Je slaat ijshockey over bij alles wat je terugkijkt zie ikquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
Amerika en ice is geen goede combinatie.
Adrenaline, schrik, alles dit dat.quote:
Echt welquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Nee, daarom ben je ook geen olympiër
Nouja op de langebaan is er ook een Amerikaan die het wel aardig doetquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je slaat ijshockey over bij alles wat je terugkijkt zie ik
quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:38 schreef Redefine het volgende:
Misschien kunnen ze Santos adviseren om te gaan rodelen, dat is ook met ijs en mag je blijven liggen.
Hier kon ze op zich weinig aan doen volgens mij.quote:
Yep, toch lijkt me zo'n masker niet aerodynamisch optimaal.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:38 schreef DeLuna het volgende:
Bijna een schaats in je hoofd ook, fijn dat Michelle zo'n scherm voor de neus heeft
Die heeft wel de goede ijzers.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nouja op de langebaan is er ook een Amerikaan die het wel aardig doet
Een Canadese mag de deur wel even dichtdoen voor Fontanaquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Poutsma mag de deur wel even dichtdoen voor Fontana
Die staan op plek 4 en 5.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een Canadese mag de deur wel even dichtdoen voor Fontana
Lekker de druk opvoeren.quote:
Niet goed voor je hart?quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef Strani het volgende:
Ik vind shorttrack eigenlijk alleen leuk als neutrale kijker.
Gewoon opzij beuken die handel.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Poutsma mag de deur wel even dichtdoen voor Fontana
Fontana mag ook de deur voor haarzelf dichtdoen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:40 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Een Canadese mag de deur wel even dichtdoen voor Fontana
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |