Hij mag zeker juichen. Heeft uitstekend gereden. Dit hoort nou eenmaal ook bij de sport.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:00 schreef superniger het volgende:
Waarom mag Ning niet juichen voor brons?
"Weggooirace?"quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, verwacht je dan dat Bert gaat vragen "die 2e 1000 viel toch wat tegen toch?"
Ik denk dat Bert hem moed inspreekt.
Ik denk het ook. Bert is vrij reëel.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:01 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Nou ja, verwacht je dan dat Bert gaat vragen "die 2e 1000 viel toch wat tegen toch?"
Ik denk dat Bert hem moed inspreekt.
Ik ben bang dat ik slecht nieuws voor je heb...quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:01 schreef Urquhart het volgende:
Nu al zin in de Andere Tijden Sport special
Als dat niet is wegbezuinigd
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef -XOR- het volgende:
Als China niet uitgesloten wordt van het Songfestival doen wij ook niet mee!
Echt fucking veel, want bezuinigingen! Eens wat minder verdienen allemaal daar op tv zit er niet in zeker.quote:
Username checks outquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
"Dat leek nergens op he, die tweede rit. Was je erg moe?"
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:00 schreef kilon het volgende:
En dan moet je straks ook nog vragen van Bert beantwoorden? De gifbeker is nog niet leeg.
Inderdaad, gewoon in Nederland naar de Action!quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef RamboDirk het volgende:
Voorlopig koop ik geen producten uit China meer.
Eens.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Hij mag zeker juichen. Heeft uitstekend gereden. Dit hoort nou eenmaal ook bij de sport.
Prullenbakrace.quote:
Dat bestaat dan niet meerquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:03 schreef vainsteinsvainsteins het volgende:
Over 4 jaar doet Joep mee namens Chinees Taipei
Er is ook weinig bijzonders uit te zenden nu toch?quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Echt fucking veel, want bezuinigingen! Eens wat minder verdienen allemaal daar op tv zit er niet in zeker.
Bert wil ook gewoon zijn eigen voortanden houden.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie Bert dat gewoon vragen
97% van Action komt uit Chinaquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Inderdaad, gewoon in Nederland naar de Action!
Kunstschaatsenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Er is ook weinig bijzonders uit te zenden nu toch?
Zal wel deels dubbel gevoel zijn, maar hij zag er iig emotioneel uit dus het zal hem wel een hoop blijheid opleveren. Het zal wel stukje erger zijn als het goud betrof, aan het eind van de dag is het 'maar' plek 3, er zijn er toch nog altijd 2 sneller.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef ChipsZak. het volgende:
Zou die bronzen Chinees zich nou compleet ‘winnaar’ voelen of ook wel weten dat hij deze cadeau kreeg en het niet écht volledig op eigen kunnen gehaald heeft?
Rodelenquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik vind onrechtvaardigheid nooit leuk.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef kilon het volgende:
Uiteindelijk hoort dit ook bij sport en is dat een grote reden waarom sport zo leuk is. Ook al doet het pijn.
quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:02 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ik zie Bert dat gewoon vragen
Omdenken.quote:Op woensdag 11 februari 2026 20:05 schreef Breekfast het volgende:
Als Wennemars harder had geschaatst dan was hij die Chinees ook niet tijdens het kruisen tegengekomen
Ik pak er even het schema van Redefine erbijquote:Op woensdag 11 februari 2026 20:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |