Je zou toch denken dat iemand daar wel aan gedacht moet hebbenquote:Op zondag 8 februari 2026 11:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze kunnen de beelden van de drone toch ook met omgevingsgeluid van een andere camerapositie uitzenden? Is het probleem opgelost
In slang, "johnson" is a common, often euphemistic term for a penis. According to many colloquial uses, it is used to refer to a man's genital organ, sometimes in a humorous or crude manner.quote:
Ik denk dat ze degene die wat over het geluid zeiden niet konden verstaan.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand daar wel aan gedacht moet hebben
Muricaaaaaaquote:
Dat ze wat niet?quote:Op zondag 8 februari 2026 11:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze degene die wat over het geluid zeiden niet konden verstaan.
Je hebt af en toe best prima Amerikaanse skiërs.quote:
Wat zeggie?quote:
Met Shiffrin is toch niet zoveel mis?quote:Op zondag 8 februari 2026 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt af en toe best prima Amerikaanse skiërs.
Maar Vonn, Breezy en Shiffrin hoeft allemaal niet zo, al is 'slechts' 2x goud voor Shiffrin eigenlijk best karig gezien haar carrière
Shiffrin mag van mij nog wel wat winnen, past beter bij haar statuur.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt af en toe best prima Amerikaanse skiërs.
Maar Vonn, Breezy en Shiffrin hoeft allemaal niet zo, al is 'slechts' 2x goud voor Shiffrin eigenlijk best karig gezien haar carrière
Ik vind het eigenlijk onverantwoord.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef H.Vviv het volgende:
Vonn mag best goud winnen. Zeker als je zo kan terugkomen van al die blessures.
Van mij mag ze ook wel winnen. Anders Goggia.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef H.Vviv het volgende:
Vonn mag best goud winnen. Zeker als je zo kan terugkomen van al die blessures.
Ligt er aan hoe ernstig de blessure daadwerkelijk is.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk onverantwoord.
Dat uiteraard wel ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk onverantwoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |