Verschillen uit de eerste run gaan straks wel erg groot zijn.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vraag me af wie er nog bij gaat komen. Iedereen verliest massaal in laatste stuk.
De mannen die nu komen zouden er wel onder moeten kunnen hoor. Zeker Odermatt en Braathenquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Ik vraag me af wie er nog bij gaat komen. Iedereen verliest massaal in laatste stuk.
Odermatt heeft bijna 2, en Braathen bijna 3 seconden voorsprong.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:12 schreef V-for-Vendetta het volgende:
kwaliteitquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:16 schreef Salina het volgende:
Eerste run niet gezien, waarom waren de verschillen in tijd zo groot? Omstandigheden, verkeerde wax gekozen, anders?
Het achtste wereldwonder.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:16 schreef Salina het volgende:
Eerste run niet gezien, waarom waren de verschillen in tijd zo groot? Omstandigheden, verkeerde wax gekozen, anders?
Ze kunnen er buiten Braathen niets van?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:16 schreef Salina het volgende:
Dat komt door skiland Brazilië.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:16 schreef Salina het volgende:
Het laatste stuk was dramatisch juist. Zo kwam het op mij over i.i.g..quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:17 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Brennsteiner wel heel goed zeg, met name laatste stuk
De invloed van Bruna Moura!quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt door skiland Brazilië.
Samba bij?quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:18 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat komt door skiland Brazilië.
Ja, daar verloor hij veel op McGrath.quote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het laatste stuk was dramatisch juist
Sorry bedoelde de Noor, McGraff, die daar nog uitliep op de Oostenrijker waar de rest daar juist verloorquote:Op zaterdag 14 februari 2026 14:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het laatste stuk was dramatisch juist. Zo kwam het mij pver i.i.g..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |