https://www.olympics.com/en/milano-cortina-2026/sports/snowboardquote:Big Air (Men & Women)
February 5: Men’s Big Air Qualification
February 7: Men’s Big Air Final
February 8: Women’s Big Air Qualification
February 9: Women’s Big Air Final
Parallel Giant Slalom (PGS)
February 8: Women’s and Men’s PGS Qualification + Finals
Halfpipe (HP)
February 11: Halfpipe Qualifications
February 12: Women’s Halfpipe Final
February 13: Men’s Halfpipe Final
Snowboard Cross (SBX)
February 12: Men’s Snowboard Cross Finals
February 13: Women’s Snowboard Cross Finals
February 15: Mixed Team Snowboard Cross Finals
Slopestyle (Men & Women)
February 16: Slopestyle Qualifications
February 17: Women’s Slopestyle Final
February 18: Men’s Slopestyle Final
Als je naar haar uitslagen kijkt dit seizoen, is kwartfinale ook wel haar niveauquote:Op zondag 8 februari 2026 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende: Ja dit wordt wel ongunstig, dan moet ze in de kwartfinale tegen Ledecka.
Vond/vind ook raar dat ze als medaillekandidaat wordt genoemd.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je naar haar uitslagen kijkt dit seizoen, is kwartfinale ook wel haar niveau
Eens maar ik zou liever een andere loting hebben. Je komt 1 plekje tekort.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je naar haar uitslagen kijkt dit seizoen, is kwartfinale ook wel haar niveau
Nja je hoeft maar 1x te mazzelen om in de semi te komen en dan is alles mogelijkquote:Op zondag 8 februari 2026 10:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Vond/vind ook raar dat ze als medaillekandidaat wordt genoemd.
Tegen Ledecka is dat toch wel een stretch. Die is zoveel beter dat ze echt niet op de limiet hoeft.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja je hoeft maar 1x te mazzelen om in de semi te komen en dan is alles mogelijk
We kijken al een rondje verder als ze dat haaltquote:Op zondag 8 februari 2026 10:37 schreef Zorro het volgende:
Hoezo tegen Ledecka?
Ja ik ben hier helemaal niet in thuis maar in dit soort situaties is het toch meestal 8 tegen 9, 7 tegen 10, 6 tegen 11 en zo?
Ja zeg, ik ben niet aan het schaken hequote:Op zondag 8 februari 2026 10:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We kijken al een rondje verder als ze dat haalt
Ja ik snap het, maar zover denk ik nog niet hequote:
quote:Op zondag 8 februari 2026 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben niet aan het schaken he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |