Het is inderdaad onverwachts slecht. Maar het is vooral een mentaliteitskwestie.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef Ferdii het volgende:
Bizarre afgang op de 3 kilometer, waar wij "topfavorieten" waren![]()
![]()
Die andere gladjanus is je al voor 🙄quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:46 schreef Jahr00n het volgende:
ik wil beune wel troosten
als je begrijpt wat ik bedoel
Vooral na de eerste dagen in Tokio, maar toen deed de hele Nederlandse media ook gezellig mee.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit topic blijft ook een klassieker heWie was de eerste gekkie met zo'n topic eigenlijk?
Dat gaat wel een stuk lastiger worden deze OS vrees ik. Buiten dat dit topic natuurlijk een gebbetje is, zijn de vooruitzichten deze OS een stuk minder rooskleurig en zouden ze inderdaad wel eens de slechste in tijden kunnen worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:18 schreef tjoptjop het volgende:
In Parijs was dit, terechte, topic een mooie reverse jinx
Goud bij de reuzenslalom!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:24 schreef GotenSSJ het volgende:
Morgen ook helemaal niets, terecht topic
Oh ja, die is morgen, dan is er een kans op een medaille inderdaad. Ik dacht enkel de 5000mquote:Op zaterdag 7 februari 2026 19:29 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Goud bij de reuzenslalom!
Zijn vriendin duikt nu al in de slachtofferrol - terwijl ze nog afstanden moet schaatsen. Lekker stel dat 🤣 Het geklaag na de OS zal weer oplaaien 🤮quote:
Maar 'dat' was Wiklund.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:22 schreef Ferdii het volgende:
Bizarre afgang op de 3 kilometer, waar wij "topfavorieten" waren![]()
![]()
De pers hoopt op een aantal starnakel dronken sporters die hun verdriet gaan wegzuipen in hartje Milaan. En dan ergens wakker worden in Innichen of zo (276 km verderop)quote:
Een yuri van geldertje zou leuk zijn jaquote:Op zaterdag 7 februari 2026 23:50 schreef Sabata het volgende:
[..]
De pers hoopt op een aantal starnakel dronken sporters die hun verdriet gaan wegzuipen in hartje Milaan. En dan ergens wakker worden in Innichen of zo (276 km verderop)
Vandaag, morgen goud!quote:Op zondag 8 februari 2026 13:08 schreef Simmertje het volgende:
Ook ik wil hier weer even gepost worden. Dit worden 0 medailles.
Laat die maar lekker op haar bek gaan inderdaad! Mediageil wijf 🤮🤮quote:Op zondag 8 februari 2026 07:49 schreef raptorix het volgende:
Leerdam, madame met haar kapsones, hoop dat haar schaats afbreekt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |