Tja of je het nu bewust doet of niet. Als je in een topic waar een neonazi onder vuur ligt gaat beginnen over woke, dan is dat vooral rook maken waarmee de aandacht van het onderwerp wordt afgeleid.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wrijf nog wat dieper in die vlek.
Ondertussen heb ik hier epistels volgeschreven over het Nazisme, de geschiedenis van de Holocaust en de waanzin van schedelmetende ras en IQ-adepten.
Maar over woke 'beginnen'? In dit topic - waar naar een definitie werd GEVRAAGD, dat moet wel een poging tot kritiek neutraliseren zijn, op z'n minst, dan wel een blijk van sympathie voor deze nitwit. Sterker nog, dat is de ENIGE reden.
Heerlijk, Hex... je blijft de dictatoriale en moddergooiende tendens van die club steeds weer bevestigen.
Je moet gewoon eens stoppen met je achterlijke totaal ongenuanceerde en zwart-witte 'conclusies'.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:39 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Tja of je het nu bewust doet of niet. Als je in een topic waar een neonazi onder vuur ligt gaat beginnen over woke, dan is dat vooral rook maken waarmee de aandacht van het onderwerp wordt afgeleid.
Je kan hier zo veel woke topics openen als je wilt. Maar als je het hier gaat doen dan help je mee deze man uit de wind te houden.
Ik benoem wat ik zie. Dat er rook gemaakt wordt in een topic om de aandacht van het hoofdonderwerp af te leiden.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Je moet gewoon eens stoppen met je achterlijke totaal ongenuanceerde en zwart-witte 'conclusies'.
Gewoon niet doen. Loopt altijd op dezelfde met superlatieven beladen beschuldigingen uit.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:42 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Ik benoem wat ik zie. Dat er rook gemaakt wordt in een topic om de aandacht van het hoofdonderwerp af te leiden.
Waarom moet er precies rook worden gemaak over woke in een topic dat over iets anders gaat?quote:Op zondag 8 februari 2026 19:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Gewoon niet doen. Loopt altijd op dezelfde met superlatieven beladen beschuldigingen uit.
quote:Op zondag 8 februari 2026 19:44 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Waarom moet er precies rook worden gemaak over woke in een topic dat over iets anders gaat?
Dat zeg ik niet. Maar wie hier offtopic over woke gaat lullen helpt bewist of onbewist met witwassen van deze figuur.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]![]()
Omdat het ter sprake kwam.
Weet je wat Hexagon? Stel gewoon een standaard reactie in: "Je bent een nazi, of in ieder geval sympathiseer je er mee". Scheelt typewerk elke werk.
quote:Op zondag 8 februari 2026 16:33 schreef Janus1986II het volgende:
Joop daarentegen is vaak zelf open voor zelfspot en zelf onderzoek.
Heb je weleens met Joop gemaild? Ik wel, en ik heb meningen gegeven over bepaalde onderwerpen. En ze stonden er voor open.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:00 schreef quo_ het volgende:
[..]
En de paus is voorstander van vrije seks en abortus.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |