Dat is inderdaad wel erg stom. Dan haal je heel de snelheid uit het programma.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit gaat niet meteen achter elkaar door. Dit is nu al minder leuk dan de rodelestafette.
Ja, dit gaat denk ik anderhalf uur duren zoquote:Op zondag 15 februari 2026 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg stom. Dan haal je heel de snelheid uit het programma.
Ja, alsof ze bij skeleton opeens een minuut langer nodig hebben om de baan te verlaten.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit gaat denk ik anderhalf uur duren zo
Waarom starten ze niet direct achter elkaar?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:32 schreef Redefine het volgende:
Nu weer een kwartier wachten tot de Deense man mag starten.
Het zal waarschijnlijk wel vanwege de veiligheid zijn. Dat het langer duurt om de baan te komen dan bij rodelen. Maar zo groot is het verschil volgens mij niet. En alsnog duurt het daarna erg lang voordat de ander start.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom starten ze niet direct achter elkaar?
Ja Curt is barefoot.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf heeft ie nou geen schoenen aan?
De vrouw in de binnenbaan laten starten en de man in de buitenbaanquote:Op zondag 15 februari 2026 18:40 schreef Redefine het volgende:
Als je dit zo ziet, dan kan het schaatsen makkelijk met een mixed onderdeel komen. Gewoon beiden een individuele 500 meter laten rijden en de tijden bij elkaar optellen
De tijd in minuten dat het hele programma duurt?quote:
Allebei een helft?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als Florian hier een medaille wint moet hij die met Ro delen.
Twee keer de helft.quote:
De een de medaille, de ander het lintje en de coach het afgebroken pinnetje.quote:
Knap hoor.quote:
Ivo heeft nog wel een positief punt gevonden!quote:Op zondag 15 februari 2026 18:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is de slechtste run die ik heb gezien dit skeletontoernooi
Dit is zo'n onderdeel wat je met terugkijken in een half uurtje er doorheen jaagt.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:58 schreef Redefine het volgende:
Even getakt. Er zit net een kleine 90 seconden tussen de runs van hetzelfde team.
Ja. Net geëdit. Het vage is dat ze teams sneller na elkaar starten dan de tweede run binnen het team zelf.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:01 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is zo'n onderdeel wat je met terugkijken in een half uurtje er doorheen jaagt.
Kunnen we niet ook nog een combinatie van skeleton en rodelen doen dan? De een met het hoofd naar voren naar beneden en de ander met het hoofd naar achteren?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:08 schreef zorro28 het volgende:
Wel teleurstellend dat ze niet samen op het sleetje na beneden gaan, mixed dubbel skeleton.
quote:Op zondag 15 februari 2026 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we niet ook nog een combinatie van skeleton en rodelen doen dan? De een met het hoofd naar voren naar beneden en de ander met het hoofd naar achteren?
Ik vermoed dat het je reactietijd + 0.55 penalty is ofzoquote:
En dan in een bobslee? Ice blind ride dan als naam.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kunnen we niet ook nog een combinatie van skeleton en rodelen doen dan? De een met het hoofd naar voren naar beneden en de ander met het hoofd naar achteren?
quote:Op zondag 15 februari 2026 19:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het je reactietijd + 0.55 penalty is ofzo
Wat Mexi zegt klopt dan.quote:
Dat valt op zich nog mee, dan verlies je 2 of 3 tiendenquote:
Ja, al was Flock nu niet echt te snel weg.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog mee, dan verlies je 2 of 3 tienden
Als je eerst min en daarna plus doet wel jaquote:Op zondag 15 februari 2026 19:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat valt op zich nog mee, dan verlies je 2 of 3 tienden
Druk van de PL?quote:
Bundesligaquote:
En startmotor.quote:
Moeten we kiezen?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen we op GB of op Duitsland?
Het goede antwoord was Nee inderdaad.quote:
Kreher/Jungk lijkt mij wel leuk.quote:Op zondag 15 februari 2026 19:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hopen we op GB of op Duitsland?
Alternatief: Zou het wat uitmaken?quote:Op zondag 15 februari 2026 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het goede antwoord was Nee inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |