capuchons zijn van alle leeftijden mijn vriend.quote:Op vrijdag 16 januari 2026 22:08 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Nog een keer gekeken, maar wat is er smerig aan dat bed? Op het hoofdbord lijkt een velvet stof te zitten, dus “vegen” er in. Maar smerig? Volgens mij wil je dan dingen zien die er niet zijn?
Waar ik op zou afknappen; een 37-jarige die (binnen) met zijn capuchon op loopt. Hij zit nog in die 20 jaar geleden?
Oh ja, ik herinner me het weer!quote:Op maandag 9 februari 2026 15:26 schreef JaNeeDan het volgende: [..] A wel. Volgens mij voor B gestopt. Hij kon immers ook al zwemmen voordat hij aan zwemles begon.
Het zal geen weken zijn, volgens mij zei ze eerder ‘2 dagen douchen elders’ dus dat zal dit ook wel zijn. De tegels zullen er uit moeten en later weer geplaatst. En dan moet het voegwerk drogen.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:34 schreef SophiaLoren het volgende:
Die schuur bij hvk. Wtf is dat. 😂 Kun je toch niet menen dat ze dat nu weken in de schuur naar wc moeten....
Gewoon nieuwsgierig: je reageert op topic 149 in deze reeks. We zitten nu op topic 163. Hoe dat zo? 😁quote:Op maandag 9 februari 2026 15:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
capuchons zijn van alle leeftijden mijn vriend.
Ik ben er 34 en ben trots op mijn heerlijke capuchon op mijn hoofd.
Winterberg is voor watjesquote:Op maandag 9 februari 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Totaal geen inspiratie voor een TT. Wie geeft een idee?
Zit echt tot de nok gevuld 😂🤣 oh erg dit!quote:Op maandag 9 februari 2026 15:34 schreef SophiaLoren het volgende:
Die schuur bij hvk. Wtf is dat. 😂 Kun je toch niet menen dat ze dat nu weken in de schuur naar wc moeten....
Ben jij opruimcoach 🫣quote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Paardrijden123 het volgende:
Omg m’n handen jeuken bij die schuur. Wat zou ik daar graag stelling kasten inzetten, alles ordenen in bakken en labelen 🤓
Piesen in de schuurquote:Op maandag 9 februari 2026 15:30 schreef JaNeeDan het volgende:
Totaal geen inspiratie voor een TT. Wie geeft een idee?
Samen gaan?quote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Paardrijden123 het volgende:
Omg m’n handen jeuken bij die schuur. Wat zou ik daar graag stelling kasten inzetten, alles ordenen in bakken en labelen 🤓
En een hoop zooi kan weg volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ze dansen wel al close 😉quote:Op maandag 9 februari 2026 15:44 schreef tialtngo het volgende:
Ik zag dit weekend dat Maxine Rouwendal nu maximaal bff’s is met janetpetit. Een kleine (wel leuke!) fluflu die bij mij uit de buurt komt en ik wel eens in het wild spot.
Vraag me meteen af of die dan ook meegaat in de partnerruil 😂
Ik denk dat de meeste mensen bij wie de badkamer wordt gerenoveerd een apart toilet in huis hebben en zo niet dan is er vaak een kamer waar niemand slaapt en zet he hem daar neer.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:34 schreef SophiaLoren het volgende:
Nee, en gelukkig heb ik ook geen klant in Barneveld. 🤭 Ik ben wel geordend, die schuur bij HVK is mijn nachtmerrie.quote:
Wat een zooi buiten en binnen en dat heeft niks te maken met ruimte gebrek of verbouwing.quote:Op maandag 9 februari 2026 15:34 schreef SophiaLoren het volgende:
Eerst grote container voor de deur aftappen met zooi... dit krijg je niet gesorteerd.... minimaal 2/3e moet wegquote:Op maandag 9 februari 2026 15:51 schreef Paardrijden123 het volgende:
Ben bang dat het niet blijft bij sorteren als ik dit ga doen. Tenzij je ‘ritje stort’ ook als sorteren ziet.quote:
Ik wel hoor... hoewel ik gewoon een grote oranje stortbak neer zou laten zettenquote:Op maandag 9 februari 2026 16:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ben bang dat het niet blijft bij sorteren als ik dit ga doen. Tenzij je ‘ritje stort’ ook als sorteren ziet.
Te groot risico dat die bak weer leeggehaald wordt😂quote:Op maandag 9 februari 2026 16:24 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik wel hoor... hoewel ik gewoon een grote oranje stortbak neer zou laten zetten
Dit.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:17 schreef JaNeeDan het volgende:
En Judith moet weer even benadrukken dat ze gebonden is aan de stomme schoolvakanties.
Had je kind dan uit het schoolsysteem gehouden!
Zij maakt wel gebruik van de voordelen van systemen maar zodra het madam niet aanstaat moet ze dat blijven herhalen. Zeikwijf.
Je hebt ze met deksel he! Maar dan nog... zolang het maar door anderen is 👍 zal genoeg bruikbaar spul tussen zitten dus neem maar mee!quote:Op maandag 9 februari 2026 16:25 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Te groot risico dat die bak weer leeggehaald wordt😂
Badkamer en wc zitten beneden naast de keuken. Zijn echt van die arbeidershuisjes volgens mijquote:Op maandag 9 februari 2026 16:41 schreef IlseMarije het volgende:
Hvk heeft alleen een wc in de badkamer? Of hebben ze de badkamer en wc beneden.
Huisje lijkt idd mini! Vind het geen doen hoor op zo een Dixi met kinderen in een schuur 😭😭quote:Op maandag 9 februari 2026 16:54 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Badkamer en wc zitten beneden naast de keuken. Zijn echt van die arbeidershuisjes volgens mij
Wat er een paar topics terug ook us geschreven, ze zijn van 2 huishoudens naar 1 gegaan. Wat hebben ze met alle huisraad gedaan?quote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Nou ben benieuwd Waneer er een tikkie staat voor het huis van Sanneke, hoe bedenk je het
Gordijnen en een vloer alleen? Niet gespaard dus??? Moet er niets op de muren? Witgoed? Bedden? Bank!
Verkocht? Ze noemt op wat ze nodig hebben: alles😬quote:Op maandag 9 februari 2026 17:06 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat er een paar topics terug ook us geschreven, ze zijn van 2 huishoudens naar 1 gegaan. Wat hebben ze met alle huisraad gedaan?
Ik hoor haar zeggen dat ze een nieuwe bank wil. En Dion op de achtergrond dat kan later wel.quote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Nou ben benieuwd Waneer er een tikkie staat voor het huis van Sanneke, hoe bedenk je het
Gordijnen en een vloer alleen? Niet gespaard dus??? Moet er niets op de muren? Witgoed? Bedden? Bank!
3000-5000 om je complete inboedel te kopen, en je huis van verf etc te voorzien?quote:Op maandag 9 februari 2026 17:16 schreef WinnieWana het volgende:
[..]
Ik hoor haar zeggen dat ze een nieuwe bank wil. En Dion op de achtergrond dat kan later wel.
Deze bank is niet van hun dan?
Ze had het over nieuwe kasten, een gasfornuis etc.
Een jaar geleden reageerden ze ook op een woning. Ik neem aan dat je dan zo n 3000-5000 achter de hand houdt voor de nieuwe spullen/vloer/muren/ verhuizing. Als je overhoudt is dat alleen maar mooi meegenomen.
Maar het lijkt erop dat meerdere keren per week eten bestellen belangrijker is dan sparen en een broodje ei eten.
Niet van die rare dingen zeggen hè? 🤣quote:Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Am is druk aan het plannen voor de voorjaarsvakantie, waarom niet een uitje vragen aan een kind? Wie weet wil er wel eentje zwemmen, of wil er eentje naar een speelparadijs . Dat is dan toch ook leuk.
Am vind de uitjes leuk maar het gaat toch niet over wat zij leuk vind ?
Ind laat die complete inboedel maar weg . Maar wat ze heeft hoeft ze toch niet weg te gooien ? Als je dan al niet veel geld hebt, dan kun je dat ook langzamerhand doen .quote:Op maandag 9 februari 2026 17:21 schreef TantePien1990 het volgende:
[..]
3000-5000 om je complete inboedel te kopen, en je huis van verf etc te voorzien?
Ik mag een dure smaak hebben. Maar zelfs met enkel kringloop en marktplaats lijkt dat me lasti.
Zal het proberen 😏quote:Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Niet van die rare dingen zeggen hè? 🤣
Ik denk dat potten en pannen ook van de verhuurder zijn. En hun bed? Zal dat van hun zijn. Zo'n chalet huur je vaak gemeubileerd. En omdat ze dachten dat ze er voor onbepaalde tijd zouden wonen denk ik dat hun van praktisch nul weer een inboedel moeten kopen.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ind laat die complete inboedel maar weg . Maar wat ze heeft hoeft ze toch niet weg te gooien ? Als je dan al niet veel geld hebt, dan kun je dat ook langzamerhand doen .
Eerst de vloeren muren en raambekleding maar.
Prioriteit nummer 1!quote:Op maandag 9 februari 2026 16:59 schreef Moppie1982 het volgende:
Alles in dat huisje van nu is niet hun eigendom.quote:Op maandag 9 februari 2026 17:25 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ind laat die complete inboedel maar weg . Maar wat ze heeft hoeft ze toch niet weg te gooien ? Als je dan al niet veel geld hebt, dan kun je dat ook langzamerhand doen .
Eerst de vloeren muren en raambekleding maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |