abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220046386
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Ik wil blijven.
  Moderator / Social Media snolleke maandag 9 februari 2026 @ 15:29:50 #2
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_220046387
quote:
0s.gif Op vrijdag 16 januari 2026 22:08 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Nog een keer gekeken, maar wat is er smerig aan dat bed? Op het hoofdbord lijkt een velvet stof te zitten, dus “vegen” er in. Maar smerig? Volgens mij wil je dan dingen zien die er niet zijn?

Waar ik op zou afknappen; een 37-jarige die (binnen) met zijn capuchon op loopt. Hij zit nog in die 20 jaar geleden?
capuchons zijn van alle leeftijden mijn vriend.

Ik ben er 34 en ben trots op mijn heerlijke capuchon op mijn hoofd.
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
pi_220046393
Totaal geen inspiratie voor een TT. Wie geeft een idee?
Ik wil blijven.
pi_220046408
Die schuur bij hvk. Wtf is dat. 😂 Kun je toch niet menen dat ze dat nu weken in de schuur naar wc moeten....
pi_220046428
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:26 schreef JaNeeDan het volgende: [..] A wel. Volgens mij voor B gestopt. Hij kon immers ook al zwemmen voordat hij aan zwemles begon.
Oh ja, ik herinner me het weer!
pi_220046432
Maximale decadentie zonder cashflow.
pi_220046436
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:34 schreef SophiaLoren het volgende:
Die schuur bij hvk. Wtf is dat. 😂 Kun je toch niet menen dat ze dat nu weken in de schuur naar wc moeten....
Het zal geen weken zijn, volgens mij zei ze eerder ‘2 dagen douchen elders’ dus dat zal dit ook wel zijn. De tegels zullen er uit moeten en later weer geplaatst. En dan moet het voegwerk drogen.

Benieuwd of ze de schatjes kan weerhouden daar rond te banjeren.
pi_220046479
Ik zag dit weekend dat Maxine Rouwendal nu maximaal bff’s is met janetpetit. Een kleine (wel leuke!) fluflu die bij mij uit de buurt komt en ik wel eens in het wild spot.
Vraag me meteen af of die dan ook meegaat in de partnerruil 😂
pi_220046484
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:

[..]
capuchons zijn van alle leeftijden mijn vriend.

Ik ben er 34 en ben trots op mijn heerlijke capuchon op mijn hoofd.
Gewoon nieuwsgierig: je reageert op topic 149 in deze reeks. We zitten nu op topic 163. Hoe dat zo? 😁
pi_220046486
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Winterberg is voor watjes
😊
pi_220046506
quote:
Zit echt tot de nok gevuld 😂🤣 oh erg dit!
pi_220046523
Zou onze Mies (mw) geen Engels kunnen trouwens? Is me al eerder opgevallen en zie het nu weer dat ze in die “playback” filmpjes samen met Iris wel haar mond beweegt en probeert met de tekst mee te gaan maar het lijkt helemaal nergens op..
verder vreselijk dat wolfje maar overal erbij zit en een soort obsessed MW zit te adoreren, zou er werkelijk helemaal kriegel van worden maar mies gaat er lekker op denk ik.

Judith en Bob, ik ben dan ook vooral erg benieuwd hoe zo’n ventje straks is als hij niet meer altijd zijn zin kan krijgen of de beste is.
Verder leuk dat ze het onderneemt inderdaad maar levensgevaar dat opgehemel en vertrouwen in Bob op de piste.
pi_220046536
Omg m’n handen jeuken bij die schuur. Wat zou ik daar graag stelling kasten inzetten, alles ordenen in bakken en labelen 🤓
pi_220046557
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Paardrijden123 het volgende:
Omg m’n handen jeuken bij die schuur. Wat zou ik daar graag stelling kasten inzetten, alles ordenen in bakken en labelen 🤓
Ben jij opruimcoach 🫣
pi_220046561
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Piesen in de schuur
pi_220046594
quote:
Samen gaan?
Ik wil blijven.
pi_220046603
quote:
En een hoop zooi kan weg volgens mij
pi_220046620
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:44 schreef tialtngo het volgende:
Ik zag dit weekend dat Maxine Rouwendal nu maximaal bff’s is met janetpetit. Een kleine (wel leuke!) fluflu die bij mij uit de buurt komt en ik wel eens in het wild spot.
Vraag me meteen af of die dan ook meegaat in de partnerruil 😂
Ze dansen wel al close 😉
pi_220046631
quote:
Ik denk dat de meeste mensen bij wie de badkamer wordt gerenoveerd een apart toilet in huis hebben en zo niet dan is er vaak een kamer waar niemand slaapt en zet he hem daar neer.
Maar dat huis is tot de nok gevuld met mensen en spullen
pi_220046633
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:54 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Ben jij opruimcoach 🫣
Nee, en gelukkig heb ik ook geen klant in Barneveld. 🤭 Ik ben wel geordend, die schuur bij HVK is mijn nachtmerrie.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-02-2026 16:00:16 ]
pi_220046638
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:57 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Samen gaan?
Leuk! FOK team uitje?
pi_220046645
quote:
Wat een zooi buiten en binnen en dat heeft niks te maken met ruimte gebrek of verbouwing.

Te beginnen met al die prut speelgoed
pi_220046774
quote:
Eerst grote container voor de deur aftappen met zooi... dit krijg je niet gesorteerd.... minimaal 2/3e moet weg
pi_220046777
En Judith moet weer even benadrukken dat ze gebonden is aan de stomme schoolvakanties.
Had je kind dan uit het schoolsysteem gehouden!
Zij maakt wel gebruik van de voordelen van systemen maar zodra het madam niet aanstaat moet ze dat blijven herhalen. Zeikwijf.
Ik wil blijven.
pi_220046806
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:59 schreef Paardrijden123 het volgende:

[..]
Leuk! FOK team uitje?
Ben bang dat het niet blijft bij sorteren als ik dit ga doen. Tenzij je ‘ritje stort’ ook als sorteren ziet.
Ik wil blijven.
pi_220046815
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:20 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ben bang dat het niet blijft bij sorteren als ik dit ga doen. Tenzij je ‘ritje stort’ ook als sorteren ziet.
Ik wel hoor... hoewel ik gewoon een grote oranje stortbak neer zou laten zetten
pi_220046818
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik wel hoor... hoewel ik gewoon een grote oranje stortbak neer zou laten zetten
Te groot risico dat die bak weer leeggehaald wordt😂
Ik wil blijven.
pi_220046879
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:17 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith moet weer even benadrukken dat ze gebonden is aan de stomme schoolvakanties.
Had je kind dan uit het schoolsysteem gehouden!
Zij maakt wel gebruik van de voordelen van systemen maar zodra het madam niet aanstaat moet ze dat blijven herhalen. Zeikwijf.
Dit.
pi_220046889
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:25 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Te groot risico dat die bak weer leeggehaald wordt😂
Je hebt ze met deksel he! Maar dan nog... zolang het maar door anderen is 👍 zal genoeg bruikbaar spul tussen zitten dus neem maar mee!
pi_220046929
Hvk heeft alleen een wc in de badkamer? Of hebben ze de badkamer en wc beneden.
pi_220047061
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:41 schreef IlseMarije het volgende:
Hvk heeft alleen een wc in de badkamer? Of hebben ze de badkamer en wc beneden.
Badkamer en wc zitten beneden naast de keuken. Zijn echt van die arbeidershuisjes volgens mij
pi_220047080
Nou Sanneke heeft waarschijnlijk toch het huis?

Wanneer komen de tikkies?
pi_220047101
Nou ben benieuwd Waneer er een tikkie staat voor het huis van Sanneke, hoe bedenk je het
Gordijnen en een vloer alleen? Niet gespaard dus??? Moet er niets op de muren? Witgoed? Bedden? Bank!
pi_220047102
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Badkamer en wc zitten beneden naast de keuken. Zijn echt van die arbeidershuisjes volgens mij
Huisje lijkt idd mini! Vind het geen doen hoor op zo een Dixi met kinderen in een schuur 😭😭
pi_220047132
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Nou ben benieuwd Waneer er een tikkie staat voor het huis van Sanneke, hoe bedenk je het
Gordijnen en een vloer alleen? Niet gespaard dus??? Moet er niets op de muren? Witgoed? Bedden? Bank!
Wat er een paar topics terug ook us geschreven, ze zijn van 2 huishoudens naar 1 gegaan. Wat hebben ze met alle huisraad gedaan?
pi_220047179
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:06 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Wat er een paar topics terug ook us geschreven, ze zijn van 2 huishoudens naar 1 gegaan. Wat hebben ze met alle huisraad gedaan?
Verkocht? Ze noemt op wat ze nodig hebben: alles😬
Ik wil blijven.
pi_220047210
quote:
Ik hoor haar zeggen dat ze een nieuwe bank wil. En Dion op de achtergrond dat kan later wel.
Deze bank is niet van hun dan?
Ze had het over nieuwe kasten, een gasfornuis etc.
Een jaar geleden reageerden ze ook op een woning. Ik neem aan dat je dan zo n 3000-5000 achter de hand houdt voor de nieuwe spullen/vloer/muren/ verhuizing. Als je overhoudt is dat alleen maar mooi meegenomen.
Maar het lijkt erop dat meerdere keren per week eten bestellen belangrijker is dan sparen en een broodje ei eten.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_220047252
Sanneke somt op wat ze allemaal moeten. Zo grappig dat een tv meubel dan al als 3e of 4e genoemd word.
Dion hoor je gelijk dat dat niet hoeft.

Ik ben benieuwd hoe ze het gaat doen. Ze zitten een paar 1000 onder de inkomens grens. Dus dan is het jaar inkomen niet hoog.
Sparen kunnen ze in mijn beleving ook totaal niet.

En ik zal nooit via haar iets kopen of ergens op klikken.
Nooit.
pi_220047263
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:16 schreef WinnieWana het volgende:

[..]
Ik hoor haar zeggen dat ze een nieuwe bank wil. En Dion op de achtergrond dat kan later wel.
Deze bank is niet van hun dan?
Ze had het over nieuwe kasten, een gasfornuis etc.
Een jaar geleden reageerden ze ook op een woning. Ik neem aan dat je dan zo n 3000-5000 achter de hand houdt voor de nieuwe spullen/vloer/muren/ verhuizing. Als je overhoudt is dat alleen maar mooi meegenomen.
Maar het lijkt erop dat meerdere keren per week eten bestellen belangrijker is dan sparen en een broodje ei eten.
3000-5000 om je complete inboedel te kopen, en je huis van verf etc te voorzien?
Ik mag een dure smaak hebben. Maar zelfs met enkel kringloop en marktplaats lijkt dat me lasti.
pi_220047268
Am is druk aan het plannen voor de voorjaarsvakantie, waarom niet een uitje vragen aan een kind? Wie weet wil er wel eentje zwemmen, of wil er eentje naar een speelparadijs . Dat is dan toch ook leuk.
Am vind de uitjes leuk maar het gaat toch niet over wat zij leuk vind ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220047281
Dbm vindt het ‘zo leuk om dezelfde hobby als de kids te hebben’ 😐 Bijzonder
pi_220047312
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am is druk aan het plannen voor de voorjaarsvakantie, waarom niet een uitje vragen aan een kind? Wie weet wil er wel eentje zwemmen, of wil er eentje naar een speelparadijs . Dat is dan toch ook leuk.
Am vind de uitjes leuk maar het gaat toch niet over wat zij leuk vind ?
Niet van die rare dingen zeggen hè? 🤣
pi_220047314
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef TantePien1990 het volgende:

[..]
3000-5000 om je complete inboedel te kopen, en je huis van verf etc te voorzien?
Ik mag een dure smaak hebben. Maar zelfs met enkel kringloop en marktplaats lijkt dat me lasti.
Ind laat die complete inboedel maar weg . Maar wat ze heeft hoeft ze toch niet weg te gooien ? Als je dan al niet veel geld hebt, dan kun je dat ook langzamerhand doen .
Eerst de vloeren muren en raambekleding maar.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_220047339
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Niet van die rare dingen zeggen hè? 🤣
Zal het proberen 😏
pi_220047406
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ind laat die complete inboedel maar weg . Maar wat ze heeft hoeft ze toch niet weg te gooien ? Als je dan al niet veel geld hebt, dan kun je dat ook langzamerhand doen .
Ik denk dat potten en pannen ook van de verhuurder zijn. En hun bed? Zal dat van hun zijn. Zo'n chalet huur je vaak gemeubileerd. En omdat ze dachten dat ze er voor onbepaalde tijd zouden wonen denk ik dat hun van praktisch nul weer een inboedel moeten kopen.
pi_220047413
Ik wilde Sanneke gaan ontvolgen, maar nu door het Huizen nieuws blijf ik toch maar even hangen 🍿
pi_220047442
quote:
Prioriteit nummer 1!
pi_220047539
Ik vind fijn dat ze een huis hebben.
pi_220047550
Wel fijn voor ze! Denk dat de 2e baby ook vrij snel zal komen
pi_220047681
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Alles in dat huisje van nu is niet hun eigendom.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')