Helaas is dat is escalatie en een derde wereldoorlog.quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het is ook gekkenwerk om alleen maar tegen te houden. Normaal zou je als land dat daarmee verdedigt allang de bron van wat op je afgevuurd wordt hebben aangepakt. Op deze manier loopt het natuurlijk vast.
Stop maar met betalen dan zullen we eens zien wat er van de ideologie overblijft. De lui aan het front die het serieuze en gevaarlijke werk uitvoeren vangen een kleine 5.000 USD per maand he. En dat is dan ook net de reden dat er een shitload van die lui aan het front zitten.quote:
https://www.kyivpost.com/post/34779quote:Monthly pay matches enlisted soldier pay in regular Ukrainian units, ranging from approximately $550 per month for rear-line troops to $4800 per month while on a combat deployment.
Een sluit het ander natuurlijk niet uit.quote:Op donderdag 19 februari 2026 00:34 schreef AchJa het volgende:
Stop maar met betalen dan zullen we eens zien wat er van de ideologie overblijft.
Waarom denk je dan dat ze daar rondlopen?quote:Op woensdag 18 februari 2026 20:48 schreef ExTec het volgende:
[..]
Je kunt moeilijk volhouden dat westerlingen daar voor de centen rondlopen, als het salaris voor een soldaat rond de 500 usd is.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Vladimir Solovyov complains about the economy, Telegram, Starlink, robots, F-16s and Ukraine
Oekraine is afhankelijk van steun, waardoor ze niet alles kunnen maken.quote:Op donderdag 19 februari 2026 00:18 schreef Joppiez het volgende:
[..]
Helaas is dat is escalatie en een derde wereldoorlog.
Of Oekraïne moet dat zelf doen met haar eigen middelen.
Jawel hoor. Als Poetin vandaag z'n troepen nog terugtrekt dan is morgen de oorlog over.quote:Op woensdag 18 februari 2026 18:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Beide partijen zitten er al veel te ver in dat ze niet kunnen stoppen.
Als ik vleugels had dan kan ik vliegen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:12 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Jawel hoor. Als Poetin vandaag z'n troepen nog terugtrekt dan is morgen de oorlog over.
Probeer het eens zonder.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik vleugels had dan kan ik vliegen.
Die Russen uit die filmpjes hebben geen vleugels nodig om te vliegen. Technologia!quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:21 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als ik vleugels had dan kan ik vliegen.
Dat kan dus nie hé.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:21 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder.
Maar als Poetin vandaag nog z'n troepen terugtrekt is morgen de oorlog toch over.quote:
Eerlijk is eerlijk, uiteindelijk is zwaartekracht ook maar een theorie.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:21 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Probeer het eens zonder.
Misschien moeten ze hem de vredesonderhandelingen laten doen.quote:Op donderdag 19 februari 2026 07:20 schreef michaelmoore het volgende:
Soloslof die wordt steeds negatiever over moedertje Rusland en haar mogelijkheden
Op 5:20 wil ie oorlog met the Dutch omdat the Dutch met F16 's rondvliegen boven Oekraïne
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 19 februari 2026 10:22 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Die Russen uit die filmpjes hebben geen vleugels nodig om te vliegen. Technologia!
quote:AI-overzicht
Per 1 januari 2026 heeft Rusland het standaard btw-tarief verhoogd van 20% naar 22% om de oorlogsinspanningen te financieren.
Dit tarief van 22% geldt voor de meeste goederen en diensten, terwijl er een verlaagd tarief van 10% blijft bestaan voor essentiële goederen zoals basisvoedingsmiddelen en medische artikelen.
Belangrijke details over de btw in Rusland (2026):
Standaardtarief: Verhoogd naar 22% (voorheen 20% sinds 2019).
Verlaagd tarief: 10% (van toepassing op specifieke basisgoederen, kinderproducten, boeken en medische apparatuur).
Nultarief: Geldt voor bepaalde exportgoederen en internationale transportdiensten.
Impact: De verhoging is bedoeld om de overheidsuitgaven te dekken en heeft een directe invloed op de prijzen voor consumenten.
De verhoging is officieel vastgelegd door de Russische overheid.
Maar dan is het ook over met Poetin. Stel je eens voor dat je in zijn schoenen staat en zoiets je leven gaat kosten, dan ga jij dat ook niet doen natuurlijk. Zoals ik zei: Beide partijen hebben zich totaal in de hoek geschilderd. Er is geen weg meer terug.quote:Op donderdag 19 februari 2026 10:23 schreef BennieButtfuck het volgende:
[..]
Maar als Poetin vandaag nog z'n troepen terugtrekt is morgen de oorlog toch over.
Ik mij dan afvraag of dit geen broodje Putin is die daarmee zijn buitenlandse inzet spreekwoordelijk rechtvaardigt.quote:Op dinsdag 17 februari 2026 14:36 schreef DrMarten het volgende:
‘Nederlandse F-16-piloten actief in Oekraïne: ingezet om Kyiv te beschermen’
....
Voor Oekraïne niet nee, voor Rusland is die weg er natuurlijk nog steeds wel.quote:Op donderdag 19 februari 2026 16:46 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dan is het ook over met Poetin. Stel je eens voor dat je in zijn schoenen staat en zoiets je leven gaat kosten, dan ga jij dat ook niet doen natuurlijk. Zoals ik zei: Beide partijen hebben zich totaal in de hoek geschilderd. Er is geen weg meer terug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |