We moeten ons er nog wat beter in verdiepen (quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:31 schreef derLudolf het volgende:
Kun je nog wel met een gewone pomp dan @:Candaasje of moet je een pomp onderin de bron?
Ik heb wel een bron maar vorig jaar niet aan de praat gekregen. Maar es bij de brandweer vragen, die hebben hem een paar jaar geleden gespoten.
Acht meter is dacht ik zo ongeveer het maximum.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:39 schreef Candaasje het volgende:
[..]
We moeten ons er nog wat beter in verdiepen () maar ik geloof dat we er inderdaad een moeten hebben met een pomp in de bron. Een buurman heeft er een paar jaar terug één laten slaan. Her was zeker een meter of 12 diep als het niet meer was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Welkom!quote:Op woensdag 11 februari 2026 18:45 schreef Anthraxx het volgende:
Ik zit vrijdag met gezin iets over de grens bij Weert. Week vakantie. Wel CenterParcs. Zonder @:vlindertje89.
Wellicht verkeerde aanname, @:Cat-Astrophe, maar kwam jij niet ergens uit die hoek vandaan?
Waar kan ik een goede vlaai kopen?of is dat onmogelijk rond carnaval?
Ik heb de indruk dat die van mijn ouders 18m is.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Acht meter is dacht ik zo ongeveer het maximum.
We moeten hier dus wat dieper maar het schijnt te kunnen. Of laat ik het zo zeggen; bij die ene buurman is het gelukt.quote:Op woensdag 11 februari 2026 21:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Acht meter is dacht ik zo ongeveer het maximum.
Ergens rond Peer. Achter de oude meubelboulevard Heylen, waar iedereen vroeger op TV mee doodgegooit werd met reclames. Vlakbij de vliegbasis waar vorig jaar drones rondvlogen.quote:Op woensdag 11 februari 2026 23:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welkom!
Dan denk ik dat ik weet waar je zit
Kom je nog vasteloavendjs-sfeer proeven ondanks de vreselijke weersvoorspellingen?
Er is ook dan prima vlaai te krijgen. Wil je keus dan is het handig vooraf te bestellen. Zoals stoofpeerkruimelAlle limburgse bakkers zijn goed.
Belgische bakkers hebben ook goede vlaai, maar dat is geen erfgoed![]()
Je vlaai zou ik niet op maandag of dinsdag halen. Dikke kans dat je je door optochten moet wurmen en mogelijk is de bakker dicht.
Woensdag is alles weer (redelijk) normaal.
Met de kinderen naar de optochtquote:Op donderdag 12 februari 2026 07:54 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ergens rond Peer. Achter de oude meubelboulevard Heylen, waar iedereen vroeger op TV mee doodgegooit werd met reclames. Vlakbij de vliegbasis waar vorig jaar drones rondvlogen.
Ik weet niet of we veel buiten het park om zien. Mijn ouders gaan niet mee. Dus we hebben onze handen iets voller en kunnen ook niet weg als ze op bed liggen.
Oh, dat vond ik altijd zo erg. Wij zijn niet van het carnavallen maar mijn ouders vonden het altijd leul om naar de optocht in Oldenzaal (komt mijn moeder vandaan, ook geen carnaval vierder) te kijken. Sta je daar in de natte kou te kijken naar zingende mensen op een kar achter een tractor. Ik begreep het niet en vond het maar stom ( en koud en nat) en dat jarenlangquote:
Ik denk dat het nu veel groter en mooier is dan 50 jaar geleden. Ik vond het een sneue bedoening paar mannen in boerenkielen op een wagen en wat dansende meelopende mensen en rot muziekquote:Op donderdag 12 februari 2026 09:12 schreef derLudolf het volgende:
Oldenzaal is wel een hele grote/bekende. Nog groter als Ter Apel.
M'n nicht+gezin en hun groepje wouden er eens meedoen met hun loopgroep, voor de ervaring. Sta je op een wachtlijst / word je uitgeloot
Wel direct het onderbuikgevoel dat bij een bepaalde optocht eigen dorp wordt voorgetrokken bevestigd: bij zo'n grote optocht (met hoge kwaliteitsstandaard) eindigden ze in de top 10.
De visuals zijn iig vaak prettiger dan die in Brabantquote:Op donderdag 12 februari 2026 11:36 schreef flipsen het volgende:
Carnaval hoor je gewoon aan de andere kant van de evenaar te vieren
Net boven de evenaar is het ook prima te doen, kan ik uit ervaring melden...quote:Op donderdag 12 februari 2026 11:36 schreef flipsen het volgende:
Carnaval hoor je gewoon aan de andere kant van de evenaar te vieren
Niet? Zo lekker man, zeker ook als het ziekwarm is en ander eten je tegenstaat. Of zoals nu, ik heb het koud. Een bakje warme groentensoep met sliertenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |