riep Poetin dat ook niet in januari 2022, over Oekraine. Oorlog hitsen noemde ze dat toen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:23 schreef Spablauw214 het volgende:
[ x ]
Die ambassade zet zichzelf echt zo ontzettend voor schut.
Je slaat eerst je buurman in elkaar. Vervolgens gaat de buurman zijn huis beveiligen. “De buurman zoekt ruzie!”
De Russische soldaten kunnen niet meer naar huis appen dat ze geen niks te eten hebben omdat de corrupte bovenlaag al het geld verduisterdquote:Op donderdag 12 februari 2026 21:13 schreef havanagila het volgende:
Die tsaren, stalin en co, en het hedendaagse Kremlin zijn allemaal corrupte mofos die het alleen om de centen draait, daar heb je geen AI voor nodig.
Anyways. Hopelijk gaat geen Starlink en telegram de nodige gevolgen hebben voor de Russische strijdkrachten.
Het is pure projectie. Rusland beschuldigt alles en iedereen van de dingen die ze zelf doen.quote:Op donderdag 12 februari 2026 21:59 schreef Korenfok het volgende:
[..]
riep Poetin dat ook niet in januari 2022, over Oekraine. Oorlog hitsen noemde ze dat toen.
Maar wederom zit er in deze boodschap weer russische logica verborgen; wanneer Europa zich niet gaat bewapnen, dan walst russia er gewoon overheen enn is er vrede.
Gelukkig heeft de NAVO wel een superieure luchtmacht.quote:Ukrainian forces “annihilated” two NATO battalions during exercises, — WSJ
Last year, Ukrainian forces demonstrated impressive results during large-scale maneuvers in Estonia.
What we know:
16,000 soldiers from 12 NATO countries participated in the exercises. The training combat involved drones.
Ten Ukrainian soldiers destroyed 17 armored vehicle units and carried out 30 attacks on other targets in half a day. Had the battle continued, NATO would have lost two battalions within a day.
The British brigade and the Estonian division attacked the Ukrainian positions.
The Ukrainian forces quickly eliminated the enemy: The NATO units lost their combat capability.
There was no rapid exchange of information during the battle—information was limited, and tactics remained outdated.
One of the European commanders emotionally admitted: “We’re finished. We’re screwed.”
https://x.com/jurgen_nauditt/status/2022306850465620386
Het gaat vooral om de drones uiteraard. Ben bang dat wij daar geen antwoord op hebben, behalve vliegtuigen. Wat een vrij grote factor isquote:Op vrijdag 13 februari 2026 17:24 schreef Straatcommando. het volgende:
Je verwacht het niet van een krijgsmacht die al jaren in een intensief conflict is verwikkeld.
Praktijk is de beste training.
Sjekkies roken en afkeurend het hoofd schudden natuurlijk @AchJaquote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:20 schreef BEFEM het volgende:
[..]
Het gaat vooral om de drones uiteraard. Ben bang dat wij daar geen antwoord op hebben, behalve vliegtuigen. Wat een vrij grote factor is
Stel je voor dat onze luchtmacht niks kan doen.
Maar ook daar wordt wel weer wat op gevonden. En zo gaan we eindeloos door.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:24 schreef Perrin het volgende:
Als ik zo zie wat er allemaal ontwikkeld wordt, dan moeten die drones over een jaar of wat van hele goeden huize komen om heelhuids het doel te bereiken. Goedkope raketafweer, Skynex, laserwapens, allerlei EW-systemen, anti-drone drones. De lijst is lang.
Zeker maar het voordeel van de nieuwigheid is er dan wel af, het wordt dan een veel stabieler evenwicht.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar ook daar wordt wel weer wat op gevonden. En zo gaan we eindeloos door.
Met een halve liter erbij.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 18:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Sjekkies roken en afkeurend het hoofd schudden natuurlijk @:achja
WO1 => Tanksquote:Op vrijdag 13 februari 2026 19:24 schreef Perrin het volgende:
Als ik zo zie wat er allemaal ontwikkeld wordt, dan moeten die drones over een jaar of wat van hele goeden huize komen om heelhuids het doel te bereiken. Goedkope raketafweer, Skynex, laserwapens, allerlei EW-systemen, anti-drone drones. De lijst is lang.
https://ui.com/wifi/bridgingquote:Op vrijdag 13 februari 2026 20:37 schreef AchJa het volgende:
[..]
Hoe moet dat eruit zien dan? Zo'n "wifi bridge"....
quote:Op zaterdag 7 februari 2026 12:03 schreef ExTec het volgende:
Dichtbijzijnste is dat ze met die consumenten ubiquiti meuk netwerk van straalzenders op gaan zetten, maar ook die dingen hebben allemaal line of sight nodig, prima te zien, drone erop en je ketting is gebroken.
Ik weet prima hoe dat spul eruit ziet... Het ging mij even om dat filmpje, waar zie jij die "wifi bridge" precies? Of is het de bedoeling dat we denken dat die hele fucking stalen constructie de "wifi bridge" is?quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:06 schreef ExTec het volgende:
[..]
https://ui.com/wifi/bridging
En dit merk was in het nieuws omdat het ondanks alles, nog steeds verscheept wordt. En het is zeer gebruikersvriendelijk.
Niet 1 apparaat, maar pick & mix afhankelijk van wat je wil en situatie.
Maar zoals ik idd voorspelde:
[..]
Er lijkt iemand bezig aldaar. Denk niet dat dat iemand is van oekrains' energie bedrijf, dus wat zal meneer daar doen.quote:Op vrijdag 13 februari 2026 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik weet prima hoe dat spul eruit ziet... Het ging mij even om dat filmpje, waar zie jij die "wifi bridge" precies? Of is het de bedoeling dat we denken dat die hele fucking stalen constructie de "wifi bridge" is?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |