ineens vol gas geeft?
Of kilometers lang achter een vrachtwagen rijdt en als er iemand aankomt dan opeens naar de linkerbaan gaat.
1947-2016
pi_220117351
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:08 schreef Tjoent het volgende:
Mijn auto kan praten maar dat wil je beslist niet. Ook uitgeschakeld dus.
Zing een liedje en ze vraagt: wat kan ik voor je doen? 'Niks' en dan zoekt ze het adres van een bedrijf dat Niks heet.
Die 3 van Top Gear konden hier altijd wel wat mee. Om een scene te maken om dit compleet af te zeiken.
Of het hele item door om het punt nog duidelijker te maken: opfukken met die rampsystemen. Het. Is. Niet. Handig.
1947-2016
  Forum Admin maandag 16 februari 2026 @ 16:12:25 #56
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220117361
quote:
16s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Als jij het wil ben ik dat.

RAUS!!
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_220117364
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:01 schreef Netsplitter het volgende:
Godzijdank is mijn audi te oud voor dat soort crap. *O*
Op een gegeven moment is het wel af en over en moet je naar wat nieuws.
1947-2016
pi_220117365
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:11 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Die 3 van Top Gear konden hier altijd wel wat mee. Om een scene te maken om dit compleet af te zeiken.
Of het hele item door om het punt nog duidelijker te maken: opfukken met die rampsystemen. Het. Is. Niet. Handig.
Gelijk hadden ze dan. Het werkt voor geen meter.
En als je dan op een gegeven moment zegt: Rot op! zegt ze: 'we moeten nodig aan onze relatie werken'.

}:|
  Forum Admin / Grootste Aanwinst 2022 maandag 16 februari 2026 @ 16:13:07 #59
8731 crew  Netsplitter
#jesuisMasi
pi_220117367
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:12 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Op een gegeven moment is het wel af en over en moet je naar wat nieuws.
Dat zie ik dan wel weer. :7
OxygeneFRL-vrijdag 8 mei 2020 @ 08:52:59: Ik had een pleuris hekel aan je maar nu ik weet dat je tegen een vuurwerkverbod ben, hou ik van je.
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 16:13:52 #60
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220117371
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:12 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

RAUS!!
Oeh, weer zo'n typische BMW-aso. Dan gaan we precies 100 km/h rijden ja.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 16:16:30 #61
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220117386
quote:
13s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:52 schreef xpompompomx het volgende:
Ook bloedirritant; dat wat in elektrieke wagens door moet gaan voor versnellingspook niet meer standaard op de vertrouwde versnellingspookplek zit.
Dat is omdat je die ruimte dan beter kan indelen. Want een versnellingspook moet echt daar zitten, maar bij een elektrische auto kan die ook gewoon op de dash of achter je stuur zitten. Is cleaner.
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Forum Admin maandag 16 februari 2026 @ 16:16:39 #62
pi_220117387
quote:
14s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Oeh, weer zo'n typische BMW-aso. Dan gaan we precies 100 km/h rijden ja.
Nee ik heb een gruwelijke hekel aan klevers, ontzettend gevaarlijk ook.

Ik laat me niet opnaaien in het verkeer, schiet je niks mee op..ik ben al genoeg opgefokt door al die toeters en bellen elke keer.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  Moderator maandag 16 februari 2026 @ 16:20:52 #63
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220117430
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:16 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Nee ik heb een gruwelijke hekel aan klevers, ontzettend gevaarlijk ook.

Ik laat me niet opnaaien in het verkeer, schiet je niks mee op..ik ben al genoeg opgefokt door al die toeters en bellen elke keer.
Had laatst nog precies de situatie uit je gifje. BMW'ert komt knipperend en toeterend achter me rijden, bumperkleven, handgebaren, alles. Maar ik ging nergens heen, want ik mag immers niet harder dan 100 (en dan al helemaal niet) en naar rechts ging ook niet, want doorgetrokken streep. Zou ook echt niet weten waarom ik zo iemand door zou moeten laten en helemaal als ik daar ook nog regels voor zou moeten overtreden.
  Forum Admin maandag 16 februari 2026 @ 16:23:17 #64
pi_220117455
quote:
88s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Had laatst nog precies de situatie uit je gifje. BMW'ert komt knipperend en toeterend achter me rijden, bumperkleven, handgebaren, alles. Maar ik ging nergens heen, want ik mag immers niet harder dan 100 (en dan al helemaal niet) en naar rechts ging ook niet, want doorgetrokken streep. Zou ook echt niet weten waarom ik zo iemand door zou moeten laten en helemaal als ik daar ook nog regels voor zou moeten overtreden.
Niet. Dat is het leuke, zij houden zich niet aan de regels en verwachten dat jij dat ook doet want "haast (ofzo)

En de ironie is dat dat soort stuntpiloten dan wel weer tijd hebben om ruzie te zoeken.
pi_220117468
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:12 schreef Tjoent het volgende:

[..]
Gelijk hadden ze dan. Het werkt voor geen meter.
En als je dan op een gegeven moment zegt: Rot op! zegt ze: 'we moeten nodig aan onze relatie werken'.

}:|
Superirritant inderdaad die functie.
1947-2016
pi_220117479
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:00 schreef DrTokkie het volgende:

[..]
Ik eet wel eens een Picanto met Punani *O* of Panini zoals die vrouwen dat uitspreken, maar ik zeg gewoon Punani en krijg dan een Panini, dus werkt prima. w/
_O- _O- _O-
  Forum Admin maandag 16 februari 2026 @ 16:25:57 #67
pi_220117481
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:24 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Superirritant inderdaad die functie.
Mooiste zijn de random "hoe kan ik je helpen"

Ik zei niets. _O-
pi_220117490
quote:
88s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:20 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je hebt wel een verschil met volk wat 10km/h onder v-max rijdt en blijft rijden, terwijl je teller altijd nog een afwijking heeft, dus je makkelijk op 105 kan zitten.

Maar hey 'het hoeft niet zo van mij hoooooooooor' bij dat volk. Nee, voor diegene niet, maar voor de inmiddels dikke rij achter hun wel.

Beetje met de stroom mee rijden is echt zo moeilijk voor sommigen.
1947-2016
pi_220117496
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:25 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Mooiste zijn de random "hoe kan ik je helpen"

Ik zei niets. _O-
What the hell?
whahahahahaha...

Zit je lekker in je eigen wereld, lekker genieten van de weg en de rit en dan opeens dat.
1947-2016
pi_220117503
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:51 schreef Danny het volgende:

[..]
Niet bij mijn Picanto -O-
Zie zo ook geen knopje daarvoor.

Moderator maandag 16 februari 2026 @ 16:31:41 #71
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220117511
"Picanto" klinkt overigens als iets wat je normaal bij de snackbar haalt. Met saus.
pi_220117525
Nieuwe auto's zijn steeds minder leuk om mee te rijden door alle verplichte systemen. De verschillende merken lossen het wel anders op, ik weet dat je bij sommige auto's met 1 knop veel vervelende piepjes en meldingen uit kan zetten. Bij de mijne (Toyota uit 2025) moet ik 6 keer drukken (op 3 verschillende knoppen op het stuur) om de snelheidswaarschuwingen uit te zetten. Elke rit opnieuw uiteraard. Lane assist kan niet eens helemaal uit en dat getrek aan het stuur is bloedirritant. In de regio waar ik woon zijn veel optische wegversmallingen met onderbroken lijnen.

De overstap naar zelfrijdende auto's wordt wel makkelijker als alle lol er uit gehaald is. Dit jaar is er weer meer aan verplichte systemen bijgekomen en het einde is nog niet in zicht.

Ik ben ondertussen overgestapt naar een oudere auto (2012) die nog bijna geen systemen heeft, alleen start-stop. Maar dat is op de langere termijn natuurlijk geen oplossing.
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
pi_220117528
quote:
88s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:31 schreef xpompompomx het volgende:
"Picanto" klinkt overigens als iets wat je normaal bij de snackbar haalt. Met saus.
Ik flikker altijd een klodder mayo op picanto's. Die uit de frituur dan.

Dus als je ooit een krantenbericht ziet van een onbekend iemand die mayo op picanto's pleurt, mij niet bellen.
1947-2016
pi_220117544
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 16:34 schreef Sometimes het volgende:
Nieuwe auto's zijn steeds minder leuk om mee te rijden door alle verplichte systemen. De verschillende merken lossen het wel anders op, ik weet dat je bij sommige auto's met 1 knop veel vervelende piepjes en meldingen uit kan zetten. Bij de mijne (Toyota uit 2025) moet ik 6 keer drukken (op 3 verschillende knoppen op het stuur) om de snelheidswaarschuwingen uit te zetten. Elke rit opnieuw uiteraard. Lane assist kan niet eens helemaal uit en dat getrek aan het stuur is bloedirritant. In de regio waar ik woon zijn veel optische wegversmallingen met onderbroken lijnen.

De overstap naar zelfrijdende auto's wordt wel makkelijker als alle lol er uit gehaald is. Dit jaar is er weer meer aan verplichte systemen bijgekomen en het einde is nog niet in zicht.

Ik ben ondertussen overgestapt naar een oudere auto (2012) die nog bijna geen systemen heeft, alleen start-stop. Maar dat is op de langere termijn natuurlijk geen oplossing.
Het lijkt er op dat ze dat willen bereiken inderdaad. Dat autorijden niet leuk meer is. Maar of auto's zelf ooit kunnen rijden?

Levensgevaarlijk ook dat een auto zelf aan het stuur trekt omdat het even zelf bepaald wat de lijnen zijn. Complete hel dat soort systemen. Levensgevaarlijk met al die smalle dijkweggetjes hier met water er naast in dit land.
ABS, dat is handig. De rest? Alleen maar gevaarlijker.
1947-2016
  maandag 16 februari 2026 @ 16:39:19 #75
16180 CoolGuy
Money makes the world go round
pi_220117546
quote:
0s.gif Op maandag 16 februari 2026 15:44 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Is er niet inmiddels een software pakketje beschikbaar wat het allemaal standaard uitzet als je de auto start? Als het te programmeer is dat het standaard aan staat, kan je het ook de andere kant op doen lijkt mij.
Dat kán, maar het is niet toegestaan. Lane Departure Warning bijvoorbeeld, mag niét blijven uitgeschakeld worden. Ik schakel het ook uit bij elke rit opnieuw, niet omdat ik me stoor aan het systeem op zich, maar wél aan de godsgruwelijk irritante alarmtoon.

Nu heeft mijn auto 'Joe mode'. (zo heet 't letterlijk, naar de Tesla eigenaar die Musk gevraagd heeft om deze optie :') ) en dat zet het volume van niet kritieke waarschuwingen met 50% omlaag, dus das op zich wel aardig, maar daarmee ben je er niet, want ze zijn er nog steeds en de 'kritieke' waarschuwingen zijn nog steeds erg luid.
Breitling - Instruments for Professionals
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')