abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220036273
twitter

twitter

twitter

twitter

Nieuwsuur uitzending met uitgebreide informatie:
twitter

[ Bericht 6% gewijzigd door capricia op 08-02-2026 21:41:26 ]
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
pi_220036464
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:05 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Dat klopt. En de mensen die die rare emails schrijven zijn niet de eersten de besten. Een Harvard professor bijvoorbeeld. En Epstein is natuurlijk al een veroordeeld kinderpooier. Dan lijkt me het minste wat je kan doen dit soort signalen heel serieus nemen en onderzoeken en het niet simpelweg afdoen als mensen die wat rare emails sturen.
Maar hoe denk je dat dit hele dossier tot stand is gekomen? Mensen lijken te denken als even de e-mails van Epstein bij elkaar gegooid zijn en de boel daarna in een la gegooid ofzo.

En Epstein was natuurlijk wel iets meer dan een 'kinderpooier'. Op zijn feestjes waren ook genoeg meerderjarige dames aanwezig. En het is heel goed mogelijk dat veel invloedrijke mannen met een relatie zich op de feestjes die hij gaf chantabel hebben gemaakt. Vreemdgaan is al problematisch, wellicht hebben ze rare seksuele voorkeuren die ze niet op straat willen hebben en ga zo maar door. Er zijn wel de nodige aanwijzingen in het dossier dat Epstein mensen probeerde te chanteren.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_220036538
De FBI was foto's van voormalig presidenten en beroemdheden aan het "redacten".
twitter
pi_220036554
twitter
pi_220036650
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:22 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Dat maakt het ook zo gecompliceerd. Het zijn vaak de slachtoffers zelf die andere slachtoffers zoeken voor Jeffrey.
- Goethe, “Faust”
pi_220036710
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:07 schreef Monolith het volgende:

[..]
Maar hier staat gewoon echt heel erg weinig concreets. De eerste lijkt iets van iemand die vreemdgaat en die 'dood mag'. Het is niet alsof daar duidelijk bewijs voor een huurmoord is terug te vinden (laat staan dat het gerelateerd kan worden aan een daadwerkelijke moord).

Die tweede is dusdanig onsamenhangend dat ik er niet veel kan maken. De auteur is aan de ondertitel te zien waarschijnlijk iets van Russisch. Lijkt een vrouw die praat over een potentiële toekomstige huwelijkspartner die ook een dochter bij haar wil ofzo. Daarna iets raars over nooit gedacht iemand te kunnen vermoorden en misschien kunnen ontsnappen. Gaat dat echt over moord? Misschien. Misschien wel iets in Rusland waar wel vaker mensen per ongeluk uit een raam vallen enzo. Maar ook hier weer echt geen enkele context.

Die laatste is al eens voorbij komen, maar 'leuk feestje, je kleinste meisje was een beetje stout' zegt an sich echt helemaal niets. Mensen leiden daar in combinatie met Epstein gelijk uit af dat betreffende persoon wel seks met een 9-jarige heeft gehad. Maar als je in een rechtszaal die conclusie wilt trekken uit die twee gegevens dan veegt een rechter dat van tafel.

En dit is dus ook wat ik bedoel. Het is heel veel 'conjecture' en 'extrapolatie'.
Dat klopt en daarom moet het tot op de bodem worden uitgezocht en openbaar gemaakt. Maar het zijn natuurlijk niet alleen deze mails he. Er zijn tientallen verdenkingen en aantijgingen tegen hem en zelfs een veroordeling voor het ronselen van een minderjarige voor sekswerk. Net zoals zijn veroordeelde handlanger Ghislaine Maxwell. Het zijn dus niet alleen deze mails, waar jij kennelijk het bestaan niet van wist, maar er zijn nog duizenden andere emails, foto's en video's die alles bij elkaar een heel zorgwekkend beeld scheppen, en dan druk ik mij nog licht uit.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220036740
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:16 schreef Monolith het volgende:

[..]
Maar hoe denk je dat dit hele dossier tot stand is gekomen? Mensen lijken te denken als even de e-mails van Epstein bij elkaar gegooid zijn en de boel daarna in een la gegooid ofzo.

En Epstein was natuurlijk wel iets meer dan een 'kinderpooier'. Op zijn feestjes waren ook genoeg meerderjarige dames aanwezig. En het is heel goed mogelijk dat veel invloedrijke mannen met een relatie zich op de feestjes die hij gaf chantabel hebben gemaakt. Vreemdgaan is al problematisch, wellicht hebben ze rare seksuele voorkeuren die ze niet op straat willen hebben en ga zo maar door. Er zijn wel de nodige aanwijzingen in het dossier dat Epstein mensen probeerde te chanteren.
Ja? En pedofilie en moord maakt je niet chantabel of zo? Wat probeer je nou te zeggen?

Dat het een operatie was om mensen af te persen en te chanteren lijkt inmiddels wel duidelijk.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_220036758
twitter
pi_220036772
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:21 schreef polderturk het volgende:
De FBI was foto's van voormalig presidenten en beroemdheden aan het "redacten".
[ x ]
Als ik Pam Bondi mag geloven hebben ze daar inderdaad wel even werk aan.

twitter
pi_220036811
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Als ik Pam Bondi mag geloven hebben ze daar inderdaad wel even werk aan.

[ x ]
Ze hebben 3,5 miljoen documenten vrijgegeven. Er komt elke dag een gigantische hoeveelheid nieuw ontdekte info bij. Er zijn nog 2,5 miljoen documenten en ze zijn verplicht die ook vrij te geven. Die worden nu hard "geredact". Daar zal nog veel zwaarder belastend materiaal tussen zitten.
  Moderator zondag 8 februari 2026 @ 14:50:41 #11
236264 crew  capricia
pi_220036834
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:48 schreef polderturk het volgende:

[..]
Ze hebben 3,5 miljoen documenten vrijgegeven. Er komt elke dag een gigantische hoeveelheid nieuw ontdekte info bij. Er zijn nog 2,5 miljoen documenten en ze zijn verplicht die ook vrij te geven. Die worden nu hard "geredact". Daar zal nog veel zwaarder belastend materiaal tussen zitten.
Dit moet toch een goudmijn geweest zijn voor iedere Secret Service, jaren lang? Gewoon alles via Gmail. :')
- Goethe, “Faust”
pi_220036846
Ze doen gewoon zoals ze altijd doen. Geef in 1 keer zoveel informatie vrij dat het voor de media niet te doen is om het allemaal uit te pluizen..

Het was een zeer groot project, opgericht om mensen te chanteren. Zowel voor de Russen als voor andere landen (al mag ik die landen niet noemen, want dan word je a genoemd). En daar zitten we nu al jaren mee.
Geen wonder dat Epstein vermoord is, als hij alles uit de doeken zou doen met alle namen dan zou niemand vandaag de dag meer chantabel zijn..

En Trump blijft er mee weg komen, omdat hij mensen om zich heen heeft verzameld die minstens net zo chantable zijn.
pi_220036869
Epstein gebruikte digitaal goud in World of Warcraft om geld wit te wassen. Elon Musk valt nu Bannon aan.

twitter
pi_220036934
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:52 schreef Janus1986II het volgende:
Ze doen gewoon zoals ze altijd doen. Geef in 1 keer zoveel informatie vrij dat het voor de media niet te doen is om het allemaal uit te pluizen..

Het was een zeer groot project, opgericht om mensen te chanteren. Zowel voor de Russen als voor andere landen (al mag ik die landen niet noemen, want dan word je a genoemd). En daar zitten we nu al jaren mee.
Geen wonder dat Epstein vermoord is, als hij alles uit de doeken zou doen met alle namen dan zou niemand vandaag de dag meer chantabel zijn..

En Trump blijft er mee weg komen, omdat hij mensen om zich heen heeft verzameld die minstens net zo chantable zijn.
Ik denk dat gewone mensen meer uitpluizen dan de media.
pi_220037003
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:52 schreef Janus1986II het volgende:
Het was een zeer groot project, opgericht om mensen te chanteren.
Mensen. Politici, presidenten, mensen van adel en andere zeer invloedrijke biljardairs dus kennelijk te dwingen om besluiten te nemen die anders nooit genomen zouden worden dan normaal gesproken alleen over hun lijk.
Ik vraag me dus vooral af wat voor soort verschrikkelijke besluiten, ook in de geo politiek, op wereldschaal, onder deze diepe chantage zouden kunnen vallen.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220037020
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:07 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Mensen. Politici, presidenten, mensen van adel en andere zeer invloedrijke biljardairs dus kennelijk te dwingen om besluiten te nemen die anders nooit genomen zouden worden dan normaal gesproken alleen over hun lijk.
Ik vraag me dus vooral af wat voor soort verschrikkelijke besluiten, ook in de geo politiek, op wereldschaal, onder deze diepe chantage zouden kunnen vallen.
Ik vraag me af wie er achter zit en wat die groep wil.
pi_220037105
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:42 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Dat was duidelijk ja.
pi_220037109
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:09 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik vraag me af wie er achter zit en wat die groep wil.
Daar heb ik mijn gedachten over. Maar denken is tegenwoordig taboe. Daarom stel ik alleen maar vragen en waag ik me niet meer aan antwoorden. Want denken moet je tegenwoordig overlaten aan de gedachten politie.
En complotten bestaan helemaal niet joh.
“People will forgive you for being wrong, but they will never forgive you for being right ”
― Thomas Sowell
pi_220037121
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:48 schreef polderturk het volgende:

[..]
Met zoveel papier kan je het echte belastende materiaal alsnog makkelijk achterhouden.
  zondag 8 februari 2026 @ 15:23:30 #20
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_220037122
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 14:41 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ja? En pedofilie en moord maakt je niet chantabel of zo? Wat probeer je nou te zeggen?

Dat het een operatie was om mensen af te persen en te chanteren lijkt inmiddels wel duidelijk.
Na toch aardig wat van die nails doorgelezen te hebben, begin ik er steeds meer aan te twijfelen dat dat het primaire doel moet zijn geweest. Geheime diensten hebben hier al heel lang ervaring mee, en het lijkt er niet op dat Epstein volledig op eigen initiatief handelde. Als dit een dergelijke operatie was, zou een deel van de nu over gmail verzonden communicatie minstens beter versleuteld zijn geweest.

[ Bericht 17% gewijzigd door Dubbelzuurrr op 08-02-2026 15:30:09 ]
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_220037408
Er wordt over en weer met modder gesmeten. Dan Bongino was tot begin dit jaar adjunct-directeur bij de FBI.

twitter
pi_220037478
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:23 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]
Met zoveel papier kan je het echte belastende materiaal alsnog makkelijk achterhouden.
Precies. Als je 10,000 documenten achterhoudt heeft niemand dat in de gate n.
-nee-
pi_220037697
Alex Jones is er als de kippen bij om het water te vertroebelen met idiote theorieën.

twitter
pi_220037933
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:23 schreef Dubbelzuurrr het volgende:

[..]
Na toch aardig wat van die nails doorgelezen te hebben, begin ik er steeds meer aan te twijfelen dat dat het primaire doel moet zijn geweest. Geheime diensten hebben hier al heel lang ervaring mee, en het lijkt er niet op dat Epstein volledig op eigen initiatief handelde. Als dit een dergelijke operatie was, zou een deel van de nu over gmail verzonden communicatie minstens beter versleuteld zijn geweest.
Volgens mij zeg je nu twee verschillende dingen? Epstein lijkt niet volledig op eigen initiatief te handelen? Bedoel je dat hier geheime diensten achter zitten?

En "dan zou het beter versleuteld zijn"? Dat zou juist weer "geheime diensten" tegenspreken?
Of men is zo hoogdunkend van zichzelf en laagdunkend van anderen dat men dat versleutelen gewoon niet nodig vond?

Ik vind juist de grootsheid van de operatie duiden op geheime diensten werk. Beetje zoals de KGB deed in het oude Rusland. Mensen met prostituees seks laten hebben, dat opnemen en dan chanteren..
Waarom zou je in vredesnaam anders beelden van alles hebben genomen?

En ook de dood van Epstein (ik heb het een tijdje echt als zelfmoord gezien) komt nu meer over als een moord dan als een zelfmoord. Vooral omdat ze met het beeld dat naar buiten is gebracht zichtbaar hebben geknoeid.
pi_220038026
die beerput is zo oneindig diep, succes ermee
pi_220038317
Hoe bouwt iemand eigenlijk miljoenen documenten als potentiële bewijsstukken op?

Als ik in mijn hele leven aan 500.000 mails kom vind ik het al knap :P
pi_220038348
Vroeger zou onderstaand een conspiracy theory geweest kunnen zijn. Maar als ik op open doel mag schieten.

Alles heeft een normale kant, en extreme variant in sabotage bij een ander slag volk.

Armoede bestrijden
Normaal: minder armoede
Extreem: de armoedige kant van de wereld mag wel dood.

Seksueel getinte liedjes
Normaal: afkeer van de extreme teksten van artiesten als Kid Rock.
Extreem: afkeer van normale seksueel getinte teksten van alle artiesten behalve artiesten als kid rock

Vul maar aan..
pi_220038351
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:53 schreef littlemindy het volgende:
Hoe bouwt iemand eigenlijk miljoenen documenten als potentiële bewijsstukken op?

Als ik in mijn hele leven aan 500.000 mails kom vind ik het al knap :P
Het zijn toch ook getuigenverklaringen van anderen en facturen, reisschema’s en dergelijke?
pi_220038354
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 15:21 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Daar heb ik mijn gedachten over. Maar denken is tegenwoordig taboe. Daarom stel ik alleen maar vragen en waag ik me niet meer aan antwoorden. Want denken moet je tegenwoordig overlaten aan de gedachten politie.
En complotten bestaan helemaal niet joh.
Als de dader Selçuk Doğan had geheten, een Turk was geweest, zich zijn leven lang had ingezet voor de Turkse staat en hulp had gekregen van de dochter van een hoge MIT-pief, in zijn pedofiele kompromat praktijken, dan zou voor iedereen meteen duidelijk zijn geweest wat de krantenkoppen wereldwijd zouden luiden.

Maar omdat de dader Jeffrey Epstein heet, Joods is, zich zijn leven lang heeft ingezet voor de zionistische staat en werd geholpen door de dochter van een hoge Mossad-functionaris, vraagt men zich nu massaal af waar dit gedrag toch vandaan komt. _O- 8)7
pi_220038431
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:57 schreef Meditations het volgende:

[..]
Als de dader Selçuk Doğan had geheten, een Turk was geweest, zich zijn leven lang had ingezet voor de Turkse staat en hulp had gekregen van de dochter van een hoge MIT-pief, in zijn pedofiele kompromat praktijken, dan zou voor iedereen meteen duidelijk zijn geweest wat de krantenkoppen wereldwijd zouden luiden.

Maar omdat de dader Jeffrey Epstein heet, Joods is, zich zijn leven lang heeft ingezet voor de zionistische staat en werd geholpen door de dochter van een hoge Mossad-functionaris, vraagt men zich nu massaal af waar dit gedrag toch vandaan komt. _O- 8)7
De twee oprichters van DENK hebben ze jarenlang "de lange arm van Erdogan" genoemd.

Epstein heeft geld gedoneerd aan het Israëlische leger en aan Joodse kolonisten op de Westbank.

Ook zijn oud premier Barak en de huidige Israëlische president Herzog op zijn eiland geweest.
pi_220038558
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:05 schreef polderturk het volgende:

[..]
De twee oprichters van DENK hebben ze jarenlang "de lange arm van Erdogan" genoemd.

Epstein heeft geld gedoneerd aan het Israëlische leger en aan Joodse kolonisten op de Westbank.

Ook zijn oud premier Barak en de huidige Israëlische president Herzog op zijn eiland geweest.
Yep.

En de wapengevaarlijke Gidi Markuszower leidt ondertussen gewoon "Groep Markuszower Mossad" in de tweede kamer ondanks zijn banden met de mossad _O-

[ Bericht 2% gewijzigd door Meditations op 08-02-2026 17:31:58 ]
pi_220038788
twitter
pi_220038806
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:15 schreef polderturk het volgende:
Alex Jones is er als de kippen bij om het water te vertroebelen met idiote theorieën.

[ x ]
Ik ben toch iets terughoudender geworden met het beschuldigen van vermeende ‘idioten’.
Het maakt mij verder niet uit wat anderen ervan vinden, maar dit hieronder was in 2009.
En wat daar door deze ‘idioot’ gezegd werd geeft te denken.
Maar zoals ik eerder al stelde.
Denken is tegenwoordig taboe en de cognitieve dissonantie wint bijna altijd.

Bekijk deze YouTube-video
― Thomas Sowell
pi_220038989
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:27 schreef Monomeism het volgende:

[..]
Ik ben toch iets terughoudender geworden met het beschuldigen van vermeende ‘idioten’.
Het maakt mij verder niet uit wat anderen ervan vinden, maar dit hieronder was in 2009.

[..]
Gewoon staan waar je voor staat
laat de rest lekker links liggen joh, zijn de moeite niet waard om nog langer op te reageren
wat jaren als complot weggezet werd komt nu langzamerhand toch wat meer bij de waarheid
pi_220039310
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:39 schreef Kickstart het volgende:

[..]
..als complot weggezet…
Alsof de definitie “complot” gelijk zou staan aan “onzinpraat”.
Tuurlijk, het kan uiteraard onzinpraat zijn en dat moet blijken. Maar de eeuwige dooddoener: “Ik geloof niet in complotten” (vaak als angstige verontschuldiging/disclaimer) is gewoon een hele rare drogreden.
Durf gewoon na te denken.
― Thomas Sowell
pi_220039466
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:26 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Het zijn allemaal complottheorieën tot het dit niet meer is. Genoeg mensen die ze jaren belachelijk hebben gemaakt, antisemitis hebben genoemd en geen medeverantwoordelijkheid voelen als het dan toch waar blijkt.
pi_220039485
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:57 schreef Meditations het volgende:

[..]

Mijn Duitse bloed wordt er helemaal warm van O+
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_220039833
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 17:26 schreef polderturk het volgende:
[ x ]
Die gast verspreidt ook veel fake news, met nep fotos van een zogenaamd levende Epstein in Israel. En Epsteins game account die weer actief zou zijn (password stond in de Epstein files), is gewoon iemand anders.
pi_220039992
twitter

De ‘complot gekkies’ uit het verleden worden opgerakeld en met heel andere ogen herzien.
― Thomas Sowell
  zondag 8 februari 2026 @ 19:29:44 #40
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_220040165
twitter
  zondag 8 februari 2026 @ 19:40:22 #41
9362 Dubbelzuurrr
Humanistisch misantroop
pi_220040281
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:13 schreef Monomeism het volgende:
[ x ]

De ‘complot gekkies’ uit het verleden worden opgerakeld en met heel andere ogen herzien.
Misschien is dat wel het doel van de Epstein files; een QAnon/MAGA-revival on steroids 'at scale'
It is no measure of health to be well adjusted to a profoundly sick society.
pi_220040317
Dit is echt ZIEK

twitter
pi_220040364
Schavotten
pi_220040382
WTF???

De Rothschild conspiracy lijkt nu ook waarheid te zijn???

twitter
pi_220040541
Is "bleaching teeth" ook een code?

twitter
pi_220040562
Wacht maar tot je hoort wat er gebeurd is met veel gevangenen in New Orleans na die orkaan. ;)
pi_220040685
quote:
1s.gif Op zondag 8 februari 2026 16:57 schreef Beathoven het volgende:

Vroeger zou onderstaand een conspiracy theory geweest kunnen zijn. Maar als ik op open doel mag schieten.

Alles heeft een normale kant, en extreme variant in sabotage bij een ander slag volk.

Armoede bestrijden
Normaal: minder armoede
Extreem: de armoedige kant van de wereld mag wel dood.

Seksueel getinte liedjes
Normaal: afkeer van de extreme teksten van artiesten als Kid Rock.
Extreem: afkeer van normale seksueel getinte teksten van alle artiesten behalve artiesten als kid rock

Vul maar aan..
Uh? wat bedoel je ???
pi_220040722
https://jmail.world/

Bizar. Zn mailbox nagemaakt.
“My soul is impatient with itself, as with a bothersome child; its restlessness keeps growing and is forever the same. Everything interests me, but nothing holds me.” ― Fernando Pessoa
pi_220040746
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:50 schreef polderturk het volgende:
WTF???

[ x ]
Complot denken is zo gek nog niet.
Maar wie ben ik hè?
Ik heb nooit complot gedacht maar heb altijd eigenwijs naar andere meningen en verhalen geluisterd. Was het stront, dan trok ik door.
Was het relevant. Dan parkeerde ik dat even.
Ook als het BIZAR klonk onthield ik dat.
En zie nu……. tadaaaa!
Geen beerput van complotten maar een hele schijt fontein.
― Thomas Sowell
pi_220040751
quote:
0s.gif Op zondag 8 februari 2026 19:50 schreef polderturk het volgende:
WTF???

[ x ]
Dit is niet echt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')