Ja maar zoals boven aangegeven is het niet zo dat een volger automatisch een betalende klant is. Anders zou deze onbek3nde persoon op OF een omzet hebben van 12 miljoen per jaar, dat is natuurlijk totaal onrealistisch en gewoon te bedenken zonder dat je er verstand van moet hebben.quote:Op zondag 15 februari 2026 13:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Een jaar kost je als klant $194,92. Dat is geen 21 Euro p/m, maar nog steeds een belachelijk bedrag voor wat sexy kiekjes.
Ik ben de beroerdste niet, dus ben even op onderzoek uitgegaan.quote:
Maar om daar ¤21 p/m voor te betalen??!!quote:Op zondag 15 februari 2026 15:54 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Ik ben de beroerdste niet, dus ben even op onderzoek uitgegaan.
Conclusie: niks mis mee
Een bobslee fanquote:Op zondag 15 februari 2026 21:46 schreef Hexagon het volgende:
Maar wie wil hier in godsnaam voor gaan betalen?
Ik snap er ook nisk van.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Als vrouw vraag ik mij af over er inderdaad zoveel mannen zijn die hun hele bult vrouwen 21 euro per maand betalen voor hun bikini en lingerie foto´s terwijl er online zoveel foto´s staan van knappe (semi) naakte vrouwen.
Dat zeggen alle mannenquote:
Ik zou willen zeggen dat die mannen er niet zijn.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Als vrouw vraag ik mij af over er inderdaad zoveel mannen zijn die hun hele bult vrouwen 21 euro per maand betalen voor hun bikini en lingerie foto´s terwijl er online zoveel foto´s staan van knappe (semi) naakte vrouwen.
Dat is maar een heel klein lijstje.quote:Op maandag 16 februari 2026 03:09 schreef Peppert het volgende:
Topsport in een breed scala aan disciplines is voorbehouden aan kinderen van rijke ouders. Voor de gemiddelde man of vrouw is het gewoon niet te betalen. De wereldwijde pool waaruit wordt gevist is daardoor extreem klein en exclusief, vrijwel volledig voorbehouden aan de maatschappelijke top.
Nee, we moeten nu allemaal oordelen dat ze lelijk is.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:14 schreef nostra het volgende:
Prima toch als er mensen zo gek zijn om voor te betalen.
Iets met plork.quote:
Bijzonder veel mannen raken hun verstandelijke vermogens kwijt bij de aanblik van vrouwelijk schoon.quote:Op zondag 15 februari 2026 12:14 schreef Momo het volgende:
[..]
Lelijk zal ik haar niet noemen. Maar zelfs al was ze oogverblindend mooi, dan begrijp ik niet waarom je voor zoiets gaat betalen.quote:Op maandag 16 februari 2026 09:54 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Nee, we moeten nu allemaal oordelen dat ze lelijk is.
Even madame op d'r plek zetten.
Het internet zit vol met miljoenen simps die denken dat als ze maar genoeg geld geven aan een chick, ze uiteindelijk ooit met haar naar bed mogenquote:Op dinsdag 17 februari 2026 21:07 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Lelijk zal ik haar niet noemen. Maar zelfs al was ze oogverblindend mooi, dan begrijp ik niet waarom je voor zoiets gaat betalen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |