McGrathquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:19 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Sorry bedoelde de Noor, Graff
Dat verwacht ik ook op dit moment jaquote:
Brons lijkt mij dan ook niet meer.quote:
Vooral een goeie reuzenslalomquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:23 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Goede afdaling zeg van Toomler
Zou Odermatt nog met veel risico naar beneden gaan?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Benieuwd of Braathen het nog gaat vergooien
Ik ook. Hopelijk niet. Spannend!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Zou wel de sjook van de eeuw zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
De druk van de natie zal zwaar wegenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nog groter dan die van Malinin?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:25 schreef Redefine het volgende:
[..]
Zou wel de sjook van de eeuw zijn.
Hopelijk niet nee 🤞quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:25 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Hopelijk geen choke zoals die Amerikaanse kunstschaatser gisteren
Aangezien ik Odermatt in mijn godenteam heb verwacht ik dat nietquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoi Zorro!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:26 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Aangezien ik Odermatt in mijn godenteam heb verwacht ik dat niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |