Dat is inderdaad wel erg stom. Dan haal je heel de snelheid uit het programma.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Oh dit gaat niet meteen achter elkaar door. Dit is nu al minder leuk dan de rodelestafette.
Ja, dit gaat denk ik anderhalf uur duren zoquote:Op zondag 15 februari 2026 18:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel erg stom. Dan haal je heel de snelheid uit het programma.
Ja, alsof ze bij skeleton opeens een minuut langer nodig hebben om de baan te verlaten.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, dit gaat denk ik anderhalf uur duren zo
Waarom starten ze niet direct achter elkaar?quote:Op zondag 15 februari 2026 18:32 schreef Redefine het volgende:
Nu weer een kwartier wachten tot de Deense man mag starten.
Het zal waarschijnlijk wel vanwege de veiligheid zijn. Dat het langer duurt om de baan te komen dan bij rodelen. Maar zo groot is het verschil volgens mij niet. En alsnog duurt het daarna erg lang voordat de ander start.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Waarom starten ze niet direct achter elkaar?
Ja Curt is barefoot.quote:Op zondag 15 februari 2026 18:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wtf heeft ie nou geen schoenen aan?
De vrouw in de binnenbaan laten starten en de man in de buitenbaanquote:Op zondag 15 februari 2026 18:40 schreef Redefine het volgende:
Als je dit zo ziet, dan kan het schaatsen makkelijk met een mixed onderdeel komen. Gewoon beiden een individuele 500 meter laten rijden en de tijden bij elkaar optellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |