abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220070886
Och och och wat hypocriet.
Corporate translator
pi_220072835
quote:
0s.gif Op woensdag 11 februari 2026 11:01 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat ligt toch standaard in een aparte schap?
Ja, anno 2026 kan je daar niet meer door verrast worden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220079530
quote:
1s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 18:10 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Alles kits achter de rits. Hoe doen de aandelen het?
Blijven kopen, gewoon DCA VWRL kopen en komende 10 jaar niet meer naar kijken. Je kunt rustig slapen en je kunt de beurs toch niet verslaan. Wel met eigen geld en wat je kunt missen. Nooit geld lenen of met huishoudgeld. Dit is geen financieel advies, maar geld op de bank is niet handig.
pi_220482536
quote:
Douwe Egberts definitief in Amerikaanse handen
JDE Peet's, het moederbedrijf van onder meer Douwe Egberts en L'OR Espresso, is volledig eigendom geworden van Keurig Dr Pepper. De Amerikaanse concurrent maakte vandaag bekend 96 procent van de aandelen van JDE Peet's te hebben gekocht.

Keurig Dr Pepper deed eind vorig jaar een bod op alle aandelen van het in Amsterdam gevestigde JDE Peet's. Nu het concern 96 procent van de aandelen in handen heeft, wordt de koffiemaker eind deze maand van de Amsterdamse beurs gehaald.

Ook Calvé in Amerikaanse handen
Gisteren maakte Unilever bekend de divisie met voedingsmiddelen te verkopen aan specerijenproducent McCormick. Daarmee komen producten als Calvé, Cup A Soup en Hellmann's-mayonaise in Amerikaanse handen. Wel komt het internationale hoofdkantoor van McCormick mogelijk in Nederland en zou hier ook een beursnotering kunnen volgen.
https://nos.nl/artikel/26(...)n-amerikaanse-handen
Geen Douwe Egberts en Calvé pindakaas meer voor mij. Douwe Egberts was altijd al van een matige kwaliteit, maar de pindakaas van Calvé at ik wel regelmatig.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_220484592
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2026 13:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Geen Douwe Egberts en Calvé pindakaas meer voor mij. Douwe Egberts was altijd al van een matige kwaliteit, maar de pindakaas van Calvé at ik wel regelmatig.

Dat zal em leren
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  woensdag 1 april 2026 @ 17:58:49 #206
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_220484649
quote:
14s.gif Op zaterdag 7 februari 2026 17:03 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Maar heb je je PC/mobiel al weg gedaan? En waar draait FOK! ook alweer op qua hardware? O-).
Wat is dit nou weer voor onzin. Iemand kan toch het aantal Amerikaanse producten dat hij/zij gebruikt omlaag brengen zonder meteen alles te bannen?
Krekker is de bom!
  woensdag 1 april 2026 @ 18:08:18 #207
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_220484816
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 februari 2026 18:36 schreef HeatWave het volgende:

[..]
Daarom "tweet" ik ook niet, ik denk niet dat ze FOK! in de gaten houden :P.
Het gaat vooral om de grote platforms. Het lijkt me niet meer dan vanzelfsprekend dat FOK! hier ook tussen staat.

quote:
De standaardlijst (Mainstream)
Facebook
Instagram
X (voorheen Twitter)
LinkedIn
YouTube

Internationale & Regionale platforms
TikTok
Reddit
Pinterest
Tumblr
Snapchat
Flickr
Sina Weibo (China)
Tencent Weibo (China)
Qzone (China)
VK (Vkontakte - Rusland)
Twoo
Ask.fm
Krekker is de bom!
  woensdag 1 april 2026 @ 18:58:39 #208
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220485153
Albert Heijn verkoopt die lekkere Skippy pindakaas. Da’s dan jammer dat ik die zou moeten laten staan. De Calvé vind ik niet zo lekker.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')