Kunstschaatsenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er is ook weinig bijzonders uit te zenden nu toch?
Zal wel deels dubbel gevoel zijn, maar hij zag er iig emotioneel uit dus het zal hem wel een hoop blijheid opleveren. Het zal wel stukje erger zijn als het goud betrof, aan het eind van de dag is het 'maar' plek 3, er zijn er toch nog altijd 2 sneller.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou die bronzen Chinees zich nou compleet ‘winnaar’ voelen of ook wel weten dat hij deze cadeau kreeg en het niet écht volledig op eigen kunnen gehaald heeft?
Rodelenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind onrechtvaardigheid nooit leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef kilon het volgende:
Uiteindelijk hoort dit ook bij sport en is dat een grote reden waarom sport zo leuk is. Ook al doet het pijn.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie Bert dat gewoon vragen
Omdenken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:05 schreef Breekfast het volgende:
Als Wennemars harder had geschaatst dan was hij die Chinees ook niet tijdens het kruisen tegengekomen
Ik pak er even het schema van Redefine erbijquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die gaat nu echt niet lullig doen tegen Joep.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef Redefine het volgende:
[..]
Bert weet al een aantal jaren wel wanneer die kritisch gaat zijn en wanneer niet.
Idem, dit maakt toch je dag hequote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef WAvanBuren het volgende:
11-02-2026 @ 20:01:42
IkGeefEnkelLikes heeft een van jouw posts geliket in "Olympische Winterspelen 2026 Milaan / [Schaatsen 1000m mannen] 11 feb 18:30 #4"
Je kunt zo commentator bij de NOS worden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:05 schreef Breekfast het volgende:
Als Wennemars harder had geschaatst dan was hij die Chinees ook niet tijdens het kruisen tegengekomen
@IkGeefEnkelLikes heeft een post gemistquote:Op woensdag 11 februari 2026 19:47 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
[..]
Kiest ie zeker Salt Lake City
Dat doe die al een paar jaar niet meer als iemand echt in een wak zit.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die gaat nu echt niet lullig doen tegen Joep.
Hooguit tegen Johan de Wit (als hij de coach is van de hinder Chinees)
Wat?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef Szura het volgende:
Verrek, ik krijg hier likes van tong80
Gewoon lynchen, met zijn broer erbij.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:06 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Die gaat nu echt niet lullig doen tegen Joep.
Hooguit tegen Johan de Wit (als hij de coach is van de hinder Chinees)
Ha-haquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef Houtenbeen het volgende:
Joep schaatst toch zelf tegen die Chinees
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |