Ze was de vorige spelen nou niet bepaald de sterkste schakel.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wanneer heeft die gechoked dan?
Daar was het al op.quote:
Het is toch altijd op Nederland 1?quote:
Bij het inprono'en viel alles!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gvd, ik had de Kazakken op 5 en dit is nu een DNF, dus dat kost me 2 punten
Dit is ook slechts de kwalificatie.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:03 schreef kilon het volgende:
Je gaat hier nog geen goud mee winnen.
Dat hoeft vandaag ook nog niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:03 schreef kilon het volgende:
Dat is vandaag ook niet nodig. Dat ging overigens maar net goed.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:03 schreef kilon het volgende:
Klopt. Maar iemand is geen choker na één keer het niet redden.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:01 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Ze was de vorige spelen nou niet bepaald de sterkste schakel.
Ja er lag iemand in de muurquote:
Dat kan ook nog nietquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:03 schreef kilon het volgende:
Wat over de Kazaksen niet gezegd kan worden.quote:
Ik denk ook van niet.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zal niet de beste tijd zijn denk ik zo
Weet ik. Maar het moet over twee (?) dagen wel een stuk beter.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat is vandaag ook niet nodig. Dat ging overigens maar net goed.
Je hebt Nederland al gemist!quote:
Nee, we zitten hier voor de grap wat berichten te plaatsen.quote:
Het is voorlopig “de te kloppen tijd”quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit zal niet de beste tijd zijn denk ik zo
Dit is de vrije training.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, we zitten hier voor de grap wat berichten te plaatsen.
Op bijna alle belangrijke WKs en OSs? Het is de Heather Richardson van NLquote:Op zaterdag 14 februari 2026 16:00 schreef Redefine het volgende:
[..]
Wanneer heeft die gechoked dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |