quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:33 schreef sp3c het volgende:
heb je mij nooit zien doen dus ik weet niet waar je heen wilt
quote:Op dinsdag 10 februari 2026 16:48 schreef sp3c het volgende:
niks, mensen hebben gewoon een hekel aan Amerika en Amerikanen gekregen dankzij hem
maar daar staat heel wat andersquote:
Ow zo.quote:
ik zocht naar alle in die quotequote:
Moet je een maga petje dragen tijdens je trip. Kijken of die mensen het dan nog steeds niets uitmaakt.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:40 schreef asco het volgende:
Kan niet wachten op het moment dat ik weer in Amerika ben.![]()
Heerlijk tussen allemaal mensen die niet 24/7 met hun overheid bezig zijn laat staan een buitenlandse overheid.
Maar als je zegt "Amerika en Amerikanen" wordt "alle" behoorlijk overbodig.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 17:53 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zocht naar alle in die quote
kon het niet vinden
niet echtquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:04 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Maar als je zegt "Amerika en Amerikanen" wordt "alle" behoorlijk overbodig.
het zijn twee hele verschillende statementsquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Mods zijn kut
Alle mods zijn kut.
Zoek de verschillen.
Nou, echt dag en nachtquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
het zijn twee hele verschillende statements
ze mogen geen van beidequote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:11 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nou, echt dag en nacht.
Welke van de 2 mag en welke niet?.
Snap ik, omdat ze identiek zijnquote:
neequote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:12 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Snap ik, omdat ze identiek zijn.
Alle mods op fok zijn stom.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:08 schreef HeatWave het volgende:
Mods zijn kut
Alle mods zijn kut.
Zoek de verschillen.
Echt wel.quote:
nee totaal nietquote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:15 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Alle mods op fok zijn stom.
Op fok zijn de mods stom.
[..]
Echt wel.
Ja, maar dat zijn idd 2 verschillende zaken.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee
als ik zeg ik mag door rood rijden en daarna ik mag te hard rijden dan zeg ik twee verschillende dingen maar voor beiden krijg je een boete
Gaat het uiteraard niet om, er zit gewoon geen verschil tussen voetballers zijn dom en alle voetballers zijn dom.quote:Op dinsdag 10 februari 2026 18:16 schreef sp3c het volgende:
jij wil gelijk weer iedereen dood
niemand zegt iets dergelijks
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |