Dat klopt, dan kom je dus in de persoonlijke interpretatie van die waardes. Daarom gewoon (láng) niet drinken voor zo'n test, dan kom je ook nooit boven die afkapwaardes uit, tenzij iets heel bijzonders (ziekte oid).quote:Op maandag 16 februari 2026 15:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
Toch bijzonder
Want er zijn mannen met weinig spiermassa die aan dezelfde maatstaven worden gehouden
Maar hoelang voor zo’n test moet je dan niet drinken ?quote:Op maandag 16 februari 2026 15:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt, dan kom je dus in de persoonlijke interpretatie van die waardes. Daarom gewoon niet drinken voor zo'n test, dan kom je ook nooit boven die afkapwaardes uit.
Ik heb me laten vertellen zes maanden als je zeker wil zijn, maar pin me er niet op vast. CDT weet ik niet hoe zich dat ontwikkelt.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Maar hoelang voor zo’n test moet je dan niet drinken ?
Ik kom hier weer in een hele Rabbit hole
Dan is het toch opmerkelijk te noemenquote:Op maandag 16 februari 2026 15:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen zes maanden als je zeker wil zijn, maar pin me er niet op vast. CDT weet ik niet hoe zich dat ontwikkelt.
Maar heb hem vaak genoeg aangeschoten gezien op het forum de afgelopen 6 maanden.... vage uitslag dan tochquote:Op maandag 16 februari 2026 15:19 schreef nostra het volgende:
[..]
Ik heb me laten vertellen zes maanden als je zeker wil zijn, maar pin me er niet op vast. CDT weet ik niet hoe zich dat ontwikkelt.
Dat kwam laatst in een ander topic ter sprake. Dat wist hij niet.quote:Op maandag 16 februari 2026 15:17 schreef nostra het volgende:
[..]
Dat klopt, dan kom je dus in de persoonlijke interpretatie van die waardes. Daarom gewoon (láng) niet drinken voor zo'n test, dan kom je ook nooit boven die afkapwaardes uit, tenzij iets heel bijzonders (ziekte oid).
Ik vind het ergens ook interessant om te volgen tbhquote:Op maandag 16 februari 2026 15:22 schreef Vino_Tinto het volgende:
Overigens is dit wel allemaal erg interessant
Nopequote:Op maandag 16 februari 2026 15:24 schreef maily het volgende:
Zou CBR weleens een rondje googlen doen in bepaalde fora?
Dan zou ik je afraden de pohi van Molo te gaan bekijkenquote:
Mja, het is wel iets verhoogd (normale afkapwaarde voor een rood vlaggetje bij een regulier bloedonderzoek is 55), maar niet zodanig dat het voor het CBR blijkbaar afdoende is. En een halfwaardetijd van een week is lang, maar ook weer kort; als je een maand niet drinkt, ben je normaal gesproken wel safe, ook als je drinkt. Toen ik écht veel dronk (zonder te rijden, dat dan weer nietquote:Op maandag 16 februari 2026 15:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan is het toch opmerkelijk te noemen
Dat de waardes niet zo hoog zijn bij TS
Ik zou cbr psychologen adviseren in het weekend minstens 1 avond mee te lezenquote:Op maandag 16 februari 2026 15:24 schreef maily het volgende:
Zou CBR weleens een rondje googlen doen in bepaalde fora?
quote:Op maandag 16 februari 2026 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik je afraden de pohi van Molo te gaan bekijken![]()
Niet vanaf de kant van drankrijderquote:
quote:Op maandag 16 februari 2026 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan zou ik je afraden de pohi van Molo te gaan bekijken![]()
Sorry, kon het niet latenquote:Op maandag 16 februari 2026 15:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Niet vanaf de kant van drankrijder
[..]![]()
Jep die staat erquote:Op maandag 16 februari 2026 15:29 schreef maily het volgende:
Ik dacht ook de vraag gelezen te hebben: "hebben anderen weleens gezegd dat U beter minder kunt gaan drinken" en dat die ook met 0 beantwoord was.
Maar ik kan die vraag niet terugvinden.
alleen ditquote:Op maandag 16 februari 2026 15:29 schreef maily het volgende:
Ik dacht ook de vraag gelezen te hebben: "hebben anderen weleens gezegd dat U beter minder kunt gaan drinken" en dat die ook met 0 beantwoord was.
Kree's gedachtengang: 'mensen typen het wel heel vaak maar zeggen het niet dus dan moet ik 0 invullen'quote:Op maandag 16 februari 2026 15:29 schreef maily het volgende:
Dit was de vraag: Heeft u de afgelopen 12 maanden zich ooit geërgerd aan kritiek van anderen op uw drinken:0quote:Op maandag 16 februari 2026 15:29 schreef maily het volgende:
quote:Op maandag 16 februari 2026 15:31 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dit was de vraag: Heeft u de afgelopen 12 maanden zich ooit geërgerd aan kritiek van anderen op uw drinken:0
Nee, hij heeft zich echt nooit geërgerd aan de kritiek die hij op FOK! geregeld krijgt.
Of dat telt niet voor hem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |