Oei oeiquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:12 schreef Pedroso het volgende:
Wordt geen medaille voor NL op deze afstand, wat ik je brom!
Kunnen nog best 6e, 7e en 8e worden hoor.quote:
Dit.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:14 schreef koffieleuk het volgende:
Goud voor Lollo zou ik prachtig vinden
Vooral plekken blijven uitdelen op basis van n kwalificatietoernooi van 1 dagquote:
Dat is prima. Graag wel met een ontslagpremie erbij @heywoodu.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:14 schreef Watmoetjenou het volgende:
Ik eis ontslag van @:H.Vviv als redactie sport
Reken maar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:14 schreef koffieleuk het volgende:
Goud voor Lollo zou ik prachtig vinden
En als moeder!quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:14 schreef Mykonos het volgende:
Lollobrigida in eigen land op haar verjaardag, dat zou wel fantastisch zijn toch
kleine straatquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:14 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Kunnen nog best 6e, 7e en 8e worden hoor.
Ik ken haar eigenlijk alleen maar zonder kleren aanquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:14 schreef Mykonos het volgende:
Lollobrigida in eigen land op haar verjaardag, dat zou wel fantastisch zijn toch
Zelfs geen diploma sweep.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Gretzl het volgende:
Nooit zo ver verwijderd geweest van een sweep
Prima. Beune hoeft voor mij ook geen plak te pakken. Die mag 4e worden.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:14 schreef Mykonos het volgende:
Laat het maar een keer gebeurenquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Sabata het volgende:
Erben gaat dadelijk een brug zoeken zo treurig klinkt ie.
Gewoon een maandloon per gewerkt jaar.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef H.Vviv het volgende:
[..]
Dat is prima. Graag wel met een ontslagpremie erbij @:heywoodu.
en ook nog moeder.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:14 schreef Mykonos het volgende:
Begin jaren '90 denk ik.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat Nederland maar een keer tegenvallen op de Winterspelen. Is al te lang geleden
Eens dan gaat misschien dat OKT een keer op de schop.quote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:15 schreef Mexicanobakker het volgende:
Laat Nederland maar een keer tegenvallen op de Winterspelen. Is al te lang geleden
Nee de bass vd knsbquote:Op zaterdag 7 februari 2026 17:16 schreef DIJK het volgende:
Moet Carl Verheijen al worden ontslagen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |