'Van ondereeeeeeehhh!'quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:16 schreef Redefine het volgende:
Bocock ook wel een kamikaze piloot.
Helemaal mee eens. Vrouwenparcours is superieur.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:16 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Sowieso een schitterende piste. Wat mij betreft ook stukken mooier dan de Stelvio.
Gaan met die banaan.quote:
Lastig parcours.quote:Op donderdag 12 februari 2026 12:22 schreef Knutknuttsson het volgende:
Ik kijk met eens schuin oog, maar zie bijna alleen maar dames die vallen
Zo zou ik ook mee kunnen doenquote:Op donderdag 12 februari 2026 12:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
DNF DNF DNF
En begrijpelijk. Wat een moeilijk parcours jeetje
Heb je Vonn d'r filmpje al gezien?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 09:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goedemorgen heren van het mooie leven.
Nee, misschien kan de commentator vertellen wanneer dat filmpje komt.quote:
Wat heeft die nu weer gedaan?quote:
Mwah, voorlopig staat ie nog bovenaan.quote:
Filmpje van dr sterfbedquote:
Mwah, prima dagschema vandaag, maar om nu te zeggen de beste…quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zo, we gaan eens goed zitten voor misschien wel de leukste sportdag van deze OS.
Zijn vriend is een stuk langzamer.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Mwah, voorlopig staat ie nog bovenaan.
500 mannen is toch wel de leukste schaatsafstand (en van alle sprintonderdelen wel de meest open), er is biatlon en shorttrack, reuzenslalom vind ik een van de leukste onderdelen op de skipiste al is het maar de vraag of iemand Odermatt kan bedreigen en er is langlaufen. En alles is mooi verdeeld over de dag.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:03 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mwah, prima dagschema vandaag, maar om nu te zeggen de beste…
Je vergeet de moguls.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 10:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
500 mannen is toch wel de leukste schaatsafstand (en van alle sprintonderdelen wel de meest open), er is biatlon en shorttrack, reuzenslalom vind ik een van de leukste onderdelen op de skipiste al is het maar de vraag of iemand Odermatt kan bedreigen en er is langlaufen. En alles is mooi verdeeld over de dag.
Ja en het skeleton en schansspringen, tsja, dat mag er ook zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |