Dat was al lang duidelijk en dooorgaans maakt er een geheel andere bevolkingsgroep dankbaar gebruikt van.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:32 schreef Mikeytt het volgende:
https://www.bnnvara.nl/jo(...)-telegraaf-lieveling
[..]
Iedere instantie in dit land heeft ieder restant van de ruggengraat verloren
Ik hou het op devalueren.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is een agressieve misogynistische edgelord die achter de tralies thuis hoort, maar een neo nazi is het niet.
Lekker bezig om die term te devalueren jongens. 7 keer in het originele bericht. Kracht van herhaling zullen we maar zeggen.
Het is een containerbegrip geworden. Net zoiets als islamofobie. Beiden vooral bedoeld om de andere partij zwart te maken en elke discussie te smoren.quote:Op zondag 8 februari 2026 08:47 schreef quo_ het volgende:
[..]
Dat was al lang duidelijk en dooorgaans maakt er een geheel andere bevolkingsgroep dankbaar gebruikt van.
Desondanks een waardeloze bron waar je mee aan komt zetten.
[..]
Ik hou het op devalueren.
Net als de term "extreem rechts" die vroeger voorbehouden was aan mensen met extreem gevaarlijke ideeen. Sinds de linkse kliek begonnen is met het plakken van dit etiket op iedereen die niet in hun eigen denkwereldje zit heeft het begrip aanmerkelijk aan zegginskracht verloren.
Of het komt door al die nazi's daarquote:Op zondag 8 februari 2026 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat schijnt dan weer gehuil te zijn.
Inderdaad, iedereen die "ja maar woke" roept heeft gewoon sympathie voor die gast.quote:Op zondag 8 februari 2026 00:12 schreef probeer het volgende:
En natuurlijk weer een boel 'ja maar woke' whataboutism gehuil.
Nazi studenten dragen daar inderdaad niet aan bij.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:22 schreef Weltschmerz het volgende:
Vandaar dat joodse studenten zo onveilig zijn.
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:20 schreef RotatoR het volgende:
Wat is er rechtser, ultrarechts of extreemrechts?
Zelfde als die kul artikelen uit Oostenrijk dat Nl zich zwaar misdragen.quote:Op zondag 8 februari 2026 11:26 schreef Cockwhale het volgende:
Is dit weer afleiding van het moslim probleem. 1 mannetje die zich niet kan gedragen ten opzichte van duizenden moslim jongeren die hetzelfde doen?
Lijkt 'merica wel, met deze Trump tactiekjes.
Ik heb aan de VU gestudeerd. Aan de beta-wetenschappen faculteit. Met studenten natuurkunde, scheikunde, wiskunde, etc. Kun je eens toelichten wat daar precies een ‘links bolwerk’ aan is?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 21:37 schreef Cruzinats het volgende:
Het lijkt mij zeer sterk dat een neo-nazi ongestoord zijn gang kan gaan op de linkse bolwerken die universiteiten zijn.![]()
Joop bagger zonder degelijke bronvermelding...
GeenSTIJL heeft juist helemaal geen humor. In elk geval geen zelfspot..quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:25 schreef RotatoR het volgende:
Bij GeenStijl zit er tenminste nog enige humor en satire in hun schrijfseltjes. Bij Joop is het alleen maar zuur gescheld.
Ach, net zoals de term "antisemitisme" natuurlijk? Dat ook geedevolueerd is tot een niksigheid waarmee enkel discussies kapot gemaakt word?quote:Op zondag 8 februari 2026 09:08 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Het is een containerbegrip geworden. Net zoiets als islamofobie. Beiden vooral bedoeld om de andere partij zwart te maken en elke discussie te smoren.
Dat klopt, meeste van dat "we voelen ons onveilig" is gehuil..quote:Op zondag 8 februari 2026 01:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Dat schijnt dan weer gehuil te zijn.
Ze stemmen links.quote:Op zondag 8 februari 2026 13:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik heb aan de VU gestudeerd. Aan de beta-wetenschappen faculteit. Met studenten natuurkunde, scheikunde, wiskunde, etc. Kun je eens toelichten wat daar precies een ‘links bolwerk’ aan is?
Ehm.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:33 schreef Janus1986II het volgende:
Joop daarentegen is vaak zelf open voor zelfspot
ROFLquote:Op zondag 8 februari 2026 16:33 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
GeenSTIJL heeft juist helemaal geen humor. In elk geval geen zelfspot..
Ik ben daar een tijdje lid geweest. En toen ik extreem rechtse dingen riep gebeurde er niks. Kom ik 1 keer op voor de gekleurde medemens, kreeg ik een ban![]()
Dan ben je wel erg sneu..
Joop daarentegen is vaak zelf open voor zelfspot en zelf onderzoek.
Geen 'ja maar', een definiëring ervan, waar ook naar gevraagd werd.quote:Op zondag 8 februari 2026 00:12 schreef probeer het volgende:
En natuurlijk weer een boel 'ja maar woke' whataboutism gehuil.
En de paus is voorstander van vrije seks en abortus.quote:Op zondag 8 februari 2026 16:33 schreef Janus1986II het volgende:
[..]
En hier een goede illustratie van hoe dat in de praktijk eruit ziet, probeer.quote:Op zondag 8 februari 2026 09:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Inderdaad, iedereen die "ja maar woke" roept heeft gewoon sympathie voor die gast.
Er zijn genoeg topics om over woke leeg te lopen.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:02 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
En hier een goede illustratie van hoe dat in de praktijk eruit ziet, probeer.
Wrijf nog wat dieper in die vlek.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:33 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn genoeg topics om over woke leeg te lopen.
De enige reden om dat in een topic als dit te doen is om kritiek op die kerel te neutraliseren.
Tja of je het nu bewust doet of niet. Als je in een topic waar een neonazi onder vuur ligt gaat beginnen over woke, dan is dat vooral rook maken waarmee de aandacht van het onderwerp wordt afgeleid.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wrijf nog wat dieper in die vlek.
Ondertussen heb ik hier epistels volgeschreven over het Nazisme, de geschiedenis van de Holocaust en de waanzin van schedelmetende ras en IQ-adepten.
Maar over woke 'beginnen'? In dit topic - waar naar een definitie werd GEVRAAGD, dat moet wel een poging tot kritiek neutraliseren zijn, op z'n minst, dan wel een blijk van sympathie voor deze nitwit. Sterker nog, dat is de ENIGE reden.
Heerlijk, Hex... je blijft de dictatoriale en moddergooiende tendens van die club steeds weer bevestigen.
Je moet gewoon eens stoppen met je achterlijke totaal ongenuanceerde en zwart-witte 'conclusies'.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja of je het nu bewust doet of niet. Als je in een topic waar een neonazi onder vuur ligt gaat beginnen over woke, dan is dat vooral rook maken waarmee de aandacht van het onderwerp wordt afgeleid.
Je kan hier zo veel woke topics openen als je wilt. Maar als je het hier gaat doen dan help je mee deze man uit de wind te houden.
Ik benoem wat ik zie. Dat er rook gemaakt wordt in een topic om de aandacht van het hoofdonderwerp af te leiden.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens stoppen met je achterlijke totaal ongenuanceerde en zwart-witte 'conclusies'.
Gewoon niet doen. Loopt altijd op dezelfde met superlatieven beladen beschuldigingen uit.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik benoem wat ik zie. Dat er rook gemaakt wordt in een topic om de aandacht van het hoofdonderwerp af te leiden.
Waarom moet er precies rook worden gemaak over woke in een topic dat over iets anders gaat?quote:Op zondag 8 februari 2026 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Loopt altijd op dezelfde met superlatieven beladen beschuldigingen uit.
quote:Op zondag 8 februari 2026 19:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom moet er precies rook worden gemaak over woke in een topic dat over iets anders gaat?
Dat zeg ik niet. Maar wie hier offtopic over woke gaat lullen helpt bewist of onbewist met witwassen van deze figuur.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Omdat het ter sprake kwam.
Weet je wat Hexagon? Stel gewoon een standaard reactie in: "Je bent een nazi, of in ieder geval sympathiseer je er mee". Scheelt typewerk elke werk.
quote:Op zondag 8 februari 2026 16:33 schreef Janus1986II het volgende:
Heb je weleens met Joop gemaild? Ik wel, en ik heb meningen gegeven over bepaalde onderwerpen. En ze stonden er voor open.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:00 schreef quo_ het volgende:
[..]
En de paus is voorstander van vrije seks en abortus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |