Het zijn toch ook getuigenverklaringen van anderen en facturen, reisschema’s en dergelijke?quote:Op zondag 8 februari 2026 16:53 schreef littlemindy het volgende:
Hoe bouwt iemand eigenlijk miljoenen documenten als potentiële bewijsstukken op?
Als ik in mijn hele leven aan 500.000 mails kom vind ik het al knap
Als de dader Selçuk Doğan had geheten, een Turk was geweest, zich zijn leven lang had ingezet voor de Turkse staat en hulp had gekregen van de dochter van een hoge MIT-pief, in zijn pedofiele kompromat praktijken, dan zou voor iedereen meteen duidelijk zijn geweest wat de krantenkoppen wereldwijd zouden luiden.quote:Op zondag 8 februari 2026 15:21 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Daar heb ik mijn gedachten over. Maar denken is tegenwoordig taboe. Daarom stel ik alleen maar vragen en waag ik me niet meer aan antwoorden. Want denken moet je tegenwoordig overlaten aan de gedachten politie.
En complotten bestaan helemaal niet joh.
De twee oprichters van DENK hebben ze jarenlang "de lange arm van Erdogan" genoemd.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:57 schreef Meditations het volgende:
[..]
Als de dader Selçuk Doğan had geheten, een Turk was geweest, zich zijn leven lang had ingezet voor de Turkse staat en hulp had gekregen van de dochter van een hoge MIT-pief, in zijn pedofiele kompromat praktijken, dan zou voor iedereen meteen duidelijk zijn geweest wat de krantenkoppen wereldwijd zouden luiden.
Maar omdat de dader Jeffrey Epstein heet, Joods is, zich zijn leven lang heeft ingezet voor de zionistische staat en werd geholpen door de dochter van een hoge Mossad-functionaris, vraagt men zich nu massaal af waar dit gedrag toch vandaan komt.![]()
Yep.quote:Op zondag 8 februari 2026 17:05 schreef polderturk het volgende:
[..]
De twee oprichters van DENK hebben ze jarenlang "de lange arm van Erdogan" genoemd.
Epstein heeft geld gedoneerd aan het Israëlische leger en aan Joodse kolonisten op de Westbank.
Ook zijn oud premier Barak en de huidige Israëlische president Herzog op zijn eiland geweest.
Ik ben toch iets terughoudender geworden met het beschuldigen van vermeende ‘idioten’.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:15 schreef polderturk het volgende:
Alex Jones is er als de kippen bij om het water te vertroebelen met idiote theorieën.
[ x ]
Gewoon staan waar je voor staatquote:Op zondag 8 februari 2026 17:27 schreef Monomeism het volgende:
[..]
Ik ben toch iets terughoudender geworden met het beschuldigen van vermeende ‘idioten’.
Het maakt mij verder niet uit wat anderen ervan vinden, maar dit hieronder was in 2009.
En wat daar door deze ‘idioot’ gezegd werd geeft te denken.
Maar zoals ik eerder al stelde.
Denken is tegenwoordig taboe en de cognitieve dissonantie wint bijna altijd.
[..]
Ik ben toch iets terughoudender geworden met het beschuldigen van vermeende ‘idioten’.
Het maakt mij verder niet uit wat anderen ervan vinden, maar dit hieronder was in 2009.
En wat daar door deze ‘idioot’ gezegd werd geeft te denken.
Maar zoals ik eerder al stelde.
Denken is tegenwoordig taboe en de cognitieve dissonantie wint bijna altijd.
Alsof de definitie “complot” gelijk zou staan aan “onzinpraat”.quote:
Het zijn allemaal complottheorieën tot het dit niet meer is. Genoeg mensen die ze jaren belachelijk hebben gemaakt, antisemitis hebben genoemd en geen medeverantwoordelijkheid voelen als het dan toch waar blijkt.quote:
Mijn Duitse bloed wordt er helemaal warm vanquote:Op zondag 8 februari 2026 16:57 schreef Meditations het volgende:
[..]
Als de dader Selçuk Doğan had geheten, een Turk was geweest, zich zijn leven lang had ingezet voor de Turkse staat en hulp had gekregen van de dochter van een hoge MIT-pief, in zijn pedofiele kompromat praktijken, dan zou voor iedereen meteen duidelijk zijn geweest wat de krantenkoppen wereldwijd zouden luiden.
Maar omdat de dader Jeffrey Epstein heet, Joods is, zich zijn leven lang heeft ingezet voor de zionistische staat en werd geholpen door de dochter van een hoge Mossad-functionaris, vraagt men zich nu massaal af waar dit gedrag toch vandaan komt.![]()
Die gast verspreidt ook veel fake news, met nep fotos van een zogenaamd levende Epstein in Israel. En Epsteins game account die weer actief zou zijn (password stond in de Epstein files), is gewoon iemand anders.quote:
Misschien is dat wel het doel van de Epstein files; een QAnon/MAGA-revival on steroids 'at scale'quote:Op zondag 8 februari 2026 19:13 schreef Monomeism het volgende:
[ x ]
De ‘complot gekkies’ uit het verleden worden opgerakeld en met heel andere ogen herzien.
Uh? wat bedoel je ???quote:Op zondag 8 februari 2026 16:57 schreef Beathoven het volgende:
Vroeger zou onderstaand een conspiracy theory geweest kunnen zijn. Maar als ik op open doel mag schieten.
Alles heeft een normale kant, en extreme variant in sabotage bij een ander slag volk.
Armoede bestrijden
Normaal: minder armoede
Extreem: de armoedige kant van de wereld mag wel dood.
Seksueel getinte liedjes
Normaal: afkeer van de extreme teksten van artiesten als Kid Rock.
Extreem: afkeer van normale seksueel getinte teksten van alle artiesten behalve artiesten als kid rock
Vul maar aan..
Complot denken is zo gek nog niet.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:50 schreef polderturk het volgende:
WTF???
De Rothschild conspiracy lijkt nu ook waarheid te zijn???
[ x ]
Dit is niet echt.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:50 schreef polderturk het volgende:
WTF???
De Rothschild conspiracy lijkt nu ook waarheid te zijn???
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |