Het is geen afgunst om hier vraagtekens bij te stellen als dit kabinet zo'n beetje alles en iedereen uit kleedt.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
Dit wordt weer zo'n topic dat druipt van de afgunst.
Beton is lastig vlechten hoorquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:15 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Je kan altijd nog iets van steigerbouwer of betonvlechter worden hoor.
Nog smeriger is dat het in een periode van hoogconjunctuur en lage werkeloosheid doorgedrukt wordtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 16:42 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Dit dus, doen ze het in een periode dat er niet keihard gekort wordt op de rest was het een heel ander verhaal geweest.
En met zeer domme opmerkingen - dank daarvoor 👍quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
Denk niet dat met +18% in de pocket het aantal bedreigingen ineens significant afneemtquote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan inclusief bedreigingen die aan de lopende band binnenkomen.
Behalve de mannen die een pretstudie volgen of gevolgd hebben, moet iedereen toch werken tot zijn of haar dood?quote:
16k.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 11:14 schreef TigerXtrm het volgende:
[..]
Dat je dit met droge ogen je bek uit durft te krijgen_!
17k per maand en dan klagen dat je niet genoeg krijgt
quote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:39 schreef torentje het volgende:
[..]
Behalve de mannen die een pretstudie volgen of gevolgd hebben, moet iedereen toch werken tot zijn of haar dood?
Maar als je nu de keuze hebt: 140K als tweede kamerlid met bedreigingen en alle shit die erbij komt kijken of, laten we zeggen, 165K met minder hard werken zonder tokkies achter je aan……makkelijke keuze in mijn boekje.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 13:30 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Er zijn dagen dat ik het niet op mijn bankrekening heb staan. Of ja, nou, eigenlijk, alle dagen.
Ja, want dat is het modale inkomen?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:38 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Maar als je nu de keuze hebt: 140K als tweede kamerlid met bedreigingen en alle shit die erbij komt kijken of, laten we zeggen, 165K met minder hard werken zonder tokkies achter je aan……makkelijke keuze in mijn boekje.
Het betreft 60 - 70 uur per week. De ambtelijke verplichtingen lopen door in de avonduren en in het weekend. Het is een ambt dat weinig ruimte laat voor een privéleven: men is als het ware met het werk getrouwd.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:10 schreef raptorix het volgende:
[..]
Zou je het zelfde aantal uren als een minister willen werken?
Ik denk dat je dan aan de korte kant zit, doordeweeks zal het al snel 14 uur zijn in weekenden waarschijnlijk ook nog eens 2x4 uur, 100 uur zal meer in die richting komen.quote:Op zondag 15 februari 2026 00:18 schreef Peppert het volgende:
[..]
Het betreft 60 - 70 uur per week. De ambtelijke verplichtingen lopen door in de avonduren en in het weekend. Het is een ambt dat weinig ruimte laat voor een privéleven: men is als het ware met het werk getrouwd.
Terecht.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:07 schreef xpompompomx het volgende:
En hoe maakt 10 procent meer loon dat aantrekkelijker? Wat kan je nu dat je voorheen niet kon?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 09:10 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
En dan inclusief bedreigingen die aan de lopende band binnenkomen.
En nog gebeurt er helemaal niks op alle grote dossiers. Dus ze zijn incompetent of het is alsnog niet genoeg.quote:Op zondag 15 februari 2026 04:54 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan aan de korte kant zit, doordeweeks zal het al snel 14 uur zijn in weekenden waarschijnlijk ook nog eens 2x4 uur, 100 uur zal meer in die richting komen.
Op bijna alle grote dossiers gaat er wel weer een rechter of hoge raad voor liggen die zichzelf belangrijk vinden, of anders wel onzinnige EU regels.quote:Op zondag 15 februari 2026 05:15 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En nog gebeurt er helemaal niks op alle grote dossiers. Dus ze zijn incompetent of het is alsnog niet genoeg.
Ik zou liever ruilen met een minister dan met een politieagent.quote:Op zondag 15 februari 2026 08:26 schreef Goprolover het volgende:
Hoe zit eigenlijk met de lonen van de politie? Die ervaren vast ook complexere problemen en meer intimidatie
Rvs. Ook zo'n dingetje.quote:Op zondag 15 februari 2026 06:33 schreef raptorix het volgende:
[..]
Op bijna alle grote dossiers gaat er wel weer een rechter of hoge raad voor liggen die zichzelf belangrijk vinden, of anders wel onzinnige EU regels.
Het kan er voor zorgen dat capabele mensen alsnog minister willen worden.quote:Op zondag 15 februari 2026 05:05 schreef Richestorags het volgende:
[..]
En hoe maakt 10 procent meer loon dat aantrekkelijker? Wat kan je nu dat je voorheen niet kon?
Was het beter geweest om, als je het toch wilt doen, de WW in te korten in een periode van hoge werkloosheid?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:35 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Nog smeriger is dat het in een periode van hoogconjunctuur en lage werkeloosheid doorgedrukt wordt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |