Nog wel (of wel weer) smaak? Zijn jullie wel aan het opknappen?quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is tomatensoep, pokebowl en Indonesische stoommaaltijd gearriveerd. Geen harrira maar prima.
Heeft de bezorger het overleefd?quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
Er is tomatensoep, pokebowl en Indonesische stoommaaltijd gearriveerd. Geen harrira maar prima.
Volgens mijn algoritme moet je dan de regel hanteren dat je tijdens het opruimen de kamer die je opruimt, niet mag verlaten.quote:Op donderdag 12 februari 2026 18:42 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat alles hangt met alles samen is hoe het op kleinere schaal bij mij vaak misgaat met opruimen.
Dan heb ik één specifieke opruimklus bedacht. Bv de eettafel. Dan moeten er wat spullen weggegooid, prima. Maar ook wat spullen naar boven. En dan kom ik daar, en dan is in die kast/kamer ook iets wat ik zie wat weer ergens anders heen moet.. en na een uur ligt dan op vier plekken een halve kastinhoud op de grond en heb ik geen zin meer![]()
Ik postte 'ik kijk live' en viel vervolgens net na de eerste rit in slaap en werd net na start een-na-laatste rit weer wakkermaar kon zo wel precies alle spanning meepakken.
Niet gehuild
Waren op na gisteren zekerquote:
Smaak is wel een beetje vreemd nog. Maar we komen er wel. Ik ga morgen voor het eerst weer werken.quote:Op donderdag 12 februari 2026 19:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nog wel (of wel weer) smaak? Zijn jullie wel aan het opknappen?
Die loopt hoestend de verpakkingen weg te gooien, hij leeft vooralsnogquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Heeft de bezorger het overleefd?
Ik ga het volgende keer proberenquote:Op donderdag 12 februari 2026 20:01 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Volgens mijn algoritme moet je dan de regel hanteren dat je tijdens het opruimen de kamer die je opruimt, niet mag verlaten.
Ik had nu ook wel 100 dingen nog grondiger willen aanpakken ("never handle it twice" zegt mijn algoritme ook) maar dan kwam het gewoon niet af. En dat vind ik voor de kinderen te vervelend.
Die van de derde is ook leuk andersquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:10 schreef vlindertje89 het volgende:
ik moet zelf steeds lachen om de gezichtsuitdrukking bij de tweede![]()
Zeker wat opgestoken, en ook lekker te kunnen oefenen met de nieuwe en wat instellingen tweaken voor knopjes enzo. Zeker blij mee! Autofocus lijkt toch net wat sneller te zijn. En hij heeft wat meer mogelijkheden qua tracking, al pakt ie daar niet altijd het oog als ik m op animal of bird instel, hier pakte ie vooral oor bv haha. Maar regelmatig gaat t ook wel goed. En deze kan wel echt met veel hogere iso nog normaal mooie plaatjes maken, dus dat is ook fijn. Al viel vandaag wel mee in hoeverre dat nodig was, maar toch fijn.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:25 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die van de derde is ook leuk anders![]()
Nog wat opgestoken dan en blij mee de nieuwe camera?
Aw nee bahquote:Op donderdag 12 februari 2026 19:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hier zou ik een moord voor doen nu. Maar na 6 dagen griep heb ik nu migraine. Het zal wel friet worden ofzo dan.
Shirts en truien zitten Marie Kondo stijl opgevouwen in lades.quote:Op donderdag 12 februari 2026 20:53 schreef AnneX het volgende:
Wat doen jullie met kleding als bijv. shirts en truien en broeken.
Zelf doe ik het niet liggen of stapelen op een plank of in een lade of mandje.
Mijn voorkeur is hangen.
Op de een of andere manier komen er momenteel veel reels voorbij over kleding vouwen. Een Nono.
Wat ik slim vindt is om een lang kledingstuk als een jurk met 2 hangers korter te maken bij ophangen.
Opgerold? Mrs V heeft mij geleerd dat Marie Kondo = oprollen (doet zij, dus ik hoef er niet veel van te wetenquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:36 schreef Tele6 het volgende:
Shirts en truien zitten Marie Kondo stijl opgevouwen in lades.
Broeken op een stapel op een plank want ik was het Marie Kondo vouwen zat (ze worden dan ook net te hoog voor mijn lades, dus dan moet ik weer moeilijk doen met extra vouwen en zo... gedoe).
De legplanken in mijn kledingkast zijn voor mij, zonder opstap, maar voor de helft bereikbaarquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:41 schreef Cat-astrophe het volgende:
Vesten op hangers??
Dan zou ik een halve extra hangkast nodig hebbenHier vormen mijn vesten een semi-geordende opgevouwen blob in het legdeel van mijn hangkast.
quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:32 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Aw nee bah
Beterschap! Als het werkte zou ik harira door het internet heen naar jou toe gieten.
Jullie wachten gewoon op de perfecte kast die nog niet is uitgevondenquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben al trots als schone kleding op persoon gesorteerd in de slaapkamer is. Waar we nog steeds geen kledingkast hebben. We hebben allebei een Kallax vakkenkast en een kledingrek. Tijdelijk, al 10 jaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |