Duidelijk!quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Is nu te laat voor mij om nog veel uren krachtig te bewegen, want de vijand van de vrije meningsuiting is met meer man en bouwt daarmee de wereld vol met overbodige luxe producten.
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 14:48 schreef torentje het volgende:
[..]
Is nu te laat voor mij om nog veel uren krachtig te bewegen, want de vijand van de vrije meningsuiting is met meer man en bouwt daarmee de wereld vol met overbodige luxe producten.
In het bedrijfsleven moet je wel presteren met deze salarissen. Dat is hier niet van toepassing. Nogal een verschil.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:02 schreef nostra het volgende:
Terecht natuurlijk verder - de beloningen zijn ten opzichte van het bedrijfsleven een lachertje en in de gemeentepolitiek zo ongeveer een vrijwilligersvergoeding, maar de timing is wel uitzonderlijk onhandig. Los van de audacity (wat is een goed Nederlands woord daarvoor?) ook niet echt behulpzaam om je doel te bewerkstelligen. Ik ga ook niet om een in mijn ogen terechte salarisverhoging vragen op de dag nadat ik drie weken ziek ben geweest of een megablunder heb gemaakt.
Ja dit dus.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:04 schreef Strijder_ het volgende:
AOW gaan ze korten, WIA gaan ze korten, zorg gaan ze korten en zelf meer inkomen? Dat strookt tegen alles in. HUFTERS.
Viespeuken praktijken daar zijn ze voortreffelijk in
Haarscherp beleid.quote:
Werd vaak een hulplijn ingeschakeld,quote:
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:
[..]
Werd vaak een hulplijn ingeschakeld,
ja gek he als ze net de ww drastisch aanpakken.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
Dit wordt weer zo'n topic dat druipt van de afgunst.
Dit dus, doen ze het in een periode dat er niet keihard gekort wordt op de rest was het een heel ander verhaal geweest.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 15:04 schreef Strijder_ het volgende:
AOW gaan ze korten, WIA gaan ze korten, zorg gaan ze korten en zelf meer inkomen? Dat strookt tegen alles in. HUFTERS.
Viespeuken praktijken daar zijn ze voortreffelijk in
Ja leuk, maar voor ¤16.000 mag toch wel enige progressie verwachten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
Niet eens een normale baan. Minimaal 5 jaar een (middel tot groot) bedrijf hebben geleid of bestuurd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
WC-eend geleuter dus.
Zo’n Klaver, die heeft nog nooit een normale baan gehad. Laat politici maar eerst een paar jaar een normale baan hebben.
Jette ook niet, bij mijn weten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
WC-eend geleuter dus.
Zo’n Klaver, die heeft nog nooit een normale baan gehad. Laat politici maar eerst een paar jaar een normale baan hebben.
Op grond waarvan mogen wij - de burgers - dan resultaten verwachten?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Jette ook niet, bij mijn weten.
De minister president. Bizar eigenlijk.
Langer doorwerken, minder rechten als werknemer en zorg als oudere, en in Box3 gaan we ongerealiseerde winsten belasten.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:04 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Op grond waarvan mogen wij - de burgers - dan resultaten verwachten?
Daarom snapt Jetten basis dingen ook niet:quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Je komt er alleen in als je de anus van één of andere debiel schoonlikt van een gevestigde kutpartij met één of andere teringideologie waar je het zelf niet mee eens bent. Realisten zijn niet gewenst. Alleen wegkijkers en grootkapitaalpijpers.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:29 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Als ik hier zo lees, zou het gros van jullie enorm blij moeten zijn met het luizenbaantje inclusief fors salaris wat je krijgt als (lokaal) politicus.
Vreemd genoeg ambieert niemand hier zo'n functie.
Zes jaartjes Prorailquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:01 schreef capricia het volgende:
[..]
Het is geen afgunst om hier vraagtekens bij te stellen als dit kabinet zo'n beetje alles en iedereen uit kleedt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
Beton is lastig vlechten hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan altijd nog iets van steigerbouwer of betonvlechter worden hoor.
Nog smeriger is dat het in een periode van hoogconjunctuur en lage werkeloosheid doorgedrukt wordtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit dus, doen ze het in een periode dat er niet keihard gekort wordt op de rest was het een heel ander verhaal geweest.
En met zeer domme opmerkingen - dank daarvoor 👍quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
Denk niet dat met +18% in de pocket het aantal bedreigingen ineens significant afneemtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan inclusief bedreigingen die aan de lopende band binnenkomen.
Behalve de mannen die een pretstudie volgen of gevolgd hebben, moet iedereen toch werken tot zijn of haar dood?quote:
16k.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat je dit met droge ogen je bek uit durft te krijgen_!
17k per maand en dan klagen dat je niet genoeg krijgt
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Behalve de mannen die een pretstudie volgen of gevolgd hebben, moet iedereen toch werken tot zijn of haar dood?
Maar als je nu de keuze hebt: 140K als tweede kamerlid met bedreigingen en alle shit die erbij komt kijken of, laten we zeggen, 165K met minder hard werken zonder tokkies achter je aan……makkelijke keuze in mijn boekje.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik het niet op mijn bankrekening heb staan. Of ja, nou, eigenlijk, alle dagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |