Die staan op plek 4 en 5.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een Canadese mag de deur wel even dichtdoen voor Fontana
Lekker de druk opvoeren.quote:
Niet goed voor je hart?quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef Strani het volgende:
Ik vind shorttrack eigenlijk alleen leuk als neutrale kijker.
Gewoon opzij beuken die handel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Poutsma mag de deur wel even dichtdoen voor Fontana
Fontana mag ook de deur voor haarzelf dichtdoen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een Canadese mag de deur wel even dichtdoen voor Fontana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat scheelt heel veel stress ja.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef Strani het volgende:
Het is veel te spannend als we een keer kans hebben op ietsquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef Strani het volgende:
Ik ben een neutrale kijker. Vind het alsnog niet veel aan eerlijk gezegdquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef Strani het volgende:
Maar jij kan alleen voor Spanje zijn, aangezien je daar woont.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef Strani het volgende:
Ik vind het wel fijn om samen (met jullie) te kijken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:41 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Het is veel te spannend als we een keer kans hebben op iets
quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fontana mag ook de deur voor haarzelf dichtdoen.Omdat Fontana nogal eens iemand ondersteboven rijdt in medaille positie. En ook wel erg vaak aan de gelukkig kant staat als er gekeken wordt wie een PEN of ADV krijgt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Fontana mag ook de deur voor haarzelf dichtdoen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is ook al na bedtijd he.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee man en op mijn leeftijd moet je daar toch voorzichtig mee zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |