als we morgen geen medialle halen verwacht ik een statement van de koning door naar huis te gaanquote:Op zondag 8 februari 2026 23:20 schreef tjoptjop het volgende:
NOS jinxt morgen ook maar alvast
[..]
https://nos.nl/artikel/26(...)rdam-is-in-bloedvorm
Yes, je bent terug! Speciaal voor OWS of ook in POL?quote:Op zondag 8 februari 2026 22:56 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Dat was het begin van het einde van de kernploegen en almacht KNSB prostaatcommissies.
Nu heb je te maken met profs, die letterlijk tegen de semi-profs en amateurs rijden.
Sowieso is het absurd dat heel veel hiervan door de belastingbetaler betaald moet wordenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:21 schreef Socios het volgende:
Geen enkele medaille en allemaal krabbelaars op het ijs.
Het is gewoon één grote farce. En dan heel zo’n dorp optuigen en al die onzin eromheen. Zogenaamd alles goed geregeld maar eigenlijk alles voor niets. En maar zeuren dat er te weinig geld naar ‘de sport’ gaat. Als men beweert dit olympisch niveau aan te kunnen, traint men maar op ‘eigen houtje’ in eigen vrije tijd. Een “TeamNL” optuigen met al dat personeel en ‘trainers’ erbij is klinkklare flauwekul.
Idem van Kleintje Pils.quote:Op zondag 8 februari 2026 23:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als we morgen geen medialle halen verwacht ik een statement van de koning door naar huis te gaan
Nee, dan verwacht ik dat hij zich publiekelijk kapotzuipt op de tribunes, zijn broek laat zakken, zich afdrukt en klaarkomt op het ijs en dan schreeuwt, op z'n Haags, "wat is dat ook voor k***** ijs hier, stelletje randdebielen" (het k-woord mag ik niet meer voluit schrijven van de modjes helaas)quote:Op zondag 8 februari 2026 23:20 schreef Ferdii het volgende:
[..]
als we morgen geen medialle halen verwacht ik een statement van de koning door naar huis te gaan
Maak je maar geen zorgen, breedtesport is al compleet wegbezuinigd. Dus nog even en niemand buiten een paar supertalenten komen nog in aanmerking voor een A-Statusquote:Op maandag 9 februari 2026 08:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Sowieso is het absurd dat heel veel hiervan door de belastingbetaler betaald moet worden
https://nos.nl/artikel/26(...)nnen-medailles-halenquote:Chef de mission Verheijen mikt op top 10: 'Al onze sporters kunnen medailles halen'
Zo raar is het toch niet dat mensen haar gedrag raar vinden en ook die Jake Paul valt veel over te zeggen. Zijn publieke uitspraken en tweetgedrag.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:24 schreef Sorella het volgende:
Ik hoop dat Jutta al die zeikerds die het niet kunnen hebben dat ze een rijke verloofde heeft
Ze heeft vooral een totale degenerate als verloofde maar dat terzijdequote:Op maandag 9 februari 2026 09:24 schreef Sorella het volgende:
Ik hoop dat Jutta al die zeikerds die het niet kunnen hebben dat ze een rijke verloofde heeft, laat zien dat ze nog heel wat in haar mars heeft en zich niet laat piepelen door de pers en alle anderen met hun grote bek.
Oh ze komt met een privejet, oh ze wil niet praten met de pers, azijnpissers allemaal. Officieel hoeft ze de pers niet eens te woord te staan maar pas na de wedstrijd.
Go get them Jutta.
quote:Op maandag 9 februari 2026 09:03 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Maak je maar geen zorgen, breedtesport is al compleet wegbezuinigd. Dus nog even en niemand buiten een paar supertalenten komen nog in aanmerking voor een A-Status
Nou he. Laat ze lekker zonder poeha na werktijd rondjes oefenen op de plaatselijke schaatsbaan.quote:Op maandag 9 februari 2026 08:07 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Sowieso is het absurd dat heel veel hiervan door de belastingbetaler betaald moet worden
Nou als er een markt is voor topsport, dan is er heus wel iemand die dat allemaal gaat financierenquote:Op maandag 9 februari 2026 09:55 schreef Fok-it het volgende:
Gaat tie het likenoh echt figuren zoals jij
Natuurlijk is er een markt voor topsport. Waarom denk je dat Nederland als dwerglandje enorm floreert op de Olympische Spelen.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:00 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Nou als er een markt is voor topsport, dan is er heus wel iemand die dat allemaal gaat financieren
Er zijn hele hordes mensen die mentaal hun pubertijd nog niet ontgroeid zijn die groot respect hebben voor deze degenerate.quote:Op maandag 9 februari 2026 09:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft vooral een totale degenerate als verloofde maar dat terzijde
quote:Op maandag 9 februari 2026 09:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ze heeft vooral een totale degenerate als verloofde maar dat terzijde
Erg succesvolle ondernemer hoor, kun je toch gewoon respect voor hebben. Maar oeeeh hij is een beetje kinderachtig en blablablaquote:Op maandag 9 februari 2026 10:07 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zijn hele hordes mensen die mentaal hun pubertijd nog niet ontgroeid zijn die groot respect hebben voor deze degenerate.
Waarom zou ik respect voor hem moeten hebben alleen omdat hij rijk en ondernemend is? Alleen al om zijn achterlijke tweets door de jaren heen verdient hij 0,0 respectquote:Op maandag 9 februari 2026 10:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
[..]
Erg succesvolle ondernemer hoor, kun je toch gewoon respect voor hebben. Maar oeeeh hij is een beetje kinderachtig en blablabla
Denk dat dat nog wel triester is om daar op te haten imo
Dat bewijst niet dat er een markt voor is. Alleen dat er veel geld in wordt gestoken. Een markt betekent dat er geld mee te verdienen is en/of dat er genoeg interesse is van mensen in topsport. Dat geloof ik graag, maar dan is het me niet duidelijk waarom de overheid hierin moet investeren.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Natuurlijk is er een markt voor topsport. Waarom denk je dat Nederland als dwerglandje enorm floreert op de Olympische Spelen.
Nederland eindigde nota bene 6de in Parijs op de medaillespiegel. Dat je landen als het Verenigd Koninkrijk, Duitsland, Canada, Brazilië achter je laat is wel bewijs genoeg dat het met het topsportklimaat over het algemeen wel prima zit
Toch knap wat hij gepresteerd heeft.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waarom zou ik respect voor hem moeten hebben alleen omdat hij rijk en ondernemend is? Alleen al om zijn achterlijke tweets door de jaren heen verdient hij 0,0 respect
Omdat het ook een stimulans is om sport in het algemeen en bij jongere kinderen te vergroten, omdat het een uithangbord is voor Nederland, je kan waarschijnlijk wel meer dingen bedenken.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:18 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat bewijst niet dat er een markt voor is. Alleen dat er veel geld in wordt gestoken. Een markt betekent dat er geld mee te verdienen is en/of dat er genoeg interesse is van mensen in topsport. Dat geloof ik graag, maar dan is het me niet duidelijk waarom de overheid hierin moet investeren.
Dat heeft toch niks met ouwe zuurpruim te maken? Dan zou je iedereen maar moeten respecteren want succes. Ik heb zelf ook nog een mening en normen en waarden die verder gaan dan dat.quote:Op maandag 9 februari 2026 10:21 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Toch knap wat hij gepresteerd heeft.
Maar blijf vooral lekker huilen omdat ie blijkbaar eens wat tweets heeft geplaatst. Geen idee wat voor tweets want ik volg dat allemaal niet zo
Ouwe zuurpruim
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |