Trusten Rog!quote:Op maandag 9 februari 2026 20:48 schreef Roger_Epiales het volgende:
Thuis, lange dag.
Nu snel naar bed, morgen om 6 uur beginnen.
SPOILER: Hier vind je het antwoord.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2026 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zat een buitenlandse site te door te lezen om te zien wat ze over Jutta Leerdam te vertellen hadden en daar stond ook een linkje naar een andere Nederlandse schaatser met als titel iets van: "Het boeit me niets wat de anderen ervan vinden"
Ik ben benieuwd of jullie kunnen gokken om wie dit gaatHet is dus niet Jutta Leerdam, wel een ander die we deze OS nog in actie gaan zien.
SPOILER: Hier vind je het antwoord.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 9 februari 2026 20:59 schreef Strani het volgende:
[..]Ben het helemaal met je eensSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik geloof dat Koen Verweij nog wel een schoon geweten heeft. Tenminste zo komt hij over.quote:Op maandag 9 februari 2026 20:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We gaan het zien als straks Jenning de Boo zijn relatie met Eva Vlaardingerbroek bekend maakt
Ik heb het ook hoor, Jutta Leerdam is zeker in mijn achting gedaald. Ik had eerst niks tegen haar, ook dat hele sociale media-gedoe moet ze allemaal zelf weten, maar hoe kun je nou met zo'n lul een relatie beginnen... dan was Koen Verweij toch een betere keuze (of misschien is dat ook wel een Trumper).
Ja ik heb 'm altijd een chagrijn gevonden maar verder weet ik ook niet genoeg over hem.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat Koen Verweij nog wel een schoon geweten heeft. Tenminste zo komt hij over.
Relatie beginnen? Ze zijn verloofd inmiddels...quote:Op maandag 9 februari 2026 20:51 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
We gaan het zien als straks Jenning de Boo zijn relatie met Eva Vlaardingerbroek bekend maakt
Ik heb het ook hoor, Jutta Leerdam is zeker in mijn achting gedaald. Ik had eerst niks tegen haar, ook dat hele sociale media-gedoe moet ze allemaal zelf weten, maar hoe kun je nou met zo'n lul een relatie beginnen... dan was Koen Verweij toch een betere keuze (of misschien is dat ook wel een Trumper).
Hij is in elk geval sympathieker en intelligenter dan Jake Paul. Maar dan kan hij alsnog wel een Wilders-stemmer zijn. Daar zou ik ook weer niet steil van achterover slaan van verbazing.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:02 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik geloof dat Koen Verweij nog wel een schoon geweten heeft. Tenminste zo komt hij over.
Ja heftig. Dat is dan omdat hij zou hebben geweten dat mensen die hij heeft aangesteld wél die contacten hadden. Inderdaad een wereld van verschil met de VS...quote:Op maandag 9 februari 2026 21:24 schreef blackswangreen het volgende:
Wel interessant wat er nu in het VK gebeurt rondom Epstein... zul je zien dat straks Keir Starmer moet aftreden, maar Donald Trump gewoon blijft zitten. Terwijl Trump nota bene dikke maatjes was met Epstein, en Starmer zelf niks met Epstein te maken heeft gehad.
Ze kunnen aan je muisbewegingen zien dat je heel erg onzeker en verward was, denk ikquote:Op maandag 9 februari 2026 21:42 schreef H_T het volgende:
Ik zet op Youtube ondertitels uit bij een Nederlandse video, want die heb ik niet nodig. Ik doe verder niks. Een minuut later een pop-up of ik misschien de instellingen voor de ondertiteling wil wijzigen en waar ik die kan vinden. Da's precies wat ik net gedaan heb, hangjas!
Koen was vooral een typische arrogante sporter en een beetje ballerig. Zal wel VVD stemmen.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Hij is in elk geval sympathieker en intelligenter dan Jake Paul. Maar dan kan hij alsnog wel een Wilders-stemmer zijn. Daar zou ik ook weer niet steil van achterover slaan van verbazing.
In Engeland of welk ander Europees land (uitgezonderd Rusland, Wit-Rusland en Turkije) was Trump al 368 keer uit zijn ambt gezet. In de VS kun je gewoon lekker blijven zitten als je eigen partijleden vooral hun eigen stoeltje belangrijker vinden dan iets anders.quote:Op maandag 9 februari 2026 21:24 schreef blackswangreen het volgende:
Wel interessant wat er nu in het VK gebeurt rondom Epstein... zul je zien dat straks Keir Starmer moet aftreden, maar Donald Trump gewoon blijft zitten. Terwijl Trump nota bene dikke maatjes was met Epstein, en Starmer zelf niks met Epstein te maken heeft gehad.
Daar staat dan ook niet dat ze die net begonnen zijn hequote:Op maandag 9 februari 2026 21:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Relatie beginnen? Ze zijn verloofd inmiddels...
quote:Op maandag 9 februari 2026 20:58 schreef BillDauterive het volgende:
Ik zat een buitenlandse site te door te lezen om te zien wat ze over Jutta Leerdam te vertellen hadden en daar stond ook een linkje naar een andere Nederlandse schaatser met als titel iets van: "Het boeit me niets wat de anderen ervan vinden"
Ik ben benieuwd of jullie kunnen gokken om wie dit gaatHet is dus niet Jutta Leerdam, wel een ander die we deze OS nog in actie gaan zien.
Clickbait. Et tu BillieSPOILER: Hier vind je het antwoord.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Schaatsen op de achtergrond impliceert dat het niet met het bord op schoot is, dus dat kan zeker een stuk Hollandserquote:Op maandag 9 februari 2026 18:07 schreef Fred_B het volgende:
Wij eten boerenkool met worst met het schaatsen op de achtergrond. Hollandser wordt het niet.
quote:Op maandag 9 februari 2026 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je bent wat recalcitrant vandaag @:Redefine
Hoe komt het zo?
Ik dacht ook eerst dat je op Jenning en Eva doeldequote:Op maandag 9 februari 2026 22:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
Je bent wat recalcitrant vandaag @:Redefine
Hoe komt het zo?
Die hebben inmiddels toch al drie kinderenquote:Op maandag 9 februari 2026 22:29 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik dacht ook eerst dat je op Jenning en Eva doelde
Maar ten opzichte van het bord is de TV dan toch op de achtergrond?quote:Op maandag 9 februari 2026 22:27 schreef Redefine het volgende:
[..]
Schaatsen op de achtergrond impliceert dat het niet met het bord op schoot is, dus dat kan zeker een stuk Hollandser
Ok. Dan is dat goed. Maar dat impliceert dat de TV dus niet het belangrijkste isquote:Op maandag 9 februari 2026 22:35 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Maar ten opzichte van het bord is de TV dan toch op de achtergrond?
Nee, wij zijn zo progressief dat je in onze kamer zelfs zitplaatsen hebt vanwaar je de TV niet eens kan zien.quote:Op maandag 9 februari 2026 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ok. Dan is dat goed. Maar dat impliceert dat de TV dus niet het belangrijkste is
quote:Op maandag 9 februari 2026 22:39 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nee, wij zijn zo progressief dat je in onze kamer zelfs zitplaatsen hebt vanwaar je de TV niet eens kan zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |