Beetje een lastercampagne dan, of niet?quote:
Ik zeg altijd; vervang het woord wit eens door zwart op die site. Binnen een dag verboden en offline.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:25 schreef RotatoR het volgende:
Bij GeenStijl zit er tenminste nog enige humor en satire in hun schrijfseltjes. Bij Joop is het alleen maar zuur gescheld.
Ow? En hoe concludeer je dat zo?quote:Op zaterdag 7 februari 2026 22:16 schreef Straatcommando. het volgende:
Het is een agressieve misogynistische edgelord die achter de tralies thuis hoort, maar een neo nazi is het niet.
Lekker bezig om die term te devalueren jongens. 7 keer in het originele bericht. Kracht van herhaling zullen we maar zeggen.
Nee. Joop neemt gewoon het parool artikel over.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Beetje een lastercampagne dan, of niet?
Is ie veroordeeld dan? Of op zijn minst diverse aangiftes tegen hem gedaan?quote:
Is dat nodig dan? Dat iemand veroordeeld is voordat een krant diens vermeende daden mag benoemen?quote:Op zondag 8 februari 2026 00:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Is ie veroordeeld dan? Of op zijn minst diverse aangiftes tegen hem gedaan?
Lijkt me toch dat je onschuldig bent totdat via een rechter het tegendeel bewezen is?quote:Op zondag 8 februari 2026 00:19 schreef probeer het volgende:
[..]
Is dat nodig dan? Dat iemand veroordeeld is voordat een krant diens vermeende daden mag benoemen?
Dan heeft, ik noem maar wat, een Borsato ook een aardige laster claim tegen alle Nederlandse media.
Waar staat dat hij schuldig bevonden is? Een krant mag niet meer berichten over verklaringen van vermeende slachtoffers? Die mogen de media niet opzoeken zolang er geen veroordeling is?quote:Op zondag 8 februari 2026 00:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat je onschuldig bent totdat via een rechter het tegendeel bewezen is?
En niet via een of andere blog.
Joop.quote:Op zondag 8 februari 2026 00:24 schreef probeer het volgende:
[..]
Waar staat dat hij schuldig bevonden is? Een krant mag niet meer berichten over verklaringen van slachtoffers? Die mogen de media niet opzoeken zolang er geen veroordeling is?
En sinds wanneer is het Parool een blog?
En die mogen niet meer berichten over een stuk van het Parool? Gooi de fok frontpage dan ook maar dicht.quote:
Vind je dat de frontpage ook aan laster doet dan?quote:Op zondag 8 februari 2026 00:26 schreef probeer het volgende:
[..]
En die mogen niet meer berichten over een stuk van het Parool? Gooi de fok frontpage dan ook maar dicht.
Dat is jouw bewering over joop en parool, niet de mijne. Ik zie er niet veel mis mee.quote:Op zondag 8 februari 2026 00:28 schreef capricia het volgende:
[..]
Vind je dat de frontpage ook aan laster doet dan?
Want pas als er aangifte gedaan is mag er over geschreven worden.quote:Op zondag 8 februari 2026 00:29 schreef capricia het volgende:
Maar even alle gekheid op een stokje. Als het echt zo erg is, dan moet er gewoon aangifte gedaan worden.
Oh van mij mag je er prima over praten of over schrijven hoor. Lekker doen, als je daar zin in hebt.quote:Op zondag 8 februari 2026 00:34 schreef probeer het volgende:
[..]
Want pas als er aangifte gedaan is mag er over geschreven worden.
Rare take.
Je weet dat een groot percentage slachtoffers geen aangifte doet hé? Bv bij seksueel geweld.
En er loopt ook gewoon een rechtzaak wegens mishandeling tegen hem.
Dus wanneer mag er over bericht worden?
Raar dat je het een lastercampagne noemt.quote:Op zondag 8 februari 2026 00:48 schreef capricia het volgende:
[..]
Oh van mij mag je er prima over praten of over schrijven hoor. Lekker doen, als je daar zin in hebt.
https://www.parool.nl/top(...)r-te-komen~b9657851/quote:Joodse studenten voelen zich onveilig en buitengesloten op UvA en VU: ‘De universiteit adviseerde me niet meer te komen’
Dat schijnt dan weer gehuil te zijn.quote:Op zondag 8 februari 2026 01:03 schreef AchJa het volgende:
De VU... Altijd wat daar...
[..]
https://www.parool.nl/top(...)r-te-komen~b9657851/
Die las ik eerst, maar dat is een Plus-artikel. Die van de Joop is gratis.quote:Op zondag 8 februari 2026 00:58 schreef probeer het volgende:
Al had Mikeytt ook wel gewoon meteen het parool artikel kunnen linken, ipv het veel gekleurder Joop.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |