https://www.olympics.com/en/milano-cortina-2026/sports/snowboardquote:Big Air (Men & Women)
February 5: Men’s Big Air Qualification
February 7: Men’s Big Air Final
February 8: Women’s Big Air Qualification
February 9: Women’s Big Air Final
Parallel Giant Slalom (PGS)
February 8: Women’s and Men’s PGS Qualification + Finals
Halfpipe (HP)
February 11: Halfpipe Qualifications
February 12: Women’s Halfpipe Final
February 13: Men’s Halfpipe Final
Snowboard Cross (SBX)
February 12: Men’s Snowboard Cross Finals
February 13: Women’s Snowboard Cross Finals
February 15: Mixed Team Snowboard Cross Finals
Slopestyle (Men & Women)
February 16: Slopestyle Qualifications
February 17: Women’s Slopestyle Final
February 18: Men’s Slopestyle Final
Als je naar haar uitslagen kijkt dit seizoen, is kwartfinale ook wel haar niveauquote:Op zondag 8 februari 2026 10:31 schreef Mexicanobakker het volgende: Ja dit wordt wel ongunstig, dan moet ze in de kwartfinale tegen Ledecka.
Vond/vind ook raar dat ze als medaillekandidaat wordt genoemd.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je naar haar uitslagen kijkt dit seizoen, is kwartfinale ook wel haar niveau
Eens maar ik zou liever een andere loting hebben. Je komt 1 plekje tekort.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:32 schreef Szura het volgende:
[..]
Als je naar haar uitslagen kijkt dit seizoen, is kwartfinale ook wel haar niveau
Nja je hoeft maar 1x te mazzelen om in de semi te komen en dan is alles mogelijkquote:Op zondag 8 februari 2026 10:33 schreef Remco het volgende:
[..]
Vond/vind ook raar dat ze als medaillekandidaat wordt genoemd.
Tegen Ledecka is dat toch wel een stretch. Die is zoveel beter dat ze echt niet op de limiet hoeft.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nja je hoeft maar 1x te mazzelen om in de semi te komen en dan is alles mogelijk
We kijken al een rondje verder als ze dat haaltquote:Op zondag 8 februari 2026 10:37 schreef Zorro het volgende:
Hoezo tegen Ledecka?
Ja ik ben hier helemaal niet in thuis maar in dit soort situaties is het toch meestal 8 tegen 9, 7 tegen 10, 6 tegen 11 en zo?
Ja zeg, ik ben niet aan het schaken hequote:Op zondag 8 februari 2026 10:37 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
We kijken al een rondje verder als ze dat haalt
Ja ik snap het, maar zover denk ik nog niet hequote:
quote:Op zondag 8 februari 2026 10:38 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja zeg, ik ben niet aan het schaken he
Jup, 6e/7e/10e/11e was een betere route.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:39 schreef Redefine het volgende:
Het is wel suf dat je beter tiende dan achtste kunt worden.
Met dit soort logica kunnen we de hele spelen wel op papier afdoen.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:40 schreef Redefine het volgende:
Ze moet eerst de achtste finale überhaupt nog doorkomen. Maar de kwartfinale is ook wel het niveau van Dekker de laatste maanden.
Dat geldt toch voornamelijk als de nummer 1 er duidelijk bovenuit steekt? Normaal gesproken is 7 en daarna de nummer 2 toch niet veel beter..quote:Op zondag 8 februari 2026 10:39 schreef Redefine het volgende:
Het is wel suf dat je beter tiende dan achtste kunt worden.
Daarom wilde je die ook ontlopenquote:Op zondag 8 februari 2026 10:35 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Tegen Ledecka is dat toch wel een stretch. Die is zoveel beter dat ze echt niet op de limiet hoeft.
Nee want het zegt helemaal niks over wat ze daadwerkelijk gaat doen.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:42 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Met dit soort logica kunnen we de hele spelen wel op papier afdoen.
Het zou wel fijn zijn voor haarzelf als ze de QF haalt.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:40 schreef Redefine het volgende:
Ze moet eerst de achtste finale überhaupt nog doorkomen. Maar de kwartfinale is ook wel het niveau van Dekker de laatste maanden.
Dat uiteraard alleen in het geval van een extreme nummer een. Wat hier ook het geval is. Bij de meeste sporten ligt het wat dichter bij elkaar.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat geldt toch voornamelijk als de nummer 1 er duidelijk bovenuit steekt? Normaal gesproken is 7 en daarna de nummer 2 toch niet veel beter..
Ja. Minder dan dat is dan toch wat tegenvallend.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zou wel fijn zijn voor haarzelf als ze de QF haalt.
Dat wel, maar ALS er iemand extreem beter is dan is het de nummer 1. Dus die ontlopen is altijd handig.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:44 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat uiteraard alleen in het geval van een extreme nummer een. Wat hier ook het geval is. Bij de meeste sporten ligt het wat dichter bij elkaar.
Dat ligt een beetje aan de sport. Bij bijvoorbeeld tennis kan de nummer één de tegenstander beter liggen dan de nummer twee.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:45 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wel, maar ALS er iemand extreem beter is dan is het de nummer 1. Dus die ontlopen is altijd handig.
Dat wel, het gaat me dan ook uiteraard om sporten waarbij iemand meetbaar beter is. Vooral tijden dus.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:47 schreef Redefine het volgende:
[..]
Dat ligt een beetje aan de sport. Bij bijvoorbeeld tennis kan de nummer één de tegenstander beter liggen dan de nummer twee.
Dan uiteraard wel.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:48 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wel, het gaat me dan ook uiteraard om sporten waarbij iemand meetbaar beter is. Vooral tijden dus.
mooi, thuiswerkdagquote:Op zondag 8 februari 2026 10:44 schreef RamboDirk het volgende:
snowboardcross is op donderdagmiddag.
erg jammer
Door wat wordt het dan vervangen? Snowboard mountaineering?quote:Op zondag 8 februari 2026 10:50 schreef Pino112 het volgende:
In 2030 is dit dus misschien niet olympisch meer.
Komt er weer een circusnummer in de plaats? Die op jurypunten gaat? Zoals wie kan het beste tijdens een sprong met 1 ski en 1 schaats een lapje haken?quote:Op zondag 8 februari 2026 10:50 schreef Pino112 het volgende:
In 2030 is dit dus misschien niet olympisch meer.
Ik vind dat ze nog wel wat kunnen met een Ter Land, Ter Zee en In de Lucht onderdeel als wintersport.quote:Op zondag 8 februari 2026 10:52 schreef Zorro het volgende:
[..]
Komt er weer een circusnummer in de plaats? Die op jurypunten gaat? Zoals wie kan het beste tijdens een sprong met 1 ski en 1 schaats een lapje haken?
Veldrijden!quote:Op zondag 8 februari 2026 10:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Door wat wordt het dan vervangen? Snowboard mountaineering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |