abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220076250
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2026 16:42 schreef sigme het volgende:
Wij hebben ons bed verplaatst
dus moesten de kleren verhuizen
dus moest de voorraadkast leeg
dus moest nu de ijzerwarenkast worden afgebroken

Pffffffffffffffffff

Ik hoop morgen de etensvoorraden in hun nieuwe kast te kunnen doen
Dan moet de voorraad potten pannen borden rare machines etc nog worden weggewerkt
(daar is nog risico op nog meer eerst verherschikken van heel andere dingen)
dan kan ik in de voorraadkast iets bouwen wat geschikt is voor kleren
dan kunnen de kleren hopelijk daarin

Pffffffffffffffffff
Klerewerk *O*
pi_220076258
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 16:32 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik kijk live vandaag!
Gister kwam buurmeisje kruiden halen en moest ik ook meteen blijven eten van 'r :) afgewisseld tussen baby knuffelen en buurmeisje in bed leggen en toen ik rond 20u thuis kwam, schaatsen terug gekeken. Uiteraard ook dit keer gehuild..

Vanochtend van 10-14 fotoworkshop gehad in Blijdorp, was leuk, alleen het halfuur harde regen was jammer. We schuilden bij de pelikanen waar gelukkig wel bakjes waren, maar ze zaten allemaal stil dus na een kwartier waren we wel uitgefotografeerd daar. Maargoed, daarna ff rustig mn boterhammetjes gegeten dus was okay. En nu net halfuurtje weer thuis, op de bank met schaatsen en straks nog een halve werkdag maken.
Plaats je de foto's ergens?
Regen }:|
pi_220076514
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2026 16:42 schreef sigme het volgende:
Wij hebben ons bed verplaatst
dus moesten de kleren verhuizen
dus moest de voorraadkast leeg
dus moest nu de ijzerwarenkast worden afgebroken

Pffffffffffffffffff

Ik hoop morgen de etensvoorraden in hun nieuwe kast te kunnen doen
Dan moet de voorraad potten pannen borden rare machines etc nog worden weggewerkt
(daar is nog risico op nog meer eerst verherschikken van heel andere dingen)
dan kan ik in de voorraadkast iets bouwen wat geschikt is voor kleren
dan kunnen de kleren hopelijk daarin

Pffffffffffffffffff
Oh, ik doe mee *O*

Wij wilden een nieuw bed. De puber wilde ons oude bed. Daarvoor moest hij naar andere kamer, op zolder. Daarvoor moest de werk/logeerkamer naar de kleine zolderkamer. Daarvoor moest de peuter naar een andere kamer. De enige vrije kamer was de oude kamer van de puber.

Ik ben de afgelopen twee weken bezig geweest met het leeghalen van de puberkamer en van daaruit stap voor stap verder. Vanochtend ons oude bed verplaatst en als klap op de vuurpijl wordt nú ons nieuwe bed geïnstalleerd O+

Pfffffffff :D
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  donderdag 12 februari 2026 @ 17:26:59 #184
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220076650
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 17:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh, ik doe mee *O*

Wij wilden een nieuw bed. De puber wilde ons oude bed. Daarvoor moest hij naar andere kamer, op zolder. Daarvoor moest de werk/logeerkamer naar de kleine zolderkamer. Daarvoor moest de peuter naar een andere kamer. De enige vrije kamer was de oude kamer van de puber.

Ik ben de afgelopen twee weken bezig geweest met het leeghalen van de puberkamer en van daaruit stap voor stap verder. Vanochtend ons oude bed verplaatst en als klap op de vuurpijl wordt nú ons nieuwe bed geïnstalleerd O+

Waarom doet het pubertier dat niet?
pi_220076995
*O*
We have far more in common than that which devides us..
pi_220077169
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 17:26 schreef Jan_Onderwater het volgende:

[..]
Waarom doet het pubertier dat niet?
Wat bedoel je? Dat leeghalen? Hij heeft zelf zijn spullen ingepakt maar het verhuizen deden we bewust toen hij er niet was. Het lukte niet zonder een van de kamers een paar dagen niet toegankelijk te hebben. Uitpakken en inrichten deed hij weer zelf. Leuk wel, een kind met een eigen smaak.

[ Bericht 22% gewijzigd door Clubsoda op 12-02-2026 18:30:30 ]
  donderdag 12 februari 2026 @ 17:55:15 #188
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220077212
Ben de autobiografie van Ben Elton aan het lezen, aanrader voor ouwe lullen als ik die van o.a. The Young ones, Blackadder, thin blue line zijn
pi_220077250
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Sarabi het volgende:
Mooie strijd *O*
Hoeveel centimeter zou het verschil zijn?
pi_220077377
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 17:19 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Oh, ik doe mee *O*

Alles hangt met alles samen :D
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220077452
Wat een doorverhuizers :D
Levert vast wat moois op ^O^

Speaking of mooi: hoe is het met het zwangere sletje @sigme ?

Ik wilde schaatsen thuis live kijken. Toen liep mijn middag anders dan gepland en net toen ik eindelijk wilde vertrekken kwam iemand zijn hart uitstorten.
Eenmaal thuis wilde ik de laatste laptop werkdingen op de bank combineren met tv kijken. Maar katten die mij anderhalve dag nauwelijks hadden gezien maakten dat onmogelijk. Dus maar aan tafel en naar tv rennen als de bel voor de laatste rondes klonk.

Nagelbijtend! _O_
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_220077592
quote:
14s.gif Op donderdag 12 februari 2026 18:06 schreef sigme het volgende:

[..]
Alles hangt met alles samen :D
Nou, dat dus :D
pi_220077599
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 14:17 schreef fietsie het volgende:
Ik had gister zomaar ineens de kook kriebels door een 'miskoop' uit de vitrine met 'voorkom dat we het moeten weggooien' artikelen; van twee verspakketten die ons qua beoogd gerecht niet echt aanstonden een mega pan groentensoep gemaakt, met ouderwetse vermecellisliertjes en selderij erin.

Simpel, maar ik heb nu al weer zin in nog een bakje :)
Zoiets hadden wij gisteren: we hadden nog een boel ui, peen en bleekselderij dus we hebben harira (Marokkaanse) soep gemaakt met ras el hanout, tomaat, linzen, kikkererwten en vermicelli. Lekker hartig en pittig O+

En meteen voor nog 2 keer gemaakt in een heel grote pan O+
pi_220077645
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 18:12 schreef Cat-astrophe het volgende:
Speaking of mooi:

Gister woog ze 22,4 kg. Ze woog enige tijd geleden een stabiele 17,5.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_220077741
Dat alles hangt met alles samen is hoe het op kleinere schaal bij mij vaak misgaat met opruimen :+ .

Dan heb ik één specifieke opruimklus bedacht. Bv de eettafel. Dan moeten er wat spullen weggegooid, prima. Maar ook wat spullen naar boven. En dan kom ik daar, en dan is in die kast/kamer ook iets wat ik zie wat weer ergens anders heen moet.. en na een uur ligt dan op vier plekken een halve kastinhoud op de grond en heb ik geen zin meer }:|

Ik postte 'ik kijk live' en viel vervolgens net na de eerste rit in slaap en werd net na start een-na-laatste rit weer wakker :+ maar kon zo wel precies alle spanning meepakken.
Niet gehuild :o
pi_220077844
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 18:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat alles hangt met alles samen is hoe het op kleinere schaal bij mij vaak misgaat met opruimen :+ .

Dan heb ik één specifieke opruimklus bedacht. Bv de eettafel. Dan moeten er wat spullen weggegooid, prima. Maar ook wat spullen naar boven. En dan kom ik daar, en dan is in die kast/kamer ook iets wat ik zie wat weer ergens anders heen moet.. en na een uur ligt dan op vier plekken een halve kastinhoud op de grond en heb ik geen zin meer }:|

Ik postte 'ik kijk live' en viel vervolgens net na de eerste rit in slaap en werd net na start een-na-laatste rit weer wakker :+ maar kon zo wel precies alle spanning meepakken.
Zo herkenbaar dit, en ik word dan ook boos op mezelf want een grotere zooi dan toen ik begon met “opruimen “
  donderdag 12 februari 2026 @ 19:06:48 #197
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_220077957
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 17:52 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Dat leeghalen? Hij heeft zelf zijn spullen ingepakt maar het verhuizen deden we bewust toen hij er niet was. Het lukte niet zonder een van de kamers een paar dagen niet toegankelijk te hebben. Uitpakken en inrichten deed hij weer zelf. Leuk wel, een kind met een eigen smaak.
^O^
pi_220077990
quote:
7s.gif Op donderdag 12 februari 2026 18:33 schreef sigme het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Gister woog ze 22,4 kg. Ze woog enige tijd geleden een stabiele 17,5.
Bijna 5 kg puppies w/
pi_220078021
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 18:26 schreef Tele6 het volgende:

[..]
Zoiets hadden wij gisteren: we hadden nog een boel ui, peen en bleekselderij dus we hebben harira (Marokkaanse) soep gemaakt met ras el hanout, tomaat, linzen, kikkererwten en vermicelli. Lekker hartig en pittig O+

En meteen voor nog 2 keer gemaakt in een heel grote pan O+
Hier zou ik een moord voor doen nu. Maar na 6 dagen griep heb ik nu migraine. Het zal wel friet worden ofzo dan.
Spoilers!
pi_220078461
Er is tomatensoep, pokebowl en Indonesische stoommaaltijd gearriveerd. Geen harrira maar prima.
Spoilers!
pi_220078513
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 19:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is tomatensoep, pokebowl en Indonesische stoommaaltijd gearriveerd. Geen harrira maar prima.
Nog wel (of wel weer) smaak? Zijn jullie wel aan het opknappen?
  Moderator donderdag 12 februari 2026 @ 19:55:57 #202
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220078518
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 19:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Heeft de bezorger het overleefd?
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_220078599
quote:

Volgens mijn algoritme moet je dan de regel hanteren dat je tijdens het opruimen de kamer die je opruimt, niet mag verlaten.

Ik had nu ook wel 100 dingen nog grondiger willen aanpakken ("never handle it twice" zegt mijn algoritme ook :+ ) maar dan kwam het gewoon niet af. En dat vind ik voor de kinderen te vervelend.
  Moderator donderdag 12 februari 2026 @ 20:02:16 #204
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220078611
Pasta-tip, of eigenlijk afrader, koop hem niet van La Molisana. Die blijft te hard in het middenstuk, zelfs als je hem net zo lang kookt als op de verpakking staat. (Er is me door Italianen geleerd altijd een minuut korter aan te houden).

Nou goed, zak is nu op, in het vervolg maar weer Rummo kopen.
  Moderator donderdag 12 februari 2026 @ 20:03:40 #205
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_220078633
quote:
Waren op na gisteren zeker :+

Zijn er wat resultaten die het delen waard zijn van de fotoworkshop?
pi_220078998
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Nog wel (of wel weer) smaak? Zijn jullie wel aan het opknappen?
Smaak is wel een beetje vreemd nog. Maar we komen er wel. Ik ga morgen voor het eerst weer werken.

quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 19:55 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Heeft de bezorger het overleefd?
Die loopt hoestend de verpakkingen weg te gooien, hij leeft vooralsnog :s)

[ Bericht 0% gewijzigd door Lucky_Strike op 12-02-2026 20:40:09 ]
Spoilers!
pi_220079507
Wat doen jullie met kleding als bijv. shirts en truien en broeken.
Zelf doe ik het niet liggen of stapelen op een plank of in een lade of mandje.
Mijn voorkeur is hangen.
Op de een of andere manier komen er momenteel veel reels voorbij over kleding vouwen. Een Nono.
Wat ik slim vindt is om een lang kledingstuk als een jurk met 2 hangers korter te maken bij ophangen.
pi_220079561
Beterschap Lucky & J. 💐

Mn.X zit/ligt/hangt ook al in de lappenmand.
pi_220079692
Tshirts en truien liggen, broeken, jurken vesten rokken en blouses hangen
pi_220079751
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 20:01 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Volgens mijn algoritme moet je dan de regel hanteren dat je tijdens het opruimen de kamer die je opruimt, niet mag verlaten.

Ik had nu ook wel 100 dingen nog grondiger willen aanpakken ("never handle it twice" zegt mijn algoritme ook :+ ) maar dan kwam het gewoon niet af. En dat vind ik voor de kinderen te vervelend.
Ik ga het volgende keer proberen ^O^

@Blues en @derLudolf heb er niet veel, het was ook deels dingen uitproberen enzo, maar de rode panda was wel leuk vandaag O+ dus daar een paar van.. ik moet zelf steeds lachen om de gezichtsuitdrukking bij de tweede :D

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')