Ik heb daar niet naar gekeken, was toen ook wel in het nieuws hoorquote:Op maandag 9 februari 2026 19:30 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waarom kijken jullie die onzin?
Die zegt alleen nooit zoveel.. (ook niet als ze wel aan het woord is)quote:Op maandag 9 februari 2026 19:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Tuitert is sympathieke vent en mag m graag, maar NOS/Tuitert mag ook wel iets meer Wust aan het woord laten
Joh, die dingen bij Jutta zitten er toch op getattoo't?quote:
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:33 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Heeft Anni eigenlijk kinderen met Ids?
Zoals Hein Otterspeer?quote:Op maandag 9 februari 2026 19:37 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Leerdam doet me denken aan Stefan Groothuis qua schaatstechniek. Zo bonkig, moeilijk op gang komen maar zo enorm veel power.
Dan mag je wel eens beter Nederlands gaan lerenquote:
Jullie hebben bier, stoofvlees, chocolade en bureaucratie.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:16 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jullie Nederlanders zijn wel goed in schaatsen.
vind ik wel tof, dat een land zo uitblinkt in een discipline
Klopt wel hoor.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Gelijke omstandigheden is wel zo eerlijk.
Dat was destijds op buitenbanen echt een drama.
zusje Bokkoquote:Op maandag 9 februari 2026 19:28 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ik kan me niet eens een Noorse herinneren op de korte afstanden die echt meedeed om de prijzen
Laten we eerlijk zijn: Wüst pakt die rol zelf ook niet. Ze is eigenlijk niet zo geschikt als analiste. Vind ik. Maar ze is onze beste Olympiër, dus ik snap dat ze er staat. Zolang ze het zelf nog leuk blijft vinden, duurt dat vast nog wel even.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:35 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Tuitert is sympathieke vent en mag m graag, maar NOS/Tuitert mag ook wel iets meer Wust aan het woord laten
Ow nice!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:26 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vast weer een een of andere 17 jarige Noorse die vervelend gaat doen.
Toch zou het wel raar zijn als vandaag een buitenlandse verslaggever het 1e interview met Leerdam had gedaan omdat Bertje niet mee mocht..quote:Op maandag 9 februari 2026 19:40 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten we eerlijk zijn: Wüst pakt die rol zelf ook niet. Ze is eigenlijk niet zo geschikt als analiste. Vind ik. Maar ze is onze beste Olympiër, dus ik snap dat ze er staat. Zolang ze het zelf nog leuk blijft vinden, duurt dat vast nog wel even.
Destijds was iemand als Rintje Ritsma ook een voorbeeld van iemand die als analist weinig te melden had.
Maar voor interessante quotes - los van de vraag of je het ermee eens bent - zijn figuren als Tuitert en Wennemars geschikter.
Nochtans: als de publieke omroep nog meer moet bezuinigen, dan is het megagrote team rondom dergelijke evenementen wel iets om over na te denken. Hoe leuk sport ook kan zijn om naar te kijken... praten over sport en praten met sporters valt vaak een beetje tegen. Veel van hetzelfde, veel open deuren, en noem maar op.
Ik zit ook meer te denken aan al die inleiders en bonusanalisten.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Toch zou het wel raar zijn als vandaag een buitenlandse verslaggever het 1e interview met Leerdam had gedaan omdat Bertje niet mee mocht..
Maar in het algemeen wel eens ja, ook als je ziet wat voor enorm team altijd mee gaat met de Tour bijvoorbeeld
First Speed(skate)dates?quote:
Nu hopen dat Kok genadeloos uithaalt op de 1500quote:Op maandag 9 februari 2026 19:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Aanwijscommissie mag ook tevreden zijn met uitslag.
Hier was dan ook weinig discussie overquote:Op maandag 9 februari 2026 19:53 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Aanwijscommissie mag ook tevreden zijn met uitslag.
En Hoiseth een keerquote:Op maandag 9 februari 2026 19:40 schreef vaarsuvius het volgende:
[..]
zusje Bokkoen Ida Njatun een enkele keer
Denk dat dat voor haar niet zoveel uitmaakt, de tactiek zal toch wel vast staan, of het nu de 1e of 10e rit wordt.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu hopen dat Kok genadeloos uithaalt op de 1500
Als je kijkt; op het einde had ze nog hogere snelheid dan Bowe en ook nog Takagi, dus het kan misschien wel!
Ze moet wel in eerste rit zo'n beetje dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |