Dit niet serieus nemenquote:Op zondag 8 februari 2026 18:20 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb het idee dat velen hier niet door hebben dat dit topic een parodie is en het nog serieus nemen ook.
Ook dat;quote:Op zondag 8 februari 2026 18:37 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
voetballen kun je in elk weer, schaatsen alleen als het koud is, of als je het zo leuk vind dat je er een ijsbaan voor opzoekt, 20-30 jaar geleden had je langere winterperiodes waarin je ook op natuurijs kon schaatsen e.d. dat zal er ook vast in mee spelen.
Teletekst had het over een "bijrol" maar als de beste Nederlander zevende wordt is "geen rol" meer op zijn plaats.quote:Op zondag 8 februari 2026 18:07 schreef zorro28 het volgende:
De NOS heeft nu als titel 'Ook op 5000 meter geen Nederlandse schaatsmedaille', past zo in dit topic
Maar hij had zomaar derde kunnen worden!quote:Op zondag 8 februari 2026 19:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teletekst had het over een "bijrol" maar als de beste Nederlander zevende wordt is "geen rol" meer op zijn plaats.
wel een olympisch diploma gehaald.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:19 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Maar hij had zomaar derde kunnen worden!
Zelfs dat niet. Dan moet je top-6 rijden.quote:Op zondag 8 februari 2026 19:23 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
wel een olympisch diploma gehaald.
top 8 toch?quote:Op zondag 8 februari 2026 19:33 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zelfs dat niet. Dan moet je top-6 rijden.
Top8 idd. https://en.wikipedia.org/wiki/Olympic_diplomaquote:
Dat was het begin van het einde van de kernploegen en almacht KNSB prostaatcommissies.quote:Op zondag 8 februari 2026 21:58 schreef -XOR- het volgende:
Srebrenica is niet de enige stad in Bosnië waar Nederland ooit faalde...
https://nos.nl/artikel/26(...)rdam-is-in-bloedvormquote:Maar eigenlijk is iedereen in Milaan het er wel over eens dat die medailledroogte snel voorbij is. Morgen al, bij de 1.000 meter voor vrouwen in het langebaanschaatsen.
als we morgen geen medialle halen verwacht ik een statement van de koning door naar huis te gaanquote:Op zondag 8 februari 2026 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
NOS jinxt morgen ook maar alvast
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)rdam-is-in-bloedvorm
Yes, je bent terug! Speciaal voor OWS of ook in POL?quote:Op zondag 8 februari 2026 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat was het begin van het einde van de kernploegen en almacht KNSB prostaatcommissies.
Nu heb je te maken met profs, die letterlijk tegen de semi-profs en amateurs rijden.
Sowieso is het absurd dat heel veel hiervan door de belastingbetaler betaald moet wordenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Socios het volgende:
Geen enkele medaille en allemaal krabbelaars op het ijs.
Het is gewoon één grote farce. En dan heel zo’n dorp optuigen en al die onzin eromheen. Zogenaamd alles goed geregeld maar eigenlijk alles voor niets. En maar zeuren dat er te weinig geld naar ‘de sport’ gaat. Als men beweert dit olympisch niveau aan te kunnen, traint men maar op ‘eigen houtje’ in eigen vrije tijd. Een “TeamNL” optuigen met al dat personeel en ‘trainers’ erbij is klinkklare flauwekul.
Idem van Kleintje Pils.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als we morgen geen medialle halen verwacht ik een statement van de koning door naar huis te gaan
Nee, dan verwacht ik dat hij zich publiekelijk kapotzuipt op de tribunes, zijn broek laat zakken, zich afdrukt en klaarkomt op het ijs en dan schreeuwt, op z'n Haags, "wat is dat ook voor k***** ijs hier, stelletje randdebielen" (het k-woord mag ik niet meer voluit schrijven van de modjes helaas)quote:Op zondag 8 februari 2026 23:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als we morgen geen medialle halen verwacht ik een statement van de koning door naar huis te gaan
Maak je maar geen zorgen, breedtesport is al compleet wegbezuinigd. Dus nog even en niemand buiten een paar supertalenten komen nog in aanmerking voor een A-Statusquote:Op maandag 9 februari 2026 08:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Sowieso is het absurd dat heel veel hiervan door de belastingbetaler betaald moet worden
https://nos.nl/artikel/26(...)nnen-medailles-halenquote:Chef de mission Verheijen mikt op top 10: 'Al onze sporters kunnen medailles halen'
Zo raar is het toch niet dat mensen haar gedrag raar vinden en ook die Jake Paul valt veel over te zeggen. Zijn publieke uitspraken en tweetgedrag.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:24 schreef Sorella het volgende:
Ik hoop dat Jutta al die zeikerds die het niet kunnen hebben dat ze een rijke verloofde heeft
Ze heeft vooral een totale degenerate als verloofde maar dat terzijdequote:Op maandag 9 februari 2026 09:24 schreef Sorella het volgende:
Ik hoop dat Jutta al die zeikerds die het niet kunnen hebben dat ze een rijke verloofde heeft, laat zien dat ze nog heel wat in haar mars heeft en zich niet laat piepelen door de pers en alle anderen met hun grote bek.
Oh ze komt met een privejet, oh ze wil niet praten met de pers, azijnpissers allemaal. Officieel hoeft ze de pers niet eens te woord te staan maar pas na de wedstrijd.
Go get them Jutta.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |