Op de BBC is de curling bezig. Dat is heerlijk rustgevend.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:09 schreef Strani het volgende:
[..]
We zullen allemaal wel een beetje inconsequent zijn met dit soort dingen. Voor mij is het hele MAGA-gedoe vooral nu heel actueel en wellicht ben ik er ook meer mee bezig dan de gemiddelde persoon.
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:11 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Op de BBC is de curling bezig. Dat is heerlijk rustgevend.
Maar dit is de halve finalequote:Op maandag 9 februari 2026 19:11 schreef Strani het volgende:
[..]Ik wacht nog even op de knock-out rondes denk ik.
Enige correcte conclusiequote:
Jaja, Groot Brittannië in moeilijkheden tegen Zweden momenteel.quote:
Ja maar ja ik verdien gewoon super goed met die rode petjes.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Je bent echt te veel met MAGA bezig, haha
Het is niet het ESF, dus ik ben niet per se tegen Zweden. Maar de Britten mogen ook weleens iets winnen.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:14 schreef Strani het volgende:
Oh ja ze doen mixed teams altijd eerst hè? Voor wie zijn we? Ik Zweden.
Ja, nog bedankt dat je er me een paar met flinke korting verkocht!! Ik krijg er veel reacties op als ik er eentje draagquote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar ja ik verdien gewoon super goed met die rode petjes.
Curling en curlyngquote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Strani het volgende:
Waarom heb je eigenlijk überhaupt dames- en herenteams bij het curling?
Oké. Ik ben met de winterspelen eigenlijk altijd wel voor Zweden (waar Nederland niet meedoet).quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het is niet het ESF, dus ik ben niet per se tegen Zweden. Maar de Britten mogen ook weleens iets winnen.
Carnaval komt er aan, ik ben benieuwd...quote:Op maandag 9 februari 2026 19:16 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, nog bedankt dat je er me een paar met flinke korting verkocht!! Ik krijg er veel reacties op als ik er eentje draag
Ik heb geen idee. Maar ik vind paardendressuur bij de paralympics ook altijd wat vreemd.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Strani het volgende:
Prima toch, krijgen de kreupele paarden ook een keer een kans.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik vind paardendressuur bij de paralympics ook altijd wat vreemd.
quote:Op maandag 9 februari 2026 19:16 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik heb geen idee. Maar ik vind paardendressuur bij de paralympics ook altijd wat vreemd.
Ja, vorig jaar nog op de Paardjes van Ithaka in Toverland.quote:
Omdat je die stenen telkens een soort van moet inparkeren en we weten allemaal de discussies tussen mannen en vrouwen daaromtrent!quote:Op maandag 9 februari 2026 19:15 schreef Strani het volgende:
Hahaquote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef Arizona het volgende:
[..]
Omdat je die stenen telkens een soort van moet inparkeren en we weten allemaal de discussies tussen mannen en vrouwen daaromtrent!
De Borne Supremacy is ongekend.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef Meke het volgende:
Ik was erg content met dit artikel afgelopen weekend
https://nos.nl/artikel/26(...)ters-uit-borne-komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |