abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220036273
twitter

twitter

twitter

twitter

Nieuwsuur uitzending met uitgebreide informatie:
twitter

[ Bericht 6% gewijzigd door capricia op 08-02-2026 21:41:26 ]
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220036464
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat klopt. En de mensen die die rare emails schrijven zijn niet de eersten de besten. Een Harvard professor bijvoorbeeld. En Epstein is natuurlijk al een veroordeeld kinderpooier. Dan lijkt me het minste wat je kan doen dit soort signalen heel serieus nemen en onderzoeken en het niet simpelweg afdoen als mensen die wat rare emails sturen.
Maar hoe denk je dat dit hele dossier tot stand is gekomen? Mensen lijken te denken als even de e-mails van Epstein bij elkaar gegooid zijn en de boel daarna in een la gegooid ofzo.

En Epstein was natuurlijk wel iets meer dan een 'kinderpooier'. Op zijn feestjes waren ook genoeg meerderjarige dames aanwezig. En het is heel goed mogelijk dat veel invloedrijke mannen met een relatie zich op de feestjes die hij gaf chantabel hebben gemaakt. Vreemdgaan is al problematisch, wellicht hebben ze rare seksuele voorkeuren die ze niet op straat willen hebben en ga zo maar door. Er zijn wel de nodige aanwijzingen in het dossier dat Epstein mensen probeerde te chanteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220036538
De FBI was foto's van voormalig presidenten en beroemdheden aan het "redacten".
twitter
pi_220036554
twitter
pi_220036650
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:22 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Dat maakt het ook zo gecompliceerd. Het zijn vaak de slachtoffers zelf die andere slachtoffers zoeken voor Jeffrey.
- Goethe, “Faust”
pi_220036710
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:07 schreef Monolith het volgende:

[..]
Maar hier staat gewoon echt heel erg weinig concreets. De eerste lijkt iets van iemand die vreemdgaat en die 'dood mag'. Het is niet alsof daar duidelijk bewijs voor een huurmoord is terug te vinden (laat staan dat het gerelateerd kan worden aan een daadwerkelijke moord).

Die tweede is dusdanig onsamenhangend dat ik er niet veel kan maken. De auteur is aan de ondertitel te zien waarschijnlijk iets van Russisch. Lijkt een vrouw die praat over een potentiėle toekomstige huwelijkspartner die ook een dochter bij haar wil ofzo. Daarna iets raars over nooit gedacht iemand te kunnen vermoorden en misschien kunnen ontsnappen. Gaat dat echt over moord? Misschien. Misschien wel iets in Rusland waar wel vaker mensen per ongeluk uit een raam vallen enzo. Maar ook hier weer echt geen enkele context.

Die laatste is al eens voorbij komen, maar 'leuk feestje, je kleinste meisje was een beetje stout' zegt an sich echt helemaal niets. Mensen leiden daar in combinatie met Epstein gelijk uit af dat betreffende persoon wel seks met een 9-jarige heeft gehad. Maar als je in een rechtszaal die conclusie wilt trekken uit die twee gegevens dan veegt een rechter dat van tafel.

En dit is dus ook wat ik bedoel. Het is heel veel 'conjecture' en 'extrapolatie'.
Dat klopt en daarom moet het tot op de bodem worden uitgezocht en openbaar gemaakt. Maar het zijn natuurlijk niet alleen deze mails he. Er zijn tientallen verdenkingen en aantijgingen tegen hem en zelfs een veroordeling voor het ronselen van een minderjarige voor sekswerk. Net zoals zijn veroordeelde handlanger Ghislaine Maxwell. Het zijn dus niet alleen deze mails, waar jij kennelijk het bestaan niet van wist, maar er zijn nog duizenden andere emails, foto's en video's die alles bij elkaar een heel zorgwekkend beeld scheppen, en dan druk ik mij nog licht uit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220036740
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:16 schreef Monolith het volgende:

[..]
Maar hoe denk je dat dit hele dossier tot stand is gekomen? Mensen lijken te denken als even de e-mails van Epstein bij elkaar gegooid zijn en de boel daarna in een la gegooid ofzo.

En Epstein was natuurlijk wel iets meer dan een 'kinderpooier'. Op zijn feestjes waren ook genoeg meerderjarige dames aanwezig. En het is heel goed mogelijk dat veel invloedrijke mannen met een relatie zich op de feestjes die hij gaf chantabel hebben gemaakt. Vreemdgaan is al problematisch, wellicht hebben ze rare seksuele voorkeuren die ze niet op straat willen hebben en ga zo maar door. Er zijn wel de nodige aanwijzingen in het dossier dat Epstein mensen probeerde te chanteren.
Ja? En pedofilie en moord maakt je niet chantabel of zo? Wat probeer je nou te zeggen?

Dat het een operatie was om mensen af te persen en te chanteren lijkt inmiddels wel duidelijk.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220036758
twitter
pi_220036772
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:21 schreef polderturk het volgende:
De FBI was foto's van voormalig presidenten en beroemdheden aan het "redacten".
[ x ]
Als ik Pam Bondi mag geloven hebben ze daar inderdaad wel even werk aan.

twitter
pi_220036811
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als ik Pam Bondi mag geloven hebben ze daar inderdaad wel even werk aan.

[ x ]
Ze hebben 3,5 miljoen documenten vrijgegeven. Er komt elke dag een gigantische hoeveelheid nieuw ontdekte info bij. Er zijn nog 2,5 miljoen documenten en ze zijn verplicht die ook vrij te geven. Die worden nu hard "geredact". Daar zal nog veel zwaarder belastend materiaal tussen zitten.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 14:50:41 #11
236264 crew  capricia
pi_220036834
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:48 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ze hebben 3,5 miljoen documenten vrijgegeven. Er komt elke dag een gigantische hoeveelheid nieuw ontdekte info bij. Er zijn nog 2,5 miljoen documenten en ze zijn verplicht die ook vrij te geven. Die worden nu hard "geredact". Daar zal nog veel zwaarder belastend materiaal tussen zitten.
Dit moet toch een goudmijn geweest zijn voor iedere Secret Service, jaren lang? Gewoon alles via Gmail. :')
- Goethe, “Faust”
pi_220036846
Ze doen gewoon zoals ze altijd doen. Geef in 1 keer zoveel informatie vrij dat het voor de media niet te doen is om het allemaal uit te pluizen..

Het was een zeer groot project, opgericht om mensen te chanteren. Zowel voor de Russen als voor andere landen (al mag ik die landen niet noemen, want dan word je a genoemd). En daar zitten we nu al jaren mee.
Geen wonder dat Epstein vermoord is, als hij alles uit de doeken zou doen met alle namen dan zou niemand vandaag de dag meer chantabel zijn..

En Trump blijft er mee weg komen, omdat hij mensen om zich heen heeft verzameld die minstens net zo chantable zijn.
pi_220036869
Epstein gebruikte digitaal goud in World of Warcraft om geld wit te wassen. Elon Musk valt nu Bannon aan.

twitter
pi_220036934
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:52 schreef Janus1986II het volgende:
Ze doen gewoon zoals ze altijd doen. Geef in 1 keer zoveel informatie vrij dat het voor de media niet te doen is om het allemaal uit te pluizen..

Het was een zeer groot project, opgericht om mensen te chanteren. Zowel voor de Russen als voor andere landen (al mag ik die landen niet noemen, want dan word je a genoemd). En daar zitten we nu al jaren mee.
Geen wonder dat Epstein vermoord is, als hij alles uit de doeken zou doen met alle namen dan zou niemand vandaag de dag meer chantabel zijn..

En Trump blijft er mee weg komen, omdat hij mensen om zich heen heeft verzameld die minstens net zo chantable zijn.
Ik denk dat gewone mensen meer uitpluizen dan de media.
pi_220037003
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:52 schreef Janus1986II het volgende:
Het was een zeer groot project, opgericht om mensen te chanteren.
Mensen. Politici, presidenten, mensen van adel en andere zeer invloedrijke biljardairs dus kennelijk te dwingen om besluiten te nemen die anders nooit genomen zouden worden dan normaal gesproken alleen over hun lijk.
Ik vraag me dus vooral af wat voor soort verschrikkelijke besluiten, ook in de geo politiek, op wereldschaal, onder deze diepe chantage zouden kunnen vallen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220037020
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:07 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Mensen. Politici, presidenten, mensen van adel en andere zeer invloedrijke biljardairs dus kennelijk te dwingen om besluiten te nemen die anders nooit genomen zouden worden dan normaal gesproken alleen over hun lijk.
Ik vraag me dus vooral af wat voor soort verschrikkelijke besluiten, ook in de geo politiek, op wereldschaal, onder deze diepe chantage zouden kunnen vallen.
Ik vraag me af wie er achter zit en wat die groep wil.
pi_220037105
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:42 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Dat was duidelijk ja.
pi_220037109
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik vraag me af wie er achter zit en wat die groep wil.
Daar heb ik mijn gedachten over. Maar denken is tegenwoordig taboe. Daarom stel ik alleen maar vragen en waag ik me niet meer aan antwoorden. Want denken moet je tegenwoordig overlaten aan de gedachten politie.
En complotten bestaan helemaal niet joh.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220037121
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:48 schreef polderturk het volgende:

[..]
Met zoveel papier kan je het echte belastende materiaal alsnog makkelijk achterhouden.
  zondag 8 februari 2026 @ 15:23:30 #20
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_220037122
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja? En pedofilie en moord maakt je niet chantabel of zo? Wat probeer je nou te zeggen?

Dat het een operatie was om mensen af te persen en te chanteren lijkt inmiddels wel duidelijk.
Na toch aardig wat van die nails doorgelezen te hebben, begin ik er steeds meer aan te twijfelen dat dat het primaire doel moet zijn geweest. Geheime diensten hebben hier al heel lang ervaring mee, en het lijkt er niet op dat Epstein volledig op eigen initiatief handelde. Als dit een dergelijke operatie was, zou een deel van de nu over gmail verzonden communicatie minstens beter versleuteld zijn geweest.

[ Bericht 17% gewijzigd door Dubbelzuurrr op 08-02-2026 15:30:09 ]
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_220037408
Er wordt over en weer met modder gesmeten. Dan Bongino was tot begin dit jaar adjunct-directeur bij de FBI.

twitter
pi_220037478
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:23 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Met zoveel papier kan je het echte belastende materiaal alsnog makkelijk achterhouden.
Precies. Als je 10,000 documenten achterhoudt heeft niemand dat in de gate n.
-nee-
pi_220037697
Alex Jones is er als de kippen bij om het water te vertroebelen met idiote theorieėn.

twitter
pi_220037933
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:23 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Na toch aardig wat van die nails doorgelezen te hebben, begin ik er steeds meer aan te twijfelen dat dat het primaire doel moet zijn geweest. Geheime diensten hebben hier al heel lang ervaring mee, en het lijkt er niet op dat Epstein volledig op eigen initiatief handelde. Als dit een dergelijke operatie was, zou een deel van de nu over gmail verzonden communicatie minstens beter versleuteld zijn geweest.
Volgens mij zeg je nu twee verschillende dingen? Epstein lijkt niet volledig op eigen initiatief te handelen? Bedoel je dat hier geheime diensten achter zitten?

En "dan zou het beter versleuteld zijn"? Dat zou juist weer "geheime diensten" tegenspreken?
Of men is zo hoogdunkend van zichzelf en laagdunkend van anderen dat men dat versleutelen gewoon niet nodig vond?

Ik vind juist de grootsheid van de operatie duiden op geheime diensten werk. Beetje zoals de KGB deed in het oude Rusland. Mensen met prostituees seks laten hebben, dat opnemen en dan chanteren..
Waarom zou je in vredesnaam anders beelden van alles hebben genomen?

En ook de dood van Epstein (ik heb het een tijdje echt als zelfmoord gezien) komt nu meer over als een moord dan als een zelfmoord. Vooral omdat ze met het beeld dat naar buiten is gebracht zichtbaar hebben geknoeid.
pi_220038026
die beerput is zo oneindig diep, succes ermee
pi_220038317
Hoe bouwt iemand eigenlijk miljoenen documenten als potentiėle bewijsstukken op?

Als ik in mijn hele leven aan 500.000 mails kom vind ik het al knap :P
pi_220038348
Vroeger zou onderstaand een conspiracy theory geweest kunnen zijn. Maar als ik op open doel mag schieten.

Alles heeft een normale kant, en extreme variant in sabotage bij een ander slag volk.

Armoede bestrijden
Normaal: minder armoede
Extreem: de armoedige kant van de wereld mag wel dood.

Seksueel getinte liedjes
Normaal: afkeer van de extreme teksten van artiesten als Kid Rock.
Extreem: afkeer van normale seksueel getinte teksten van alle artiesten behalve artiesten als kid rock

Vul maar aan..
pi_220038351
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:53 schreef littlemindy het volgende:
Hoe bouwt iemand eigenlijk miljoenen documenten als potentiėle bewijsstukken op?

Als ik in mijn hele leven aan 500.000 mails kom vind ik het al knap :P
Het zijn toch ook getuigenverklaringen van anderen en facturen, reisschema’s en dergelijke?
pi_220038354
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:21 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Daar heb ik mijn gedachten over. Maar denken is tegenwoordig taboe. Daarom stel ik alleen maar vragen en waag ik me niet meer aan antwoorden. Want denken moet je tegenwoordig overlaten aan de gedachten politie.
En complotten bestaan helemaal niet joh.
Als de dader Selēuk Doğan had geheten, een Turk was geweest, zich zijn leven lang had ingezet voor de Turkse staat en hulp had gekregen van de dochter van een hoge MIT-pief, in zijn pedofiele kompromat praktijken, dan zou voor iedereen meteen duidelijk zijn geweest wat de krantenkoppen wereldwijd zouden luiden.

Maar omdat de dader Jeffrey Epstein heet, Joods is, zich zijn leven lang heeft ingezet voor de zionistische staat en werd geholpen door de dochter van een hoge Mossad-functionaris, vraagt men zich nu massaal af waar dit gedrag toch vandaan komt. _O- 8)7
pi_220038431
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:57 schreef Meditations het volgende:

[..]
Als de dader Selēuk Doğan had geheten, een Turk was geweest, zich zijn leven lang had ingezet voor de Turkse staat en hulp had gekregen van de dochter van een hoge MIT-pief, in zijn pedofiele kompromat praktijken, dan zou voor iedereen meteen duidelijk zijn geweest wat de krantenkoppen wereldwijd zouden luiden.

Maar omdat de dader Jeffrey Epstein heet, Joods is, zich zijn leven lang heeft ingezet voor de zionistische staat en werd geholpen door de dochter van een hoge Mossad-functionaris, vraagt men zich nu massaal af waar dit gedrag toch vandaan komt. _O- 8)7
De twee oprichters van DENK hebben ze jarenlang "de lange arm van Erdogan" genoemd.

Epstein heeft geld gedoneerd aan het Israėlische leger en aan Joodse kolonisten op de Westbank.

Ook zijn oud premier Barak en de huidige Israėlische president Herzog op zijn eiland geweest.
pi_220038558
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:05 schreef polderturk het volgende:

[..]
De twee oprichters van DENK hebben ze jarenlang "de lange arm van Erdogan" genoemd.

Epstein heeft geld gedoneerd aan het Israėlische leger en aan Joodse kolonisten op de Westbank.

Ook zijn oud premier Barak en de huidige Israėlische president Herzog op zijn eiland geweest.
Yep.

En de wapengevaarlijke Gidi Markuszower leidt ondertussen gewoon "Groep Markuszower Mossad" in de tweede kamer ondanks zijn banden met de mossad _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Meditations op 08-02-2026 17:31:58 ]
pi_220038788
twitter
pi_220038806
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:15 schreef polderturk het volgende:
Alex Jones is er als de kippen bij om het water te vertroebelen met idiote theorieėn.

[ x ]
Ik ben toch iets terughoudender geworden met het beschuldigen van vermeende ‘idioten’.
Het maakt mij verder niet uit wat anderen ervan vinden, maar dit hieronder was in 2009.
En wat daar door deze ‘idioot’ gezegd werd geeft te denken.
Maar zoals ik eerder al stelde.
Denken is tegenwoordig taboe en de cognitieve dissonantie wint bijna altijd.

Bekijk deze YouTube-video
― Thomas Sowell
pi_220038989
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:27 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik ben toch iets terughoudender geworden met het beschuldigen van vermeende ‘idioten’.
Het maakt mij verder niet uit wat anderen ervan vinden, maar dit hieronder was in 2009.

[..]
Gewoon staan waar je voor staat
laat de rest lekker links liggen joh, zijn de moeite niet waard om nog langer op te reageren
wat jaren als complot weggezet werd komt nu langzamerhand toch wat meer bij de waarheid
pi_220039310
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:39 schreef Kickstart het volgende:

[..]
..als complot weggezet…
Alsof de definitie “complot” gelijk zou staan aan “onzinpraat”.
Tuurlijk, het kan uiteraard onzinpraat zijn en dat moet blijken. Maar de eeuwige dooddoener: “Ik geloof niet in complotten” (vaak als angstige verontschuldiging/disclaimer) is gewoon een hele rare drogreden.
Durf gewoon na te denken.
― Thomas Sowell
pi_220039466
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:26 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Het zijn allemaal complottheorieėn tot het dit niet meer is. Genoeg mensen die ze jaren belachelijk hebben gemaakt, antisemitis hebben genoemd en geen medeverantwoordelijkheid voelen als het dan toch waar blijkt.
pi_220039485
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:57 schreef Meditations het volgende:

[..]

Mijn Duitse bloed wordt er helemaal warm van O+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220039833
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:26 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Die gast verspreidt ook veel fake news, met nep fotos van een zogenaamd levende Epstein in Israel. En Epsteins game account die weer actief zou zijn (password stond in de Epstein files), is gewoon iemand anders.
pi_220039992
twitter

De ‘complot gekkies’ uit het verleden worden opgerakeld en met heel andere ogen herzien.
― Thomas Sowell
  zondag 8 februari 2026 @ 19:29:44 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220040165
twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 19:40:22 #41
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_220040281
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:13 schreef Monomeism het volgende:
[ x ]

De ‘complot gekkies’ uit het verleden worden opgerakeld en met heel andere ogen herzien.
Misschien is dat wel het doel van de Epstein files; een QAnon/MAGA-revival on steroids 'at scale'
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_220040317
Dit is echt ZIEK

twitter
pi_220040364
Schavotten
pi_220040382
WTF???

De Rothschild conspiracy lijkt nu ook waarheid te zijn???

twitter
pi_220040541
Is "bleaching teeth" ook een code?

twitter
pi_220040562
Wacht maar tot je hoort wat er gebeurd is met veel gevangenen in New Orleans na die orkaan. ;)
pi_220040685
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:57 schreef Beathoven het volgende:

Vroeger zou onderstaand een conspiracy theory geweest kunnen zijn. Maar als ik op open doel mag schieten.

Alles heeft een normale kant, en extreme variant in sabotage bij een ander slag volk.

Armoede bestrijden
Normaal: minder armoede
Extreem: de armoedige kant van de wereld mag wel dood.

Seksueel getinte liedjes
Normaal: afkeer van de extreme teksten van artiesten als Kid Rock.
Extreem: afkeer van normale seksueel getinte teksten van alle artiesten behalve artiesten als kid rock

Vul maar aan..
Uh? wat bedoel je ???
pi_220040722
https://jmail.world/

Bizar. Zn mailbox nagemaakt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_220040746
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:50 schreef polderturk het volgende:
WTF???

[ x ]
Complot denken is zo gek nog niet.
Maar wie ben ik hč?
Ik heb nooit complot gedacht maar heb altijd eigenwijs naar andere meningen en verhalen geluisterd. Was het stront, dan trok ik door.
Was het relevant. Dan parkeerde ik dat even.
Ook als het BIZAR klonk onthield ik dat.
En zie nu……. tadaaaa!
Geen beerput van complotten maar een hele schijt fontein.
― Thomas Sowell
pi_220040751
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:50 schreef polderturk het volgende:
WTF???

[ x ]
Dit is niet echt.
pi_220040847
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:40 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Misschien is dat wel het doel van de Epstein files; een QAnon/MAGA-revival on steroids 'at scale'
Echt geen idee. Je kan nog niet veel zeggen van een explosie die nog bezig is.
― Thomas Sowell
pi_220041295
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 20:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Uh? wat bedoel je ???
Dat iedere goede ambitie van de ene kant een extreem donkere keerzijde qua associatie van de andere kant heeft.

Het is geen toeval dat Bill Clinton "a danger to the financial system" (voor de radicalisatie van de GOP(!) door Epstein werd genoemd en Ron Paul een dwarsligger. Iemand die goed scoorde in de polls maar geen aandacht kreeg van Fox. Het is geen toeval dat veel vrouwen (naast het misbruik) er van langs krijgen qua mening. Het zijn de puberale "Beavis en Butthead" types die nu de kar willen trekken voor zo lang het (nog) kan.

Het is absoluut geen toeval dat project '25 draait, dat MAGA aangeeft dat asbest weer terug moet, dat ongezond eten en ongezonde gewoontes weer terug moeten. Er is een ordinaire neo-liberalistische doodsindustrie opgezet om alles waar ooit succesvol tegen gestreden is weer terug te draaien.

Die arme asbestindustrie, die arme tabaksindustrie. Slavernij. Etc

Alles wat men ooit een soort van opsloot wordt keihard uitgebraakt. De totale hopeloosheid van verval.

[ Bericht 4% gewijzigd door Beathoven op 08-02-2026 21:57:31 ]
pi_220041328

FBI concluded Jeffrey Epstein wasn’t running a sex trafficking ring for powerful men, files show

https://apnews.com/articl(...)a2c12c84ac506437e50b
  zondag 8 februari 2026 @ 22:07:39 #54
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220041423
ook een leuke. Draft statement over zijn dood in de cel....

een dag eerder gemaakt dan dat ie daadwerkelijk gevonden werd (document is van de 9e terwijl hij de 10e gevonden werd)

https://www.justice.gov/e(...)208/EFTA00013180.pdf
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_220041484
quote:
2s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:07 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

een dag eerder gemaakt dan dat ie daadwerkelijk gevonden werd (document is van de 9e terwijl hij de 10e gevonden werd)

WTF???
Een directe link naar de site van justice department.
pi_220041594
quote:

En ook bijzonder, in dit document heeft men het over dat Epstein dood is gevonden.
In een latere versie waar wel de 10e staat, spreekt men opeens over zelfmoord:
https://www.justice.gov/u(...)dant-jeffrey-epstein
pi_220041600
quote:

De broer van Epstein heeft aan de FBI verteld dat Trump hem heeft laten vermoorden
pi_220041731
twitter

[ Bericht 34% gewijzigd door FundsAreSafu op 08-02-2026 22:52:58 ]
  zondag 8 februari 2026 @ 22:54:34 #59
441440 aquawoman
Bitch please
pi_220041778
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
[ x ]

Ik ben het op politiek gebied zelden eens met thomas massie, maar ik bewonder zijn overtuiging en zijn moed wel wcht 👍
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_220041783
quote:
[ x ]

Thomas Massie valt binnenkort uit een raam.
pi_220041860
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 21:49 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dat iedere goede ambitie van de ene kant een extreem donkere keerzijde qua associatie van de andere kant heeft.

Het is geen toeval dat Bill Clinton "a danger to the financial system" (voor de radicalisatie van de GOP(!) door Epstein werd genoemd en Ron Paul een dwarsligger. Iemand die goed scoorde in de polls maar geen aandacht kreeg van Fox. Het is geen toeval dat veel vrouwen (naast het misbruik) er van langs krijgen qua mening. Het zijn de puberale "Beavis en Butthead" types die nu de kar willen trekken voor zo lang het (nog) kan.

Het is absoluut geen toeval dat project '25 draait, dat MAGA aangeeft dat asbest weer terug moet, dat ongezond eten en ongezonde gewoontes weer terug moeten. Er is een ordinaire neo-liberalistische doodsindustrie opgezet om alles waar ooit succesvol tegen gestreden is weer terug te draaien.

Die arme asbestindustrie, die arme tabaksindustrie. Slavernij. Etc

Alles wat men ooit een soort van opsloot wordt keihard uitgebraakt. De totale hopeloosheid van verval.
Je zal vast heel intelligent zijn en iets op het spoor (dit bedoel ik absoluut niet sarcastisch), maar ik snap er geen reet van.

Wat wil dit allemaal zeggen dan volgens jou???
pi_220041866
quote:

Ik ga er vanuit dat hij gewoon zelfmoord heeft gepleegd. Maar kan even niet op iets komen om bovenstaande op een rationele manier te verklaren.

Iemand?
pi_220041886
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 23:09 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Ik ga er vanuit dat hij gewoon zelfmoord heeft gepleegd. Maar kan even niet op iets komen om bovenstaande op een rationele manier te verklaren.

Iemand?
@grok
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 23:25:53 #64
236264 crew  capricia
pi_220041922
twitter

Mendelson weg, Keir Starmer’s Chief of Staff vandaag afgetreden, Brits koningshuis in diskrediet.
Ben benieuwd wat ie gaat vertellen.
En dat allemaal vanwege de Epstein files.

We kunnen nu ook niet stellen dat Starmer in zijn vorige baan die Pakistaanse grooming gangs goed aangepakt heeft.
Het lijkt overal moeilijk te zijn om de vele slachtoffers te geloven.
- Goethe, “Faust”
pi_220042216
Ik vraag me af of hij deze namen gaat onthullen.

twitter

twitter

twitter

twitter
pi_220042219
twitter
pi_220042224
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 00:04 schreef QAnonn het volgende:
[ afbeelding ]
Wss omdat het emails zijn van slachtoffers naar hem. Dat was toch zijn modus operandi. Zijn slachtoffers inzetten om nieuwe slachtoffers te werven.
pi_220042596
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 00:31 schreef polderturk het volgende:

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]
Het blijft vreemd dat men het volk moet vragen welke docs bekeken moeten worden in de berg papieren.
pi_220042612
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 22:30 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
En ook bijzonder, in dit document heeft men het over dat Epstein dood is gevonden.
In een latere versie waar wel de 10e staat, spreekt men opeens over zelfmoord:
https://www.justice.gov/u(...)dant-jeffrey-epstein
Hij is sowieso vermoord. Het kan bijna niet anders. Durf m'n hand daar voor in het vuur te steken.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_220042615
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 07:09 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Het blijft vreemd dat men het volk moet vragen welke docs bekeken moeten worden in de berg papieren.
Van een overheid hoef je toch nooit iets te verwachten.
pi_220042667
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 00:32 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Klinkt gewoon als een afspraak voor een yogales met hete meiden. Ook de reden waarom ik naar yoga ga, dus op zich niet zo vreemd.
The problem with socialism is that you eventually run out of other people's money
  maandag 9 februari 2026 @ 08:34:44 #72
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220042936
quote:

[..]

Iemand?
Blijft vreemd idd.

Kan niet echt iets verzinnen. Soms maken ze persberichten over de dood van prominente figuren van te voren, maar dat is slechts 1 dag van te voren, en ook heel specifiek. Dus dat is het niet.

Foutje? Misschien pakte iemand een document van de 9e en vergat de datum te veranderen. Kan maar bijna onmogelijk lijkt me.

Zelfs wikipedia meldt nog steeds de 10e.

edit: ja oke, het is een draft memo begrijp ik. Dus het zou simpelweg kunnen dat het ff niet boeide wat de datum was, aangezien dit document nooit gepubliceerd is officieel.
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 08:50:48 #73
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220042994
quote:

[..]

Iemand?
De wappies gaan gelijk krijgen.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_220043074
quote:
9s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:50 schreef onlogisch het volgende:

[..]
De wappies gaan gelijk krijgen.
Dat hij vermoord is of gedwongen zelfmoord heeft moeten plegen is vanaf dag 1 al wat de meeste mensen denken, dat is nooit wappie territorium geweest. Zelfs in de mainstream media wordt vaak "zelfmoord" weggelaten en hebben ze het er over dat hij dood werd gevonden in z'n cel.
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 09:13:33 #75
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220043092
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:11 schreef Ronald-Koeman het volgende:

[..]
Dat hij vermoord is of gedwongen zelfmoord heeft moeten plegen is vanaf dag 1 al wat de meeste mensen denken, dat is nooit wappie territorium geweest. Zelfs in de mainstream media wordt vaak "zelfmoord" weggelaten en hebben ze het er over dat hij dood werd gevonden in z'n cel.
Dat (directe) bewakers daar 7 jaar na dato nog niet over uit de school zijn geklapt vind ik ook wel merkwaardig dan.
4045
onlogisch
pi_220043123
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2026 08:34 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Blijft vreemd idd.

Kan niet echt iets verzinnen. Soms maken ze persberichten over de dood van prominente figuren van te voren, maar dat is slechts 1 dag van te voren, en ook heel specifiek. Dus dat is het niet.

Foutje? Misschien pakte iemand een document van de 9e en vergat de datum te veranderen. Kan maar bijna onmogelijk lijkt me.

Zelfs wikipedia meldt nog steeds de 10e.

edit: ja oke, het is een draft memo begrijp ik. Dus het zou simpelweg kunnen dat het ff niet boeide wat de datum was, aangezien dit document nooit gepubliceerd is officieel.
Hmmm, maar dan is het toch alsnog op zijn minst vreemd? bedoel. als het niet boeit, kan je toch ook gewoon de juiste datum doen?
  maandag 9 februari 2026 @ 09:22:46 #77
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220043141
Bijna niemand die die zelfmoord geloofd idd.

Het kan natuurlijk wel, maar voor mij is het 1) gewoon logisch dat iemand hem weg wou hebben. En zijn netwerk zit vol met mensen die miljarden hebben. Dus even een bewaker (of 10) omkopen is geen probleem.

En 2) maar dit is gewoon mijn gevoel. Zelfmoord past niet echt bij zo'n steenrijke egoistische kerel.
  maandag 9 februari 2026 @ 09:26:30 #78
504077 Zoddie
Merck toch hoe sterck
pi_220043160
quote:
[ x ]

Beetje grote woorden, eerst zien dan geloven.
Grote kans dat die terugkrabbelt of alleen 'veilige' namen uit en de belangrijksten niet.

En dat is ook een beetje het probleem hiermee, je moet hem op zijn woord geloven want dit gebeurd allemaal buiten de normale rechtsgang om.
pi_220043166
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Het kan natuurlijk wel, maar voor mij is het 1) gewoon logisch dat iemand hem weg wou hebben. En zijn netwerk zit vol met mensen die miljarden hebben. Dus even een bewaker (of 10) omkopen is geen probleem.

En 2) maar dit is gewoon mijn gevoel. Zelfmoord past niet echt bij zo'n steenrijke egoistische kerel.
Mwau. Ik twijfel ook, maar niet perse om dat laatste. Want het past toch juist perfect? hij was opgepakt. Van steenrijk iemand, naar iemand in een oranje pakje. Misschien was de vernedering wel zo groot dat hij er een einde aan maakte.
  maandag 9 februari 2026 @ 09:29:07 #80
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220043172
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Mwau. Ik twijfel ook, maar niet perse om dat laatste. Want het past toch juist perfect? hij was opgepakt. Van steenrijk iemand, naar iemand in een oranje pakje. Misschien was de vernedering wel zo groot dat hij er een einde aan maakte.
Je weet het niet idd, maar zou zo iemand niet eigenwijs vasthouden aan zijn ego. Hopend dat hij via connecties er wel weer uitkomt.

(of dit was zijn plan om eruit te komen, en hij is eigenlijk helemaal niet dood :P)
pi_220043188
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:29 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Je weet het niet idd, maar zou zo iemand niet eigenwijs vasthouden aan zijn ego. Hopend dat hij via connecties er wel weer uitkomt.

(of dit was zijn plan om eruit te komen, en hij is eigenlijk helemaal niet dood :P)
Denk toch dat die gewoon lekker er een einde aan heeft gemaakt :)
pi_220043826
quote:
9s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:13 schreef onlogisch het volgende:

[..]
Dat (directe) bewakers daar 7 jaar na dato nog niet over uit de school zijn geklapt vind ik ook wel merkwaardig dan.
Er zijn al talloze mensen in deze zaak vermoord of dood gegaan onder mysterieuze omstandigheden (''zelfmoord''), als een bewaker iets lekt weten ze precies wie het is dus ik zou ook doodsbang zijn
pi_220044079
quote:

[..]

Denk ook dat hij is vermoord, maar het interessantste nu is natuurlijk om te kijken wat er met Ghislaine gaat gebeuren aangezien zij net zoveel weet als Epstein

(als je de volledige tien uur kijkt krijg je een gouden medaille voor het uitspelen van de Epstein Files)
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 11:11:55 #84
236264 crew  capricia
pi_220044130
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:09 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]

Denk ook dat hij is vermoord, maar het interessantste nu is natuurlijk om te kijken wat er met Ghislaine gaat gebeuren aangezien zij net zoveel weet als Epstein

(als je de volledige tien uur kijkt krijg je een gouden medaille voor het uitspelen van de Epstein Files)
Die gaat toch niets zeggen. Ze zou wel gek zijn.
- Goethe, “Faust”
pi_220044350
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 11:11 schreef capricia het volgende:

[..]
Die gaat toch niets zeggen. Ze zou wel gek zijn.
Het is een interessant spel aangezien ze wel kan dreigen te gaan praten om vervroegde vrijlating af te dwingen

Trump heeft daar al een paar keer op gezinspeeld en is er vervolgens weer op teruggekomen wat veelzeggend is. Laatste nieuws is dat Ghislaine nog steeds gelooft in een presidentieel pardon dus zolang ze gelooft in die wortel die ze haar hebben voorgebonden praat ze niet nee
pi_220044546
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:20 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Hmmm, maar dan is het toch alsnog op zijn minst vreemd? bedoel. als het niet boeit, kan je toch ook gewoon de juiste datum doen?
Fouten komen natuurlijk gewoon voor, zeker midden in de nacht als je net wakker bent of nog niet geslapen hebt bijvoorbeeld. Dit zegt op zich vrij weinig.

[ Bericht 2% gewijzigd door NoCigar op 09-02-2026 12:09:13 ]
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 12:16:45 #87
236264 crew  capricia
pi_220044691
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:04 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Fouten komen natuurlijk gewoon voor, zeker midden in de nacht als je net wakker bent of nog niet geslapen hebt bijvoorbeeld. Dit zegt op zich vrij weinig.
Dan vraag je je af welke 'fouten' er nog meer gemaakt zijn.
- Goethe, “Faust”
pi_220044822
twitter
pi_220045014
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:27 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Als je in de gevangenis gezet word nemen ze de veters uit je schoenen. Omdat ze bang zijn dat je zelfmoord pleegt..
En dan ook nog in een cel waar ze de camera 24/7 op je richten omdat ze bang zijn dat je zelfmoord pleegt.

Tevens blijken er uit de video die men naar buiten heeft gebracht secondes te ontberen. Dus het riekt naar moord. Maar ja bewijs het maar eens.
pi_220045190
Mijn titel als beste speurneus zal voorlopig niet in gevaar komen.
pi_220045232
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2026 09:22 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

Iemand die in dezelfde cel was verbleven heeft gezegd dat je je nergens aan kan ophangen in de kamer.
pi_220045523
Heeft Micha Kat dan toch gelijk gekregen?
pi_220045726
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 13:43 schreef polderturk het volgende:
Heeft Micha Kat dan toch gelijk gekregen?
Wat uit de files blijkt is dat QAnon en dergelijke psyops waren van de elite om de gedachte dat er een pedofiele elite is te delegitimeren. Epstein heeft in samenwerking met de oprichter van 4Chan /pol/ een doorstart gegeven waar QAnon is ontstaan.

Dus de wappies hadden soort van gelijk over pizza gate en alles maar het waren halve waarheden en de rest werd opgevuld met onzin waardoor ze uiteindelijk juist de pedofiele elites gingen steunen _O-

En dan heb je ook Alex Jones nog die hier al veel langer over sprak maar nu stil is omdat hij door diezelfde elite wordt betaald _O_
pi_220046309
De echte wappies die blijven praten over "wappies" na alles wat de afgelopen jaren naar buiten is gekomen. :')
  maandag 9 februari 2026 @ 16:01:31 #95
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220046668
Benieuwd of het inzien van ongecensureerde documenten iets oplevert vandaag. Voelt toch als een wassen neus alweer ofzo.

Ze zullen vast van alles moeten tekenen dat bepaalde info alsnog niet publiekelijk bekend mag worden.
pi_220046827
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:01 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Benieuwd of het inzien van ongecensureerde documenten iets oplevert vandaag. Voelt toch als een wassen neus alweer ofzo.

Ze zullen vast van alles moeten tekenen dat bepaalde info alsnog niet publiekelijk bekend mag worden.
Waarschijnlijk mogen ze ongecensureerde documenten inzien waarbij van tevoren eerst een 'zorgvuldige selectie' is gemaakt ;)
  maandag 9 februari 2026 @ 16:31:37 #97
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220046854
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 14:05 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Wat uit de files blijkt is dat QAnon en dergelijke psyops waren van de elite om de gedachte dat er een pedofiele elite is te delegitimeren. Epstein heeft in samenwerking met de oprichter van 4Chan /pol/ een doorstart gegeven waar QAnon is ontstaan.

Dus de wappies hadden soort van gelijk over pizza gate en alles maar het waren halve waarheden en de rest werd opgevuld met onzin waardoor ze uiteindelijk juist de pedofiele elites gingen steunen _O-

En dan heb je ook Alex Jones nog die hier al veel langer over sprak maar nu stil is omdat hij door diezelfde elite wordt betaald _O_
Heb je hier een bron van? AI bevestigt dit niet voor mij.
pi_220046916
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 15:19 schreef Tovia het volgende:
De echte wappies die blijven praten over "wappies" na alles wat de afgelopen jaren naar buiten is gekomen. :')
Complotten bestaan maar als je alles dat op Feesboek staat kritiekloos aanneemt en wordt gefopt door pedofiele elites ben je alsnog een wappie voor me
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:31 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Heb je hier een bron van? AI bevestigt dit niet voor mij.
https://www.yahoo.com/new(...)-just-200133465.html
pi_220047030
Pizza voor een uur bestellen.

twitter
pi_220047136
quote:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 12:21 schreef Akathisia het volgende: [..] Heb me er ook dood aan geėrgerd hoor. Sowieso, dat hele Trumpisme. Je zou menig 'old school' BNW-er eens over zijn Israėl-adoratie moeten horen. Q is voor hen ook nooit meer geweest dan onzin, at best. Geļntroduceerd ter afleiding, vermaak of at worst als gecontrolleerde oppositie. Trump kreeg heel even mijn aandacht, iets voor verkiezingen van 2016, toen ie begon te praten over een nieuw onderzoek mbt 9/11. Uiteraard niets van terecht gekomen. Niet eens onder de aandacht tijdens zijn presidentschap.

Het is wel jammer dat veel 'liberalen' van vroeger zich afgekeerd hebben van een meer cynische interpretatie van de macht, terwijl ze in de tijd van GW Bush de BNW-kar trokken. De opkomst van het omvolkingscomplot, of breder: de twijfel over de functie van diversiteit, was de voornaamste splijtzwam denk ik. Een brug te ver. Voor sommigen zelfs zo ernstig (moreel, niet rationeel gezien) dat ze richting de armen van de macht zijn gerend. Alsof de val van WTC7 nu plots wel te verklaren valt door lokale brandhaardjes, roepen ze dat meningen 'gevaarlijk' zijn en verdere inperking van vrijheden ons beschermen zal.
Ik heb indertijd ook geroepen dat die hele 'kelder'-verdenking inzake pizzagate nergens op sloeg; iemand, ergens online, inderdaad waarschijnlijk op 4Chan, riep iets over een kelder. Vervolgens ging daar een (gewapende?) gek heen, of weet ik veel wat hoe dat ook alweer ging, en wat bleek? Nou, dat er niks in said kelder te vinden was :o. Nou voila; "kijk mensjes", zo zei mevr Clinton, "de kelder was leeg, dus pizza gate was een haox!" Hiermee bedoelde ze; vergeet per direct alle rare dingen die je gezien en gelezen hebt - de dingen die hiermee niet weerlegd zijn, want anders blijven die op zich zelf nog wel bestaan. Je wil toch geen deplorable zijn, dus snel, gooi de baby (pun intended) maar snel weg met het badwater.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 17:38:19 #101
236264 crew  capricia
pi_220047545
Goh, ze heeft niets gezegd. Wat vreemd toch. Hoe zou dat toch komen?
twitter

Wat een pedo-beschermende bende daar in de VS.
- Goethe, “Faust”
pi_220047991
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:38 schreef capricia het volgende:
[ x ]

Ik snap niet zo goed wat nu de bedoeling was van deze hearing ?
pi_220049400
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 16:40 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Complotten bestaan maar als je alles dat op Feesboek staat kritiekloos aanneemt en wordt gefopt door pedofiele elites ben je alsnog een wappie voor me
Ik heb het niet over "Feesboek" of alles kritiekloos aannemen. Dat soort reacties zie je vooral bij de echte wappies die dit soort ongemakkelijke zaken reduceren tot een karikatuur, zodat ze er niet te veel of serieus over hoeven na te denken. Ondertussen krioelt het internet van het kp-materiaal waarin kinderen (soms met de navelstreng er nog aan) verkracht, gemarteld en vermoord worden, in die mate dat gespecialiseerde politierechercheurs er vaak niet meer naar kunnen kijken. Maar blijf wegkijken en het belachelijk maken. De groep die vaak minachtend als “wappies” wordt weggezet, heeft de afgelopen jaren herhaaldelijk gelijk gekregen met wat eerder als complotdenken werd afgedaan. Ook deze zaak, een eiland waar invloedrijke figuren (“de elite”) kinderen misbruikten, was eens een ongeloofwaardig fantasieverhaal voor de zogenaamd nuchtere mainstreamdenkers.
  maandag 9 februari 2026 @ 19:21:09 #104
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220049854
quote:

[..]

Of het hele Epstein Island is een Psy-op voor de echte beerput :o
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator maandag 9 februari 2026 @ 19:21:37 #105
236264 crew  capricia
pi_220049865
Charles staat klaar om zijn broer over te dragen. Aan de autoriteiten. Mocht dat nodig zijn.
Lijkt me ook de enige uitweg voor de Britse koninklijke familie.
Ik heb de indruk dat er nog heel veel schadelijk materiaal is.

twitter
- Goethe, “Faust”
pi_220050097
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 18:56 schreef Tovia het volgende:

[..]
Ik heb het niet over "Feesboek" of alles kritiekloos aannemen. Dat soort reacties zie je vooral bij de echte wappies die dit soort ongemakkelijke zaken reduceren tot een karikatuur, zodat ze er niet te veel of serieus over hoeven na te denken. Ondertussen krioelt het internet van het kp-materiaal waarin kinderen (soms met de navelstreng er nog aan) verkracht, gemarteld en vermoord worden, in die mate dat gespecialiseerde politierechercheurs er vaak niet meer naar kunnen kijken. Maar blijf wegkijken en het belachelijk maken. De groep die vaak minachtend als “wappies” wordt weggezet, heeft de afgelopen jaren herhaaldelijk gelijk gekregen met wat eerder als complotdenken werd afgedaan. Ook deze zaak, een eiland waar invloedrijke figuren (“de elite”) kinderen misbruikten, was eens een ongeloofwaardig fantasieverhaal voor de zogenaamd nuchtere mainstreamdenkers.
Dan zijn we het gewoon eens, de rest is semantisch
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Dat het veel groter is dan het eiland staat vast, zitten enorme internationale netwerken van kinderhandel achter
  maandag 9 februari 2026 @ 19:41:55 #107
508729 recidivist
zedendelinquent
pi_220050203
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 17:38 schreef capricia het volgende:
[ x ]

Joods christelijke beschaving hč
enkelband
pi_220050249
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:41 schreef recidivist het volgende:

[..]
Joods christelijke beschaving hč
ok
pi_220050254
quote:
2s.gif Op maandag 9 februari 2026 12:04 schreef NoCigar het volgende:

[..]
Mwau. Je kan er weinig over concluderen. Maar het mag gerust een unheimisch gevoel geven, hoor. Het is een vrij specifieke 'fout' in een vrij specifieke context. Op zijn minst 'apart'.
pi_220050268
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef capricia het volgende:
Charles staat klaar om zijn broer over te dragen. Aan de autoriteiten. Mocht dat nodig zijn.

[ x ]
Lekkere broer ben je dan ....
pi_220050327
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef capricia het volgende:

[ x ]
Het zou mooi zijn.
pi_220050449
quote:

[..]

Er zijn een handvol fotos in de Epstein files. Dat hij dood ligt omringd door artsen. Ik ga er zodoende wel van uit dat hij dood is.
pi_220050478
twitter
pi_220050489
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:21 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ja het is veel groter dan je denkt, zelfs deze Fok-reeks is te vinden in de files.
pi_220050510
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 20:00 schreef Peppert het volgende:
[ x ]
Een van de weinige die niet in de files genoemd is, dan heb je wel pech. :')
pi_220050551
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 20:01 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ja het is veel groter dan je denkt, zelfs deze Fok-reeks is te vinden in de files.
Bij dezen de groetjes aan Mossad
pi_220050851
Ik ben Jasper, ik ben 10 jaar oud en ik doe de groeten aan Hamas.
pi_220051394
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 19:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Lekkere broer ben je dan ....
Ik mag toch hopen dat je het over Andrew hebt?
What Would Goku Do
pi_220051421
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:23 schreef viagraap het volgende:

[..]
Uiteraard wel.
pi_220051593
twitter
pi_220051680
Dat Epstein van de Mossad was of ervoor werkte past wel in het patroon. De meerderheid van de dingen waar Israėl Palestijnen van beschuldigt doen ze zelf en dan vaak nog erger/grootschaliger.
What Would Goku Do
pi_220051732
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:23 schreef viagraap het volgende:

[..]
TAFKAP

The Andrew Formerly Known As Prince

:P
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_220051799
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:54 schreef viagraap het volgende:
Dat Epstein van de Mossad was of ervoor werkte past wel in het patroon. De meerderheid van de dingen waar Israėl Palestijnen van beschuldigt doen ze zelf en dan vaak nog erger/grootschaliger.
Epstein, Maxwell en de vader van Maxwell werkten allemaal voor Mossad, dat de Westerse media hier niets over zeggen en alles op Rusland proberen te gooien is veelzeggend. Epstein stuurde iemand een mail om hem te vragen om hulp bij het krijgen van een Russisch visa, dat alleen al ontkracht veel _O-
pi_220052021
TL;DR: "The Epstein Files" zijn wat de FBI heeft verzameld als bewijs dat Epstein de wet overtrad. Daar heeft hij een zeer vriendelijk strafje voor gehad, tot hij ineens dood was.

Je zou denken, dat alle mensen die daar aan mee deden medeplichtigen waren, maar als de FBI daar al onderzoek naar heeft gedaan, hebben ze dat stil gehouden.

We noemen zo iemand een zondebok. Hij gaat voor de bijl, zodat al zijn machtige vrienden vrijuit kunnen gaan.

[ Bericht 0% gewijzigd door SymbolicFrank op 09-02-2026 22:51:52 ]
pi_220052036
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 22:38 schreef SymbolicFrank het volgende:
TL;DR: "The Epstein Files" zijn wat de FBI heeft verzameld als bewijs dat Epsteinde wet overtrad. Daar heeft hij een zeer vriendelijk strafje voor gehad, tot hij ineens dood was.

Je zou denken, dat alle mensen die daar aan mee deden medeplichtigen waren, maar als de FBI daar al onderzoek naar heeft gedaan, hebben ze dat stil gehouden.

We noemen zo iemand een zondebok. Hij gaat voor de bijl, zodat al zijn machtige vrienden vrijuit kunnen gaan.
Vind het zo bizar dat die Maxwell gewoon 20 jaar gekregen heeft. En dat er verders geen gebruikers of afnemers van die minderjarigen aangeklaagd zijn. Of hooguit zoals Epstein er met een fopstrafje vanaf gekomen is.

Old boys network. Dit zaakje stinkt een uur in de wind.
  maandag 9 februari 2026 @ 22:52:50 #126
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_220052072
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 20:00 schreef Peppert het volgende:
[ x ]
Die Mandelson affaire is natuurlijk de ideale wijze om een kwakkelende premier te lozen.

Als Starmer populair was geweest, dan zou het niet zo'n ding geworden zijn voor hem.
pi_220052096
https://www.ad.nl/video/p(...)ine-maxwell-10758824

Wat denkt het AD nou, dat hun lezers kinderen zijn?
Wat een onvolledig en dom filmpje. :')

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 09-02-2026 23:09:34 ]
Vakman pur sang
pi_220052101
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:

Wat denkt het AD nou, dat kun lezers kinderen zijn?
Gvd wat triest
pi_220052128
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 23:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Je zal vast heel intelligent zijn en iets op het spoor (dit bedoel ik absoluut niet sarcastisch), maar ik snap er geen reet van.

Wat wil dit allemaal zeggen dan volgens jou???
Dat degenen die aan de verkeerde kant van de grote lijn staan ondermeer onze "bloedbroeders" Epstein, Bannon en Trump zijn en zeer waarschijnlijk een gedeelte 'schijnchantabel' zijn gemaakt waaronder Bush Jr. en Clinton.

Waarom niet "gewoon" chantabel?

Epstein had schilderijen met beeldtenissen van Bush en Clinton gekocht (dus niet laten maken; een cruciaal verschil) van deze artieste die het idee wat zij er bij had hieronder uitlegt.

https://news.artnet.com/a(...)ton-painting-1628953

De twee op de schilderijen hebben persoonlijk weinig tot geen interessante geheimen waarmee ze gechanteerd konden worden. Clinton had Lewinsky, maar dat is allemaal transparant geweest. Bush had 911, maar het idee dat het uit de koker van Bush persoonlijk kwam is onzin.

De beeldtenis van Clinton die al heel lang geleden uit de Epsteinfiles vrij kwam suggereert dat Epstein in combinatie met zijn opmerking "Clinton is a danger to the financial system" (een opmerking die tot voor kort nooit eerder viraal ging) al vrij vroeg zeer bewust wilde dat de conspiracy community deze schilderijen zou zien op foto's. Omdat het een beeld is wat de onderbuik voedt. En dat het daarmee wilde suggeren dat Clinton en Bush Jr een soort pact van werkelijke meesterbreinen achter de aanslagen, en anti-Amerika waren in die tijden. Terwijl zij (Epstein, Trump, Bannon) werkelijk bezig waren met de hele sloop. Niet Clinton, niet Bush Jr, niet Ron Paul.

Het sterke punt van deze architecten van het destijds nieuwe Maga was dat ze alles op de tegenstander konden projecteren waarmee ze zelf bezig waren. Maar de achilleshiel is dat dat bekende trucje volledig uitgeblust raakt met de openbaring van de Epsteinfiles.

Want zodra ze willen spinnen dat het Clinton e.a. zijn die Amerika naar de bodem wilden helpen, schieten ze zichzelf daarmee automatisch volledig in de voet. Wat eigenlijk al heeft plaatsgevonden :)

[ Bericht 0% gewijzigd door Beathoven op 09-02-2026 23:18:46 ]
pi_220052253
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 21:54 schreef viagraap het volgende:
LOL
pi_220052370
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 23:12 schreef Beathoven het volgende:
"Clinton is a danger to the financial system" (een opmerking die tot voor kort nooit eerder viraal ging)
Dit is opzich geen hele bijzondere mening, ook bij de crisis van 2008 ging het veelvuldig over het afschaffen van de Glass-Steagall Act en wijzigen van de Community Reinvestment Act door Clinton. Achteraf gezien niet het meest verstandige....

Mensen in die cirkels (waaronder Epstein) hadden dit natuurlijk al snel door
pi_220052676
quote:
1s.gif Op maandag 9 februari 2026 23:00 schreef Lospedrosa het volgende:

Wat denkt het AD nou, dat hun lezers kinderen zijn?
En het AD heeft gelijk. Voor je het weet dansen de lezers weer een Jerusalema dansje
― Thomas Sowell
pi_220052699
Voor wie een wat meer nuchtere kijk op de zaken wil:
pi_220052703
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 01:36 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Dit is opzich geen hele bijzondere mening, ook bij de crisis van 2008 ging het veelvuldig over het afschaffen van de Glass-Steagall Act en wijzigen van de Community Reinvestment Act door Clinton. Achteraf gezien niet het meest verstandige....
Er waren pro's en cons. En het Bannon-Trump-Epstein clubje leek duidelijk geen voorstander.

Wat ze ook tegen hadden op Clinton, het verhaal staat nog. Er is niet zoiets als één cirkel van de macht waarbij iedereen rond epstein draaide en één plan maakte. Het clubje van 3 was proto-MAGA en er zijn er bij die zeer waarschijnlijk in de hoek 'keep your friends close and your enemies closer' vallen.

Iemand als Obama wordt ook vele malen genoemd, maar ook niet in positieve zin.
pi_220052719
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 06:55 schreef Monolith het volgende:
quote:
NEW YORK (AP) — De FBI heeft jarenlang Jeffrey Epsteins bankrekeningen, e-mails en woningen onderzocht en tientallen slachtoffers geļnterviewd. Daarbij werd overtuigend bewijs gevonden dat Epstein minderjarige meisjes seksueel heeft misbruikt.
Tegelijkertijd vonden onderzoekers nauwelijks bewijs dat Epstein een seksueel handelsnetwerk runde voor invloedrijke mannen, zo blijkt uit interne memo’s van het Amerikaanse ministerie van Justitie die door Associated Press zijn ingezien.

In beslag genomen foto’s en video’s uit Epsteins huizen in New York, Florida en de Amerikaanse Maagdeneilanden toonden geen misbruik van slachtoffers en impliceerden geen andere daders, aldus een memo uit 2025.
Analyse van financiėle transacties liet geen criminele verbanden zien met invloedrijke personen in academische, financiėle of diplomatieke kringen (memo 2019).

Hoewel één slachtoffer publiekelijk verklaarde dat Epstein haar “uitleende” aan rijke vrienden, konden onderzoekers dit niet bevestigen en meldden andere slachtoffers dit niet.

In een interne e-mail uit juli 2024 schreven agenten dat vier ą vijf aanklagers ook anderen beschuldigden, maar dat er onvoldoende bewijs was voor federale vervolging; zaken zijn doorverwezen naar lokale autoriteiten.

De documenten — waaronder politierapporten, FBI-verhoren en interne e-mails — geven het meest complete beeld tot nu toe van het onderzoek en verklaren waarom het zonder extra aanklachten werd gesloten. Verdere beoordeling van miljoenen pagina’s loopt nog.

Het onderzoek begon in 2005 na een melding van misbruik van een 14-jarig meisje. Minstens 35 meisjes deden vergelijkbare verklaringen. Epstein kreeg in 2008 een controversiėle deal en kwam in 2009 vrij. Na hernieuwde aandacht werd hij in 2019 gearresteerd; hij pleegde een maand later zelfmoord.
Ghislaine Maxwell werd in 2021 veroordeeld tot 20 jaar cel voor haar rol in het ronselen en misbruik.

Onderzoekers onderzochten ook sensationele claims en mogelijke medeplichtigen (assistenten, zakenrelaties, piloten), maar vonden onvoldoende bewijs voor vervolging.
Er werd geen “client list” gevonden, ondanks publieke uitspraken daarover; FBI-mails bevestigen dat zo’n lijst niet bestaat.

Bondige samenvatting
• Wel bewezen: Epstein misbruikte systematisch minderjarige meisjes.
• Niet bewezen: dat hij een seks-handelsnetwerk runde voor machtige cliėnten.
• Bewijs ontbreekt: geen foto’s/video’s die anderen impliceren; geen financiėle sporen van prostitutie voor derden.
• Getuigenissen: slechts één slachtoffer claimde “uitleen”; dit werd niet bevestigd en niet ondersteund door andere slachtoffers.
• Geen client list: FBI concludeert dat die niet bestaat.
• Gevolg: onderzoek gesloten zonder extra aanklachten; Maxwell wel veroordeeld.
Vakman pur sang
pi_220053586
Met Kash Patel als hoofd van de FBI hoef je ook niet zo veel te verwachten van ze. Wat is die man incompetent zeg.
  Moderator dinsdag 10 februari 2026 @ 09:55:19 #138
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220053659
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 09:49 schreef Discombobulate het volgende:
Met Kash Patel als hoofd van de FBI hoef je ook niet zo veel te verwachten van ze. Wat is die man incompetent zeg.
Volgens mij is hij juist vrij competent in het buiten de schijnwerpers houden van allerlei onfrisse types.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_220055597
:r

quote:
Broadcaster Dee Dee Dunleavy has reacted to some of the emails Sarah Ferguson sent to Jeffrey Epstein after he was convicted of being a paedophile.

“Two days after he was released from prison, his assistant approached him and asked him would he pay for Sarah and for the girls to go to Miami. Now, we don’t know that he did pay for them,” she told Sky News host Rita Panahi.

“Then we see other emails after that where he’s asking for his business contacts to be shown around Buckingham Palace by Sarah Ferguson, and would the girls be there; would the girls be able to show them around.

“It’s almost like she’s pimping them out, and it’s actually gut-churning; it’s sickening.”

There’s no suggestion of any wrongdoing, and Sarah Ferguson has yet to respond to any of the allegations from the Epstein files.
pi_220056027
quote:

[..]
Dat degenen die aan de verkeerde kant van de grote lijn staan ondermeer onze "bloedbroeders" Epstein, Bannon en Trump zijn en zeer waarschijnlijk een gedeelte 'schijnchantabel' zijn gemaakt waaronder Bush Jr. en Clinton.

Epstein had schilderijen met beeldtenissen van Bush en Clinton gekocht (dus niet laten maken; een cruciaal verschil) van deze artieste die het idee wat zij er bij had hieronder uitlegt.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De twee op de schilderijen hebben persoonlijk weinig tot geen interessante geheimen waarmee ze gechanteerd konden worden. Clinton had Lewinsky, maar dat is allemaal transparant geweest. Bush had 911, maar het idee dat het uit de koker van Bush persoonlijk kwam is onzin.

De beeldtenis van Clinton die al heel lang geleden uit de Epsteinfiles vrij kwam suggereert dat Epstein in combinatie met zijn opmerking "Clinton is a danger to the financial system" (een opmerking die tot voor kort nooit eerder viraal ging) al vrij vroeg zeer bewust wilde dat de conspiracy community deze schilderijen zou zien op foto's. Omdat het een beeld is wat de onderbuik voedt. En dat het daarmee wilde suggeren dat Clinton en Bush Jr een soort pact van werkelijke meesterbreinen achter de aanslagen, en anti-Amerika waren in die tijden. Terwijl zij (Epstein, Trump, Bannon) werkelijk bezig waren met de hele sloop. Niet Clinton, niet Bush Jr, niet Ron Paul.

Het sterke punt van deze architecten van het destijds nieuwe Maga was dat ze alles op de tegenstander konden projecteren waarmee ze zelf bezig waren. Maar de achilleshiel is dat dat bekende trucje volledig uitgeblust raakt met de openbaring van de Epsteinfiles.

Want zodra ze willen spinnen dat het Clinton e.a. zijn die Amerika naar de bodem wilden helpen, schieten ze zichzelf daarmee automatisch volledig in de voet. Wat eigenlijk al heeft plaatsgevonden :)
Dit is volkomen BNW en gedesillusioneerd.
quote:
Er is geen enkel bewijs van contact tussen Steve Bannon en Jeffrey Epstein vóór 2016/2017.

Hun relatie lijkt pas echt te zijn ontstaan nį de verkiezing van Trump in november 2016.

De eerste aanwijzingen duiken op in oktober 2017: via Michael Wolff (auteur van Fire and Fury) probeerde Epstein een diner te regelen met Bannon.
Begin 2018 zei Epstein zelf tegen een associate dat ze "friends" waren geworden.

De intensieve communicatie (emails, texts, hulp bij reizen, fondsenwerving, politieke strategie) begon vooral in 2018 en liep door tot vlak voor Epsteins arrestatie in juli 2019. Voorbeelden: Epstein regelde vluchten voor Bannon, ze bespraken Europese politiek (Salvini, Le Pen, etc.), en er was zelfs een uitgebreid interview dat Bannon met Epstein opnam rond 2019.
Je zou eerder kunnen opmerken dat Epstein ook Bannon probeerde in te palmen, pas na de winst van Trump in 2016 is Bannon in contact gekomen met Epstein.

Bannon is in een democratische val getrapt, onder het motto van Epstein "keep your friends close, but your enemies even closer"

Verhaal is leuk verzonnen, maar van 2016 tot 2019 was Epstein nog gewoon met democraten aan het teksten ->
House Democrat exchanged texts with Epstein during 2019 congressional hearing . Dezelfde Stacey waar Epstein al voor 2002 aan doneerde.

Je hele post komt weer uit rancune tegen de oranjeman _O-
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220056060

quote:
Jeffrey Epstein “was close to the former Prime Minister of Israel, Ehud Barak, and trained as a spy under him,” according to a 2020 FBI document based on direct reporting from a confidential human source (CHS). The revelation adds further weight to long-circulating allegations that Epstein, a convicted child sex trafficker, was compiling Kompromat on behalf of Mossad.

The document, dated 19 October 2020, details conversations in which the source, who had personal contact with figures in Epstein’s circle, outlines how Epstein was involved in intelligence activity coordinated with Mossad.

The CHS recounts multiple phone calls between Alan Dershowitz — Epstein’s lawyer and Harvard law professor — and Epstein. Following these calls, the document states, Mossad would call Dershowitz to debrief. The source “took notes” during these conversations and concluded that the debriefing process was part of a coordinated intelligence operation.

Dershowitz himself is quoted as having said he would have joined Mossad if he were younger. The CHS believed Dershowitz was “co-opted” by Mossad and “subscribed to their mission.”

In totality, the document presents Epstein as a co-opted Mossad agent, a view the source reinforces explicitly. The CHS stated they were “convinced that Epstein was a Mossad agent” and that his relationship with Barak and his handling by Dershowitz served this broader intelligence role.

These assertions, backed by contemporaneous notes and phone call observations, now represent some of the clearest direct testimony placing Epstein within an organised foreign intelligence apparatus, rather than as a lone criminal figure.
FBI document: Epstein trained as spy under Ehud Barak and worked for Mossad
pi_220056162
pi_220056165
Die Stacey Plaskett is sowieso wel POS

quote:
Ze werkte als prosecutor en later (2007-2012) als general counsel voor de Virgin Islands Economic Development Authority (EDA), die Epstein's bedrijf tax benefits gaf (totaal $219.8 miljoen van 1999-2012). Dit was geen persoonlijke donatie aan haar, maar een overheidsbeslissing waar zij bij betrokken was in haar rol.
Epstein doneerde weer geld aan haar voor campagne.

Toevallig ook nog eens "virgin islands" maakt het in deze context alleen maar viezer.

quote:
2012: Eerste contact, geen donaties. Introductie via een lokale advocaat tijdens haar campagne, maar geen geregistreerde donaties dat jaar.

2014: Eerste donaties via associates. Epstein's kring begon te doneren, inclusief mogelijke indirecte steun via Virgin Islands-netwerken (bijv. een $13K-overboeking gelinkt aan ex-gouverneur De Jongh voor Plaskett's voordeel, maar niet direct aan haar campagne). Directe associates zoals Darren Indyke en Richard Kahn gaven later in de cyclus.

Plaskett won haar zetel in november 2014.

2016: Eerste directe donaties van Epstein. Twee cheques van $2.700 elk (totaal $5.400) - één voor primary, één voor general.

2018: Meer donaties. Epstein gaf $2.700 (maximum per cycle). Associates voegden toe: Indyke $10.700, Kahn $10.700, Lesley Groff $2.600, Bella Klein $2.600. Totaal via Epstein + kring: ~$34.000 over 2014-2020.

Epstein probeerde ook $10.000 te geven aan de DCCC via Plaskett, maar dat werd geweigerd en geretourneerd.

Na 2019: Na Epstein's arrestatie doneerde Plaskett haar directe deel ($8.100) aan VI-charities voor vrouwen en kinderen.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  Moderator dinsdag 10 februari 2026 @ 16:02:37 #144
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_220057129
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 00:31 schreef polderturk het volgende:

[ x ]

[ x ]

[ x ]

[ x ]
En en en????
4045
onlogisch
pi_220057342
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 16:02 schreef onlogisch het volgende:

[..]
En en en????
Zoals ik al zei.

quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 00:35 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Wss omdat het emails zijn van slachtoffers naar hem. Dat was toch zijn modus operandi. Zijn slachtoffers inzetten om nieuwe slachtoffers te werven.
twitter

Dit is een aspect van de zaak die veel mensen niet in acht nemen wanneer ze door deze gecensureerde emails en bestanden scrollen. Het meeste 'trafficking' werd gedaan door de slachtoffers van Epstein en Ghislaine. De meeste co-conspirators zijn tevens slachtoffer. En die namen zijn al jaren bekend. Leslie groff, Sarah Kellen, Adriana Ross, Nadia Marcikova, dat zijn 4 personen die onder het rijtje co conspirators gecensureerd zijn.

De rest in dat lijstje; Les Wexner, Jean-Luc Brunell, Karyna Shuliak en uiteraard Ghislaine Maxwell. Dat zijn al 8 van de co-conspirators die genoemd zijn.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjemmert op 10-02-2026 17:26:59 ]
pi_220057751
quote:
0s.gif Op maandag 9 februari 2026 23:42 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]
LOL
Ik daag je uit met iets te komen wat we Palestijnen nadragen dat Israel niet ook doet. Al is dit het topic daar niet voor.
What Would Goku Do
pi_220057798
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 13:31 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Dit is volkomen BNW en gedesillusioneerd.
[..]
Je zou eerder kunnen opmerken dat Epstein ook Bannon probeerde in te palmen, pas na de winst van Trump in 2016 is Bannon in contact gekomen met Epstein.

Bannon is in een democratische val getrapt, onder het motto van Epstein "keep your friends close, but your enemies even closer"

Verhaal is leuk verzonnen, maar van 2016 tot 2019 was Epstein nog gewoon met democraten aan het teksten ->
House Democrat exchanged texts with Epstein during 2019 congressional hearing . Dezelfde Stacey waar Epstein al voor 2002 aan doneerde.

Je hele post komt weer uit rancune tegen de oranjeman _O-
Vind je het nou echt zó spannend om zowel Democraten als Republikeinen en MAGA als smerige teringlijers te zien? Je hoeft geen kant te kiezen heh, behalve dan de kant van mensen die tegen grotesk machtsmisbruik zijn.
What Would Goku Do
pi_220058367
De familie Lutnick deed een gezellig uitje naar Epstein island:
https://www.wsj.com/polit(...)nd-children-28036415
pi_220059354
twitter

2006 belde Trump de FBI al over Epstein
pi_220059486
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 16:29 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Zoals ik al zei.
[..]
[ x ]

Dit is een aspect van de zaak die veel mensen niet in acht nemen wanneer ze door deze gecensureerde emails en bestanden scrollen. Het meeste 'trafficking' werd gedaan door de slachtoffers van Epstein en Ghislaine. De meeste co-conspirators zijn tevens slachtoffer. En die namen zijn al jaren bekend. Leslie groff, Sarah Kellen, Adriana Ross, Nadia Marcikova, dat zijn 4 personen die onder het rijtje co conspirators gecensureerd zijn.

De rest in dat lijstje; Les Wexner, Jean-Luc Brunell, Karyna Shuliak en uiteraard Ghislaine Maxwell. Dat zijn al 8 van de co-conspirators die genoemd zijn.
Niks nieuws toch, snap niet dat alles gebracht wordt als een openbaring, meeste is al jaren bekend.

Net als in de drugshandel wilt de baas de directe lijnen tot de daadwerkelijke operatie tot een minimum beperken.
pi_220059880
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 20:30 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Niks nieuws toch, snap niet dat alles gebracht wordt als een openbaring, meeste is al jaren bekend.
Met het verschil dat het meeste jarenlang in de wappiecomplotonzincontainer werd gedumpt. En elke website die er over sprak een fEeKnEwS pagina werd genoemd waar je vooral niet moest gaan kijken.
Dat doen we nog steeds massaal op subtiel commando en uit schaamte voor afkeuring
Wegkijken van alternatieve media.
Zelfcencuur. Dat is het eigenlijk.
― Thomas Sowell
pi_220060104
quote:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

De openbaringen van de Epsteinfiles bestaat toch vooral uit heel veel informatie waar je niets mee kan?
pi_220060417
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 21:50 schreef theunderdog het volgende:

[..]
De openbaringen van de Epsteinfiles bestaat toch vooral uit heel veel informatie waar je niets mee kan?
Precies. Gewoon laten voor wat het is.
Ik snap al die ophef ook niet.
Mensen zoeken overal wat achter.
― Thomas Sowell
pi_220060729
twitter
pi_220061039
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:45 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Eeh, als mensen overal wat achter zoeken waarom dan niet gewoon alles openbaar maken en laten zien? Het is echt heel makkelijk.
pi_220061209
Nah wat is dit voor game of thrones plot twist :P
  woensdag 11 februari 2026 @ 07:53:47 #157
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_220061213
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 07:52 schreef Since2003 het volgende:
Ik vroeg me altijd al af wat voor mensen naar een aandachtshoer als Asmongold kijken.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_220061221
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 07:53 schreef Perrin het volgende:

[..]
Ik vroeg me altijd al af wat voor mensen naar een aandachtshoer als Asmongold kijken.
Heb je al gekeken of ie voorkomt in de files?
pi_220061751
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 07:07 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Eeh, als mensen overal wat achter zoeken waarom dan niet gewoon alles openbaar maken en laten zien? Het is echt heel makkelijk.
Sarcasme van me.
Maar gewoon alles in 1 keer openbaar maken?
Ik vermoed dat dat uiteindelijk wel gaat gebeuren.
Er is denk dat er genoeg redenen bestaan om dat langzamer te laten verlopen dan iedereen wel zou willen. Als alle meest bizarre verhalen zouden worden bevestigd als waarheid, dan krijg je een opstand van enorm boze burgers wereldwijd tegen politici die ze liever wat willen temperen.
Maar dat zijn maar flarden van gedachten die in mij opkomen. Wat als, en dan, dingetjes.
― Thomas Sowell
pi_220061932
quote:
Welke twist? Trump die andere voor de bus gooit om zichzelf in te dekken? Die methode is al bijna 80 jaar oud.
pi_220062533
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:44 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Welke twist? Trump die andere voor de bus gooit om zichzelf in te dekken? Die methode is al bijna 80 jaar oud.
Ja heel dapper van Trump om opeens te gaan praten nadat publiekelijk bekend werd dat er een onderzoek naar Epstein gaande was _O-

Vervolgens hebben we niets meer van hem gehoord
pi_220063136
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 09:44 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Saint Trump kicked wel vaker mensen voor de bus als ze een bedreiging worden voor het eigen vaarwater.

Epstein noemde zichzelf een sex offender in een interview met Bannon. Donald Trump noemde zichzelf een sex offender in een interview met Howard Stern. Het boeit wel degelijk wat of de ene sex offender de andere na een lange vriendschap met lofzang niet meer nodig heeft om welke reden dan ook.

Maga-publiek zijn langzame lezers. Het kwartje valt weleens, maar veel later.

[ Bericht 9% gewijzigd door Beathoven op 11-02-2026 12:05:32 ]
pi_220063403
twitter
pi_220063741
"She knows that Jesus watches over her
and he helped save her life"
Antwoord:
"Whoops"

Dus hieruit kan je afleiden dat Jesus haar niet gered heeft and dat ze niet meer leeft.

Iemand een andere interpretatie?

twitter
pi_220063773
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:11 schreef polderturk het volgende:
Antwoord:
"Whoops"

Dus hieruit kan je afleiden dat Jesus haar niet gered heeft and dat ze niet meer leeft.

[ x ]
Dit is jouw take op een gruwelijk bericht? Een punt maken tegen het geloof van een slachtoffer ipv tegen evt daders. Bravo
pi_220063787
quote:
Antwoord:
"Whoops"

[ x ]
Kan van alles zijn. Ik vind dit geen bewijs.
- Goethe, “Faust”
pi_220063850
Vind er sws weinig echt spannends in staan. Tot nu toe. Alleen dat ie ze op frauduleuze wijze aan Amerikaanse papieren hielp.

Eigenlijk vind ik het meest opmerkelijke dat zoveel vrouwen heel graag contact met hem zochten. En dat zelfs exen, of vrouwen die niet meer in zijn orbit zaten, smeekten om weer terug te mogen komen.
Waarop zijn antwoord is: "Send nudes" en als ze dat dan doet, schrijft ie "not sexy enough".

En dat ie ze van alles belooft, introductie bij Victoria's Secret enzo, en dat ie dat kennelijk niet doet. Want daar is een van de exen boos over. Ze gaf hem wel massages en sex enzo, kleedde zich zoals hij haar instrueerde nam het kapsel wat hij wilde, maar hij kwam zijn beloften niet na.

Volwassen vrouwen zijn dit. Uit het voormalige Oostblok.

Er komt eigenlijk gewoon een naar, cynisch maatschappelijk beeld uit naar voren. Transactioneel.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 11 februari 2026 @ 13:33:58 #168
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220063864
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:32 schreef capricia het volgende:
Vind er sws weinig echt spannends in staan. Tot nu toe. Alleen dat ie ze op frauduleuze wijze aan Amerikaanse papieren hielp.

Eigenlijk vind ik het meest opmerkelijke dat zoveel vrouwen heel graag contact met hem zochten. En dat zelfs exen, of vrouwen die niet meer in zijn orbit zaten, smeekten om weer terug te mogen komen.
Waarop zijn antwoord is: "Send nudes" en als ze dat dan doet, schrijft ie "not sexy enough".

En dat ie ze van alles belooft, introductie bij Victoria's Secret enzo, en dat ie dat kennelijk niet doet. Want daar is een van de exen boos over. Ze gaf hem wel massages en sex enzo, kleedde zich zoals hij haar instrueerde nam het kapsel wat hij wilde, maar hij kwam zijn beloften niet na.

Er komt eigenlijk gewoon een naar, cynisch maatschappelijk beeld uit naar voren.
Er zijn allang vrouwen die anders getuigd hebben (van misbruik bedoel ik). En er is nog steeds een enorm deel niet vrijgegeven blijkbaar.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_220063882
quote:

Er komt eigenlijk gewoon een naar, cynisch maatschappelijk beeld uit naar voren. Transactioneel.
Als je in bepaalde sectoren kijkt zoals de modellen of acteurswereld dan ben je vaak afhankelijk van een handjevol figuren die bepalen of je werk hebt of niet, in Nederland hebben we dat ook gezien, en zien we dat nog steeds. Schijt jij dan maar eens op John de Mol die zorgt er persoonlijk voor dat je nooit meer aan het werk komt.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220063886
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Er zijn allang vrouwen die anders getuigd hebben (van misbruik bedoel ik). En er is nog steeds een enorm deel niet vrijgegeven blijkbaar.
Hij is toch ook veroordeeld voor sex met minderjarigen enzo? En zijn fop-straf uitgezeten. Dus dat ie slachtoffers gemaakt heeft, geloof ik wel. Dat lijkt me wel duidelijk.

Maar in deze files zie ik dat niet terug komen.
- Goethe, “Faust”
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 13:37:41 #171
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220063890
quote:

Vind het ook wel bijzonder dat hoewel Epstein al veroordeeld was voor zedenmisdrijven, hele volksstammen daar hun schouders bij ophaalden en gewoon doorgingen met zaken doen met de man.

En ook dat er kennelijk nogal veel mensen wisten waar Epstein mee bezig was, voordat hij veroordeeld was, maar er toch voor kozen om daar over te zwijgen.
pi_220063933
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Vind het ook wel bijzonder dat hoewel Epstein al veroordeeld was voor zedenmisdrijven, hele volksstammen daar hun schouders bij ophaalden en gewoon doorgingen met zaken doen met de man.

En ook dat er kennelijk nogal veel mensen wisten waar Epstein mee bezig was, voordat hij veroordeeld was, maar er toch voor kozen om daar over te zwijgen.
Ja. De man heeft zijn straf uitgezeten. En contact met hem is verders niet strafbaar of verboden.
Heel nare wereld. Waarin zelfs vrouwen smeken weer terug in zijn orbit te mogen komen.

Vind het meer een aanklacht tegen het systeem. Waarin oostblok-vrouwen sex ruilen voor gunsten van machtige mannen. Wat een trieste realiteit.

Dat is zoals ik het nu lees, in die files.

En als ik dan die feestjes bekijk op mar-a-lago, die er nu zijn, met schaars geklede dansense jonge vrouwen, is er weinig veranderd.
Zo draait de wereld kennelijk in die society.
- Goethe, “Faust”
  woensdag 11 februari 2026 @ 13:47:09 #173
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_220063951
quote:
Was toch al bekend?
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 13:56:31 #174
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220064037
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:44 schreef capricia het volgende:

[..]
Ja. De man heeft zijn straf uitgezeten. En contact met hem is verders niet strafbaar of verboden.
Heel nare wereld.

Dat klopt. Maar het lijkt me wat opmerkelijk om dan toch maar zaken met zo iemand te blijven doen en daar zelfs over te liegen (zie zo'n Howard Lutnick)
quote:
Waarin zelfs vrouwen smeken weer terug in zijn orbit te mogen komen.
Of dit verhaal:

Zus schijnt pas 13 geweest te zijn tijdens het schrijven van die mail.
Die mevrouw heeft haar twitteraccount voor de zekerheid ook maar opgezegd. :r :')

quote:
Vind het meer een aanklacht tegen het systeem. Waarin oostblok-vrouwen sex ruilen voor gunsten van machtige mannen. Wat een trieste realiteit.
Een zekere, wat oranje kleurende man, lijkt daar zelfs zijn bruidje te hebben gekocht.

quote:
Dat is zoals ik het nu lees, in die files.

En als ik dan die feestjes bekijk op mar-a-lago, die er nu zijn, met schaars geklede dansense jonge vrouwen, is er weinig veranderd.
Hoogste tijd om daar iets aan te gaan doen. Frankrijk gaf ooit het spreekwoordelijke goede voorbeeld daarin.
pi_220064059
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:36 schreef raptorix het volgende:

[..]
Als je in bepaalde sectoren kijkt zoals de modellen of acteurswereld dan ben je vaak afhankelijk van een handjevol figuren die bepalen of je werk hebt of niet, in Nederland hebben we dat ook gezien, en zien we dat nog steeds. Schijt jij dan maar eens op John de Mol die zorgt er persoonlijk voor dat je nooit meer aan het werk komt.
Zeker.
Maar je leest ook dat hij de studiekosten betaalde voor vrouwen. Het was niet alleen de modellenwereld.
Maar een trieste wereld van ongelijkheid en hogerop proberen te komen door sex.
- Goethe, “Faust”
pi_220064092
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:56 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat klopt. Maar het lijkt me wat opmerkelijk om dan toch maar zaken met zo iemand te blijven doen en daar zelfs over te liegen (zie zo'n Howard Lutnick)
[..]
Of dit verhaal:
[ afbeelding ]
Zus schijnt pas 13 geweest te zijn tijdens het schrijven van die mail.
Die mevrouw heeft haar twitteraccount voor de zekerheid ook maar opgezegd. :r :')
[..]
Een zekere, wat oranje kleurende man, lijkt daar zelfs zijn bruidje te hebben gekocht.
[..]
Hoogste tijd om daar iets aan te gaan doen. Frankrijk gaf ooit het spreekwoordelijke goede voorbeeld daarin.
Denk dat de lijn tussen slachtoffer en dader bij veel van die vrouwen ook niet altijd scherp te leggen is.

En dan bedoel ik niet 13 jarige meisjes, want dan ben je gewoon slachtoffer. Maar wel bij volwassenen.
- Goethe, “Faust”
pi_220064121
Iemand al echt zaken met betrekking tot afpersing tegengekomen in die files?
Heb natuurlijk niet alles helemaal gelezen.
Maar kan me niet aan de indruk onttrekken dat veel mensen gewoon vrijwillig en met veel plezier contacten onderhielden met hem.
- Goethe, “Faust”
pi_220064139
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dit is jouw take op een gruwelijk bericht? Een punt maken tegen het geloof van een slachtoffer ipv tegen evt daders. Bravo
Nee ik maak geen punt tegen het geloof.

Ik wil laten zien hoe die mensen denken.
Ik begrijp dat jij het zo interpreteert, maar dat was absoluut niet de bedoeling.

Zo van "Ze dacht dat Jesus haar zou redden en moet je haar nu zien".
pi_220064218
Overigens draait dat old boys network gewoon door.
Helemaal geen handige move van William om nu bij zo'n Epstein figuur zoete broodjes te gaan bakken.
Het is echt allemaal zo verrot.

twitter
- Goethe, “Faust”
pi_220064491
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 06:55 schreef Monolith het volgende:
De fbi zei ook dat er geen verdere verdachten waren en 2 dagen geleden dook er een lijst op van de fbi met 6 coconspirators.

Ik heb de indruk dat jij heel erg veel nieuws mist. Enkele dagen terug ook al toen je mij paternalistisch toesprak dat ik me moest baseren op feiten uit het dossier en niet op wat ik dacht te lezen en ik je 2 minuten later met de feiten uit het dossier om de oren sloeg.

De directeur van de FBI heeft letterlijk gelogen. Dat is inmiddels een feit.

De fbi en de doj zijn gecorrumpeerd.

Hier zie je de directeur van de FBI onder ede een, zoals we nu weten, leugen vertellen:
twitter

[ Bericht 20% gewijzigd door Kapitein_Scheurbuik op 11-02-2026 14:48:54 ]
  woensdag 11 februari 2026 @ 14:36:24 #181
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220064492
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:37 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Michael Jackson had ook fans, net als ook nog steeds hele volksstammen Borsato ophemelen.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  woensdag 11 februari 2026 @ 14:38:04 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220064511
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:44 schreef capricia het volgende:

Nou ja, zolang niemand behalve Epstein en Maxwell verantwoordelijk zijn gehouden, gaat er ook niks veranderen. Mensen moeten eindelijk eens gaan boeten voor hun daden.
pi_220064518
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:37 schreef capricia het volgende:

[..]
Hij is toch ook veroordeeld voor sex met minderjarigen enzo? En zijn fop-straf uitgezeten. Dus dat ie slachtoffers gemaakt heeft, geloof ik wel. Dat lijkt me wel duidelijk.

Maar in deze files zie ik dat niet terug komen.
Dan heb je toch behoorlijk wat video en geluidsopnames gemist want er zit letterlijk een video tussen van een kind dat verkracht wordt door een hond.
pi_220064669
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 13:21 schreef capricia het volgende:

[..]
Kan van alles zijn. Ik vind dit geen bewijs.
"and he [God] helped save her life. whoops"

Dat "whoops" is voor mij bewijs genoeg dat ze haar omgebracht hebben. Ik heb daar geen beelden bij nodig, dat soort bewijsmateriaal zouden ze nooit naar elkaar sturen via e-mail, zo achterlijk zijn ze niet.
pi_220064803
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:06 schreef polderturk het volgende:

[..]
Nee ik maak geen punt tegen het geloof.

Ik wil laten zien hoe die mensen denken.
Ik begrijp dat jij het zo interpreteert, maar dat was absoluut niet de bedoeling.

Zo van "Ze dacht dat Jesus haar zou redden en moet je haar nu zien".
Kom op zeg, het had ieders dochter kunnen zijn in de handen van monsters die de vraag kreeg wat haar op dit moment zou kunnen redden. Antwoord: niets. Wanhoop, gebed, whatever. Zulke daders wens ik het allerergst toe. Ik kan er geen andere draai aan geven dan dat het te ziek voor woorden is. Maar goed, het zal wel niets worden.
pi_220064811
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dan heb je toch behoorlijk wat video en geluidsopnames gemist want er zit letterlijk een video tussen van een kind dat verkracht wordt door een hond.
Een kind dat verkracht wordt door een hond in een video?
Die heb ik inderdaad gemist. Linkje?
Google levert niets op.
- Goethe, “Faust”
  Moderator woensdag 11 februari 2026 @ 15:02:03 #187
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_220064813
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:38 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
:{w wtf
pi_220064924
quote:
15s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:02 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
:{w wtf
Tja als je allerlei schatrijke hooggeplaatsten satanisch wil inwijden en/of chanteren heb je kwaadaardige enge en belastende filmpjes nodig om ze hun beloften na te laten komen. Zoiets? Ik houd al zo’n vijf jaar overal rekening mee in deze zieke wereld. Wat niet kan, blijkt toch te kunnen. Elke keer wanneer je denkt dat het niet gekker kan……..tadaaa
― Thomas Sowell
pi_220064926
quote:
Antwoord:
"Whoops"

[ x ]
Waaruit blijkt trouwens dat dit een klein meisje betreft?
In die print screen in die tweet zie ik dat niet terug.

Het gesprek gaat trouwens verder:
https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA01860044.pdf
- Goethe, “Faust”
pi_220064978
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:01 schreef capricia het volgende:

[..]
Een kind dat verkracht wordt door een hond in een video?
Die heb ik inderdaad gemist. Linkje?
Google levert niets op.
Excuus, ze wordt alleen bereden door een hond maar heeft nog kleren aan.

twitter
pi_220065003
twitter
pi_220065005
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:51 schreef Tovia het volgende:

[..]
"and he [God] helped save her life. whoops"

Dat "whoops" is voor mij bewijs genoeg dat ze haar omgebracht hebben. Ik heb daar geen beelden bij nodig, dat soort bewijsmateriaal zouden ze nooit naar elkaar sturen via e-mail, zo achterlijk zijn ze niet.
Het gesprek gaat trouwens verder.

Epstein: '... that she felt gods presence next to her when she was in bed.. she knows that jesus
watches over her. and he helped save her life. Whoops'

Onbekende: 'you should dress up as him when you see her'

Epstein: 'Of course , the OH jesus Im coming trick'
- Goethe, “Faust”
pi_220065065
twitter
pi_220065088
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:14 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Excuus, ze wordt alleen bereden door een hond maar heeft nog kleren aan.

[ x ]
Waar zie jij Epstein dan?

Er zat ook nog zo'n vage martel-video met vergrootglas in die files maar die scheen achteraf uit een ordinaire pornovideo te komen en had niets met Epstein te maken.
- Goethe, “Faust”
pi_220065165
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:24 schreef capricia het volgende:

[..]

Er zat ook nog zo'n vage martel-video met vergrootglas in die files maar die scheen achteraf uit een ordinaire pornovideo te komen en had niets met Epstein te maken.
Moet ik Epstein zien dan? Dit komt van zijn harde schijf of uit zijn emails.

Waarom worden die tweets overigens verwijderd? Welke regel wordt er geschonden?
pi_220065193
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:24 schreef capricia het volgende:

[..]

U wilde Epstein zien?

twitter
  woensdag 11 februari 2026 @ 15:36:29 #197
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220065200
quote:
Ik snap echt niet wat hier bedoeld wordt... ben ik nu gek?
pi_220065233
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Moet ik Epstein zien dan? Dit komt van zijn harde schijf of uit zijn emails.

Waarom worden die tweets overigens verwijderd? Welke regel wordt er geschonden?
Ik geloof meteen dat er vreselijke dingen gebeurd zijn. Maar ik zie dat in deze files niet bewezen terug. Ik zie wel heel veel mensen een heleboel aannames doen:
Over een "kind dat verkracht wordt door een hond".

En dan kom je met een video waarop niemand verkracht wordt, we niet kunnen zien of het een kind is, en waarop ook geen Epstein staat. En waarbij verondersteld wordt in de tweet dat het over Jeb Bush gaat.

En over verwijderde tweets weet ik in elk geval niets. Wasn't me. :D
- Goethe, “Faust”
pi_220065250
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:35 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
U wilde Epstein zien?

[ x ]
Ook daar weten we de context niet van. Of dit een video voor een van zijn cliėnten is, blijkt toch nergens uit?

Nogmaals, ik vind het een smerige vent. En hij heeft ongetwijfeld heel veel op zijn kerfstok. Hij is niet voor niets veroordeeld. Maar mensen die van alles bij dat materiaal gaan verzinnen, daar schieten we toch niets mee op?
- Goethe, “Faust”
pi_220065261
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Nee gek niet, ik zou het eerder te puur en onschuldig noemen, wat eigenlijk geen slechte eigenschap is.

Er gaan al jaren complottheorieėn rond dat de elite “adrenochrome” gebruikt. Dit zou een middel zijn dat verjongend en levensverlengend werkt. Dit is een lichaamseigen stof die je uit jonge kinderen zou moeten halen. Volgens de complottheorieėn werkt dit het beste bij een kind dat onder enorme stress staat door angst of marteling. De elite zou hiervoor in baby’s handelen. In de epstein files komen verschillende emails voor die over het kopen van baby’s gaan. Zelfs een boze email van een vrouw die zegt: je had beloofd mijn baby te kopen.

Het adenochrome molecuul lijkt een beetje op een konijn.

Welnu, hier een foto van een vrouw, die een foto van haar baby stuurt, met haar voeten als konijnenoren. Een vrouw die een groot geldbedrag op haar rekening heeft gestort gekregen. Is deze baby verkocht voor adrenochrome?
pi_220065275
quote:
2s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:36 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Nee. Jij bent niet gek.
Mensen verzinnen er gewoon van alles bij. Er worden hier videos verzonnen die helemaal niet bestaan. :')
- Goethe, “Faust”
pi_220065278
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:43 schreef capricia het volgende:

[..]
Ook daar weten we de context niet van. Of dit een video voor een van zijn cliėnten is, blijkt toch nergens uit?

Nogmaals, ik vind het een smerige vent. En hij heeft ongetwijfeld heel veel op zijn kerfstok. Hij is niet voor niets veroordeeld. Maar mensen die van alles bij dat materiaal gaan verzinnen, daar schieten we toch niets mee op?
We weten de context wel.

We zien hier een eerder veroordeelde kinderpooier waar honderden beschuldigingen en aantijgingen tegen zijn en die weer in de cel zat wegens dezelfde feiten. Dat is de context.
pi_220065298
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:46 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
We weten de context wel.

We zien hier een eerder veroordeelde kinderpooier waar honderden beschuldigingen en aantijgingen tegen zijn en die weer in de cel zat wegens dezelfde feiten. Dat is de context.
Okay man, goede reden om er van alles bij te gaan verzinnen. Van konijnen tot verkrachtingsvideo's.
- Goethe, “Faust”
pi_220065398
quote:
Oei. Ik heb hier vroege, toen die terrorist hier nog een baby was, ook zo gezeten. Uren achter elkaar :o

Meestal de knieėn iets gebogen, maar op een gegeven moment wordt dat irritant en dan deed ik de benen plat. :'(
pi_220065635
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:48 schreef capricia het volgende:

[..]
Okay man, goede reden om er van alles bij te gaan verzinnen. Van konijnen tot verkrachtingsvideo's.
Dus we kennen de context wel?

Je ziet die foto toch? Dan is dat toch niet verzonnen? Welke interpretatie je er aan hangt is aan jou, maar feit is dat die foto bestaat.
pi_220065705
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 16:32 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dus we kennen de context wel?

Je ziet die foto toch? Dan is dat toch niet verzonnen? Welke interpretatie je er aan hangt is aan jou, maar feit is dat die foto bestaat.
Over welke foto heb je het nu?
Want net ging het nog over een filmpje.
En daarna gaf je een tweet met oa een foto van een konijn.

Misschien kun je in de files aangeven waar ik dat konijn kan vinden. Of bedoel je een heel andere foto? En is die konijn er weer bij gefantaseerd?

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 11-02-2026 16:47:54 ]
- Goethe, “Faust”
pi_220065813
Als ik Google op die tekst kom ik wel op die email uit de epstein files maar die baby foto zie ik alleen op Twitter. Misschien gebruik ik de verkeerde reverse image search maar volgens mij is het gefabriceerd
pi_220065867
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 16:52 schreef opgebaarde het volgende:
Als ik Google op die tekst kom ik wel op die email uit de epstein files maar die baby foto zie ik alleen op Twitter. Misschien gebruik ik de verkeerde reverse image search maar volgens mij is het gefabriceerd
Zou mij niets verbazen als het wel uit een van die emails komt. Uit de Epstein files. Ik zal even zoeken.

Edit, gevonden:
quote:
Oh MY GOD!!!!!!! JEFFREY'',u
i can't believe what i see in my bank account... this is unbelievable...this bank account never ever saw such a
numbers... Jeffrey.... i don't know what to say,what to do, how to express my gratitude...Thank you so so much...
from all of us.
I want you to know that this will never be waisted for not important things. we won't t touch it, till we
realy realy need it for [redacted]

Greatest Thank You. Your generosity has no limits...
The only thing i can do is to share my happiness with you...
This little rabbit says THANK YOU!!!
En twee fotos.
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA01183849.pdf

Ik lees hier een dankbare moeder in, die kennelijk een groot bedrag van Epstein op haar bankrekening gekregen heeft. En dit geld wil gebruiken voor haar kind.

[ Bericht 20% gewijzigd door capricia op 11-02-2026 17:14:36 ]
- Goethe, “Faust”
pi_220066412
Pam Bondi die live ondervraagd word:

Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220066486
Ben wel benieuwd of hier ook echt mensen zijn die door al die pdf's aan het spitten zijn.

Was even met een vriendin wezen kijken op de site maar jezus wat een berg, en allemaal pdf's.. lekker man.

Of hebben jullie het hele archief in huis gehaald middels torrents??
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220066553
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Pam Bondi die live ondervraagd word:

Is dat die dame die zei dat ze de files op haar bureau had liggen en vervolgens moesten wij dat vergeten en probeerden ze te zeggen dat er helemaal geen files zijn? En zie waar we nu zijn
pi_220066564
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:23 schreef Chandler het volgende:
Ben wel benieuwd of hier ook echt mensen zijn die door al die pdf's aan het spitten zijn.

Was even met een vriendin wezen kijken op de site maar jezus wat een berg, en allemaal pdf's.. lekker man.

Dat laat ik liever over aan de Coffeezilla's en Mudahars. Die zijn heel wat beter dan ik in het filteren van informatie.
pi_220066567
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:32 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
Is dat die dame die zei dat ze de files op haar bureau had liggen en vervolgens moesten wij dat vergeten en probeerden ze te zeggen dat er helemaal geen files zijn? En zie waar we nu zijn
:Y
pi_220066579
quote:

Misschien is deze site handiger voor je? https://jmail.world/

Kan je door de mails gaan alsof je zelf in Epsteins Gmail account zit
pi_220066585
De hele ondervraging van Pam is niet zo interessant, maar er zijn grote delen die zeker de moeite waard zijn om terug te kijken. Het gedeelte waarin Massie haar ondervraagd bijvoorbeeld.
pi_220066810
quote:
Ik heb er best wel even doorheen gespit.
pi_220067044
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2026 18:32 schreef FundsAreSafu het volgende:

[..]
6 mijoen docs over het hoofd gezien. Kan gebeuren toch.
pi_220067093
quote:

Ik zag op Youtube een filmpje van iemand die door de fonts te analyseren, en de afmetingen van de zwarte blokjes bepaalde namen kon ontcijferen. Veel werk, maar misschien komt er iemand die dat dan kan automatiseren.

Er zijn vast wel een paar van die freaks 24h per dagen bezig zijn met die files.
pi_220067242
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:14 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Ik zag op Youtube een filmpje van iemand die door de fonts te analyseren, en de afmetingen van de zwarte blokjes bepaalde namen kon ontcijferen. Veel werk, maar misschien komt er iemand die dat dan kan automatiseren.

Er zijn vast wel een paar van die freaks 24h per dagen bezig zijn met die files.
Link?
pi_220067316
quote:

Ik zoek op termen. Bijvoorbeeld 'love' of 'i love you'.
Het is niet normaal hoeveel liefdesverklaringen hij kreeg van (oud) geliefden. En dan gewoon terug antwoorden 'send nudes'. :+
Of met hele opsommingen komt met wat er allemaal mis was met de betreffende dame.

'I love you, I admire you, i made a mistake'

Met foto. Eindeloze liefdesverklaringen.

[ Bericht 3% gewijzigd door capricia op 11-02-2026 19:38:24 ]
- Goethe, “Faust”
pi_220067345
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:14 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Die heb ik ook gezien. Dat bleek gewoon AI te zijn die er letters en woorden van probeerde te maken.
- Goethe, “Faust”
pi_220068417
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 19:26 schreef capricia het volgende:

[..]
Die heb ik ook gezien. Dat bleek gewoon AI te zijn die er letters en woorden van probeerde te maken.
Niet hetzelfde volgens mij.
pi_220068528
quote:
Oh ja. Die :D
Maar zij haalde de namen dus elders op, of weet welke namen er bij horen, en gaat dan passen en meten waar de namen fitten.
Correct?
- Goethe, “Faust”
pi_220068571
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Oh ja. Die :D
Maar zij haalde de namen dus elders op, of weet welke namen er bij horen, en gaat dan passen en meten waar de namen fitten.
Correct?
Ja precies.
pi_220068631
Die Bondi ziet er wel echt belabberd uit tijdens die hoorzitting, wel mooi.

Urenlang geen enkel vraag beantwoorden. :')
pi_220068736
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 14:36 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
De fbi zei ook dat er geen verdere verdachten waren en 2 dagen geleden dook er een lijst op van de fbi met 6 coconspirators.

Ik heb de indruk dat jij heel erg veel nieuws mist. Enkele dagen terug ook al toen je mij paternalistisch toesprak dat ik me moest baseren op feiten uit het dossier en niet op wat ik dacht te lezen en ik je 2 minuten later met de feiten uit het dossier om de oren sloeg.

De directeur van de FBI heeft letterlijk gelogen. Dat is inmiddels een feit.

De fbi en de doj zijn gecorrumpeerd.

Hier zie je de directeur van de FBI onder ede een, zoals we nu weten, leugen vertellen:
[ x ]
Je blaat vooral uit je nek. Als je gevraagd wordt om al die schokkende onthullingen kom je aan met de gebruikelijke vage emails waaruit echt helemaal niets kan worden opgemaakt tenzij je hersens helemaal op hol slaan.
pi_220069249
Maar wat een files zeg en wat heerlijk niet simpel indexeerbaar aangeleverd.. dus heel veel werk om een beetje redelijke database op te bouwen van al deze data
The people who lost my respect will never get a capital letter for their name again.
Like trump...
pi_220069437
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:26 schreef Monolith het volgende:

[..]
Je blaat vooral uit je nek. Als je gevraagd wordt om al die schokkende onthullingen kom je aan met de gebruikelijke vage emails waaruit echt helemaal niets kan worden opgemaakt tenzij je hersens helemaal op hol slaan.
De 'schokkende' onthulling is dat die man bedolven werd onder mails van vrouwen uit het Oostblok die maar al te graag een relatie met hem wilden.
Voor een betere toekomst. Of geld voor een studie en heel graag papieren voor de VS wilden hebben. In ruil voor een relatie, massages en seks.

Wat ik zelf vreemd vind zijn al die berichten van vrouwen die zwanger zijn of een kind gekregen hebben. Dat vind ik wel heel vaag om naar zo iemand te gaan sturen.
Maar ja [complot modes aan], misschien lopen er nu veel mensen met Epstein genen op deze wereld [complot modes uit].

Die man moet een gigantische aantrekkingskracht gehad hebben. Op vrouwen. Maar ook op allerlei mannen in deze wereld. Want ze kwamen allemaal maar wat graag lunchen en op bezoek en feestjes vieren. Beide geslachten.
- Goethe, “Faust”
pi_220069460
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:26 schreef Monolith het volgende:

[..]
Dat er niets of weinig (concreets) kan worden opgemaakt uit zwartgelakte “vage mails” suggereert “schokkende inhoud”
Just saying
― Thomas Sowell
pi_220069493
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:25 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Dat er niets of weinig (concreets) kan worden opgemaakt uit zwartgelakte “vage mails” suggereert “schokkende inhoud”
Just saying
Tot nu toe zie ik die schokkende inhoud vooral politiek.
Dat Britse politici enzo allerlei markt gevoelige info naar hem stuurde. :')
Ook Andrew, binnen vijf minuten nadat hij die info had, stuurde die het door.

En wat mij betreft gaat de beerput open. En worden al die mensen gewoon berecht. Die strafbare feiten gepleegd hebben.
- Goethe, “Faust”
pi_220069535
Kortom, de VS en Trump fans gaan tot het gaatje om de zaak te verdedigen. Met als voornaamste argument, dat er geen onderzoeken of rechtszaken zijn gestart tegen de andere deelnemers. Hun helden. Zelf zouden ze hetzelfde hebben gedaan.
  VIVA woensdag 11 februari 2026 @ 21:40:59 #233
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220069567
Is er al iets meer bekend geworden over de claim dat Trump meer dan 1 Miljoen keer genoemd is in de nog niet opengebaarde Epstein files? Dat is toch wel een dingetje als dat echt zo is.

quote:
Trump more than a million times raskin is this true?

Yes, it is true that Rep. Jamie Raskin made this claim on February 10, 2026, after reviewing unredacted Jeffrey Epstein files at the Department of Justice.
Raskin stated that when he performed a keyword search for "Trump," "Donald," or "Don" in the unredacted database, it returned more than a million results.

Key Details of the Claim
- The Search: Raskin clarified that he used the DOJ's internal database review tool and searched for the names "Trump," "Donald," and "Don".
- Context: He noted that he could not guarantee every "Donald" result referred specifically to Donald Trump, but observed that the name was "all over the place".
- Comparison: In previously released redacted documents, Trump’s name appeared approximately 5,300 times across 38,000 mentions. Raskin argues that the high number in the unredacted files suggests the DOJ heavily redacted mentions of the president.
- Specific Evidence: Beyond the count, Raskin highlighted a 2009 email in which Epstein’s lawyers quoted Trump saying Epstein was a guest at Mar-a-Lago and was "never asked to leave"—contradicting Trump's public claims of having barred Epstein from the club.

Official Response
The Department of Justice has defended its redactions, stating they are necessary to protect the names of victims and that they are "hiding nothing". Republican lawmakers, such as Thomas Massie, also reviewed the unredacted files but focused their criticism on redacted names of other high-ranking individuals, such as a foreign government official and a well-known CEO.
Er is nog maar een handjevol media die dit melden.
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220069582
twitter

100% inlichtingendienst die Epstein en Ghislaine, vader van Ghislaine was al Mossad

quote:
The post shares a 2003 photo of Fidel Castro hosting Colombian President Andrés Pastrana and Jeffrey Epstein in Havana during peace talks, framing it as a casual association to mock the quoted tweet's sympathy for communist actions against the wealthy.

Epstein accompanied Pastrana as a guest at Castro's invitation, with Ghislaine Maxwell also present, highlighting diplomatic ties between leftist Cuba and figures later implicated in scandals, as confirmed by Pastrana's 2019 statements.

Replies reveal polarized views: critics see hypocrisy in Castro's elite connections, while defenders emphasize the official context of Colombia's FARC negotiations, underscoring ongoing debates over historical leftist alliances.

pi_220069601
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 20:20 schreef Jed1Gam het volgende:
Die Bondi ziet er wel echt belabberd uit tijdens die hoorzitting, wel mooi.

Urenlang geen enkel vraag beantwoorden. :')
twitter

Bondi is de slechtste keuze die er was, Trump heeft hier echt een fout mee gemaakt.

De Bushes zijn nl. anti-Trumpers tegenwoordig, en wie waren er blij met de Pam Bondi aanstelling? je raadt het al. De Bushes, die kliekje zijn met de oud democraten (uniparty)

Liefste neemt hij vandaag nog afscheid van haar. Ze werkt alleen maar tegen.
pi_220069606
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:45 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

100% inlichtingendienst die Epstein en Ghislaine, vader van Ghislaine was al Mossad
[..]

Jij bent vooral boos, dat Epstein jou niet heeft uitgenodigd? Dan had je daar ook al je "vrienden" kunnen leren kennen!
pi_220069654
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:50 schreef SymbolicFrank het volgende:

[..]
Jij bent vooral boos, dat Epstein jou niet heeft uitgenodigd?
Projectie, er is niets boos aan mijn post :s)

De enige die boos zijn diegene die het niet kunnen uitstaan dat Trump zo clean als een whistle is.
Misschien volgende keer dat jullie hem hebben Frankie, hou de hoop. :9

En de democraten zijn niet mijn vrienden. Walgelijke mensen zijn dat gebleken, de clintons, epstein, gates en de honderden andere dems.
  woensdag 11 februari 2026 @ 21:59:48 #238
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220069684
Aantal kunststukken geschilderd door slachtoffer Maria Farmer die nu toch naar buiten zijn gegaan:

twitter

twitter

twitter

twitter
pi_220069721
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:56 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Projectie, er is niets boos aan mijn post :s)

De enige die boos zijn diegene die het niet kunnen uitstaan dat Trump zo clean als een whistle is.
Misschien volgende keer dat jullie hem hebben Frankie, hou de hoop. :9

En de democraten zijn niet mijn vrienden. Walgelijke mensen zijn dat gebleken, de clintons, epstein, gates en de honderden andere dems.
Wat zou jij doen, als je de absolute heerser van de EU zou zijn? Om te beginnen iedereen laten merken dat ze het maar 1 keer oneens met je kunnen zijn, omdat ze dan geen hoofd meer hebben? Alhoewel de mooie vrouwen een plekje in je harem krijgen?
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:05:56 #240
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220069733
twitter

twitter
pi_220069749
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:59 schreef Momo het volgende:
Aantal kunststukken geschilderd door slachtoffer Maria Farmer die nu toch naar buiten zijn gegaan:

[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Kan iemand EFTA01652477 vinden in de files?
Dat lijkt op Trump en Maxwell.

twitter
- Goethe, “Faust”
pi_220069780
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 21:59 schreef Momo het volgende:

[ x ]
[ x ]
[ x ]
[ x ]
Die tweede foto :X
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_220069783
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:08 schreef capricia het volgende:

[..]
Kan iemand EFTA01652477 vinden in de files?
Dat lijkt op Trump en Maxwell.

[ x ]
Is Trump met Maxwell lijkt het.

https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA01652467.pdf
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:11:30 #244
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220069789

pi_220069904
quote:
Biograaf Andrew waarschuwt dat beerput nog veel verder opengaat: ’Er zijn meer seksvideo’s van hem dan er op één dag beschikbaar zijn op Pornhub’
:o

https://www.telegraaf.nl/(...)rnhub/131164521.html
- Goethe, “Faust”
pi_220069936

Vuurwerk maar er zijn nog wel meer van zulke clashes. Bondi komt niet verder hoe geweldig Trump is.
pi_220070007
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 22:45 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Laten voor wat het is niet. Er hebben zeker wel perversiteiten plaatsgevonden. Punt is alleen dat dat maar een heel klein deel is van alle informatie.
pi_220070027
quote:
Wedden dat we daar niets van gaan horen? niet omdat het wordt tegengehouden, maar omdat die video's er helemaal niet zijn. Biograaf wil even in het middelpunt van de aandacht staan.
pi_220070035
quote:
Bron? waar is dit van?
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:41:37 #250
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220070040
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:40 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Bron? waar is dit van?
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:10 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Is Trump met Maxwell lijkt het.

https://www.justice.gov/e(...)010/EFTA01652467.pdf
pi_220070048
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:10 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Die tweede foto :X
Maar, wat kunnen we hier precies mee?
pi_220070054
Wat mij vooral opvalt is dat velen af en toe in de val vallen voor alles wat ooit als tip is binnengekomen en naar FBI is gestuurd tussen 2018 en 2025 grotendeels uit troep en nep mails bevat.

Als iemand hier in die tijdsperiode FOK! forum had gemaild naar FBI files hadden we hem nu ook gezien, snap ook niet waarom FBI uberhaupt al die files stored en niet afscheid van heeft genomen.

We moeten ook goed begrijpen dus dat in realiteit de FBI heel veel files tussen deze periode wel verwerkt heeft en gearchiveerd.

quote:
Epstein network survivor painted this and emailed it to the FBI, pleading for help and safety—just last year.

Why is the man on the sofa in the red tie redacted from this survivors art?
Dit soort dingen zijn allemaal fanfiction imho. Want de epstein island activiteiten vonden in mijn optiek daadwerkelijk plaats tussen 1995 en 2008. Waarom gaan die Epstein victims pas afgelopen jaar van die vage tekeningen maken?

Op 1 van de tekeningen staats zelfs "Free Palestine".. gewoon weer een gekkie aan de drugs
pi_220070064
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:41 schreef Momo het volgende:

[..]
[..]

Maar, dit zijn tekeningen. Door wie gemaakt dan?
  woensdag 11 februari 2026 @ 22:46:41 #254
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220070070
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:45 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar, dit zijn tekeningen. Door wie gemaakt dan?
Lees dan de tweets die ik poste, Epstein slachtoffer Maria Farmer maakte deze tekeningen.
pi_220070076
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Lees dan de tweets die ik poste, Epstein slachtoffer Maria Farmer maakte deze tekeningen.

Totaal ongeloofwaardig mens dus, Frie Frie Palestine, Erika Kirk is een jood!!
pi_220070078
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:46 schreef Momo het volgende:

[..]
Aaah zo. En wat is de bedoeling daarvan? speelt ze met de rest een soort 'kijk eens wat voor sporen ik nalaat met mijn tekeningen'?

Waarom noemt ze niet gewoon namen?
pi_220070090
quote:
10s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:47 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Totaal ongeloofwaardig mens dus, Frie Frie Palestine, Erika Kirk is een jood!!
Ja. Het komt allemaal nogal over alsof iemand die zelf niet helemaal goed is.
  VIVA woensdag 11 februari 2026 @ 22:50:22 #258
47344 cosmosis
Lucky to be alive
pi_220070094
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:43 schreef epicbeardman het volgende:
Wat mij vooral opvalt is dat velen af en toe in de val vallen voor alles wat ooit als tip is binnengekomen en naar FBI is gestuurd tussen 2018 en 2025 grotendeels uit troep en nep mails bevat.

Als iemand hier in die tijdsperiode FOK! forum had gemaild naar FBI files hadden we hem nu ook gezien, snap ook niet waarom FBI uberhaupt al die files stored en niet afscheid van heeft genomen.

We moeten ook goed begrijpen dus dat in realiteit de FBI heel veel files tussen deze periode wel verwerkt heeft en gearchiveerd.
[..]
Dit soort dingen zijn allemaal fanfiction imho. Want de epstein island activiteiten vonden in mijn optiek daadwerkelijk plaats tussen 1995 en 2008. Waarom gaan die Epstein victims pas afgelopen jaar van die vage tekeningen maken?

Op 1 van de tekeningen staats zelfs "Free Palestine".. gewoon weer een gekkie aan de drugs
Wel mee eens, waarom beginnen ze niet met het releasen van files die daadwerkelijk onderzocht zijn op waarheid? Dan kun je de 6 miljoen files mogelijk terugbrengen tot een 1 miljoen, waar het publiek niet zelf de schifting meer hoeft te maken, omdat dit al onderzocht is......

Of wacht, misschien is het wel tactiek om zoveel mogelijk ruis naar buiten te brengen, waarop men tot in den treure gaat speculeren, waardoor de realiteit niet meer van fictie te onderscheiden valt? Zou dat het zijn?
What lies behind makes no sense in my mind
pi_220070159
quote:
3s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:50 schreef cosmosis het volgende:

[..]
Wel mee eens, waarom beginnen ze niet met het releasen van files die daadwerkelijk onderzocht zijn op waarheid? Dan kun je de 6 miljoen files mogelijk terugbrengen tot een 1 miljoen, waar het publiek niet zelf de schifting meer hoeft te maken, omdat dit al onderzocht is......

Of wacht, misschien is het wel tactiek om zoveel mogelijk ruis naar buiten te brengen, waarop men tot in den treure gaat speculeren, waardoor de realiteit niet meer van fictie te onderscheiden valt? Zou dat het zijn?
Zal wel deel van waarheid in zitten, in mijn zullen de echte misdaden met kinderen ect dan ook voor Epstein's veroordeling of controverse in 2008 hebben plaatsgevonden.
Wat allemaal evidence is wat wij nooit meer krijgen te zien omdat dit al behandeld is in die rechtszaak?

Ik heb best wat files doorgenomen en als ik het zo bekeek is hij in die periode erna wel doorgegaan met meiden, maar voornamelijk wel 18+ meiden en vaak modellen die zich na introductie of kennismaking zelf weer aanboden aan Epstein. Hij betaalde natuurlijk luxe tripjes en vluchten, hotels, meiden die in zijn woningen konden overnachten, een sugardaddy.

Daarnaast was het een onmogelijk invloedrijke man, wat mij doet denken dat hij of een soort van plea-deal heeft gemaakt ergens op achtergrond om zijn connecties te gebruiken als FED of CIA agent. Ik weet niet of het blackmailen betrof of misschien zat Epstein er daadwerkelijk wel in voor the love of the game.

Het is op dit moment voornamelijk moddergooien en niets blijft hangen, sommigen zeggen dat vorige administratie het expres 4 jaar heeft laten liggen omdat ze wisten dat er niets concreets instond over Trump en hij het natuurlijk ongeacht de uitkomst nooit goed kan doen.

Is het redacted? dan beschermt Trump pedo's of redact de FBI zijn naam, terwijl Trump helemaal niet persoonlijk over redacten van files gaat of überhaupt het unredacted vrijgeven. Dat zie je ook met files zoals Kennedy moord of 9/11.

De dems hebben dit goed opgezet om door Trump te laten handelen, want die wisten dat het een shitshow ging worden.

Vermoedelijk eindigt het ook allemaal in niets.
pi_220070196
Ik ben zo benieuwd of er überhaupt wel onderzoek gedaan is naar dit soort aangiftes. Of stoppen ze het in een file en kijken ze er niet meer naar?
Want waar zijn de arrestaties?

Moet je die file eens lezen. :r

twitter
- Goethe, “Faust”
pi_220070200
Daarnaast lag er natuurlijk de ultieme kans voor vorige administratie om Trump letterlijk onder de bus te gooien, als ze de files gearchiveerd hebben tussen die periode (2018-2025) en Trump stond daar in, dan was er vast wel een knielende FBI agent geweest die deze files met een USB stick bij newsoutlets door de brievenbus gooide.

Daarnaast waar zijn al die Epstein victims de afgelopen 15 jaar geweest, natuurlijk zijn er wel hier en daar rechtszaken en settlements geweest. Maar groot deel krijgt ook gewoon geld om daar nu te staan schreeuwen en chaos te veroorzaken. Er zullen ook altijd vrouwen zijn die daadwerkelijk zo gedesillusioneerd zijn dat ze relaties hadden met Epstein ondanks ze hem nog nooit ontmoet hebben of trauma's hebben opgelopen, geloven in hen eigen fabeltjes. Niet alles wat iemand roept op TV is helaas de waarheid, tegenwoordig is ook veel politiek gemotiveerd.

Als je echt daadwerkelijk misbruik bent als tiener en je noemt namen, begint een rechtszaak en kan datums aangeven van prominenten zoals Trump b.v. die hen "misbruikt" zouden hebben. Denk je niet dat die al naar voren waren gekomen in de afgelopen 10 jaar?

Denk je niet dat die hem voor het gerecht willen slepen en duizenden interviews afgeven, Trump slopen totdat hij bankroet is, Netflix documentaires en financieel binnenlopen met boekendeals? Nee.. die zijn er niet. Die hopium heb ik zelfs opgegeven.
pi_220070216
quote:
1s.gif Op woensdag 11 februari 2026 23:07 schreef capricia het volgende:
Ik ben zo benieuwd of er überhaupt wel onderzoek gedaan is naar dit soort aangiftes. Of stoppen ze het in een file en kijken ze er niet meer naar?

[ x ]
Ik denk dat veel van dit soort claims ook met een korrel zout worden genomen, natuurlijk is dit extreem als dit echt gebeurd is. Zeker als je de details bekijkt en diegene dat zo omschrijft zou je denken dat je hier niet over liegt.

Ook snap ik wss waarom iemand dit niet direct eerder heeft aangegeven, aangifte tegen zulke machtige personen werd/wordt toch vaak weggewoven. Aangifte tegen Clinton b.v. in de jaren 1995 oid lachten ze je waarschijnlijk gewoon uit bij de FBI. Als die niet al corrupt waren destijds.

Maarja wat moeten ze nu doen? 20-22 jaar geleden..
pi_220070232
quote:

[ x ]
Ze hadden wat bijzondere fantasie.
pi_220070234
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:43 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Maar, wat kunnen we hier precies mee?
Als je zegt dat de foto van stormfront afkomt, dan geloof ik het ook
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_220070241
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 23:19 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Als je zegt dat de foto van stormfront afkomt, dan geloof ik het ook
Nou, inderdaad. En de kant van de slachtoffers wordt er niet veel sterker mee.
  woensdag 11 februari 2026 @ 23:28:40 #266
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_220070262
Pure klassejustitie.

Zum kotzen.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_220070343
twitter
pi_220070346
twitter
  donderdag 12 februari 2026 @ 00:05:38 #269
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_220070351
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:43 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

godverdomme _O-
pi_220070359
quote:

[ x ]
Of deze;

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00078198.pdf

Zijn geloof ik Canadese advocaten die contact zoeken met de Amerikaanse autoriteiten om het verhaal van hun client te onderzoeken?

Het verhaal van hun client is zeer verontrustend en lijkt ondersteund door o.a. fotografisch bewijs. Ze zouden ook in het bezit zijn van foto's waarin hun client misbruikt wordt. Die fotos staan er uiteraard niet in maar wel een beschrijving van een van de foto's;

quote:
The photo shows a girl, her face visible, who looks prepubescent with medium length
dark hair. Several Caucasian men are holding the girl's legs spread open, her vagina is
visible and gashed, and there is blood coming out. In the photo's foreground, a man with
a white shirt appears to be inserting his hand or something into her vagina. A round
imprinted symbol of some kind is visible on the girl's leg on the underside of her left
thigh. In the photo's right hand corner, there is an arm with a green shirt visible. An arm
holds the girl's knee in the air. In the photo's left foreground, there is a profile of aman
with long sideburns, a beard and a small bald spot on hishead. In the photo's background
on the left there appears to be the unclothed top torso of a man. A man with what appears
to be a black t-shirt and a blue shirt appears to the left of the girl's face. On the photo's
lower left, there is a green structure which is hard to identify. The girl's mouth looks
bloody and her tongue is extended. There is a bruise under her left eye and a red mark on
the left side of her neck. Her left shin is bleeding, and there are purplish bruises on her
abdomen. I recalls the actions taking place in this additional image.
Hier nog een email chain over dit geval;
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00078209.pdf

Ik vraag me echt af of hier wat mee gedaan is, lijkt er niet op.

[ Bericht 0% gewijzigd door Sjemmert op 12-02-2026 00:23:20 ]
pi_220070401
Wat is op Fok! inmiddels de consensus over Trump en Epstein?
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220070406
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 00:37 schreef Montagui het volgende:
Wat is op Fok! inmiddels de consensus over Trump en Epstein?
Dat er meer sex offenders president van de VS zijn dan koning van Nederland.
pi_220070433
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 00:02 schreef QAnonn het volgende:
[ x ]
We komen zelfs met quotes van mensen die al jaren dood zijn.

Weet iemand hoe George Carlin hierover dacht?
pi_220070632
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Laten voor wat het is niet. Er hebben zeker wel perversiteiten plaatsgevonden. Punt is alleen dat dat maar een heel klein deel is van alle informatie.
Ik gaf daar een sarcastische reactie op het bericht erboven.
Dus eens.
― Thomas Sowell
  donderdag 12 februari 2026 @ 08:26:36 #275
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220071027
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nee gek niet, ik zou het eerder te puur en onschuldig noemen, wat eigenlijk geen slechte eigenschap is.

Er gaan al jaren complottheorieėn rond dat de elite “adrenochrome” gebruikt. Dit zou een middel zijn dat verjongend en levensverlengend werkt. Dit is een lichaamseigen stof die je uit jonge kinderen zou moeten halen. Volgens de complottheorieėn werkt dit het beste bij een kind dat onder enorme stress staat door angst of marteling. De elite zou hiervoor in baby’s handelen. In de epstein files komen verschillende emails voor die over het kopen van baby’s gaan. Zelfs een boze email van een vrouw die zegt: je had beloofd mijn baby te kopen.

Welnu, hier een foto van een vrouw, die een foto van haar baby stuurt, met haar voeten als konijnenoren. Een vrouw die een groot geldbedrag op haar rekening heeft gestort gekregen. Is deze baby verkocht voor adrenochrome?
dat is echt wel heel ver gezocht, jezus...
pi_220071245
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2026 08:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Net zo ver gezocht als Epstein met zn eiland.
pi_220071456
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 15:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Welnu, hier een foto van een vrouw, die een foto van haar baby stuurt, met haar voeten als konijnenoren. Een vrouw die een groot geldbedrag op haar rekening heeft gestort gekregen. Is deze baby verkocht voor adrenochnrome?
Als ik niet in het rabbit hole van de Epstein files was gedoken, zou ik zeggen dat slaat nergens op.

Maar ben ondertussen overtuigd dat 1. De mensen die erin voorkomen tot alles in staat zijn, en 2. Met geld ook alles te kopen is, inclusief babies. En misschien 3. De focus op jong blijven is natuurlijk groot vooral bij celebs.

Dus ja, het zou mij niet eens verbazen.
  donderdag 12 februari 2026 @ 09:32:27 #278
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220071474
quote:

[..]

In dit soort discussies wel goed als je dan linkt naar die bestanden op de website.
pi_220071481
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2026 09:32 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
In dit soort discussies wel goed als je dan linkt naar die bestanden op de website.
Ja die worden vervolgens verwijderd terwijl er geen enkele regel is overtreden.
  donderdag 12 februari 2026 @ 09:34:49 #280
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_220071494
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 09:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja die worden vervolgens verwijderd terwijl er geen enkele regel is overtreden.
Plaats nog een x dan? Ik heb ook zoveel links geplaatst naar de epstein files op justice.gov.
  donderdag 12 februari 2026 @ 09:35:14 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_220071497
quote:
2s.gif Op donderdag 12 februari 2026 08:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]
Eens

Tegelijkertijd zijn mensen soms echt compleet ziek.
Ik heb in de zorg gewerkt, mensen behandeld die als kind geamputeerd en verder verminkt zijn om geld op te halen als bedelaar, ingezet als seksslaaf, kinderen achtergelaten in ziekenhuis/kliniek omdat ze ziek of gehandicapt waren

Er komt heel heel veel nare shit voor

En dit waren echt niet allemaal ouders die niet anders konden qua financiėn, draagkracht etc
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_220072086
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 22:36 schreef theunderdog het volgende:

[..]
Het is ook gewoon heel moeilijk om daar iets gedaan mee te krijgen. Stel dat iemand iemand 15 jaar geleden verkracht heeft en het is voornamelijk zijn woord versus de hare, no way dat daar ooit iets terecht van gaat komen. Zo werkt het nou eenmaal bij veel zedenzaken.
pi_220072096
Het is wel goed nieuws dat we een stuk verder zijn mbt de Epstein files dan een jaar geleden. En er zal nog veel komen hoop ik.
pi_220072112
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 00:09 schreef Sjemmert het volgende:

[..]
Of deze;

https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00078198.pdf

Zijn geloof ik Canadese advocaten die contact zoeken met de Amerikaanse autoriteiten om het verhaal van hun client te onderzoeken?

Het verhaal van hun client is zeer verontrustend en lijkt ondersteund door o.a. fotografisch bewijs. Ze zouden ook in het bezit zijn van foto's waarin hun client misbruikt wordt. Die fotos staan er uiteraard niet in maar wel een beschrijving van een van de foto's;
[..]
Hier nog een email chain over dit geval;
https://www.justice.gov/e(...)209/EFTA00078209.pdf

Ik vraag me echt af of hier wat mee gedaan is, lijkt er niet op.
Jezus dit is echt afschuwelijk
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
pi_220072230
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:26 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Het is ook gewoon heel moeilijk om daar iets gedaan mee te krijgen. Stel dat iemand iemand 15 jaar geleden verkracht heeft en het is voornamelijk zijn woord versus de hare, no way dat daar ooit iets terecht van gaat komen. Zo werkt het nou eenmaal bij veel zedenzaken.
Dat is helaas wel de realiteit. Tel daar ook nog eens bij op dat je zeker in de VS als slachtoffer een enorme lastercampagne kunt verwachten waarbij de advocaten van de dader er alles aan zullen doen om je geloofwaardigheid te slopen. En als je iemand als Trump beticht van seksueel misbruik wordt het nog veel erger want dan krijg je ook nog eens alle fanboys over je heen. In het gunstige geval met enkel online laster, maar in het ergste geval ook gewoon met fysieke bedreigingen of geweld.
pi_220072407
twitter
pi_220072412
twitter
pi_220072455
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 10:56 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
quote:
Nowak maintained a close personal and financial relationship with convicted sex trafficker Jeffrey Epstein.[31] The preface of his 2011 textbook, Evolutionary Dynamics: Exploring the Equations of Life, ends with "I thank Jeffrey Epstein for many ideas and for letting me participate in his passionate pursuit of knowledge in all its forms."
Die staat hier ook in de kast. Komt wel dichtbij zo.
  donderdag 12 februari 2026 @ 11:04:39 #289
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_220072481
quote:
Het is wel goed nieuws dat we een stuk verder zijn mbt de Epstein files dan een jaar geleden. En er zal nog veel komen hoop ik.
Het is geen goed nieuws dat er nog steeds geen extra mensen aangepakt en veroordeeld zijn. Zelfs Andrew wandelt nog vrij rond. En de Attorney General van de VS doet ene beetje hooghartig tegen de slachtoffers en moet erkennen dat de DOJ geen contact heeft gehad met de slachtoffers. Beschamend.

[ Bericht 11% gewijzigd door SEMTEX op 12-02-2026 11:19:55 ]
pi_220072616
Epstein was een monster.

twitter
pi_220072635
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 11:24 schreef polderturk het volgende:
Epstein was een monster.

[ x ]
MaAr de DOw!!!11

donderdag 12 februari 2026 @ 11:29:07 #292
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220072647
quote:

[..]
Je kunt op zijn minst een onderzoek starten, want het gaat niet om een persoon, maar heel veel personen. Dat lijkt mij toch een stuk zorgelijker dan 'zijn woord versus de hare'.

[ Bericht 0% gewijzigd door Vis1980 op 12-02-2026 14:01:10 ]
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220073920
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 09:30 schreef LaDaDiDa het volgende:

[..]
Als ik niet in het rabbit hole van de Epstein files was gedoken, zou ik zeggen dat slaat nergens op.

Maar ben ondertussen overtuigd dat 1. De mensen die erin voorkomen tot alles in staat zijn, en 2. Met geld ook alles te kopen is, inclusief babies. En misschien 3. De focus op jong blijven is natuurlijk groot vooral bij celebs.

Dus ja, het zou mij niet eens verbazen.
Als je mij dit een maand geleden had gezegd had ik je voor gek verklaard.

Na honderden emails uit de Epstein files ben ik overtuigd: deze mensen eten baby's.

Met hun "jerky" en "frozen white tuna".
pi_220073985
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 11:29 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je kunt op zijn minst een onderzoek starten, want het gaat niet om een persoon, maar heel veel personen. Dat lijkt mij toch een stuk zorgelijker dan 'zijn woord vursus de hare'.
Gewoon uit het raam laten vallen. Het is de moeite van een onderzoek niet waard.
  donderdag 12 februari 2026 @ 13:43:39 #295
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220074126
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 13:31 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Gewoon uit het raam laten vallen. Het is de moeite van een onderzoek niet waard.
Alle betrokkenen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220074711
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 13:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Alle betrokkenen?
Alles boven de 60 met een piemel.
pi_220076317
quote:
Coffeezilla is wel _O_ gaat denk niet lang duren voor de deep state hem omlegt
Op dinsdag 9 december 2025 20:10 schreef Haags het volgende:
De enige goede Rus is een dode Rus.
pi_220076971
quote:
0s.gif Op donderdag 12 februari 2026 14:34 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Alles boven de 60 met een piemel.
Boft Maxwell effe ;{
pi_220077529
quote:
1s.gif Op donderdag 12 februari 2026 13:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als je mij dit een maand geleden had gezegd had ik je voor gek verklaard.

Na honderden emails uit de Epstein files ben ik overtuigd: deze mensen eten baby's.

Met hun "jerky" en "frozen white tuna".
Roseanne Barr werd ook niet geloofd. Begrijpelijk omdat een normaal mens er simpelweg niet bij kan dat er zoiets walgelijks werkelijk kan bestaan.
Echte bewijzen blijven uit, maar ik hecht er inmiddels wel geloof aan. Ze is zeker niet de enige die zich uitspreekt over deze vermeende gruwelen.

― Thomas Sowell
pi_220077594
Die Pam Bondi kan gewoon liegen onder ede? Weet iemand hoe dat zomaar kan, zonder gevolgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')