Alpine skiing at the 2026 Winter Olympics will be held at the Stelvio Ski Centre (men's) in Bormio and the Tofane Alpine Skiing Centre (women's) in Cortina d'Ampezzo.quote:7 February 11:30 Men's downhill
8 February 11:30 Women's downhill
9 February 10:30 14:00 Men's team combined
10 February 10:30 14:00 Women's team combined
11 February 11:30 Men's super-G
12 February 11:30 Women's super-G
14 February 10:00 13:30 Men's giant slalom
15 February 10:00 13:30 Women's giant slalom
16 February 10:00 13:30 Men's slalom
18 February 10:00 13:30 Women's slalom
Rodelen ook, RIP Nodar Kumaritashvili.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Qua doden verslaat dit schansspringen wel ruim
Echt hequote:
Alleen vandaag dan.quote:
Ook logisch, hier heb je een stuk minder controle. Maar ik denk wel dat als ik nu op die schans wordt gegooid, dat ik een hogere kans heb om dood te gaan dan wanneer ik hier bovenin op de latten ga staan.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Qua doden verslaat dit schansspringen wel ruim
Ze kunnen de beelden van de drone toch ook met omgevingsgeluid van een andere camerapositie uitzenden? Is het probleem opgelostquote:
Je begint alleen op een schansje waar je maximaal een paar meter los komtquote:Op zondag 8 februari 2026 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook logisch, hier heb je een stuk minder controle. Maar ik denk wel dat als ik nu op die schans wordt gegooid, dat ik een hogere kans heb om dood te gaan dan wanneer ik hier bovenin op de latten ga staan.
Dat lijkt me ook wel zo verstandig ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je begint alleen op een schansje waar je maximaal een paar meter los komt
Dat zou vrij eenvoudig moeten kunnen ja.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze kunnen de beelden van de drone toch ook met omgevingsgeluid van een andere camerapositie uitzenden? Is het probleem opgelost
Dat is met alle sporten. Je begint klein, om steeds wat meer op te bouwen. Moeten er ook niet aan denken om als beginneling aan deze afdaling mee te doen.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:41 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Je begint alleen op een schansje waar je maximaal een paar meter los komt
Als ik hier bovenin op de latten ga staan pleur ik al na 1 meter om, dat heb je nog niet zoveel snelheid inderdaadquote:Op zondag 8 februari 2026 11:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ook logisch, hier heb je een stuk minder controle. Maar ik denk wel dat als ik nu op die schans wordt gegooid, dat ik een hogere kans heb om dood te gaan dan wanneer ik hier bovenin op de latten ga staan.
Technisch kun je dat tegenwoordig gewoon live uitfilteren.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ze kunnen de beelden van de drone toch ook met omgevingsgeluid van een andere camerapositie uitzenden? Is het probleem opgelost
Deze wintersporten zijn wel vaak sporten waar je al jaren ervaring voor moet hebben. Wat mede de reden is dat je toch vaak wel dezelfde landen ziet, nog meer dan bij andere sporten.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:42 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat is met alle sporten. Je begint klein, om steeds wat meer op te bouwen. Moeten er ook niet aan denken om als beginneling aan deze afdaling mee te doen.
En ook de reden waarom er veel gipsvluchten nodig zijn voor amateurs.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Deze wintersporten zijn wel vaak sporten waar je al jaren ervaring voor moet hebben. Wat mede de reden is dat je toch vaak wel dezelfde landen ziet, nog meer dan bij andere sporten.
Je zou toch denken dat iemand daar wel aan gedacht moet hebbenquote:Op zondag 8 februari 2026 11:40 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
In slang, "johnson" is a common, often euphemistic term for a penis. According to many colloquial uses, it is used to refer to a man's genital organ, sometimes in a humorous or crude manner.quote:
Ik denk dat ze degene die wat over het geluid zeiden niet konden verstaan.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:47 schreef Em31 het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat iemand daar wel aan gedacht moet hebben
Muricaaaaaaquote:
Dat ze wat niet?quote:Op zondag 8 februari 2026 11:49 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze degene die wat over het geluid zeiden niet konden verstaan.
Je hebt af en toe best prima Amerikaanse skiërs.quote:
Wat zeggie?quote:
Met Shiffrin is toch niet zoveel mis?quote:Op zondag 8 februari 2026 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt af en toe best prima Amerikaanse skiërs.
Maar Vonn, Breezy en Shiffrin hoeft allemaal niet zo, al is 'slechts' 2x goud voor Shiffrin eigenlijk best karig gezien haar carrière
Shiffrin mag van mij nog wel wat winnen, past beter bij haar statuur.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Je hebt af en toe best prima Amerikaanse skiërs.
Maar Vonn, Breezy en Shiffrin hoeft allemaal niet zo, al is 'slechts' 2x goud voor Shiffrin eigenlijk best karig gezien haar carrière
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |