Even quoten voor het nageslacht!quote:Op maandag 9 februari 2026 17:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
Geboren verliezers zullen altijd blijven verliezen.
Geen sweep is wel waardeloos ja.quote:Op maandag 9 februari 2026 19:25 schreef Ferdii het volgende:
Om de halleloeja sfeer maar even te bederven, 1x goud en 1x zilver maakt dit gewoon nog steeds de Meest waardeloze spelen ooit
Dat viel me al een tijdje op. Wat me ook opvalt is dat hij dit soort dingen (Olympische Spelen kijken) erg leuk vindt en voetballen kijken, en een beetje rondkarren met een legervoertuig. Dan leeft hij helemaal op en een beetje wc-pot-gooien. De rest kan hem volgens mij gestolen worden, het hele koningsschap. Je staat natuurlijk altijd in de aandacht en elke scheet komt in de Story en Privé. Daar moet je tegen kunnen. Ik zou dat niet kunnen.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:45 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Wat ziet Willem-Alexander er trouwens enorm oud uit. Die man is net zo oud als Mark Rutte maar wat een verschil tussen die twee. Zou dat dan toch door Maxima en kinderen komen?
Tsja het blijft een sport waarbij zoiets altijd kan gebeuren, Velzeboer neem ik in die zin in de druk ook weinig kwalijk. Maar ja, tactisch heeft Jens dat in ieder geval niet handig aangepakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Deze was wel vrij matig ja, zonde, weer een goede kans op een medaille weg.
Als internationale relevantie telt zouden we eigenlijk alleen snowboarden, curling, freestyleskien en schansspringen moeten behouden en zijn alle andere sporten niet echt relevant.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:56 schreef bianconeri het volgende:
Het zegt ook wel genoeg dat Nederland alleen iets kan betekenen op de meest kansloze sport van de OS: Langebaan schaatsen.
De winter spelen moet je gewoon lekker laten gaan als Nederland. Gewoon lekker genieten van de landen die wel winterse kwaliteiten hebben![]()
+Langebaan schaatsen afschaffen
Kettingroker, dat haalt je een keer in.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:45 schreef Irmak_Spermabak het volgende:
Wat ziet Willem-Alexander er trouwens enorm oud uit. Die man is net zo oud als Mark Rutte maar wat een verschil tussen die twee. Zou dat dan toch door Maxima en kinderen komen?
Het zijn geen robots en vallen kan altijd - niet de schuld van Velzeboer want ze werd, onnodig, in een heel lastige positie gebracht.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 12:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tsja het blijft een sport waarbij zoiets altijd kan gebeuren, Velzeboer neem ik in die zin in de druk ook weinig kwalijk. Maar ja, tactisch heeft Jens dat in ieder geval niet handig aangepakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |