Klopt app toont geen toekomstige investerings kansen.quote:Op woensdag 18 februari 2026 15:54 schreef Lezer8857 het volgende:
direct lening wel bij de toekomstige investeringskansen zie in de browser, maar niet in de app bij de to
Bij mij wel maar dat alleen Voorwater vastgoed, een 12 maanden project die ik ook via browser zie.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:19 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Klopt app toont geen toekomstige investerings kansen.
Ik krijg in de app wel toekomstige investeringskansen. Op dit moment zie ik in de app wel project Voorwater, maar niet project Unit. En die zijn beide wel te zien onder toekomstige projecten op de website.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:19 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Ik weet niet welke versie jij gebruikt maar zolang ik mij kan herinneren zijn de toekomstige investeringskansen altijd zichtbaar geweest.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:19 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
heb er gewoon 2 in de appquote:Op woensdag 18 februari 2026 16:21 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Bij mij wel maar dat alleen Voorwater vastgoed, een 12 maanden project die ik ook via browser zie.
Bij mij via de browser dus 2 projecten en via de app 1 project te zien.
Nu bij mij ook 2 toekomstige projecten in de app. Blijkbaar had men bij collin even een probleem bij het doorzetten naar de app.Ik laat deze kansen aan mij voorbij gaan.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:21 schreef Horsemen het volgende:
[..]
Bij mij wel maar dat alleen Voorwater vastgoed, een 12 maanden project die ik ook via browser zie.
Bij mij via de browser dus 2 projecten en via de app 1 project te zien.
Wat mankeert aan v*oorwater? Afgezien van looptijd en 6,3% netto rente. Dubbele hypotheek. Linkje is mij toegezegd.quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:35 schreef NaRegenDeZon het volgende:
[..]
Nu bij mij ook 2 toekomstige projecten in de app. Blijkbaar had men bij collin even een probleem bij het doorzetten naar de app.Ik laat deze kansen aan mij voorbij gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door Fredericm op 18-02-2026 17:20:08 ]
quote:Op woensdag 18 februari 2026 16:43 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Wat mankeert aan v*oorwater? Afgezien van looptijd en 6,3% netto rente. Dubbele hypotheek. Linkje is mij toegezegd.
In ruil voor linkje graag jullie analyse. Duimpjes als je investeert is ook duidelijk.Ik geef iedereen die een investeringslinkje deelt een duimpje omhoog als bedankje, ook al investeer ik zelf meestal niet. In dit geval is het een direct-project dus voor mij niet interessant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Holbox had ook al een investeerder van een ruime 2,5 tonquote:Op woensdag 18 februari 2026 18:12 schreef KrekelJapie het volgende:
Cafe Rotterdam GvE is door storting van 166.000 vol.
Mooi! Geld stond er al lang genoeg renteloos.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:12 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
Wat mankeert aan v*oorwater? Afgezien van looptijd en 6,3% netto rente. Dubbele hypotheek. Linkje is mij toegezegd.
In ruil voor linkje graag jullie analyse. Duimpjes als je investeert is ook duidelijk.Dit gaat vast wel goed komen, met dit onderpand als zekerheid.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf doe ik liever mee aan Uni*t, zakelijk gezien is dit nog niet zo'n slechte, een solide hoeksteentje in de portefeuille zeg maar
Pecunia non olet
Ik zie niet hoe zij deze verwachte verkoopopbrengst van ¤ 425.000 willen realiseren, zoals vermeld:quote:Op woensdag 18 februari 2026 17:24 schreef Zomaarevenkijken het volgende:
[..]
Ik geef iedereen die een investeringslinkje deelt een duimpje omhoog als bedankje, ook al investeer ik zelf meestal niet. In dit geval is het een direct-project dus voor mij niet interessant.
Zou ook het investeringsfonds van GvE kunnnen zijn? Alhoewel die volgens mij nog niet helemaal vol en/of actief was enkele dagen geleden. Maar misschien inmiddels wel en daarmee is de investering volgeschreven?quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:12 schreef KrekelJapie het volgende:
[..]
In ruil voor linkje graag jullie analyse. Duimpjes als je investeert is ook duidelijk.Misschien schrikken mensen van verhoogd risico, terwijl dat puur komt door geen vergelijkende cijfers. Heb wel basis meegepakt, saldo liep wat te hard op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It is not from the benevolence of the butcher, the brewer, or the baker, that we expect our dinner, but from their regard to their own interest.
Visions of greed you wallow
Volgens mij is dit de tweede keer dat AG op deze manier borg staat bij GvE.quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:54 schreef nostra het volgende:
Overname Sport2000 9%+1% early bird GVE.
Normaal zou ik hem niet meenemen (sportwinkels), maar 100% garantstelling door ANWR Garant.
https://e.geldvoorelkaar.(...)8KZCR_wStYh6XpRNRcbQ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna te mooi om waar te zijn, ziet iemand een addertje onder het gras
Pecunia non olet
quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:26 schreef obligataire het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de tweede keer dat AG op deze manier borg staat bij GvE.
Zie ook # 31544 S2000 in Zaltbommel. Juni 2025, tot dusver correcte betalingen.grootste probleem is GVE zelfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna te mooi om waar te zijn, ziet iemand een addertje onder het gras
quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:26 schreef obligataire het volgende:
[..]
Volgens mij is dit de tweede keer dat AG op deze manier borg staat bij GvE.
Zie ook # 31544 S2000 in Zaltbommel. Juni 2025, tot dusver correcte betalingen.Ziet er erg goed uit. Doe je enkele basis of meer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bijna te mooi om waar te zijn, ziet iemand een addertje onder het gras
extraquote:Op donderdag 19 februari 2026 11:38 schreef Fredericm het volgende:
[..]
Ziet er erg goed uit. Doe je enkele basis of meer?
Ja, mail ook binnen. Nu nog graag de mail om automatisch toezeggen te bevestigen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:12 schreef Horsemen het volgende:
Nou, daar is hij dan voor de liefhebbers (via HcN):
NIEUW CROWDFUNDINGPROJECT
Ik weet niet meer wie ons al eerder had ingeseind maar die wil ik graag bedanken Daardoor automatische toezegging toen fors verhoogd en alles toegewezen en dit ga ik nu weer naar naar 500 terugbrengen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 12:12 schreef Horsemen het volgende:
Nou, daar is hij dan voor de liefhebbers (via HcN):
NIEUW CROWDFUNDINGPROJECT
8% rente | investeer vanaf ¤ 250
Er is een nieuw project in de preview fase geplaatst.
Het betreft een 5-sterren crowdfundingproject voor Pavarotti Mall of The Netherlands. Op dit project wordt 8% rente geboden met een looptijd van 48 maanden.
De actieve automatische investeringen die op het moment van voorpublicatie waren ingesteld, worden hier aan toegevoegd zodra het project online komt.
Vrijdag 20 februari om 12:00 uur zal het project worden opengesteld voor het nog resterende te financieren deel.
https://horecacrowdfundin(...)netherlands-nlxm7rp7
Graag gedaan. Ik had mijn automatisch toewijzen zelf ook verhoogd, kan nu ook weer terug naar het vaste bedrag.quote:Op donderdag 19 februari 2026 13:45 schreef crowder07 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wie ons al eerder had ingeseind maar die wil ik graag bedanken Daardoor automatische toezegging toen fors verhoogd en alles toegewezen en dit ga ik nu weer naar naar 500 terugbrengen.
Nogmaals bedankt ervoor.
En wat als ANWR omvalt ?quote:Op donderdag 19 februari 2026 09:54 schreef nostra het volgende:
Overname Sport2000 9%+1% early bird GVE.
Normaal zou ik hem niet meenemen (sportwinkels), maar 100% garantstelling door ANWR Garant.
https://e.geldvoorelkaar.(...)8KZCR_wStYh6XpRNRcbQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |