Ze was de vorige spelen nou niet bepaald de sterkste schakel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wanneer heeft die gechoked dan?
Daar was het al op.quote:
Het is toch altijd op Nederland 1?quote:
Bij het inprono'en viel alles!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd, ik had de Kazakken op 5 en dit is nu een DNF, dus dat kost me 2 punten
Dit is ook slechts de kwalificatie.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:03 schreef kilon het volgende:
Je gaat hier nog geen goud mee winnen.
Dat hoeft vandaag ook nog niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:03 schreef kilon het volgende:
Dat is vandaag ook niet nodig. Dat ging overigens maar net goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:03 schreef kilon het volgende:
Klopt. Maar iemand is geen choker na één keer het niet redden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze was de vorige spelen nou niet bepaald de sterkste schakel.
Ja er lag iemand in de muurquote:
Dat kan ook nog nietquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:03 schreef kilon het volgende:
Wat over de Kazaksen niet gezegd kan worden.quote:
Ik denk ook van niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zal niet de beste tijd zijn denk ik zo
Weet ik. Maar het moet over twee (?) dagen wel een stuk beter.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is vandaag ook niet nodig. Dat ging overigens maar net goed.
Je hebt Nederland al gemist!quote:
Nee, we zitten hier voor de grap wat berichten te plaatsen.quote:
Het is voorlopig “de te kloppen tijd”quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zal niet de beste tijd zijn denk ik zo
Dit is de vrije training.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, we zitten hier voor de grap wat berichten te plaatsen.
Op bijna alle belangrijke WKs en OSs? Het is de Heather Richardson van NLquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wanneer heeft die gechoked dan?
Ik heb net de finish gezienquote:
Karmaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wisten jullie dat China nog geen gouden MEDALJE heeft behaald?
Alleen geproduceerd?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Canada ook nog niet!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
Canada ook niet, schijntquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik heb net de finish gezien![]()
Hoezo zat NL zo vroeg in het schema? Of boeit dat toch niet omdat het pas de QF zijn?
Ja deze scoop wilde ik straks met jullie delen!quote:
Brons vorige twee OS was wel echt choken ja.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:06 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Op bijna alle belangrijke WKs en OSs? Het is de Heather Richardson van NL
Het was vooral sneu dat Coopmans toen niet wilde wisselen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:04 schreef Redefine het volgende:
[..]
Klopt. Maar iemand is geen choker na één keer het niet redden.
Vond ik wel jaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:07 schreef Redefine het volgende:
[..]
Brons vorige twee OS was wel echt choken ja.
Nee dat kan nietquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Japan loopt een seconde per seconde uit.
5 minuten geleden was het een prima tijd en nu is er WERK AAN DE WINKELquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:09 schreef Zorro het volgende:
Jut en Jul: Hoe kan iemand nou beter zijn dan Nederland?
De Nederlandse commentatoren in een notendop.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
5 minuten geleden was het een prima tijd en nu is er WERK AAN DE WINKEL
Dat moet je baanwielrenners vragen.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:09 schreef 3rr0r het volgende:
Eigenlijk is dit best wel debiel of niet, als een treintje rondjes rijden. Wie zou dit ooit bedacht hebben?
Voor een verschil moeten er nog 2 onder de tijd van NL gaan jaquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:09 schreef Gremen het volgende:
Of je 2de of 3de wordt maakt niet uit, je moet tegen dezelfde tegenstander
Veel andere keuze heb je anders niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Misschien geen Groenewoud opstellen.
Lijkt me ook, of Canada moet matig rijden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:10 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat wordt Canada of Japan in de halve finale
Eens. Heeft wel alles voor een mooie race, maar is dat te weinig.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat blijft dit toch altijd een ongenadig kutnummer eigenlijk
Zie je ze al zo rennen bij atletiek ipv estafette?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:10 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat moet je baanwielrenners vragen.
Zolang we maar een medaille pakken.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:10 schreef TheVulture het volgende:
Wat blijft dit toch altijd een ongenadig kutnummer eigenlijk
Geeft ze bij atletiek nou geen ideeën voor een nieuw onderdeelquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:11 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zie je ze al zo rennen bij atletiek ipv estafette?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |