Zou het een eerlijker systeem in de kwartfinale opnieuw te seeden? Dus de beste tegen de slechtste uit de kwalificatierun, etc etc?quote:Op zondag 8 februari 2026 10:39 schreef Redefine het volgende:
Het is wel suf dat je beter tiende dan achtste kunt worden.
Dat lijkt me wel. Dacht dat ze weer overnieuw zouden beginnen.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het een eerlijker systeem in de kwartfinale opnieuw te seeden? Dus de beste tegen de slechtste uit de kwalificatierun, etc etc?
Dan krijgt de nummer 15 bij een stunt tegen de nummer 2 vervolgens meteen nummer 1 voor de kiezen
Daar zou wel wat voor te zeggen zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou het een eerlijker systeem in de kwartfinale opnieuw te seeden? Dus de beste tegen de slechtste uit de kwalificatierun, etc etc?
Dan krijgt de nummer 15 bij een stunt tegen de nummer 2 vervolgens meteen nummer 1 voor de kiezen
Op zich vind ik het wel mooi dat je bij een stunt ook het voordeel van het schema “overneemt”quote:Op zondag 8 februari 2026 11:03 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Stunten is dan meestal een concurrent die dan bijna of helemaal crasht.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:08 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op zich vind ik het wel mooi dat je bij een stunt ook het voordeel van het schema “overneemt”
Ben sowieso benieuwd of iemand bij de NOS heeft doorgerekend naar de kwartfinales. Best slecht want eigenlijk is ze gewoon kansloos.quote:
Misschien kan Ayolt de tegenstander van Ledecka nog vragen om ons te helpen.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:18 schreef Remco het volgende:
[..]
Ben sowieso benieuwd of iemand bij de NOS heeft doorgerekend naar de kwartfinales. Best slecht want eigenlijk is ze gewoon kansloos.
Terwijl hier vriend Mexicanobakker 2 seconde na de run al tot die conclusie kwam.
Met een dive bomb?quote:Op zondag 8 februari 2026 11:21 schreef Redefine het volgende:
[..]
Misschien kan Ayolt de tegenstander van Ledecka nog vragen om ons te helpen.
Bijvoorbeeldquote:
Bij die zeilbaan waar geen beelden waren met Marit Bouwmeester toch?quote:Op zondag 8 februari 2026 11:30 schreef Redefine het volgende:
Ik denk dat ik bij Ayolt nog wel tot in de lengte van dagen blijf denken aan zijn commentaar van Rio. Maar dat was dan ook wel extreem genant
Alleen van de finish toen ja. Met zijn paniekerige HELP ONS.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:31 schreef Remco het volgende:
[..]
Bij die zeilbaan waar geen beelden waren met Marit Bouwmeester toch?
Dat was een medal race, waren wel beelden van. Maar was wel totaal onduidelijk die race door allerhande dingen.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Alleen van de finish toen ja. Met zijn paniekerige HELP ONS.
#werkenbijdenosquote:Op zondag 8 februari 2026 13:01 schreef OmniRocket het volgende:
NOS geeft de loting maar de schuld dat ze in de kwartfinale tegen Ledecka moet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |